Articles Stat:
Number of Articles: 63Number of Proceeding pages: 625
Papers View: 92349
National Conference on Education
National Conference on Education In date 2014-02-21 by ,Iranian Counseling Associationانجمن مطالعات برنامه درسي ايران واحد استان آذربايجان غربي in City Urmia was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS National Conference on Education
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in National Conference on Education
برنامه ی درسی چندفرهنگی، بایدی گمشده در نظام آموزش متمرکز ایران
دلالت های پساساختارگرایی در برنامه ی درسی چندفرهنگی با تأکید بر دیدگاه میشل فوکو
تعلیم وتربیت چند فرهنگی ،ضرورت واهمیت آموزش آن در نظام تربیتی ایران
تربیت معلم و آموزش چندفرهنگی؛ ضرورتی قابل تامل
انتظار جامعه از آموزش (فرهنگ اقوام) و هویت ملی و رسالت آموزش و پرورش در زمینه ی انطباق آن ها با یکدیگر
انتظار جامعه از آموزش چند فرهنگی وساخته شدن شهروند مسئول
مطالعه یافته ها و تجارب نظام آموزشی دیگر کشورها در مورد برنامه درسی چند فرهنگی
نقش چند فرهنگی و تاثیر آن بر رضایت دانشجویان از کیفیت آموزش و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه
مطالعه تعلیم وتربیت با رویکرد تطبیقی در ایران و آمریکا
نقش چند فرهنگی بودن جامعه بر آموزش و یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان آشوری شهرستان اورمیه
نقش چندفرهنگی بودن دانش آموزان بر آموزش و یادگیری درس هدیه های آسمانی به روش تدریس توام شعر و نمایش خلاق از نظر معلمان ابتدایی ناحیه 2 اورمیه در سال تحصیلی 82-1391
بررسی رابطه بین سبکهای تدریس معلمان با مولفه های برنامه آموزش چندفرهنگی
تحلیلی بر جریان اسلامی سازی علوم و پیامد های آن برتعلیم و تربیت چند فرهنگی از نظر متخصصان تعلیم و تربیت
تعلیم و تربیت چند فرهنگی فرایندی نو در عصر معاصر
تحلیل SWOT بر آموزش و پرورش چندفرهنگی
نگاهی به مراکز علمی و مجلات آموزشی چند فرهنگی در قاره های اروپا ،آسیا و افریقا
نگاهی به مأخذ و منابع مطالعات قوم شناسی قومیت های استان آذربایجان غربی
بررسی مبانی فلسفی سند تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی ایران بر اساس مؤلفه های تعلیم و تربیت چندفرهنگی
برنامه درسی چندفرهنگی و دلالت های آن برای چشم اندازهای نوین آموزشی 1
برنامه درسی چند فرهنگی و دلالت های آن برای آموزش عالی ایران
بررسی میزان توجه به طراحی و تدوین برنامه های درسی چند فرهنگی در نظام تعلیم و تربیت ایران از منظر متخصصان برنامه ریزی درسی
تحلیل محتوای قرآن کریم بر اساس رویکرد آموزش و پرروش چند فرهنگی
بررسی مشکلات تدریس ناشی از گوناگونی فرهنگی (مطالعه موردی: دانش آموزان مدارس ابتدایی استان آذربایجان غربی)
بررسی تناسب مؤلفه های برنامه درسی مدارس با آموزش چند فرهنگی از دیدگاه مدیران و معلمان دوره متوسطه
چالش های آموزش و پرورش چند فرهنگی در نظام برنامه ریزی درسی ایران
در جستجوی چهارچوب نظری فلسفی برای آموزش و پرورش چندفرهنگی
بررسی وضعیت آموزش و پرورش چند فرهنگی در کشور استرالیا
