Articles Stat:
Number of Articles: 187Number of Proceeding pages: 3262
Papers View: 77430
18th International Management Conference
18th International Management Conference In date 2021-11-29 by Allameh Tabatabai University,Iranian Academy of Management Science in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 18th International Management Conference
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 18th International Management Conference
بررسی عوامل موثر بر پذیرش فناوری اینترنت اشیا در آموزش عالی (مورد مطالعه: دانشگاه شهید باهنر کرمان)
بررسی اهمیت خوشه بندی مشتریان بر ارزش آفرینی برند بر مبنای اجزای مدل ارزش ویژه برند آکر(مطالعه موردی شرکت فرآورده های لبنی شاهرود"پنیر میامی")
نقش سرریز کار و خانواده بر شکل گیری ترومای سازمانی با توجه به نقش تعدیلگری ویژگی های شغلی (مورد مطالعه: شرکت خدمات مسافرتی ایوار)
مدل ارزش ویژه برند با رویکرد دو سو توانی سازمانی استراتژیک
بررسی تاثیر اینترنت اشیا بر پیش بینی تقاضای زنجیره های تامین
تاثیر انقلاب صنعتی چهارم براکوسیستم بازاریابی و ظهور نسل پنجم بازاریابی
بررسی تاثیر مشخصه های شبکه اجتماعی بر ارزش های ادراک شده و تمایل به باز نشر مطلب در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نقش تعدیل گری تیپ شخصیتی کاربران
بررسی تاثیر تعصب برند بر پیامدهای نگرشی و رفتاری مشتریان در برندهای پوشاک ورزشی با نقش تعدیل گری تیپ شخصیتی مشتری
بررسی نقش جو سازمانی در مدیریت اشتراک دانش در میان کارکنان دانشگاه های گلستان
شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده در بازاریابی اینترنتی
تاثیر مسئولیت اجتماعی دیجیتال بر قصد خرید مصرف کننده در دوران همه گیری کوید-۱۹
نوآوری مدل مدیریت منابع انسانی پایدار دیجیتال- مبتنی بر قابلیت های پویا
تاثیر شبکه های اجتماعی بر تشخیص فرصت کارآفرینانه (نقش میانجی خودکارآمدی و هوشیاری کارآفرینانه)
Relationship between intra-organizational information integrity andOrganizational performance
ارزیابی عملکرد بانکداری اجتماعی با رویکرد SWOT فازی
بررسی تاثیر برجستگی برند بر طنین برند با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی عملکرد، تصویر، قضاوت و احساسات برند (مورد مطالعه : شرکت صنعتی بهشهر)
همسوئی فرهنگ سازمانی و بلوغ دیجیتال در شرکت های حوزه ارتباطات
تاثیر ریسک ادراکی و اعتماد بر نگرش و قصد خرید آنلاین
تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد نوآوری و تشخیص فرصت در شرکت های فناور: نقش میانجی قابلیت های پویا
پیشران رقابت پایدار بازاریابی سبز
مطالعه روند پژوهش در حوزه مدیریت دانش در کشور ایران در بازه زمانی ۲۰۲۰-۲۰۱۰ و ترسیم ساختاری نظام مند از آن
اثر مدیریت دانش بر توانمندسازی و کارآفرینی سازمانی کارکنان سازمان های ورزشی با توجه به نقش میانجی فرهنگ سازمانی
بررسی تاثیر مدیریت ریسک استراتژیک و مدیریت ریسک عملیاتی بر عملکرد مالی شرکت ها (مورد مطالعه: شرکت های فعال کوچک و متوسط شهرستان اردبیل)
تدوین شایستگی های فردی، گروهی و سازمانی کارشناسان ارشد " مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی" بر اساس استاندارد ایزو ۱۰۰۱۵ :۲۰۱۹
اثر بازاریابی رابطه مند مشتری بر تجدید خرید آنها در میان مشتریان صنعت بیمه، (مطالعه موردی:بیمه سرمد)
رسانه های اجتماعی و عملکرد سازمانی: شواهدی از نقش میانجی مدیریتدانش و نوآوری در گمرکات استان تهران
پرورش خلاقیت در کارکنان: بررسی ارتباطات متقارن و بازخوردجویی
