Articles Stat:
Number of Articles: 43Number of Proceeding pages: 1659
Papers View: 38076
Requirements for teaching Persian language and literature in schools, language centers, universities and cyberspace
Requirements for teaching Persian language and literature in schools, language centers, universities and cyberspace In date 2020-09-16 by Ferdowsi University of Mashhad,گروه آموزشي زبان و ادبيات فارسي دانشگاه فردوسي - انجمن علمي معلمان زبان و ادبيات فارسي خراسان in City Mashhad was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS Requirements for teaching Persian language and literature in schools, language centers, universities and cyberspace
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in Requirements for teaching Persian language and literature in schools, language centers, universities and cyberspace
بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی از کتاب های تاریخ ادبیات
آموزش مؤلفه های اخلاقی در کتاب های فارسی متون 2 (با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش)
جایگاه خلاقیت و نوآوری در مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران
جایگاه تحصیح متن در تهیه کتب متوسطه (مطالعه موردی: کتاب فارسی پایه دهم دوره متوسطه)
آسیب شناسی کتاب های درسی فارسی متوسطه دوم
نقد محتوایی بر کتاب فارسی هفتم
روش های انگdزه بخشی به مخاطبان آموزش در فضای مجازی دانشگاه و مدرسه
تحلیل عناصر چندگانه هویت ملی در محتوای کتاب های درسی دوره متوسطه اول
راه کارهایی بای تدریس زبان فارسی به غیر فارسی زبانان
چالش های آموزش در فضای مجازی در دوران کرونا و پساکرونا
روایت، روشی مؤثر برای تولید هیجانات تحصیلی مثبت دانشجویان: مطالعة موردی درس تاریخ زبان فارسی
نقش دایه در داستان های ادبی فارسی و سمک عیار
نقد و تحلیل تصاویر درس اول فارسی یازدهم
آموزش و ترویج زبان و ادبیات فارسی و نقش آن در حفظ و تقویت هویت فرهنگی
نقد و تحلیل کتاب های نگارش متوسطه دوم
کتاب درسی مهم ترین الزام آموزش زبان و ادبیات فارسی
بررسی تأثیر روش تدریس فعالِ بازی بر انگیزه و بهبود فرآیند یاددهی - یادگیری دستور زبان فارسی
اهم موانع موجود در آموزش فارسی متوسطه دوم
اعتبارسنجی آزمون نهایی زبان فارسیِ مدرسه المهدی (عج) جامعه المصطفی
تحلیل کتب فارسی مقطع ابتدایی بر اساس اصول تصویرگری (مطالعه موردی: کتاب فارسی پایه اول)
ارزیابی کتاب درسی فارسی ششم ابتدایی براساس شاخص فعالیت محوری تکنیک ویلیام رومی
مقایسة پنج روش آموزش حضوری و غیرحضوری ادبیات فارسی برای دانش آموزان متوسطه
فضای مجازی در آموزش و نظام آموزشی ایران
بررسی رویکردها و روش های آموزش زبان
آسیب شناسی نظام آموزش و پرورش و کیفیت علوم انسانی (با تکیه و تأکید بر علوم ادبی) در ایران
مهارت های زبانی و نارسایی نوشتاری دانش آموزان
بررسی درس فارسی متوسطۀ اول براساس روش یادگیری مبتنی بر حلّ مسأله
بررسی امثالل کتب درسی دبستان با ارسال مثل های شاعران
میزان توجه به مهارت خواندن در کتب فارسی دورۀ اول متوسطه
تعیین میزان سواد خوانداری فارسی دانش آموزان دو زبانه و ارائه راهکار مناسب برای بهبود این توانایی در دانش آموزان مقطع ابتدایی
فارسی عمومی و کارآمدی آموزشیِ متون زبان فارسی
نگارش در بوته ویرایش: نقد کتاب های نگارش دوره متوسطه اول از منظر کاربرد علایم نگارشی
دو مبحث فشرده درباره «درست و غلط» و «املا»
بررسی تأثیر یادگیری ریتمیک و آهنگین مفاهیم ادبی در کودکان 4 و 5 ساله فارسی زبان
بررسی آسیب پذیری زبان و ادبیات فارسی در آموزش و پرورش
مهارت ها و چالش ها در آموزش فضای مجازی
روش های انگیزه بخشی به مخاطبان آموزش در فضای مجازی دانشگاه و مدرسه
شناسایی عوامل مؤثر بر افزایش انگیزه مخاطبان آموزش در فضای مجازی: تحلیل کیفی
تحلیل محتوای سؤالات کتاب «خواندن و درک مطلب فارسی» بر پایه طبقه بندی اصلاح شده بلوم در حیطه شناختی
شاهنامه در کتاب های درس از اول ابتدایی تا پایه دوازدهم
تحلیل ظرفیت های آموزشی حکایت های کلیله و دمنه به کودکان غیر فارسی زبان
بررسی عوامل موثر بر کارایی موفقیت اموزش در فضای مجازی
راهکارهای آموزش زبان و ادبیات فارسی با تکیه بر التذاذ ادبی