Articles Stat:
Number of Articles: 46Number of Proceeding pages: 711
Papers View: 127899
5th International Conference of Quality Managers
5th International Conference of Quality Managers In date 2004-07-04 by ,شركت فرآيند تحقيق in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 5th International Conference of Quality Managers
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 5th International Conference of Quality Managers
نقش حرکت بهره وری در نتیجه گرایی سازمان
فرهنگ سازمانی و TQM Organizational Culture and Total Quality Management
ارتقاء کیفیت درفرآیند ارسال آمارهای ماهیانه مراکز بهداشتی درمانی تحت پوشش مرکزبهداشت شماره یک شهرستان اصفهان
لزوم حرکت سازمانهای ایرانی به سمت "مدلهای نتیجه گرا" در سیستمهای مدیریت کیفیت و ارائه یک مدل مدیریت کیفیت نتیجه گرا
بررسی میزان حساسیت و سطح اطلاعات و اعتماد عمومی نسبت به استاندارد ملی و کالاهای دارای استاندارد ایران
طراحی مدل تعیین عیوب بحرانی محصول با بهره گیری از تکنیکهای FMEA ، QFD و PARETO_ISHIKAWA
UNDERESTANDING How to deal with “BEST PRACTICES“ IN GOVERNMENTAL ORGANISATIONS
نقش فناوری اطلاعات در کاهش هزینههای کیفیتِ سازمانها و شرکتها
همه چیز درباره اهداف کیفیتی
مدیریت برمبنای هدف راهی بسوی نتیجهگرایی
راهبری پروژههای بهبود در سازمان
ارزشیابی بالدریج و فراگیری سازمانی، نیاز به مدیریت تغییرات
استفاده از بازخورد مشتری برای انتخاب پروژه های شش سیگما
اندازه گیری
مشتری گرایی پایدارترین آرمان در عرصه چالشهای مدیریت امروز
توسعه مدل VESPA رویکرد تلفیقی برنامهریزی استراتژیک و مهندسی ارزش
مدل دو حلقه ای بهبود (IDLM) Improvement Double Loops Model
مدیریت دانش و نقش آن در هم افزایی قابلیت ها برای ایجاد مزیت رقابتی پایدار
اشتباهات رایج و سوء تعبیرهای موجود درخصوص سیستمهای تعالی سازمانی و ملاحظات اساسی و قابل توجه جهت دستیابی به جوایز ملی کیفیت ایران
ارزیابی نیازهای اساسی اجرای مدیریت کیفیت فراگیر TQM درمجتمع آمـوزشی درمانی حضرت رسول اکـرم (ص) دانشگاه علـوم پزشکی ایـران (1382)
نگرش لقمانی: راهبردی موفق در مطالعه موردی تحقق اهداف در یک پروژه ملی
مهندسی خلاقیت بیونیکی و مهندسی کیفیت
رابطه کیفیت زندگی کاری با کارآیی و اثر بخشی عملکرد
تعامل برنامه چهارم توسعه با رشد بهره وری
پایش و اندازهگیری فرآیندها با استفاده از یک مدل کمی
پذیرش بیماران اورژانسی بیمارستان امام خمینی بروجرد
سازگاری عناصر طرح تکریم با استانداردهای کیفیت پروژه ISO 9001:2000
ISO 9000 and Total Quality Management: A Transition Model
ISO 9000 or Total Quality Management: Which One First?
نتیجه گرایی تئوریهای مدیریتی، ضرورتی برای پایداری و پویایی سازمانها
ISO 9004:2000 – Roadmap to Business Excellence and Quality Awards
TQM and the Public OrganizationIs It a Good Prescription?
مطالعه موردی تحلیل وضعیت کشورهای منطقه مدیترانه شرقی در خصوص کاربرد فناوری اطلاعات جهت بهبود کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی
مدیریت فرآیند و نحوه شناسایی شاخص های اندازه گیری در سری استاندارد ISO9000:2000)) بر اساس مدل EFQM
مطالعه موردی پیاده سازی برنامه بهبود کیفیت در معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران
الزامات ساختاری و فرهنگی- رفتاری سازمانها در حرکت به سوی سرآمدی
استقرار چرخه بهرهوری درشرکت برق منطقهای غرب
برنامه ریزی استراتژیک مبتنی بر کیفیت
نسخه ای برای تعالی
مدیریت کیفیت جامع (TQM)، نتیجه گرایی، اخلاق سازمانی
استفاده و نگهداری ابزار کار بهداشت مدارس
ارایه مدل مدیریتی نتیجهگرا در بخش تولیدی
راهبری ، شاخص مشترک اساسی موفقیت در مدل ایزو 9000 و مدل EFQM LEADERSHIP, COMMON ESSENTIAL CRITERIA FOR SUCCESS IN ISO9000:2000 MODEL AND EFQM MODEL
بهینهکاری روشها در تعالی سازمانها Benchmarking for Business Excellence
استقرارسیستم مدیریت کیفیت در سازمانهای خدماتی ، چالشها و راهکارها
تئوری نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی ایران