Articles Stat:
Number of Articles: 257Number of Proceeding pages: 2538
Papers View: 228374
The first national conference on individual social empowerment of people with special needs
The first national conference on individual social empowerment of people with special needs In date 2014-10-15 by Islamic Azad University of Ghayenat,دانشگاه آزاد اسلامي واحد قاينات in City Qaen was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The first national conference on individual social empowerment of people with special needs
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The first national conference on individual social empowerment of people with special needs
ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﺣﺎﻓﻈﻪ ﺑﺎﻟﯿﻨﯽ ﺑﯿﻦ واﻟﺪﯾﻦ دارای فرزندمعلول ﺑﺎ واﻟﺪﯾﻦ دارای فرزند عادی درﺷﻬﺮ اﻧﺪﯾﻤﺸﮏ
اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر افسردگی و امید به زندگی بیماران مبتلا به هپاتیت نوع (ب)
تاثیر آموزش مهارت های اجتماعی برکاهش کمرویی و اضطراب دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر
نقش مادران در جامعه امروز (توانمند سازی مادران)
بررسی رابطه خشونت خانوادگی با سلامت روان زنان
درآمدی برمهندسی تربیت خانواده در فرهنگ رضوی (ع)
بررسی فرهنگ سازمانی و اخلاق حرفه ای در میان پرستاران بیمارستان آموزشی علی ابن طالب زاهدان
تاثیر کاهش شنوایی برپیشرفت تحصیلی و یادگیری دانش آموزان
بررسی میزان آگاهی دانشجویان دانشگاه آزاد شهر کرمانشاه درباره بیماری ایدز
مروری انتقادی برتحقیقات داخلی خشونت علیه زنان
بررسی ابعاد اجتماعی،روانی و اقتصادی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی با تاکید بر مشاغل خانگی(مطالعه موردی خراسان جنوبی) در سال 1392
بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی برسلامت روان و عزت نفس دانش آموزان دختر کم توان ذهنی
اثر آموزش حرفه ای کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر بررضایت از زندگی والدین کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر
معلولین
آیا خودکارآمدی میانجی گر الگوهای ارتباطی زوجین و رضایت از زندگی می باشد
بررسی شیوع اهمال کاری تحصیلی در پایه های سوم تا ششم دبستان دخترانه و پرانه مبتلا به ناتوانی های یادگیری در شهر مشهد
بررسی جایگاه آموزش و نقش معلم در ایجاد تغییرات مطلوب در رفتار دانش آموزان از منظر رویکردهای مختلف برنامه درسی
نقش رابطه هوش هیجانی و راهبردهای مقابله ای در شادکامی افراد کم شنوا
نقش خانواده در رشد زیستی ،شناختی،اجتماعی و عاطفی کودکان با نیازهای ویژه
نگرش های اجتماعی خواهران و برادران عادی در مورد خواهر و برادر با ناتوانی شان
اختلالات یادگیری در کودکان
مروری بر آموزش خانواده- محور کودکان آهسته گام
تاثیر آموزش مهارت مدیریت خشم بر سلامت روان دانش آموزان دوره راهنمایی (مطالعه موردی: مرکز استعداد های درخشان شهر قاین)
اختلال های یادگیری
بررسی ارتباط بین امید به زندگی و کیفیت زندگی افراد مبتلا به زالی
تعیین نقش میانجی انگیزش تحصیلی در رابطه بین مشارکت والدین و پیشرفت تحصیلی