بررسی نقش سرمایه اجتماعی و اهمیت دانش با اقدامات مدیریت منابع انسانی و تسهیم دانش (مطالعه موردی شرکت سریع سیستم جنوب)
بررسی تاثیر دانش، نگرش و مهارت های مالی بر سلامت مالی با نقش واسطه ای رفتار مالی(مورد مطالعه: شعب بانک ملی رشت)
شناسایی روابط میان محرک های موثر صنعت ۴.۰ بر زنجیره تامین پایدار با رویکرددیمتل فازی
چالشها و موانع تحول دیجیتال در سازمانها و نقش رهبری دیجیتال در رفع موانع
بررسی نقش میانجی رضایت از برند و نقش تعدیلگر هویت برند مبتنی بر مشتری در رابطه ی بین پشیمانی از برند و نیات رفتاری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان اقلام مصرفی شهرستان دزفول)
فراتحلیلی بر آثار مالی مکانیسم های حاکمیت شرکتی
بررسی تاثیرات ویژگی های شخصیتی و مولفه های محتوای تولیدشده در بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار بر وابستگی مشتریان(مقایسه شبکه های اجتماعی اینستاگرام و یوتوب)
بررسی تاثیرات ویژگی های شخصیتی و مولفه های محتوای تولیدشده در بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار بر وابستگی مشتریان(مقایسه شبکه های اجتماعی اینستاگرام و یوتوب)
هوشمندی رقابتی، ابزاری برای تبلیغات هدفمند خدمات الکترونیکی بانک ها؛ ملاحظه نقش تعدیل گری درگیری ذهنی مشتریان (مورد مطالعه: بانک های دولتی و خصوصی)
امنیت و حریم خصوصی در تلفیق فناوری های اینترنت اشیاء و دفترکل توزیعی
ارزیابی روش های مشارکت شهروندان در فرایند خط مشی گذاری عمومی
مدل حاکمیت شرکتی بر مبنای کنترل استراتژیک
بررسی تاثیر اطلاعات سیستم های مالی و گزارشات آن بر کیفیت تصمیم گیری و استراتژی مدیران و روسای شرکت های خصوصی شهرک های صنعتی کرمان
بررسی حضورآنلاین خریداران گوشی اپل در فضای مجازی بر هویت نهایی برند
فراتحلیلی بر فرصت های آربیتراژ در معادله اختیار خرید-فروش
Developing a Mathematical Programming Model to Provide an Accounts Payable Policy for Company Managers
ارائه مدل ANP برای ارزیابی شریک استراتژیک(مطالعه موردی: اداره بندر و گمرک شهرستان بندرانزلی)
ارائه یک مدل پیش بینی جدید برای تصمیم گیری و استدلال مرتبط با قیمت گذاری هنگام تعامل با عدم قطعیت در محیط: با استفاده از مدل های خاکستری مرتبه جزئی
ایجاد و بهبود سیستم مدیریت ترک خدمت کارکنان با تمرکز بر مصاحبه خروج، با دیدگاه اخلاق مدار و مسئولیت اجتماعی و سازمانی
بلاکچین در صنعت هتل داری: کاربردها، چالشها و موانع توسعه
بررسی تاثیر بازاریابی محتوا بر قصد خرید مجدد با توجه به نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه:کارکنان و مشتریان شعب بانک رفاه شهرستان بیرجند)
بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع با نقش واسطه ای مدیریت دانش بر پایداری شرکت (مورد مطالعه: شرکت گلرنگ)
تبیین نقش واسطه ای کار احساسی در رابطه میان هوش هیجانی با فرسودگی عاطفی و گرایش به ارباب رجوع
بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت فرانچایز بر عملکرد فرانچایزر با نقش تعدیلگر مالکیت فرانچایزر (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای استان البرز)
الگویی برای توسعه مدل ها در مدیریت استراتژیک(با تاکید بر مدل اجرای استراتژیک ریبنیاک)
ارزیابی تاثیر تجربه فعالیت های بازاریابی بازی وارسازی زیست محیطی بر رفتار مصرف پایدار مشتریان
سنجش مزایای ناشی از پیادهسازی فناوری بلاکچین در صنعت بانکداری
ارزیابی مدل کسب و کار با رویکرد نوآوری اجتماعی؛ راهکاری برای افزایش تاب آوری کسب و کارها
بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و سرمایه انسانی با رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردی: شعب بانک ملی خرم آباد)