بین المللی کردن برنامه درسی آموزش عالی در ایران: موانع و چالش های بین فرهنگی فرارو
ضرورت هستی شناختی آموزش چند فرهنگی در بازسازی دموکراتیک ساختار اجتماعی ایران
نگرش به جهانی شدن فرهنگ و نقش آن در پنداره های دینی دانش آموزان
ضرورت تدوین برنامه درسی چند فرهنگی در آموزش عالی
برنامه ی درسی چند فرهنگی و آموزش شهروندی
برنامه درسی چند فرهنگی از منظر ایدئولوژی ها (نظریه ها)برنامه درسی
ابعاد و مولفه های کثرت گرایی فرهنگی در برنامهی درسی ایران و جهان
ادبیات چند فرهنگی کودکان گامی موثر جهت پرورش شهروند جهانی
آموزش فناوری نانو در حوزه های چند فرهنگی
بررسی میزان توجه برنامه ریزان درسی به مقوله چند فرهنگی در برنامه درسی بخوانیم وبنویسیم ششم ابتدایی
آموزش چند فرهنگی : راهکاری برای حفظ هویت ملی و فرهنگی در بین المللی شدن آموزش عالی
بررسی میزان آگاهی اعضای هیات علمی از آموزه های چندفرهنگی در دانشگاه پیام نور ارومیه بر حسب ویژگی های جمعیت شناختی
بررسی میزان آگاهی معلمان دوره ابتدایی استان آذربایجان غربی از آموزش و پرورش چند فرهنگی در سال تحصیلی 1393-1392
بررسی تطبیقی آموزش چند فرهنگی و تک فرهنگی در دودیدگاه تقابل یا سازش در تعلیم و تربیت
بررسی ضرورت تحول در برنامه درسی با تاکید بر برنامه درسی چند فرهنگی
بررسی وضعیت انتشار داستانهای چند فرهنگی کودکان و نوجوانان بین سالهای 1385-1390
بررسی میزان انعکاس مؤلفه های بعد فرهنگی جهانی شدن در برنامه درسی کارشناسی ارشد رشته های علوم تربیتی
رویکردهای آموزش هنر در برنامه درسی چند فرهنگی
تبیین جایگاه تربیت اسلامی در جهان چندفرهنگی
بررسی جایگاه برنامه درسی چندفرهنگی در کتاب های درسی (ادبیات،تاریخ و تعلیمات اجتماعی) دوره راهنمایی سال تحصیلی 91-1390
نقش و جایگاه تربیت هنری در آموزش و پرورش چند فرهنگی
ضرورت های برنامه درسی چندفرهنگی در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران
ابعاد برنامه درسی کثرت گرا
ضرورت توجه به تدوین محتوای برنامه درسی چند فرهنگی در دروس علوم تجربی دوره ابتدایی ازدیدگاه معلمان این دوره:یک مطالعه کیفی
برنامه درسی چند فرهنگی
بررسی جایگاه نمادهای آموزش چندفرهنگی در کتابهای درسی بخوانیم پایه چهارم و ششم ابتدایی در سال تحصیلی 92-91
واکاوی ضرورت تبیین روش های تعلیم و تربیت چند فرهنگی در عصر جهانی شدن
اهمیت آموزش چندفرهنگی در آموزش عالی در دنیای امروز
برنامه درسی چند فرهنگی و دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه
بررسی اهمیت محتوای آموزشی مربوط به فرهنگ سایر ملل و ارائه روشهای یاددهی – یادگیری موثر و متناسب با محتوا
نگاهی نوین به مقوله فرهنگ و آموزش چند فرهنگی در عصر پست مدرن
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم براساس شاخص (مؤلفه) های چند فرهنگی مستخرج از اسناد بالا دستی
Tips on a Responsive Multicultural Curriculum
سیاستهای نظام آموزشی کشور روسیه نسبت به آموزش چند فرهنگی
بررسی نقش معلمان در برنامه ریزی درسی چند فرهنگی از دیدگاه معلمان مطالعات اجتماعی مقطع متوسطه شهرستان ارومیه
بررسی آموزش و پرورش چند فرهنگی در ژاپن