Articles Stat:
Number of Articles: 289Number of Proceeding pages: 842
Papers View: 322131
National Conference on Curriculum Change in Education Courses
National Conference on Curriculum Change in Education Courses In date 2014-03-05 by University of Birjand,دانشگاه بيرجند in City Birjand was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS National Conference on Curriculum Change in Education Courses
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in National Conference on Curriculum Change in Education Courses
فرایند تغییر برنامه درسی علوم تجربی دوره ابتدایی از سال 1373تا سال 1391
تغییر برنامه : تجربیات والدین از مشارکت در برنامه های درسی دوره ا بتدایی (یک نظریه داده بنیاد)
آموزش واحد درسی سواد رسانه ای در آموزش وپرورش باسته ها وراه کارها
طراحی مدل عدالت آموزشی مبتنی برتفاوت های فردی وتغییر برنامه درسی
تبیین نگرش نسبت به تغییر برنامه درسی براساس ادراک از حمایت از سازمان ومفید بودن تغییر برای دانش آموزان در معلمان دوره ابتدایی شهر بیرجند
ضرورت تغییر در برنامه درسی قصد شده از منظر توجه به فرهنگ مطالعه تحلیل محتوا
برنامه فلسفه برای کودکان (p4c) با استفاده از داستانهای متون دینی
بررسی تخصص پژوهشی معلمان: گامی در جهت تحقق سند تحول بنیادین آموزش وپرورش
ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین بهره گیری از درس پژوهی وآینده پژوهی با برنامه درسی تغییر یافته ادراک شده با واسطه گری تغییر نگرش معلمان
میزان شناخت معلمان از اصول آموزش برنامه درسی ویادگیری
ارزیابی اثر بخشی دوره های آموزش ضمن خدمت پایه هفتم در پیاده سازی تغییرات برنامه های درسی
ضرورت تغییردر رویکرد ساخت تربیت هنری وزیبایی شناسی برنامه درسی در اسناد تحول بنیادین آموزش وپرورش
بررسی مقایسه ای رویکرد آیزنر وفولن در مدیریت تغییر در مدیریت های آموزشی
بررسی میزان توجه به استانداردهای سواد اطلاعاتی دراسناد برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران وتحول بنیادین آموزش وپرورش
مطابقت اهداف آموزش تحول یافته بااهداف تعلیم وتربیت اسلامی
نقد وبررسی رویکرد سند ملی برنامه درسی ایران به هویت ملی ومذهبی مهارتهای زندگی وصلاحیت های معلمی در عرصه جهانی
شناسایی واولویت بندی عوامل موثر بر اجرای تغییر برنامه درسی دوره ابتدایی
مدل سه بعدی راک در تغییر برنامه ریزی درسی
بررسی رابطه توانمندی آینده پژوهی معلمان شهرستان دهزربا استقبال آنها از تغییر در برنامه های درسی
ارزشیابی برنامه درسی تفکر وپژوهش پایه ششم ابتدایی
پژوهش قوم نگاری در برنامه درسی پنهان: راهبردی در تغییر برنامه درسی
مطالعه سهم سرمایه فرهنگی در تغییر محتوای برنامه درسی از نگاه معلمان شهر قم
واکاوی تطبیقی اسناد چشم اندازآموزش زبان انگلیسی در مدارس شش کشور منطقه رویکردها وچالش ها
بازنگری در برنامه های درسی آموزش فنی وحرفه ای با تاکید برمهارت های اشتغال زا
واکاوی رویکردهای اصلاح در برنامه درسی
تربیت اخلاقی وبرنامه درسی مدرسه : نگاهی به رویکردهای جاری در ایران وجهان
بازاندیشی جایگاه ونقش معلم در تغییر برنامه درسی از نظرگاه سیمور برنارد سرسون والیوت دابلیو آیزنر