بررسی عوامل موثر بر اعتماد در تجارت الکترونیک مشتری به مشتری C۲C
تاثیر برنامه ریزی منابع سازمانی بر عملکرد کسب و کار با تبیین نقش میانجی چابکی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط در شهر کرمان)
مروری بر رفتار مصرف کننده در بازاریابی عصبی
رویکرد اکولوژیک: حلقه مفقوده در مطالعات ارزش عمومی
نقش هوش هیجانی در ارتقاء سطح سبک رهبری تحول گرا در شعب بانک کشاورزی استان اردبیل
Beauty; real or in the eyes of beholder, The aesthetical approach in Tourism
جایگاه تعهد و بازاریابی الکترونیکی در رضایت و وفاداری مشتریان
مولفه های تاثیرپذیر شهر سرعین از گردشگری درمانی
مطالعه تاثیرعناصرآمیخته بازاریابی(۴p) بر افزایش فروش محصولات شرکت تولیدی بازرگانی سپاهان پلاست چهلستون
مدیریت ناب پروژه، رویکردی برای بهبود شاخص های عملکرد مدیریت پروژه (مورد مطالعه: مدیریت طرح های زیرساختی عمرانی)
نقش تکنولوژی بر اخلاق ، حریم خصوصی و حریم شخصی افراد، (مطالعه موردی عینک های گوگل)
بررسی اثرات اجتماعی کووید ۱۹ بر رفتار مصرف کنندگان در کسب و کارهای خرده فروشی
نقش بازاریابی محتوای دیجیتال در تقویت مشارکت، اعتماد و ارزش مصرف کنندگان نام تجاری هاکوپیان
رویارویی کارآفرینی و تامین مالی؛فراترکیبی بر ارزش گذاری کسب وکارهای نوپا
بررسی عوامل موثر بر نگهداری و تعمیرات شبکه دوربین های ترافیکی و چراغ های راهنمایی سطح شهر گرگان(مورد مطالعه: شرکت فنی مهندسی ضریب توان چاوش)
تحلیل عامل زمان در بررسی آثار هزینه ای ریسک های پروژه(مطالعه موردی: پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی)
بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر قصد خرید آنلاین و رضایت از خرید با تاکید بر رفتار خرید آنلاین و نقش تعدیلگری جنسیت و گزینه های پرداخت(مورد مطالعه: سایت دیجی کالا)
بررسی نقش سرمایه اجتماعی بر تبلیغات شفاهی و پاسخ مصرف کننده در شبکه های آنلاین
تاثیر قدرت و تناسب پرتفوی برند بر جذابیت سازمانی با میانجی گری درک مناسب فرد از شرکت
ارائه یک روش ترکیبی به منظور ارزیابی تامین کنندگان در صنعت قطعات خودرو
بررسی رابطه توسعه مالی و رشد اقتصادی در ایران در دوره بعد از انقلاب اسلامی
بررسی نقش ابعاد برند بر قصد و رفتار خرید آنلاین در رسانه های اجتماعی
مدیریت توسعه و پایداری از منظر مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت پتروشیمی ایران و ارایه راهکار های بهبود در فضای رقابتی
گردشگری مجازی، واقعیتی ممکن یا غلطی مصطلح؟
مدل ها و استراتژی های مدیریت ریسک در زنجیره تامین
رابطه بین ابعاد رهبری خدمتگزار با فرهنگ معنویت در محیط کار درمیان مدیران دبیرستان های دخترانه
رویکرد تحلیل پوششی داده ها برای اندازه گیری و تحلیل روند تغییرات کارایی و اتلاف های منابع مرتبط در صنایع پالایشگاهی
تاثیر شایستگی های کارآفرینانه و سرسختی کارآفرینانه بر انجام کسب و کار در بحران کووید-۱۹؛ شواهدی مبتنی بر داده های GEM ۲۰۲۰ ایران
تاثیر فشار مشتری بر عملکرد مالی شرکت های کوچک و متوسط تولیدی شهرک صنعتی رشت؛ با نقش واسطه ای مشارکت مشتری و نوآوری محصولات سبز
بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی و مدیریت دانش با بهره وری نیروی انسانیمطالعه موردی: کارکنان شرکت میهن استان تهران
ارزیابی رابطه اعتماد و ارزش درک شده مصرف کننده بر قصد خرید گروهی آنلاین-مورد مطالعه: پلتفرم های تخفیف ایران (نتبرگ)
رتبه بندی اقدامات و برنامه های توسعه اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری با استفاده از ظرفیت سربازان وظیفه