تجربه های من در کمک به والدین دارای فرزند بیش فعال (ADHD) با مشکل انجام تکالیف درسی
بررسی اثر بخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی در کاهش افسردگی ،استرس ادراک شده و تنظیم هیجان در بیماران M.S (یک مطالعه مداخله ای)
دقت، توجه ،تمرکز و راهبردهای افزایش آن
حافظه دیداری و راهبردهای تقویت آن
بررسی میزان بیش فعالی توام با عدم توجه (ADHD) در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی
بررسی مبلمان شهری به منظور استفاده معلولین جسمی و حرکتی مطالعه موردی:شهر زابل
Survey on effect of Neurofeedback for Autistic Spectrum Disorder: A Review of the Literature in PUBMED INEDX
رابطه فراشناخت با درک مطلب خواندن در دانش آموزان سال سوم دوره متوسطه اول
بررسی رابطه تنیدگی مادر با مهارت های شناختی و اجتماعی کودکان کاشت حلزون شده
معلول از نگاه قانون
تاثیر حقوقی فقدان سرمایه انسانی در مدیریت خانواده های بد سرپرست (با رویکرد ترمیم ضرر و زیان آسیب های اجتماعی در قلمرو مسئولیت مدنی)
اثربخشی داستان های اجتماعی در قالب بازی های عروسکی برمهارت های اجتماعی کودکان اوتیسم
پرخاشگری در کودکان و راه های پیشگیری و درمان آن
تاثیر حرکات حسی در مهارت های حرکتی ظریف دانش آموزان پسر نارسانویس پایه ششم ابتدایی
چگونه توانستیم رفتارهای نامطلوب را دریک دانش آموز استثنایی(کم توان ذهنی) بهبود بخشم؟
مطالعه اثربخشی آموزش توانمندسازی حرفه ای براتقاء خودپنداره زنان سرپرست خانواده کمیته امداد
توجه به تفاوت های فردی در ساختار امکانات آموزشی مدارس بر اساس ویژگی های حرکتی کودکان بیش فعال/کمبود توجه
توسعه آموزش و پرورش فراگیر در توانمند سازی کودکان دارای نیازهای ویژه
تاثیر راهبردهای شناختی و فراشناختی بر درک مطلب دانش آموزان کم توان ذهنی
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر هوش هیجانی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر
طرح محوریت یا مرکزیت فردی(PCP) بهترین شیوه توانمندسازی فردی و اجتماعی برای افراد کم توان ذهنی
اثربخشی استفاده از روش قصه گویی در کاهش میزان اضطراب جدایی دانش آموزان پسر اول ابتدایی
کاربرد وسیله آموزشی سینا بر پیشرفت خواندن و املا کودکان کم توان ذهنی آموز پذیر
رابطه بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان قزوین
خلاقیت،نقش سبک های تفکر و سلامت روان
بررسی رابطه طراحی شهری و شهرسازی با مشارکت جامعه معلولین در فعالیت های اجتماعی
بررسی رابطه آندروژنی و هوش هیجانی در مردان بارور و نابارور
هوش هیجانی و کیفیت زندگی والدین کودکان با نیازهای خاص
توانمندسازی کارکنان با نگرش اسلامی
اتیسم یک اختلال فراگیر تحولی
بررسی رابطه سازگاری اجتماعی با تاب آوری و سبک های مقابله با استرس در دانش آموزان معلول جسمس حرکتی مقطع متوسطه شهرستان تربت حیدریه
توانمندسازی روانی-اجتماعی افراد با نیاز های ویژه
Title: Compare the psychological basics of satisfaction in blind couples, sighted couples and blind man or woman couples
تاثیر درمان شناختی-رفتاری گروهی در بهبود کاستی توجه کودکان با اختلال کاستی توجه-بیش فعالی
