Articles Stat:
Number of Articles: 26Number of Proceeding pages: 405
Papers View: 36444
First Advertising Management Conference
First Advertising Management Conference In date 2015-06-09 by University of Tehran,دانشكده مديريت دانشگاه تهران in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS First Advertising Management Conference
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in First Advertising Management Conference
تأثیر ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر ارزش ویژه برند
استراتژیهای زمانبندی و برنامهریزی ارائه ویدئوی تبلیغات در رسانهی تلویزیون
بررسی تأثیر تبلیغات شفاهی برنگرش به برند
بررسی نقش بازاریابی چریکی و مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان (مورد مطالعه: بیمه ایران شهرستان ایلام)
تاثیر تبلیغات بانک اقتصاد نوین بر مشتریان بانکداری شرکتی با استفاده از الگوی AIDCA»
شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC ) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیکAHP- FUZZY(صنایع غذایی دینا)
اثر 1 تبلیغات آنلاین در تصمیم گیری برای خرید: تمایل 2، یادآوری 3 و کلیک
ارزشهای نشانهای فرهنگ ایرانی در تبلیغات بازرگانی صدا و سیما
بررسی تغییرات نقش تبلیغات مالی در کنار دیگر عوامل موثر بر رفتار مشتریان در خلال رکوداقتصادی (مطالعه موردی موسسات مالی شهرستان قائمشهر)
آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی در برنامههای کودک (با تاکید بر ملاحظات قانونی حمایت از کودکان)
نقش اعتماد بر نگرش و یادآوری تبلیغات در شبکه های اجتماعی
ارزیابی باور، نگرش و پاسخهای رفتاری نسبت به تبلیغات اینترنتی در بین دانشجویان ایرانی
بررسی تاثیر محتوای تبلیغات بر اثر خودفعالسازی تبلیغات محصولات آرایشی – بهداشتی
تاثیر قیمت گذاری اعداد خرده بر روی تبلیغات
بررسی اثربرنامه های ترویجی‐آموزشی بر میزان کاهش مصرف فست فود (مطالعه موردی : ارائه کلیپ های تبلیغاتی به کودکان دبستان دخترانه سما)
بررسی تاثیر ویژگیهای محتوایی ویدئوهای ویروسی بر میزان پخش آنها
تأثیر پیامکهای تبلیغاتی بر رفتار خرید مصرفکننده و سطح پذیرش آنان
بررسی روشهای تبلیغات و مدل های کسب و کار اینترنتی
نقش ارتباطات و تبلیغات هوشمند در عملکرد کسب و کار و تأثیرگذاری آن بر میزان افزایش درآمد، سودآوری و رشد و تعالی سازمانها
شناسایی ، ارزیابی و رتبه بندی مهمترین عوامل موثر بر فرایند اثربخشی تبلیغات محیطی با استفاده از روش FVIKOR با ارائه مدل پیشنهادی (مطالعه موردی: سازه های تبلیغاتی متحرک هوشمند)
بررسی تاثیر آموزش بر آگاهی، نگرش و عملکرد دانش آموزان دختر مقطع دبستان در مورد مصرف فست فود
آسیب شناسی تبلیغات سیاسی در جمهوری اسلامی ایران مورد مطالعه: انتخابات ریاست جمهوری سال 1392
بررسی رابطه باور و نگرش نسبت به تبلیغات شرکتهای بیمه خصوصی بر رفتار بیمهگذاران مطالعه موردی: شهر زنجان
مسئولیت مدنی رسانه های تبلیغاتی ناشی از تبلیغات گمراه کننده
ارائه مدل مفهومی به منظور بررسی رابطه تصویر ذهنی کشور مبدا و کیفیت رابطه بر تصویربرند با در نظر گرفتن نقش واسطهگری ارزش نام تجاری(برند)
بررسی عوامل مؤثر بر واکنش رفتاری مصرفکنندگان نسبت به پیامکهای تبلیغاتی