بررسی نقش میانجی عملکرد تیم بر رابطه بین رهبری تحول آفرین و کیفیت خدمات در بانک پارسیان
بررسی چگونگی تاثیر ارزش ویژه برند کارفرما بر عملکرد کارکنان با توجه بهنقش رفاه و وفاداری کارکنان(مورد مطالعه: بیمه دانا)
اولویت بندی عوامل موثر در برون سپاری فناوری اطلاعات بر بستر رایانش ابری به روش بهترین- بدترین در دانشگاه های دولتی (مورد مطالعه: دانشگاه خوارزمی)
تاب آوری سازمانی و رویکرد داده محور
بررسی تاثیر بازارگرایی و دوسوتوانی بر عملکرد برند: تبیین نقش مدیریت استراتژیک برند، برند داخلی، تلاطم بازار و شدت رقابت(مورد مطالعه: شرکت نیوساد)
آینده نگاری در صنایع اولویت دار استان گیلان با رویکرد تلفیقی تحلیل اثرات متقاطع و سناریوپردازی
بررسی اثر نوآوری هتل سبز بر ادراک از مزیت برند و کارایی هتل سبز
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند در بین مشتریان شرکت چرم مشهد
شناسایی شاخص های موفقیت کارآفرینی در حوزه گردشگری در شهر تهران
مدل سازی ساختاری و بررسی تاثیر قابلیت تجزیه و تحلیل داده ها بر مزیت رقابتی سازمان ها با نقش میانجی تاب آوری و انعطاف پذیری زنجیره تامین
تاثیر تفکر مسئولیت اجتماعی بر توسعه پایدار با نگاهی بر اقتصاد مقاومتی در صنعت فولاد
طراحی مدل ملی مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) برای شرکت های ایرانی
تبیین ساختار حقوقی و نظام توزیع منافع مناسب برای صندوق های سرمایه گذاری در سهام خصوصی
شناسایی و تحلیل متغیرهای سیاستی در تقویت نوآوری باز در شرکت های کوچک و متوسط در دوران پسا کرونا (موضوع مورد مطالعه: صنعت طلای یزد)
بحران اخلاق زدایی و گسترش اخلاق در متخصصین فناوری اطلاعات
اثربخشی مداخله آموزشی بر قصد ورزشی مبتنی بر تئوری رفتار برنامه ریزی شده
تاثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر قصد ترک شغل با اثرات واسطه ای رضایت شغلی و تعهد سازمانی در رستوران های اراک
ارائه رویکردی یکپارچه برای ارزیابی و بهینه سازی عملکرد پایدار زنجیره تامین در بخش بهداشت و درمان
تاثیر فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی بر قصد خرید: تبیین نقش دلبستگی، اعتماد، ارتباطات و عجین شدن با برند(مورد مطالعه: محصولات آرایشی و بهداشتی)
راهبردهای مدیریت منابع انسانی استراتژیک در محیط های ناپایدار بر عملکرد شرکت با میانجی گری گرایش کارآفرینانه
هویت دیجیتال در گردشگری با نگاهی به مفهوم KTDI
پیامدهای مثبت و منفی پدیده جهانی سازی و اثرات آن بر انتقال فناوری
تاثیر مدیریت انتگرالی بر اخلاق حرفه ای(مورد مطالعه بانک پارسیان سطح شهر تهران)
تاثیر شایستگی های کارآفرینانه و سرسختی کارآفرینانه بر توسعه کسب و کار در بحران کووید-۱۹؛ شواهدی مبتنی بر داده های GEM ۲۰۲۰ ایران
بررسی عوامل موثر بر جریانهای گردشگری در ایران (رویکرد پانل دیتا در چارچوب مدل جاذبه)
کاربرد تلنگر در بازاریابی
مقایسه روش های هموارسازی نمایی دوبل، زمستان و رگرسیون چند متغیره در پیش بینی مصرف برق در بخش صنعت کشور ایران
بررسی عوامل موثر بر علاقه مندی دانشجویان به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر تحصیلی (مطالعه موردی: دانشگاه کوثر بجنورد)
شناسایی سازوکارهای افزایش انگیزش در سیستم های مدیریت دانش با بهره گیری از بازی وارسازی
بررسی نقش تعدیل گر اخلاق حرفه ای در رابطه فرهنگ سازمانی و مسئولیت اجتماعی (مورد مطالعه بانک پارسیان شهر تهران)
لزوم توجه به کارآفرینی اجتماعی از منظر خلق مشترک ارزش اجتماعی به عنوان بستر دستیابی به اهداف توسعه پایدار در دوران کرونا