نقد وبررسی حوزه یادگیری زبان های خارجی درسند برنامه درسی ملی
میزان آماده سازی معلمان در خصوص تغییر برنامه درسی دوره ابتدایی تحصیلی مطالعه موردی معلمین پایه ششم ابتدایی شهر تهران
بررسی رابطه بین گرایش معلمان دوره ابتدایی به تلفیق در برنامه درسی با دیدگاه های تربیتی آنان
ارزش ها وتغییر در برنامه درسی
تحلیل وبررسی برنامه های درسی ریاضی در کره جنوبی
Examining Socio-Cultural Constructs of Iranian EFL Textbooks as One of the Outcomes of Curriculum Changes in Education
تجارب زیسته دانش آموزان از یادگیری های پنهان در تعامل رسانه
بررسی حوزه یادگیری زبان های خارجی درسند برنامه درسی ملی:ظرفیتها ، استلزامات ومحدودیتها
تحلیل محتوای کتاب فارسی بخوانیم پایه پنجم وششم ابتدایی سال 92-93 طبق روش فرای وهرتلی
تحلیل محتوای کتاب های درسی پایه پنجم وششم ابتدایی از لحاظ توجه به ابعاد فناوری
آسیب شناسی وضرورت تغییر در محتوای برنامه های درسی تربیت دینی دوره ابتدایی
عامل تغییر تسهیل گر یا تضمین کننده تغییر در نظام آموزشی
تحلیل محتوای کتاب علوم سوم ابتدایی با تاکید برساخت های شش گانه تعلیم وتربیت
بررسی مشکلات نظام کنونی ارزیابی عملکرد تدریس وارایه الگوی متناسب با آن مطالعه موردی کلاس های علوم دوره راهنمایی شهر سنندج
بررسی صلاحیت های مجریان برنامه درسی ملی در درس تفکر وپژوهش پایه ششم ابتدایی شهرستان شیراز
مقایسه تطبیقی کتب درسی قدیمی وجدید پایه هفتم دوره اول متوسطه وبررسی حضور خرده فرهنگ های ایرانی درکتب جدید التالیف این دوره
بررسی نقش شاخص های مربوط به معلم در عملکرد تحصیلی ریاضی دانش آموزان سوم راهنمایی براساس چارچوب مطالعات تیمز(Timss)
برنامه درسی ملی ، ضرورت بخشی تغییر نگرش از مدرسی به معلمی
جایگاه معلم پژوهنده در تغییر برنامه درسی
درامدی روش شناسانه برآموزه های فرامتن تربیتی با تاکید بر نظریه پسا ساختارگرایی ونقد آن
واحد درسی سواد حقوقی در آموزش وپرورش بایسته ها وراهکارها
امتناع تغییر در برنامه درسی ایران واکاوی نظریه تله بنیانگذار
بررسی سیر تاریخی رویکردهای تغییر در برنامه درسی از درالفنون تاکنون
دره ی مرگ در آموزش وپرورش ابتدایی: لزوم تغییر در برنامه درسی مدارس چند پایه وتربیت معلم آموزش وپرورش ابتدایی
بررسی اثر آموزش تلقینی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
بررسی روند تحولات برنامه درسی کار وفن آوری در آموزش وپرورش ایران
مطالعه تطبیفی برنامه درسی ملی کشورهای انگلستان ، استرالیا، چین ، نیوزلند وهندوستان با جمهوری اسلامی ایران
ارائه مدلی برای مطالعات تاریخی برنامه درسی براساس ویژگیهای تغییر
تغییر از بیرون تغییر از درون ؟ نقدی بر تغییرات رنامه های درسی در نظام آموزش وپرورش ایران
آموزش تعاملی از منظر رولان بارت
نظریه فازی وتغییر برنامه درسی : کاربرد منطق فازی در تدریس
شخصی سازی یادگیری وتغییر در برنامه درسی
ترازیابی برن امه درسی: روش شناسی مناسب جهت تغییر برنامه درسی
بررسی عناصر محتوایی فصل های سنگ شناسی کتاب زمین شناسی سال سوم متوسطه ،براساس مدل مریل
ارزیابی محتوای کتب تکمیلی برنامه درسی مدارس تیزهوشان در دوره راهنمایی(متوسطه اول)