مقایسه عزت نفس و سلامت روان در نابینایان شاغل و بیکار شهر اصفهان
کلیدهای برخورد با ناتوانایی های یادگیری در کودکان
بررسی اثر سطح درآمد خانواده و سطح سواد والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کم توان ذهنی
نقش رسانه های نوین در گسترش فراگیرسازی آموزش و پرورش
تاثیر بازی های آموزشی بر تقویت املای دانش آموزان با ناتوانی های ویژه یادگیری در پایه اول ابتدایی شهرستان تربت حیدریه
مشکلات رفتاری-هیجانی کودکان و روش های درمان آن
نقش هوش اخلاقی و بهزیستی معنوی بر بهزیستی ذهنی دانشجویان
تحلیل رابطه هوش هیجانی و خلاقیت نوجوانان معلول شهر نهبندان
بررسی رابطه بین نگرش زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) به خود توانمند سازی و میزان موفقیت کمیته امداد در توانمندسازی آنان(مطالعه موردی:کمیته امداد استان زنجان)
مقایسه سبک های فرزندپروری در خانواده های واجد کودکان کم توان ذهنی خفیف و خانواده های عادی
شیوه های موثر آموزش و توانبخشی دانش آموزان با نیازهای ویژه
همه گیر شناسی مشکلات ادراکی-حرکتی کودکان عقب مانده ذهنی آموزش پذیر
بررسی میزان اثربخشی بازیهای آموزشی بر آموزش مفاهیم ریاضی در میان دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی پایه اول دبستان شهرستان میرجاوه
نقش والدین در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کم توان ذهنی
عملکرد حافظه فعال در دانش آموزان با اختلالات یادگیری و عادی
ادراک از سبک های فرزندپروری،حمایت اجتماعی و بهزیستی روانشناختی نوجوانان
بررسی رابطه تاب آوری و بهزیستی روانشناختی در والدین دارای فرزند با نیازهای ویژه
نقش توانمندسازی افراد با نیازهای ویژه در راستای ارتقای کیفیت خدمات
حقوق کودکان با نیازهای ویژه و خلاء های قانونی موجود با نگاهی به کنوانسیون بین المللی حقوق معلولین
تجارب تجزیه ای در اسکیزوتایپی
رابطه خودپنداره با اضطراب اجتماعی و عملکرد اجتماعی-انطباقی در دانش آموزان با معلولیت جسمی -حرکتی
رابطه مطلوبیت اجتماعی و اعتماد به نفس با سلامت روان و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی
اثربخشی آموزش مدیریت خشم بر کاهش تعاملات پرخاشگرانه بین فردی دانش آموزان با کم توانی ذهنی
دلبستگی ادراک شده دوران کودکی و فرآیند انطباق دلبستگی به خدا،مدل دلبستگی به همسر
تاثیر آموزش مهارت های خودکنترلی بررفتار سازشی دانش آموزان عقب مانده ذهنی آموزش پذیر
تاثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر عزت نفس دانش آموزان عقب مانده ذهنی آموزش پذیر
بررسی اثربخشی نرم افزار دنیای تاتی در یادگیری درس علوم کودکان کم توان ذهنی پایه جهارم
مقایسه بهزیستی روانشناختی و شادکامی در دانشجویان دارای اختلال بینایی،شنوایی و دانشجویان عادی
ویژگی های روانسنجی آزمون تجدیدنظر شده مهارت های دیداری-حرکتی (TVMS-R)
مقایسه میزان اختلالات رفتاری دانش آموزان کم توان ذهنی دوره ابتدایی دختر و پسر شهر همدان
تعیین اثربخشی آموزش مهارت های زندگی با استفاده از بازی درمانی در کاهش رفتارهای ضداجتماعی دانش آموزان کم توان ذهنی
اثربخشی شیوه های آموزشی در کاهش ناتوانی های یادگیری دانش آموزان ابتدایی
اثربخشی گفتار ریتمیک در رشد گفتار کودک اوتیسم