ارزیابی تحلیلی حوزه علمی "بازی وارسازی" با استفاده از تحلیل هم واژگانی و هم نویسندگی در مقالات منتشر شده توسط ایران در پایگاه علمی اسکوپوس
گردشگری و رسانه، دیدگاه تطبیقی
بلوغ دیجیتال در صنعت بانکداری
تاثیر سرمایه فکری بر مزیت رقابتی با نقش میانجی مسئله شناسی و تعدیل گری ناهمگنی دانش (مورد مطالعه: شرکت حفاری شمال)
تحلیل تلاش های همپایی در صنعت نرم افزارهای پیام رسان بومی و تبیین راه بردهای تعالی برای آن
بررسی رابطه زنجیره تامین چابک بر پایداری شرکت ها با نقش میانجی زنجیره تامین سبز (مورد مطالعه: شرکت های فعال در صنعت نساجی استان مازندران)
کاربر یا پلتفرم: مساله این است! تحلیل اثر سازماندهی غیرمتمرکز پلتفرم بر عملکرد آن با استفاده ازنظریه ی افوردنس
بررسی تاثیر توسعه فرهنگ سازمانی بر پیاده سازی مدل تغییر با توجه به نقش میانجی حمایت مدیران ارشد (مورد مطالعه: شرکت صنایع کیمیا چوب گلستان)
تاثیر عوامل ایجاد رهبری کارآفرینی سازمانی در سطح بین المللی (موردمطالعه: شرکت های تولیدی صنایع دارویی و شیمیایی)
عوامل موفقیت برند در شرکت های کارآفرینانه
سنجش فناوری های چندکاناله با نقش میانجی ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: آژانس مسافرتی علی بابا)
تاثیر نگرش به تجارت الکترونیکی بر مشارکت برند با نقش واسط نگرش به فناوری مطالعه موردی (مشتریان دیجی کالا)
شناخت مسئله محور نیازهای پژوهشی با رویکرد تحلیل محتوا (مورد مطالعه: شرکت برق منطقه ای گیلان)
اثر اینترنت اشیا بر مدیریت پروژه و سودآوری آن
توسعه مفاهیم استراتژی ترکیبی در محیط های پویا(مبتنی بر رهبری هزینه و تمایز پورتر)
دولت دیجیتال در ایران؛ وضعیت فعلی و راهبردهای توسعه
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر سرمایه گذاری ارز رمزنگاری شده بیت کوین در ایران
ارائه چارچوب تصمیم گیری استراتژیک در تحول دیجیتال سازمان های کوچک و متوسط
بررسی عوامل موثر بر یکپارچه سازی واحد های پشتیبانی و منابع انسانی:مطالعه موردی دانشگاه
اخلاق حرفه ای در شرایط آشوب با نگاهی بر شاهنامه
مدل ارتقا شایستگی مدیران حوزه سلامت در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران
هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریتتبیین جایگاه و روابط مطلوب مدیریت دولتی و سازمان ها و نهادهای بین المللی
جغرافیای تامین مالی جمعی، شناسایی الگو و تحلیل چرایی
تاثیر تجربه برند، کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده بر تبلیغ شفاهی برند از طریق عشق برند(مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات برند اپل در اصفهان)
تاثیر رهبری تحول گرا و خلاقیت سازمانی در موفقیت کارکنان دانشگاه علمی کاربردی استان فارس با نقش میانجی گری فناوری اطلاعات
بررسی تاثیر توانمندسازی بر تعهد سازمانی با نقش میانجی اعتماد سازمانی(مورد مطالعه: کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی)
بررسی و مقایسه نرخ تعادلی و نرخ واقعی ارز در اقتصاد ایران (۱۳۶۳-۱۳۹۸)
بررسی تجربه مشتری بر مبنای استودیوهای تجربه دیجیتال
بهبود رضایت مشتریان بانکی از طریق بهینه سازی سیستم صف بانک با رویکرد شبیه سازی-تحلیل رگرسیون و برنامه ریزی چند هدفه
ارائه مدل بومی شخصیت برند با تمرکز بر شخصیت برند حرفه ای پزشکان
ارائه مدلی برای ارزیابی تعالی فروشگاه های زنجیره ای براساس EFQM ۲۰۲۰
فراترکیبی بر بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر موفقیت تامین مالی جمعی مبتنی بر بهامهرهای غیرمثلی (NFT Tokens) در آثار هنری
بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی بیش از حد ایرانیان در دوران شیوع کرونا