تقدیم به دکترغلامحسین شکوهی ،آموزشگر بزرگ ایران زمین ،تغییرات برنامه درسی ،ریاضی در نیم قرن اخیر
رویکرد ترکیبی :طراحی واجرای برنامه درسی با نزدیک شدن موضوعات درسی به شرایط کاربردی وواقعی براساس تجربه عملی در مدرسه حکمت
تمرکز زدایی از نظام برنامه درسی با استقرار سیستم مدیریت دانش در سازمان آموزش وپرورش
بررسی عدالت جنسیتی در محتوای برنامه درسی دوره ابتدایی گامی برای تغییر برنامه درسی با رویکرد جنسیتی
تحلیل محتوای کتاب های مطالعات اجتماعی سوم دبستان چاپ جدید وقدیم برمبنای مصادیق ارزش های سند ملی برنامه درسی
تحلیل وارزیابی شکل گیری یکی از شاخص ترین دستاوردهای تحول سند بنیادین(دانشگاه فرهنگیان) از منظر انگاره های تغییر، با تاکید برمولفه های برنامه های درسی تربیت معلم
بررسی رابطه انواع تعامل در مدارس آموزش الکترونیکی(آموزش از راه دور) با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
بررسی تاثیر نوع باور معلمان ریاضی دوره متوسطه از مثال ها برنحوه استفاده آن هادر فرایندآموزش
تبیین تربیتی نماز وارائه مدل نوآوری برنامه درسی معنوی به منظور نهادینه سازی آن در جامعه اسلامی
ارائه عوامل زمینه ساز بزه کاری ونقش پنهان مدرسه سرگذشت پژوهی نوجوانان بزه کار کانون اصلاح وتربیت شهر مشهد
تاثیر فرهنگ بر عملکرد تحصیل ریاضی دانش آموزان پایه دوم راهنمایی
بازنگری نظام برنامه ریزی درسی در ایران ضرورت ها چالش ها وراهکارها
تغییر برنامه درسی از منظر رئالیسم انتقادی
طراحی الگوی مفهومی کاهش فاصله برنامه درسی قصد شده ، اجرا شده وکسب شده درنظام آموزش عمران عمومی ایران
دلالت های نظریه برنامه درسی مبتنی بر شور وبررسی برای تغییر در برنامه درسی
تحولات فن آوری وتغییر در برنامه درسی
نقد وبررسی سند برنامه درسی ملی ایران (نگاشت پنجم ) در میزان توجه به کارآفرینی وحرفه آموزی در عرصه جهانی شدن
جایگاه سواد قرآنی دانش آموزان در سند تحول بنیادین وبرنامه درسی ملی
راهکارهای بهره برداری از کلاس هوشمند در مدارس ابتدایی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی ناحیه سه کرمانشاه سال تحصیلی 92-1391
نقش معلم دربرنامه ریزی درسی با توجه با اهداف کتاب درسی بخوانیم بنویسیم پایه دوم و سوم ابتدایی
ریاضی شهرستان علی آباد کتول (استان گلستان )
نقش ایدئولوژی های برنامه درسی در تغییرات برنامه درسی آموزش وپرورش با تاکید بر کثرت گرایی شناختی
هرمنوتیک فلسفی ومهارت خواندن با تاکید بر تغییرات برنامه درسی زبان آموزی دور ابتدایی
بررسی وتحلیل معیارهای طراحی فضای آموزشی موجود مراکز پیش دبستانی ودبستان و تنظیم آن ها براساس معیارهای برنامه ریزی چند بعدی
تغییر فناوری اطلاعات وارتباطات در راستای تمرکز زدایی برنامه های درسی
رویکرد فرهنگی : رهیافتی نودرتغییر برنامه درسی
عامل کلیدی وانکار ناپذیر در تغییر ونوآوری برنامه درسی
حرکت به سوی برنامه درسی یادگیرنده
نگرش برروند برنامه ریزی درسی عصر پهلوی اول از خلال متحدالمال ها
برنامه درسی مبتنی بروب برای دانش اموزان خاص مفهوم مسائل وطراحی
تاثی فناوری اطلاعات وارتباطات در پرورش خلاقیت دانش آموزان مقطع متوسطه هنرستان
تحلیلی برضرورت واهمیت آموزش چند فرهنگی در عصر جهانی شدن
بررسی عوامل موثر براجرای برنامه های درسی دردوره ابتدایی