مروری براختلال خواندن در کودکان و برخی شاخصه های آن
مقایسه عملکرد تعویض واج در زبان فارسی بین دانش آموزان عادی و دارای اختلال یادگیری پایه چهارم دبستان براساس جنسیت
نگاهی برتجارب تعاونی مسکن روستایی برای سالمندان در آمریکا:درس هایی برای رفع نیازهای ویژه جامعه کهنسال ایرانی در سال های آینده
رابطه عملکرد تعویض واج در زبان فارسی با املا در دانش آموزان عادی و دارای اختلال یادگیری پایه چهارم دبستان
طراحی ،پیاده سازی و بررسی اثربخشی بسته نرم افزاری بازی های زبان شناختی بر آگاهی واج شناختی و معنا شناسی دانش آموزان با اختلال خواندن
مقایسه کارکردهای اجرایی-عصب شناختی کودکان عادی و عقب مانده ذهنی
فرا تحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی در میزان رفتارهای کلیشه ای کودکان اتیسم
بررسی تاثیر روش موازی پلتنبورگ بر عملکرد تفریق دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی
معرفی و کاربرد روش آموزش تقلید متقابل در درمان کودکان درخودمانده
اختلالات یادگیری،ماهیت و میزان آگاهی آموزگاران از آن
مقایسه نظریه ذهن در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی و کودکان عادی
مقایسه شیوه های فرزند پروری والدین کودکان عادی و استثنایی مقطع متوسطه اول
اصل اخلاقی ایثارگری بسیج به مثابه سرمایه اجتماعی در توانمند سازی افراد ویژه
بررسی رابطه بین هوش هیجانی و سلامت روان در دانشجویان دانشگاه پیام نور کاشمر
تاثیر آموزش فراشناختی حل مسئله، بربهبود اختلال یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی
تاثیر مدیریت خودگویی در کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان
رابطه نظریه ذهن با مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم توان ذهنی
بررسی وضعیت کمی و کیفی آموزش حرفه ای در آموزش و پرورش استثنایی کشور
مقایسه اعتماد به نفس و ابعاد سلامت روان و سلامت جسمانی خانواده های خود اشتغال و غیر خود اشتغال شاهد و ایثارگر شهر یاسوج
رابطه راهبردهای مقابله ای و تنیدگی در دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر
چگونه توانستیم بیش فعالی و نقص توجه دانش آموزانم را بهبود بخشم
نقش حمایت های حقوقی و حمایتی سازمان های دولتی برکاهش بزه دیدگی معلولان
بررسی و مقایسه سبک اسناد نوجوانان دختر نابینا و بینا
ویژگی های روانشناختی نوجوانانی را که با رسانه های ماهوارهای سروکار دارند با نوجوانان فاقد ماهواره
شواهد تجربی مبنی بر ارتقاء دانش آموزان مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن با استفاده از جدول سمن
بررسی سبک های مقابله ای و سلامت روان والدین کودکان دارای آسیب بینایی
بررسی میزان توانمندی زنان سرپرست خانوار از نظر نیازهای معیشتی و اجتماعی
میزان شیوع و شیوه های نوین در پیشگیری ،سنجش و شناسایی اختلال بیش فعالی
بررسی میزان تاثیر شن بازی درمانی در درمان کودکان بیش فعال شهر کرمان
آشنایی با رویکرد RTI ) Response To Intervention) (پاسخ به مداخله و اختلال های یادگیری) گامی نوین در پیشگیری و کاهش اختلال های یادگیری
الگوی توانمندسازی شادکامی دانش آموزان با توجه به نقش ادراک حمایت اجتماعی خانواده و دوستان
