Articles Stat:
Number of Articles: 5Number of Proceeding pages: 112
Papers View: 936
The twenty-fourth international anti-marketing seminar
The twenty-fourth international anti-marketing seminar In date 2024-06-14 by ,اندیشکده مطالعات کاربردی ضدبازاریابی was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The twenty-fourth international anti-marketing seminar
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The twenty-fourth international anti-marketing seminar
ارایه الگویی برای بررسی قابلیت های بازاریابی در بازاریابی بین المللی با استفاده از روش فراترکیب
مروری بر نقش فروش و تبلیغات در رسانه های اجتماعی در برندسازی و افزایش فروش محصول
کسب مزیت رقابتی پایدار از طریق منابع انسانی در سیستم بانکداری(مطالعه موردی بانک شهر شعبات استان تهران)
تاثیر آگاهی شغلی بر پیشرفت تحصیل
بررسی تاثیر ذهنیت رقابتی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط با نقش تعدیل گری رشد کسب و کار (مطالعه موردی : شرکتهای فعال در شهرک بین المللی صنعتی آذربایجان شرقی)