بررسی مقایسه ای اثر بخشی استفاده از روش اکتشافی هدایت شده روش میزان در مدرسه ابتدایی با روش های متداول آموزشی مدارس غیر دولتی شهر تهران
تحول در برنامه های درسی با رویکرد مدیریت دانش
مدیریت دانش ضرورتی برای خلاقیت ونوآوری در برنامه های درسی
برنامه درسی کاروفن آوری
سیر تحول برنامه درسی در ایران
ضرورت استفاده از هنر در اموزش
جایگاه هنر در برنامه درسی آموزش وپرورش
بررسی وتبیین روش شناسی پسا ساختارگرایی در تغییرات برنامه درسی دوره های تحصیلی
توسعه صلاحیت های حرفه ای معلمان برای تغییر در برنامه های درسی دانش آموزان
بررسی تاثیر استفاده از تخیل در کتاب های درسی برخلاقیت دانش آموزان
بررسی نقش تلفیق در برنامه های درسی کلاس های چندپایه وارائه مثال موردی دراین زمینه
مسئله حجاب از منظر سند تحول بنیادین وبررسی لزوم وامکان تغییر محتوا براین اساس در دوره ابتدایی
نقش معلم درکیفیت بخشی اجرای برنامه های درسی
آسیب شناسی استفاده ازفن آوری اطلاعات وارتباطات در برنامه درسی
عنصر نگرش معلمان وتغییر برنامه درسی تفکر وپژوهش درپایه ششم ابتدایی
پیش به سوی نوآوری در نظام آموزشی با تاکید برکاربردICT در کلاس های خلاق
ارایه ی مدل جدید ارزشیابی در مدارس متوسطه با رویکرد تعدیل مخاطرات آزمون های پایانی وبررسی مبانی فلسفی ومقایسه ویژگیهای نظری ارزشیابی تجمعی پایانی وارزشیابی مستمر
تبیین ضرورت تغییر در برنامه درسی دوره های تحصیلی آموزش وپرورش با استفاده از آینده پژوهی
حمایت از فرایند یاد دهی -یادگیری با استفاده از مشارکت های برخط
گسترش برنامه درسی فلسفه برای کودکان (p4c) وتوجه به فرهنگ وابستگی آن در دانمارک
نقد و بررسی تاریخ زندگانی پیامبر (ص) در کتاب تاریخ اسلام (1)
سازمان دهی برنامه درسی میان رشته راهکاری اثر بخش درجهت تغییر برنامه های درسی مدارس
ارزیابی تغییر برنامه درسی ریاضی پایه اول ابتدایی وپیامدهای آن
تحولات فناوری اطلاعات وارتباطات وتغییر در برنامه درسی
ارتباط برنامه درسی با توسعه پایدار
بررسی عوامل روانی اجتماعی موثر برنگرش دانش آموزان شهر شیراز نسبت به یادگیری الکترونیکی
نگرش کارکنان مراکز پیش دبستانی خصوصی بیرجند در مورد آموزش بازی (1392)
سنجش نگرش معلمان پایه ششم ابتدایی پایه 2 زاهدان نسبت به پیشبرد برنامه تحصیلی در سال تحصیلی 93-92
تحلیل الگوی برنامه درسی از منظر پست مدرن با تاکید بررویکردکثرت گرا
تغییر در برنامه درسی از طریق مشارکت دانش آموزان مطالعه ی موردی طرج انشای خوشه خورشید در مدارس راهنمایی استان هرمزگان
مبانی فلسفی تحولات اخیرآموزش ابتدایی ایران با تاکیدبرفلسفه اسلامی
نقد وبررسی برنامه درسی ملی ایران (نگاشت پنجم ) درمیزان توجه به کارآفرینی وحرفه آموزی در عرصه جهانی شدن
بررسی درس کار فن آوری پایه ششم از دیدگاه معلمان پایه ششم ناحیه 3 شهر اصفهان
تحلیل محتوای کتاب های جدید التالیف دوره ابتدای مبتنی برعناصر برنامه درس ملی
پدیدارشناسی ودلالت های آن در تغییر برنامه درسی
نگاه اجمالی به خودکارآمدی به عنوان نوآوری در هدف های برنامه درسی
مقایسه الگوهای ارزشیابی برنامه درسی
جهت گیری تحول در برنامه درسی
تحول برنامه های درسی در بستر مشارکت معلمان
از آموزش به توسعه حرفه ای رویکردی در تحول برنامه درسی