حمایت از دانش آموزان استثنایی با (ارائه روشی بهتر و منصفانه تر)
نقش رسانه ها در توانمندسازی افراد با نیازهای ویژه
بررسی نقش آموزش های غیررسمی در توانمندسازی روانی-آموزشی زنان سرپرست خانوار
بررسی تاثیر میزان تحصیلات مادر بر رشد اجتماعی کودکان در شهرستان کاشمر
بررسی رابطه میزان تنیدگی والد- کودک مادران با میزان هوش هیجانی مادران و کودکان آنان
راه های تشخیص و درمان اختلال بیش فعالی و پیامدهای ناشی از عدم درمان آن
نیازها و مشکلات نوجوانان معلول جسمی-حرکتی:آموزشی،اشتغال
اثربخشی آموزش مهارت های روانی-حرکتی بر پردازش بینایی-فضایی و عملکرد حسی-حرکتی کودکان پیش دبستانی دارای اختلالات یادگیری غیرکلامی
مقایسه اضطراب و توانایی کنترل فکر دانش آموزان دختر دبیرستانی شهرستان زابل با مصرف قرص آهن و بدون مصرف قرص آهن
تاثیر آموزش راهبردهای حل مساله برعملکرد تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی پایه سوم ابتدایی
رابطه بین اختلالات یادگیری و اختلالات زبان در دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر کرمان
مقایسه مهارت های اجتماعی دو گروه از کودکان عادی و مبتلا به اختلالات یادگیری در خانه و مدرسه
اثربخشی تمرینات ادراکی-حرکتی برمهارت های حرکتی-نوشتاری مبتلایان به نارسانویسی
تاثیر آموزش از راه بازی بر یادگیری مفاهیم ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر
اثربخشی روش خاموشی رفتار کنشگر در کاهش برانگیختگی دانش آموز مبتلا به اختلال بیش فعالی/نارسایی توجه
بررسی اثربخشی آموزش توجه براساس برنامه فلچر در عملکرد خواندن دانش آموزان دختر نارسا خوان کلاس سوم
اثربخشی روش آموزشی گام به گام در یادگیری کودکان کم توان ذهنی
بررسی نقص نظریه ذهن در کودکان دارای اختلال اوتیسم
انواع مداخلات رفتاری و تاثیر آن بر تعاملات اجتماعی کودکان اتیستیک
نیازها و مشکلات جوانان ناشنوا:ازدواج
بررسی معنای زندگی با امیدواری دانشجویان دختر و پسر
اثربخشی آموزش مهارت حل مساله بر رضایت مندی زناشویی همسران جانبازان ضایعه نخاعی
اثربخشی آموزش شناختی-رفتاری در مادران افسرده خو کودکان دچار اختلال جسمی-حرکتی
اثربخشی آموزش شناختی-رفتاری در بهزیستی روانشناختی مادران کودکان دچار اختلال جسمی-حرکتی
مقایسه سبک های فرزندپروری مادران با توجه به گروه های هوشی نوجوانان(تیزهوش،آهسته گام وعادی)
اثربخشی آموزش های ادراکی-بینایی در بهبود املای دانش آموزان کم توان ذهنی
تاثیر روش تدریس همیاری بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر در درس مطالعات اجتماعی پایه سوم ابتدایی
ساختار خانواده و میزان اختلالات رفتاری دانش آموزان دختر
مروری اجمالی به درمان های کودکان اوتیسم
تاثیر آموزش خانواده به شیوه شناختی-رفتاری بر رضایت زناشویی والدین کودکان کم توان ذهنی
شناسایی عوامل هشدار دهنده در بروز آزاد جنسی کودکان کم توان ذهنی
اثربخشی بازی درمانی در بازداری کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه -بیش فعالی
بررسی اثربخشی آموزش مدیریت استرس بر کاهش اضطراب و افسردگی مادران دارای کودکان کم توان ذهنی
نگاهی جامعه شناختی به وضعیت معلولین جسمی-حرکتی در فضاهای شهری