شناسایی و رتبه بندی شاخص های ارزیابی تاب آوری تامین کنندگان با استفاده از روش بهترین-بدترین، موردکاوی: زنجیره تامین سنگ طبیعی
نقش شفافیت در مدیریت دولتی
بسته فروشی چند دوره ای در بازار رقابت دوجانبه
واکاوی تاثیر روش های رهبری براستراتژی فروش و دانش فروشنده با تاکید بر عملکرد فروش
شناسایی توانمندسازهای چابکی سازمانی در راستای تداوم پایداری سازمان
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری مشتری با ملاحظه نقش میانجیگر رضایت مشتری
بررسی عوامل تاثیر گذار در تحول دیجیتالی استراتژی های بازاریابی در زمان همه گیری ویروس کرونا
بررسی تطابق تقاضای خدمات درمانی روستایی و شهری با مدل سرمایه گذاری در سلامت: روش رگرسیون پنلی با خطای استاندارد مستحکم
بررسی تاثیر دانش سرمایه گذاری مشترک بر عملکرد سرمایه گذاری مشترک: مطالعه ای در شرکت های کوچک و متوسط شهرستان زنجان
شناسایی چارچوب تیم های استارتاپی برای رسیدن به سطح اسکیل آپ(مقیاس پذیری)در استارتاپ های خدمات نرم افزاری
استراتژی های تضاد و مومنتوم در بازار مالی ایران
ارائه مدل مقدار سفارش اقتصادی برای اقلام رشدکننده دارای تقاضای تصادفی و تخفیفات مقداری افزایشی
وابسته به محل کار یا متنفر از آن؟؛ مروری سیستماتیک بر تئوری دلبستگی در محل کار
انتخاب مدل کسب و کار اشتراکی؛ راهکاری برای توسعه و پایداری کسب و کارها
تحلیل خط مشی گذاری صنعتی چین و درس های آن برای جمهوری اسلامی ایران
بررسی اهمیت سرمایه اجتماعی در شبکه کسب وکار
تاثیر عشق برند بر وفاداری برند با توجه به نقش مشارکت مشتری و اعتماد به برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات غذایی چم چم)
تاثیر سرمایه های فکری بر عملکرد نوآوری و بازار با نقش تعدیل کننده ی مدیریت دانش استراتژیک و رهبری کوانتومی(مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان فعال در صنعت دارویی و شیمیایی)
بررسی تاثیر سیستم های اطلاعات بازاریابی بر برنامه ریزی استراتژیک بازاریابیدر بانک رفاه کارگران استان گیلان
ارائه چارچوبی جهت تعیین بلوغ تعالی سازمانی مبتنی بر قابلیت های سازمان و اندازه گیری آن بر مبنای سیستم استنتاج فازی(مطالعه موردی: شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول))
بررسی نقش و ارتباط متقابل میان آینده نگاری استراتژیک و مدیریت دانش
تحلیل و بررسی مدل های زنجیره تامین چابک
بررسی تاثیر مهم ترین مولفه های بازاریابی الکترونیکی بر فروش اینترنتی واحدهای تولیدی به مشتریان صنعتی
نوآوری های مسئولانه و اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکت ها :دیدگاه توسعه فراگیر
بررسی عوامل موثر در ایجاد برند قدرتمند
تحلیل QFD در صنعت پوشاک با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی
از کارآفرینی غیرقانونی مخرب تا کارآفرینی غیرقانونی مولد؛ مروری بر یافته
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت پروژه چابک در پروژه های بالادستی صنعت نفت و گاز
طراحی مدل ساختاری انتقال دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی
رهبری اثربخش بر اساس رضایت مشتری از دیدگاه کارکنان میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ارومیه
پایداری در مدل های کسب و کار اقتصاد اشتراکی، بررسی جنبه ها و راهی برای تحقیقات آینده
بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با تاکید بر نقش میانجی شهرت شرکت و اعتماد مشتریان
ارزیابی نقش طلا به عنوان پناهگاه امن و پوشش ریسک بازار سهام ایران در پاندمی کووید - ۱۹
بررسی تاثیر مولفه های شهر هوشمند بر مدیریت شهری (موردمطالعه: شهر یزد)