نگرش معلمان در برابر تغییر
بررسی تاثیر محتوای کتاب های درسی بر انگیزش تحصیلی وخلاقیت دانش آموزان سال هفتم
برنامه ریزی منطقه ای وارتباط آن با تغییر در برنامه ریزی درسی متمرکز
رویکرد شناختی به آموزش هنر
جایگاه قصه وقصه گویی در برنامه ی درسی
بررسی جایگاه فناوری های نوین آموزشی در تحولات برنامه های درسی
برنامه درسی جدید مبتنی بر تربیت شهروندی
تحلیل محتوای کتاب درسی جدید مطالعات اجتماعی پایه هفتم از منظر مفاهیم مربوط به حقوق شهروندی
مطالعه سهم برخی مولفه های تغییر در محتوای برنامه درسی با تاکید بر فناوری اطلاعات از نگاه معلمان شهر قم
فرهنگ و تغییر در برنامه درسی
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات وارتباطات بر تغییر مولفه های برنامه درسی (معلم ، دانش آموز ، روش تدریس وشیوه های ارزشیابی )
تحولات فناوری اطلاعات وارتباطات وتغییر در برنامه درسی
ضرورت آموزش هنر برپایه خلاقیت وروش های پرورش آن در مدارس
نقش وجایگاه استعاره در برنامه درسی
بررسی لزوم تغییر درمحتوای دروس کتاب های اجتماعی دوره متوسطه براساس مهارت حل مسئله
نقش مدیریت دانش در توسعه حرفه ای معلمان
بررسی موردی تاثیر خلاقیت در درس ریاضیات دوره دبیرستان
بررسی مسائل مرتبط با آموزش وپرورش چند فرهنگی با تاکید بر رویکرد تلفیق در برنامه های درسی مدارس ابتدایی ناحیه 6 شهرستان اصفهان
خلاقیت نوآوری وتغییر در برنامه های درسی
ارزشیابی برنامه درسی هنر دوره ابتدایی براساس رویکرد تربیت هنری
طراحی الگوی برنامه درسی تربیت جنسی دوره متوسط در ایران
تحلیل محتوای کتاب تعلیمات اجتماعی پایه ششم ابتدایی براساس مدل ویلیام رومی
تاثیر آموزش راهبردهای حل مسئله در بهبود توانایی حل مسئله دانش آموزان
سیر تحولات تاریخی تغییر در عناصر اصلی برنامه های درسی
اثر موسیقی در ساعات تربیت بدنی برنگرش دانش آموزان ابتدایی بر فعالیت بدنی
شاخص های آموزش نوشتن در برنامه درسی زبان فارسی دوره متوسطه ایران
مربی گری ، شیوه ی نوین آموزشی برای ایجاد یادگیری خود راهبر
رهیافتی نو در دیدگاه برنامه درسی با رویکرد هوش هیجانی
هیوتاگوژی در آموزش بزرگسالان وآموزش وپرورش
تغییر ارزشیابی پیشرفت تحصیلی (کمی به کیفی ) از دیدگاه معلمان ووالدین دوره ی ابتدایی
تغییر برنامه درسی تحصیلی با تاکید بر تفکر انتقادی در مدارس متوسطه
بررسی تاثیر آموزش ضمن خدمت علوم تجربی پایه هفتم کهریزیک برآگاهی معلمان از برنامه درسی آن
تغییر وفرهنگ سازمانی
تغییر در برنامه های درسی از منظر سیر تحولات تاریخی
بررسی جایگاه برونسپاری آموزش در اجرای برنامه درسی جدید
بررسی دانش ها ومهارت های مورد نیاز معلمان جهت تغییر روش های تدریس موجود مبتنی بر کاربرد فناوری اطلاعات وارتباطات
برنامه درسی علوم تجربی از نظرتاعمل ( با تاکید براصلاح نظام تربیت معلم )
پذیرش یا رد تغییر در برنامه درسی یک بررسی از اثرات فرهنگ مدرسه در فرایند تغییر
تحولات تاریخی تغییر در برنامه های درسی پس از قانون اساسی معارف
تغییرات برنامه های درسی همسو با برنامه ی درسی ملی
آسیب شناسی برنامه درسی دوره متوسطه ( با رویکرد تربیت دینی )
تغییر در اجرا (علت مقاومت وراه های غلبه بر مقاومت )
بررسی نگرش نسبت به تغییر در معلمان ابتدایی شهر بیرجند