ارتباط مکانیزم های دفاعی با متغیرهای جمعیت شناختی در بین افراد آسیب دیده روانی و جسمی بعد از طلاق سازمان بهزیستی(اورژانس اجتماعی) شهرستان های چالوس و نوشهر
مقایسه میزان شیوع اختلال های رفتاری در دانش آموزان مبتلا و غیر مبتلا به اختلال یادگیری
بررسی استراتژی ها و فرآیندهای آموزش فناوری کمکی برای معلمان با دانش آموزان دارای نیازهای ویژه به شیوه آنلاین
بررسی رابطه مهارت های اجتماعی و پذیرش اجتماعی در کودکان پیش دبستانی
مولفه های سلامت روان و ارتباط آن با هوش هیجانی در دانش آموزان بی سرپرست
مقایسه دانش هیجانی در کودکان بی سرپرست و عادی
چگونه اختلالات رفتاری امیرحسین را درمان کردم
اثربخشی گروه درمانی مبتنی برکیفیت زندگی بربهزیستی روانی و خوش بینی نوجوانان دارای معلولیت جسمس-حرکتی
فراتحلیل جامع مداخلات روانشناختی و آموزشی بر کاهش رفتارهای پرخاشگرانه کودکان با نیازهای ویژه،مطالعات سال های 1377 تا 1392
بررسی نقص نظریه ذهن در کودکان دارای اختلال شنوایی
توانمندسازی ذهنی-شناختی و عملکرد حرکتی کودکان عقب مانده ذهنی آموزش پذیر
بررسی اختلالات یادگیری و نقش آموزش والدین در کاهش اثرات مخرب آن
تاثیر آموزش مهارت های ادراکی- حرکتی برهوش هیجانی دانش آموزان دختر پایه سوم دارای اختلال یادگیری
تاثیر آموزش مهارت های ادراکی-حرکتی بر عملکرد شناختی دانش آموزان دختر پایه سوم دارای اختلال یادگیری
تاثیر بازی های آموزشی بر تقویت خودتنظیمی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری شهرستان قاین
بررسی آموزش سازماندهی فضایی-زمانی بر سطح خواندن و نوشتن دانش آموزان اختلالات یادگیری
رابطه تمایزیافتگی و راهبردهای مقابله ای در مادران کودکان اتیسم
نقش آموزش هنرهای تجسمی در قاطعیت اجتماعی و جنبه های دوستی و صمیمیت دانش آموزان کم توان ذهنی
بررسی تاثیر آموزش به شیوه نمایش خلاق برکاهش اختلال نقص توجه در دانش آموزان بیش فعال پسر شهرستان سرپل ذهاب
بررسی اثر توان بخشی روانی مبتنی بر آموزش مهارت های مثبت اندیشی در امیدواری مادران کودکان با نیازهای ویژه
بررسی مقایسه ای عزت نفس، افسردگی و رضایت از زندگی در مردان نابینای شاغل و غیرشاغل
اهمیت نقش خانواده در پیشگیری و درمان اختلال سلوک کودکان
پیش بینی آسیب پذیری در برابر استرس والدین کودکان کم توان ذهنی بر اساس حمایت اجتماعی،راهبردهای مقابله ای و جهت گیری مذهبی
بررسی رابطه بین هوش هیجانی با تیپ های شخصیتی برون گرا،درون گرا و بی ثبات در مشاغل آزاد
اثربخشی نوروفیدبک در کاهش مشکلات رفتاری کودکان اوتیستیک
رابطه باورهای غیرمنطقی وافکار خودآیند منفی با افسردگی
بررسی و مقایسه توالی بینایی-ترسیمی دانش آموزان دارای اختلال نارسا خوانی با دانش آموزان دارای اختلال ریاضی پایه ابتدایی(در شهرستان کاشان و آران و بیدگل)
کودکان کار،در صنعت گردشگری
مقایسه راهبردهای یادگیری خودنظم ده در دانش آموزان تیزهوش و عادی
مقایسه باورهای انگیزشی در دانش آموزان تیزهوشی و عادی
مقایسه کنش سبک های تفکر در دانش آموزان تیزهوش و عادی
بررسی عوامل منجر به ایجاد حاشیه نشینی و ارتباط آن با آسیب های اجتماعی
بررسی و تحلیل نقش حاشیه نشینی در بروز آسیب های اجتماعی
