Articles Stat:
Number of Articles: 46Number of Proceeding pages: 576
Papers View: 63808
National Conference on Architecture of Educational Spaces
National Conference on Architecture of Educational Spaces In date 2016-02-03 by University of Applied Science,مركز آموزش علمي كاربردي واحد 13 تهران و موسسه مديريت دانش شباك in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS National Conference on Architecture of Educational Spaces
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in National Conference on Architecture of Educational Spaces
بررسی نمود الگوهای معماری بومی اقلیم گرم و مرطوب در فضاهای آموزشی (نمونه موردی : شهر بندرعباس)
نقش معماری و عوامل کالبدی محیط آموزشی بر تسهیل یادگیری کودکان
تاثیرات طراحی معماری فضای مهد کودک بر هوش کودکان
ارتقاء کیفی فضاهای باز مدارس ابتدایی و توانمندسازی دوباره کهن الگوی حیاط مرکزی
پیشنهاداصول طراحی مدرسه پایدار در راستای دستیابی به معماری پایدار وصرفه جویی در مصرف انرژی
ارائه راهکارهای طراحی بهینه فضاهای آموزشی با رویکرد تعامل معماری، روانشناسی و روانشناسی محیطی
بهره گیری از نظرات کاربران در طراحی فرم کالبدی فضاهای آموزشی
استاندارد سازی تاسیسات گرمایشی، رسیدن به حداکثر کاربری در فضای آموزشی
طراحی مراکز یادگیری پویا و آموزش غیررسمی
مطلوب سازی مدارس ابتدایی با دیدگاه روانشناسی
مدرسه معماری، یک عرصه زنده شهری
بازخوانی جایگاه طراحی معماری ایرانی- اسلامی فضاهای آموزشی در نظام نوین آموزش و پرورش
بررسی تأثیر چیدمان کلاس درس در بهبود یادگیری دانش آموزان (نمونه موردی : دانش آموزان مقطع ابتدایی رشت)
تحقق اهداف پدافند غیرعامل درکاربری های آموزشی با تاکید بر طراحی فضاهای باز
نقش مؤلفه های مطلوبیت فضاهای آموزشی در ارتقاء کیفی آموزش در دبیرستانهای دخترانه اصفهان
تبیین ساختار بهینه فضاهای آموزشی کودکان زیر شش سال با تاکید بر مکاتب آموزش و معماری
طراحی معماری مدرسه آرمانی روش شناسی آموزشی و طرح درس
بررسی رفتارهای آموزشی رشته ی معماری در مقطع کارشناسی بر پایه ی آسیب شناسی دوره کاردانی
ارائه مدل های سه بعدی هوشمندانه جهت ارتقاء یادگیری کودکان
تاثیر طبیعت در افزایش حس تعلق دانش آموزان به مدرسه
شناسایی عوامل محیطی بر خلاقیت و تاثیر آن بر یادگیری دانش آموزان
روند آموزش طراحی محیط های یادگیری نمونه موردی: کارگاه طراحی معماری 3 دانشگاه هنر اصفهان
تجزیه و تحلیل توزیع فضایی و مکانیابی مدارس ابتدایی بااستفاده از فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP) و GIS (نمونه موردی : منطقه هشت مشهد)
بررسی تاثیر معماری داخلی در محیط های یادگیری از دیدگاه دانشجویان معماری (مطالعه موردی: دانشگاه شمس گنبدکاووس)
بررسی تاثیر معماری مهد کودک و تاثیر آن بر آموزش و پرورش کودکان
جایگاه معماری در فلسفه آموزش
بررسی تأثیر ارتباط کودک و محیط انعطاف پذیر در طراحی فضاهای آموزشی وبارویکردارتقاء خلاقیت کودکان
اثرپذیری طراحی معماری از نحوه آموزش دروس عملی
ارتقای فضاهای آموزشی مشارکتی در مراکز کودکان کار با هدف پرورش خودباوری نمونه موردی: مشهد مقدس
تربیت جمعی در شیوه تربیتی "ماکارنکو" و نمود آن در طراحی "مدارس اجتماعی"
بررسی تاثیرطراحی معماری محیط بر رشد مهارتهای کودکان پیش دبستانی
طراحی خانه کودک بر بستری از خلاقیت
تبیین الگوهای ساختاری کلاس درس در طراحی فضاهای آموزشی
تأثیر فضای آموزشی بر خلاقیت کودکان
بررسی روابط معماری و موسیقی و بررسی ویژگی چند نمونه مصادیق موثر در طراحی مرکز آموزش موسیقی کلاسیک
تحلیل و بهینه سنجی مکانیابی وکالبدی فضاهای آموزشی شهر قزوین (مطالعه موردی: دبیرستانهای دخترانه ی معارف وصدرا- مدارس راهنمایی دخترانه ی آلومتک و ثنا)
بررسی معماری داخلی مدارس با نگرش بر کیفیت فضاهای آموزشی (نمونه موردی: مدارس ابتدایی دخترانه شهرستان مهاباد)
تغییر مفهوم و کالبد فضای آموزشی بر مبنای فلسفه های دوران پست مدرن
بررسی تاثیر مراکز آموزشی و پرورشی بر رشد خلاقیت کودکان
تبیین راهکارهای طراحی هنرستان هنرهای زیبا با رویکردآموزش تجربه محور
طراحی دانشکده پزشکی مبتنی بر هویت معماری ایرانی اسلامی
نقش برنامه ریزی معماری در طراحی فضاهای آموزشی دانشگاهی با رویکرد ارتقای تحصیلی
بازتعریف فضای معماری مهدکودک با نگرش بر نیازهای کودکان (نمونه موردی: مهدکودکهای شهرستان مهاباد)
نقش ابزاری کالبد محیط های آموزشی در ارتقا خلاقیت کودکان
بررسی عوامل موثر بر کاهش استرس در فضای آموزشی دانشگاه و تاثیر استرس بر فرسودگی تحصیلی
ایجاد هماهنگی میان نیازهای دانش آموزان مدارس ابتدایی، با محیط کالبدی حیاط مدرسه