بررسی میزان وابعادتمرکز زدایی در برنامه درسی ملی واسناد بالا دستی آن براساس دومدل سطوع وابعاد ازاد سازی برنامه های درسی واهداف وانگیزه های تمرکز زدایی (OECP) به منظور شناسایی جهت گیری های تمرکز زدایی وارائه پیشنهاداتی جهت بهبود روند تمرکز زدایی در برنامه درسی ملی اموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران
نهادینه کردن آینده نگری در برنامه درسی آموزش وپرورش
تغییر برنامه درسی با رویکرد مبانی شناختی - اجتماعی هویت فردی
تغییر در اهداف کلی آموزش وپرورش ایران متاثر از تبیین ماهیتی - پیامدی ابعاد سیاسی وعلمی جهانی شدن
آینده پژوهی وتغییر در برنامه درسی
آموزش مجازی ودیدگاه های تربیتی فلاسفه اسلامی
نقش معلمان در تغییر برنامه درسی : دلالت هایی برای آموزش معلمان
جایگاه دیدگاه هرمنوتیکی در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش
اثبات واستدلال در آموزش ریاضی ولزوم تغییر در برنامه درسی
مدیریت تغییر واستقرار برنامه درسی در آموزش وپرورش
بررسی تاثیر مدرک تحصیلی دبیران درمیزان کاربست نرم افزارهای آموزشی به عنوان راهکارهای جهت تغییر عناصر برنامه درسی
تاثیر وجود تجهیزات رایانه ای در محیط آموزشی برمیزان به کارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات ( مورد مطالعه دبیران دبیرستان های دخترانه هوشمند شهر اصفهان )
مطالعات میان رشته ای وتغییر دربرنامه درسی با دیدگاه سیستمی
ادراک آموزگاران از چگونگی پرورش تفکر خلاق دانش آموزان به عنوان یکی از عناصر اصلی برنامه درسی
تغییر در برنامه های درسی برمبنای آینده پژوهی
الگوی مناسب هدایت تحصیلی وشغلی جهت افزایش جذب دانش آموزان در شاخه های فنی وحرفه ای وکاردانش در برنامه تحول بنیادین نظام آموزشی
برنامه ی درسی مشاوره درمدارس وتحقق اهداف چشم انداز ایران 1404
بررسی تاثیر اجرای طرح ارزشیابی کیفی توصیفی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع اول ودوم ابتدایی از دیدگاه اموزگاران شهر قاین
برنامه درسی ملی وتغییر در برنامه های درسی
آسیب شناسی برنامه درسی دینی به عنوان الگوی تغییر دربرنامه درسی دوره متوسطه
بررسی تحلیلی محتوای ارتباطی تصاویر واهداف براساس متن نوشتاری کتاب جدید التالیف کاروفن آوری پایه هفتم از نگاه دبیران حرفه وفن شهرستان علی آباد کتول ( استان گلستان )
تحلیل محتوای کتاب جدید التالیف ریاضی پایه هفتم به روش کالین مارش از دیدگاه معلمان ریاضی شهرستان علی آباد کتول (استان گلستان )
تغییر در برنامه های درسی بارویکرد فرهنگی
تحلیلی برنقش وجایگاه هوش فرهنگی ومولفه های آن در تغییرات برنامه درسی
معلم تربیت معلم وتغییر در برنامه های درسی
تغییر پایدار حرکت به سوی برنامه درسی یادگیرنده
ارزیابی اجرای برنامه درسی پایه ششم درسال تحصیلی 92-1391
تبیین جایگاه خلاقیت وانگیزش درونی در فرایند یاددهی ویادگیری با تاکید برنقش معلم
بررسی تظبیقی بازنگری برنامه های درسی در ایران آمریکا وژاپن
تاثیر روش های تدریس حل مسئله ومتداول بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی
نقش فوق برنامه درایجاد تغییر وبهبود برنامه درسی ( مبتنی براسناد بالا دستی )
الگوی کیفیت زندگی در مدرسه وتغییر در برنامه های درسی (مطالعه میان رشته ای )