بررسی عزت نفس و سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی والدین کودکان عادی و والدین کودکان مرزی
توانمندسازی اخلاقی مشاوران خانواده های دارای افراد با نیازهای ویژه
مقایسه خودپنداره در مادران کودکان اوتیسم و عادی
مقایسه اختلالات روانی و روش های مقابله ای در نوجوانان مبتلا به صرع و نوجوانان عادی در شهر اهواز در سال 1391
سنجش، شناسایی و اصلاح رفتار بیش فعالی همراه با کمبود توجه(مطالعه موردی)
اثربخشی بازی های رایانه ای در مهارت های ادراک بینایی دانش آموزان کم توان ذهنی
اثربخشی آموزش ازطریق محتوای الکترونیکی(چند رسانه های آموزشی) بر خودتوانمند سازی اجتماعی دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه
بررسی و تاثیر ابعاد حمایت اجتماعی بر زنان سرپرست خانوار(مطالعه موردی ،زنان سرپرست خانوار شهر سمنان)
مقایسه بهزیستی روانشناختی و خودکارآمدی در تعامل اجتماعی با همسالان در نوجوانان مقیم شبانه روزی های بهزیستی و عادی
اثربخشی آموزش مهارت های اجرایی-انگیزشی برمیزان پیشرفت درس مهارت های زندگی دانش آموزان دختر عقب مانده ذهنی آموزش پذیر
بررسی رابطه بین سن وقوع نابینایی با میزان افسردگی
رابطه خودپنداره و خودکارآمدی دانش آموزان آسیب دیده بینایی و شنوایی
اختلال سلوک در کودکان و نوجوانان
بررسی مقایسه عملکرد دانش آموزان با و بدون اختلالات رفتاری در آزمون دیداری -حرکتی بندر گشتالت
تاثیر آموزش حرکات منظم هوازی برکارکرد حافظه کوتاه مدت و حافظه شنیداری دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری
حقوق شهروندی برای شهروندانی با نیازهای ویژه
پیش بینی نگرش ها در باب کودک آزاری با توجه به جنسیت ،سن،درآمد و تحصیلات
بررسی تاثیر اشتغال مادران برانگیزه پیشرفت و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان
مروری بر فرآیند پیامدهای کاشت حلزون برای کودکان کم شنوا:بیم ها و امیدها
بررسی ویژگی های روانسنجی نسخه نوین هوش آزمای تهران استنفورد-بینه در تشخیص کودکان ناتوان یادگیری مقطع ابتدایی
توانمندسازی فردی و اجتماعی افراد با نیازهای ویژه با استفاده از روش آموزش برخط با تعامل برخط دانش آموز-آموزگار
بررسی رابطه عزت نفس و سلامت روان با بهزیستی روانشناختی والدین کودکان آموزش پذیر و والدین کودکان عادی
اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی در توانمندسازی و سازگاری اجتماعی نوجوانان دختر آهسته گام
اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی در اشتیاق به برقراری ارتباط با دیگران و مقابله با کم رویی نوجوانان دختر آهسته گام
رایانه و ناشنوایان
بررسی و تبیین توانمندسازی روانی بر ارتقاء خودپنداره زنان تحت پوشش کمیته امداد
ویژگی های شخصیتی و سبک دلبستگی مادران با اختلال اوتیسم و کودکان عادی کد مقاله324
اختلال بیش فعالی/نقص توجه از منظر آسیب شناسی خانواده
رابطه ازدواج فامیلی و ایجاد کودک عقب مانده ذهنی
مقایسه اختلال رفتاری کودکان بی سرپرست با کودکان تحت حمایت خانواده
پردازش چهره های دارای بار هیجانی در کودکان بیش فعال و سالم
مقایسه محیط خانواده در نوجوانان کم توان ذهنی خفیف و عادی شهر بیرجند
بررسی علل ایجاد معلولیت در دانش آموزان استثنایی و معلولان بهزیستی استان مازندران