بررسی نقش تغییر برنامه درسی برخلاقیت نوآوری ویادگیری دانش آموزان
درک مفهوم ،سطوح ومولفه های سواد علمی : ضرورت تغییر در برنامه درسی آموزش علوم
ویژگی های برنامه درسی مطلوب در راستای ایجاد خلاقیت
نیم نگاهی به عنصر خلاقیت در برنامه درسی
رویکرد خلاق ساختاری بستر تحولات برنامه درسی
طبقه بندی حوزه های مورد نیاز معلمان جهت تدریس در مدارس چند پایه
واکاوی فرایند تغییر برنامه درسی وعلل مقاومت در برابر آن
فرهنگ وتغییر در برنامه های درسی
نقد وبررسی الگوی برنامه درسی دوره پیش از دبستان (مطالعه موردی )
تاثیر نقشه ی مفهومی بر پیشرفت تحصیلی در درس زمین شناسی ولزوم ایجاد تغییر در برنامه درسی زمین شناسی
نقش مطالعات میان رشته ای در تغییر برنامه درسی
پیش زمینه ها ومقدمات ایجاد تغییر در برنامه درسی مدارس
بررسی ارزشیابی توصیفی وکمی به لحاظ انگیزش تحصیلی : اقدام پژوهی
نقش برنامه درسی براستقلال وهم کاری هوشمندانه دانش آموزان
عوامل موثر در تحول مواد آموزشی ودانش های تعلیمی در تاریخ ایران
نگرشی برروند برنامه ریزی درسی عصر پهلوی اول از خلال متحد المال ها
بررسی رشد خلاقیت ونوآوری در کتاب های جدید التالیف ریاضی
تربیت هنری وزیبایی شناسی در برنامه درسی
تغییر جهت گیری برنامه درسی معلمان ضرورت اجرای موفق ارزشیابی توصیفی
میزان تحقق اهداف فناوری اطلاعات وارتباطات (فاوا) سند برنامه درسی ملی در برنامه درسی ابتدایی از دیدگاه معلمان شهر تهران پایه ششم
اهمیت وکاربرد آموزش تفکر انتقادی در مدارس از منظرنظریه پردازان مکتب فرانکفورت
بررسی میزان توجه به مولفه نماز درکتب بخوانیم دوره ابتدایی
معلم تربیت معلم وتغییر در برنامه های درسی
تاثیر نتایج آزمون های علمی بر تغییر واصلاح برنامه های درسی
برنامه ریزی میان رشته ای وتغییر در برنامه های درسی ایران
بررسی تاثیر کتاب جدید التالیف کار وفناوری درایجاد وارتقای مهارت فناوری دانش آموزان پسر ششم ابتدایی ارومیه
ضرورت کاوش در منبع قرآن وروایات به منظور کشف تمثیل های مناسب در کتاب های درسی (زمینه ای برای ایجاد نوآوری کتاب های درسی دین وزندگی )
اثر آموزش هشت هفته بازی درمانی بر بهبود نشانگان اختلال بیش فعالی دانش آموز ابتدایی شهر کرمانشاه
آینده پژوهی راهبردی برای توسعه برنامه درسی
آینده پژوهی وتغییر در برنامه های درسی
بررسی رابطه بین سبک های مدیریت با بهره وری معلمان در سطح شهرستان بیرجند در سال 1390
روش شناسی تلفیق فناوری در برنامه درسی تربیت معلم
طراحی اهداف ومحتوای برنامه درسی تنوع زیستی برای دانش آموزان پایه اول تا سوم دوره متوسطه
حرکت برای تغییر از مدرسه به نظام یا از نظام به مدرسه
کار پوشه الکترونیکی در دهکده مجازی دانایی
بررسی مبانی هنری وزیبایی شناسی به قصد ارائه گزاره های تجویزی برای تغییر برنامه های درسی
تاثیر روش تدریس حل مسئله بر تفکر خلاق دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر رامجرد
برنامه ی درسی مبتنی بر وب برای دانش آموزان خاص مفهوم مسائل وطراحی
تاثیر فناوری اطلاعات وارتباطات در پرورش خلاقیت دانش اموزان مقطع متوسطه هنرستان منطقه افشار
بررسی دیدگاه اعضاء هیت علمی در مورد میزان تاثیر جهانی شدن برتغییر برنامه درسی دوره ابتدایی وارائه یک مدل مفهومی