اثربخشی روان نمایشگری برکاهش میزان افسردگی بیماران مبتلا به مولتبپل اسکلروزیس
بررسی میزان مهارت های اجتماعی در میان فرزندان شبانه روزی سازمان بهزیستی شهر بیرجند و تاثیر آن بر سبک زندگی
چگونه می توان مشکل اختلال املا را در دانش آموزان حل کرد؟
بررسی رابطه انگیزه پیشرفت و خودکارآمدی در میان دانش آموزان دارای اختلال یادگیری شهر قاین
ارتباط زبان و شناخت در کودکان دارای اختلالات یادگیری با توانایی های کلامی بالا
کودکان کار ،از آسیب تا توانمندسازی
توانمندسازی فردی-اجتماعی افراد بزرگسال کم توان ذهنی از طریق برنامه آموزشی انفرادی مبتنی بر نیازسنجی عام و خاص
نقش سازمان های مردم نهاد در ایجاد فرصتهای برابر در جامعه
تاثیر اختلالات شخصیتی پدران بر بیش فعالی کودکان
نقش اخلاق و فرهنگ در تاثیر فضای مجازی بر خانواده
تفاوت کودکان با اختلال کمبود توجه/بیش فعالی،اختلال سلوک ،ناتوانای های یادگیری و اختلال طیف اوتیستیک بوسیله ابزار سنجش ویژگی های رفتاری حرکتی آن ها
علل ساختاری اعتیاد در ایران(یکی از مظاهر آسیب اجتماعی)
آموزش شناسایی طعنه و پاسخ به آن به کودکان مبتلا به اتیسم
رابطه بین هوش هیجانی و مهارت های اجتماعی و انگیزه تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر کلاس اول متوسطه
بررسی تحولی سطوح نظریه ذهن و کنترل عواطف در کودکان با و بدون اختلال یادگیری پایه سوم و پنجم ابتدایی
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی در شادکامی مادران کودکان استثنایی
آموزش تلفیقی یا تلفیق اجباری؟ لزوم حرکت به سمت فراگیرسازی(آموزش تلفیقی) دانش آموزان عادی با دانش آموزان با نیازهای ویژه
رابطه مهارت های اجتماعی و خودکارآمدی دانش آموزان آسیب دیده بینایی و شنوایی
بررسی مقایسه ای کیفیت زندگی مادران کودکان عقب مانده ذهنی با مادران کودکان عادی
فرآیند توانمندسازی:مفاهیمی برای تئوری و کاربرد
اثربخشی موسیقی درمانی در کودکان اوتیستیک دارای حساسیت شنیداری
بررسی روایی و اعتبار یابی آزمون نظریه ذهن در گروهی از دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری
مقایسه و بررسی عوامل با کیفیت زندگی در افراد معلول مادرزادی و افراد با معلولیت حادثه ای... استان خراسان جنوبی شهرستان بیرجند
تحلیل پایداری تعادل در نوجوانان مبتلا به اختلال بیش فعالی-کمبود توجه
تاثیر اجرای روش های اقتصاد ژتونی،اصلاح بهای پاسخ و اصلاحی خاموشی بر کاهش پرخاشگری دانش آموز پایه چهارم ابتدایی
تاثیر آموزش خوددلگرم سازی بر افزایش عزت نفس در دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی دارای اختلال یادگیری شهر بیرجند
ارائه مدل های کاربردی در تقویت پذیری جوانان معلول با رویکرد دینی
بررسی مقایسه ای عزت نفس در مادران دارای کودک عادی و مادران دارای کودک معلول
سبک های دلبستگی و تاب آوری در افراد دارای اختلال بینایی،شنوایی و افراد عادی
بررسی و نقد جایگاه دانش آموزان با نیازهای ویژه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی در کنترل کودکان پرخاشگر کم توان ذهنی آموزش پذیر
اختلال بیش فعالی همراه با کمبود توجه
تاثیر برنامه های فرزند پروری مثبت و فرزندپروری انتخابی در کاهش مشکلات رفتاری و هیجانی در کودکان 3تا 6 سال