برنامه درسی چند فرهنگی باید ی گمشده در نظام آموزشی متمرکز ایران
بررسی جنبه های زیباشناسانه تغییر برنامه های درسی در مدارس ابتدایی شهرستان طبس سال تحصیلی 93-92 در پایه هایی که شامل طرح تغییر شده اند
فرهنگ وتغییر برنامه درسی با تاکید بر مطالعات ومدل های یادگیری فرهنگی آموزش علوم
بررسی عوامل موثر در اثر بخشی آموزش از راه دور
لزوم توجه به دانش پداگوژیکی فناورانه شیمی دانشجو معلمان در روند تغییر برنامه درسی
ضرورت آینده پژوهی در تغییر برنامه های درسی آموزش وپرورش
سند تحول بنیادین نظام آموزشی وچالش های آن
ترویج فرهنگ کار وکوشش اقتصادی به کمک برنامه درسی دوره ابتدایی
طراحی وارائه الگوی تدریس روش کاری
روش های تعلیم وتربیت در نامه 31 نهج البلاغه امام علی (ع) به امام حسن مجتبی
تغییر در برنامه های درسی ولزوم توجه به برنامه درسی چند فرهنگی
نیازسنجی برنامه درسی سواد مالی در آموزش وپرورش دوره ابتدایی به قصد طراحی برنامه درسی از دیدگاه اساتید برنامه درسی وکارشناسان مالی
بررسی اثر بخشی خلاقیت وعملکرد ریاضی برتوانایی طرح مسئله ریاضی دانش آموزان
بررسی عوامل براجرای برنامه های درسی در دوره ابتدایی
تحللی آماری فعالیت های فرهنگی دوره متوسطه مدارس شهرستان خمینی شهر
بررسی ساختار برنامه ریزی درسی آموزش متوسطه از دیدگاه معلمان شهرستان زابل
امکان سنجی آمادگی استادان برای ورود فناوری اطلاعات وارتباطات در برنامه درسی مراکز تربیت معلم استان تهران والبرز
بررسی نقش فناوری سیار در یادگیری وآموزش
Smart School: A New Approach in Education
بررسی مقایسه ای تحول ارزش ها در پایه های تحصیلی ورشته های تجربی ،ریاضی ،انسانی وکاردانش دوره متوسطه شهر تبریز 91-92
تاثیر برنامه درسی پنهان بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
نظر دبیران درباره کتاب جدید التالیف زبان انگلیسی پایه هفتم (متوسطه اول )
بررسی پرسشگری معلم (جزیزه ی ثبات ،در بستر متغیر برنامه های درسی )
با لحاظ کردن دوسازه پیشرفت تحصیلی وعزت نفس دانش آموزان
سیر تحولات تاریخی ارزشیابی برنامه درسی در نظام برنامه ریزی درسی ایران
نقش آموزش های فنی وحرفه ای در اشتغال و(لزوم تغییر سیاستهای آموزش وپرورش در اهداف ،ساختار ،فرایندها وبرنامه ریزی این آموزش ها در هنرستان
بررسی رویکرد تغییر برنامه درسی به سوی آموزش چند فرهنگی
دوره ابتدایی در ایران یادگیری مادام العمر مبنایی برای تغییر برنامه درسی
فلسفه برنامه درسی میان رشته ای وضرورت بازنگری وتغییر برنامه های درسی در حال اجرا
نقش فرهنگ در تغییر برنامه درسی
Evaluation of the Newly Published Iranian High school English books (Prospect Series): Putting Teachers’ Attitude on Spotlight
تغییر برنامه درسی به سوی برنامه درسی چند فرهنگی
ارزیابی کتاب هدیه های آسمان پایه چهارم ابتدایی برپایه رویکرد عقلانی در تربیت بدنی
نقش معلم به عنوان مدیر تغییر برنامه درسی
دلالت های نظریه انعطاف پذیری شناختی برای تغییر برنامه درسی
تربیت معنوی وتغییر برنامه درسی
عوامل زمینه ساز تغییر برنامه درسی مرتبط با معلمان
تحلیل محتوای کتاب علوم نجربی پایه اول (هفتم) دوره اول متوسطه با روش ویلیام رومی
زیبایی شناختی برنامه درسی