Articles Stat:
Number of Articles: 146Number of Proceeding pages: 1336
Papers View: 10682
The third international conference on economics and business management
The third international conference on economics and business management In date 2024-08-12 by ,انجمن مدیریت کسب و کار ایران in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The third international conference on economics and business management
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The third international conference on economics and business management
بررسی ارز رائج در متاورس با تاکید بر خصوصیت بلاکچینی آن
The beginning of the end of the Gold Kingdom era; Are cryptocurrencies a safe haven for investment?
بررسی تاثیر عوامل موثر بر کارآفرینی دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه فنی و حرفه ای شهید بهشتی کرج
طراحی مدل جهت پیش بینی رفتار خرید ناگهانی مصرف کنندگان پوشاک تحت تاثیر عوامل روان شناختی
ارائه چارچوبی ترکیبی به منظور پیاده سازی مدیریت دانش در دانشگاه خوارزمی تهران
بازطراحی مفهوم صنعت سالن های نمایش فیلم در ایران با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی
بررسی چالش های پایداری هوش مصنوعی در فرایندهای نوآوری سازمان های دیجیتال محور
طراحی مدل جهت پیش بینی تاثیر گروه های مرجع بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک
تاثیر نوآوری در رویه های منابع انسانی، ظرفیت های نوآوری و مزیت رقابتی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط در استان آذربایجان غربی
شکل گیری رابطه تامین کننده و حساب کلیدی بر اساس مدل توسعه ارتباط حساب کلیدی
طبقه بندی مشتریان کلیدی با استفاده از ماتریس شناسایی و انتخاب حساب کلیدی
اثر نوسانات جریان نقد بر اهرم مالی و ساختار بهینه بدهی ها با تاکید بر ساختار مالکیت
شناسایی عوامل شکل دهنده عملکرد برای تحلیل قابلیت اطمینان انسانی در سازمان ها: مروری بر ادبیات
تاثیر کنترل خانوادگی و سهام داران نهادی بر عملکرد مسئولیت اجتماعی
مدل کسب وکار پویا: مطالعه موردی شرکت طراحی سه بعدی صنعتی
Innovative research method to identify success variables of project management projects
ارتباط سنجی بین بلوغ هوش تجاری با عملکرد شغلی با توجه به نقش میانجیگری ریسک پذیری کارکنان(مطالعه موردی:شعب بانک ملی استان کرمان)
بررسی تاثیر قابلیت اعتماد- تامین سفارش و خدمات رسانی به مشتری بر کیفیت خرده فروشی در شرکت دیجی کالا
تحلیل نقش تعدیل کنندگی رهبری خدمتگذار بر رابطه بین مدیریت استراتژیک منابع انسانی با قانون شکنی و رضایت شغلی کارکنان (مورد مطالعه: بیمه آسیا استان همدان)
بررسی عملکرد فروش شرکت آدیداس از طریق تجزیه و تحلیل داده ها با نرم افزار Power BI
تحلیل چالش های توسعه کسب و کارهای سبز در کشاورزی استان کردستان
پژوهش و واکاوی تصورات نادرست و اثرگذار بر پرتفوی سرمایه گذاری در بانکداری اسلامی
اینترنت اشیاءاطلاعات پویا و قابلیت پردازش اطلاعات و چابکی عملیاتی
تاثیر اصول مدیریت منابع انسانی سبز بر عملکرد سبز صنایع کوچک و متوسط استان تهران
تاثیر مدیریت کارآفرینی بر نوآوری در ارایه خدمات بانکی با نقش میانجی یادگیری سازمانی و مدیریت پویای سازمانی در بانک کشاورزی
بررسی همبستگی بین ارزش ویژه برند با رفتار خرید مشتریان محصولات ایران خودرو در شهر کرمان
بررسی نقش مدیریت مسیر شغلی بر مدیریت استعداد و تسهیم دانش در سازمان های هوشمند
بررسی تاثیر ویژگی های پلتفرم های چندرسانه ای بر قصد خرید با نقش میانجی اعتماد
کاربرد هوش مصنوعی در شخصی سازی تجربه مشتری، خدمات و استراتژی های بازاریابی: فرصت ها، چالش ها و مدل های کسب وکار نوآورانه
شناسایی و رتبه بندی استراتژی های شهرداری برای جلب رضایت شهروندان (مورد مطالعه: شهرداری شیرود، استان مازندران)
A Scenario-based Multi-Attribute Method for Alternatives Ranking Problem Using a Neutrosophic Similarity Measure
نقش تجربه مصرف کننده و ارزش ویژه برند و ارتباط بین کیفیت خدمات برند، شخصیت و شهرت برند
نقش و جایگاه هوش مصنوعی در استراتژی فناوری مالی و جایگاه حسابداران و مدیران مالی در آینده
تاثیر اشتغال و فعالیتهای اقتصادی دانشجویان بر بازدهی فراگیری
The Role of Branding and Investment in Tourism Development (A Case study in Khuzestan province of Iran)
Conquering Global Markets: Low-Risk Strategies for SMEs (E-commerce market places, ITC tools and Generative AI)
رفتار اقتصادی تولید کنندگان در جمهوری اسلامی ایران و میزان تطابق آن با قرآن و سنت
Open Strategy: A Review of Literature and Future Research Directions
مدل استراتژی وابستگی متقابل بر اساس مدل الماس پورتر
بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر بازاریابی شبکه ای در استارتاپهای نوپا
تاثیر تهدیدات بازار محصول بر اجتناب مالیاتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
ارزیابی شاخص های کسب و کار بانوان: بررسی شاخص های بین المللی
تاثیر محتوای تبلیغات در رسانه های اجتماعی بر توصیه الکترونیکی مشتریان در شبکه اینستاگرام با توجه به نقش میانجی نگرش به برند
تحلیل نقش واسطه ای ارزش ادراک شده از دریافت خدمات الکترونیک در تاثیرگذاری تصویر برند بر نیات رفتاری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه گردشگری مذهبی شهر کربلا
تبیین مدل نوآوری مدل کسب وکار بر اساس ظرفیت جذب، انعطاف پذیری استراتژیک، رهبری دیجیتال، قابلیت های پویا و نقش تعدیل گری پویایی محیطی
رونمایی از فناوری های نوپدید در مدیریت کسب و کار
بررسی عوامل موثر بر تغییر از پرداخت نقدی به پرداخت از طریق تلفن همراه
بررسی تاثیر ویژگی های اینفلوئنسرها بر قصد خرید از شبکه های اجتماعی در ایران (مطالعه موردی: اینستاگرام)
بررسی تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند از طریق نقش میانجی تجربه برند (مطالعه موردی: لوازم خانگی اسنوا)
The laws governing the registration of commercial companies in Iranian law and the company's obligations before registration
نقش فناوری بلاکچین بر رقابت پذیری و نوآوری صنایع خودروسازی
تاثیر مدیریت هوش مصنوعی بر عملکرد رقابتی سازمان های نوپا
طراحی مدل پویا برنامه ریزی منابع انسانی بر عملکرد تجاری و شرایط عدم قطعیت
اولویت بندی شاخص های انتخاب زمین گلخانه با استفاده از روش بهترین-بدترین
تحلیل تاثیر بازاریابی دیجیتال و نوآوری بر عملکرد بازاریابی کسب و کارهای کوچک و متوسط با نقش واسطه مدیریت ارتباط با مشتریان
تاثیر عدالت سازمانی بر رفتار نوآورانه حسابرسان با توجه به نقش میانجی رهبری اخلاقی
تاثیر مدیریت تغییر از طریق فرهنگ سازمانی بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه اقتصاد دانش بنیان در عصر انقلاب صنعتی چهارم
بررسی رابطه تفکر استراتژیک با یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: کلیه مدیران شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان خراسان رضوی)
رتبه بندی عوامل تاثیرگذار بر جذب استعدادها در استارتاپ ها
تجزیه و تحلیل کلان داده در حسابرسی با استفاده از هوش مصنوعی و تکنیک های یادگیری ماشینی
نگاهی جدید به مدیریت منابع انسانی در صنعت ۴/۰
انتخاب مهم ترین عوامل تعیین کننده مطالبات غیرجاری بانک ها با استفاده از روش دلفی
شناسایی عوامل موثر بر دسترسی شرکت های کوچک و متوسط به تامین مالی بانکی
A service quality framework for online businesses to predict consumer positive behaviors
بررسی ارتباط تمایزیافتگی با همبستگی خانوادگی در خانواده های با حداقل دو فرزند در منطقه ۵ شهر تهران
بررسی نقش میانجی گری بازاریابی منابع در رابطه بین شهرت سازمانی و رضایت مشتریان در شعب بانک پارسیان حوزه جنوب شرق کشور
ارتباط سنجی بین ویژگی های شخصیتی و جذب منابع مالی (مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهر کرمان)
پذیرش اخلاقی هوش مصنوعی در سازمان های دیجیتال: چالش ها و راهکارها
فلسفه اقتصاد اسلامی و قواعد آن در مقایسه با اقتصاد سرمایه دار
بررسی مهم ترین عوامل موثر بر ظرفیت جذب سازمان های تولیدی مواد غذایی در شهر رشت
ترکیب دانش انسانی و هوش مصنوعی: راهبردهای تقویت دانش سازمانی با استفاده از تئوری بازگشتی
تاثیر ویژگی های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر تصمیم خرید مصرف کننده با توجه به نقش میانجی اعتماد به برند در اقامتگاه های بوم گردی غرب استان مازندران
مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر تاب آوری سازمانی در شهرداری کلان شهرها
تاثیر سیستم هوش تجاری بر منافع سازمانی با نقش میانجی رضایت و سودمندی درک شده (مورد مطالعه: شرکت مدیریت منابع آب ایران)
بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر آینده مشاغل
حقوق تجارت الکترونیک و چالش های آن در توسعه کسب و کارهای دیجیتال در ایران
طراحی مدل حکمرانی مناسب الکترونیک در فضای کسب و کارهای مجازی در صنعت بانکداری
شناسایی پیشران های کلیدی موثر بر کسب و کارهای خانگی
Leader Unethical Pro-Organizational Behavior and Employee Cheating Behavior at Work: The Mediation of Moral Disengagement
How Does Authoritarian Leadership Lead to Employees’ Depression? The Mediating Role of Work-Related Rumination
اثرات تحول دیجیتال بر استراتژی های مالی و بازاریابی باشگاه های فوتبال
بررسی نیازهای آموزشی نیروی کار آسیب دیده اجتماعی در بستر اشتغال (مورد مطالعه: پرسنل آسیب دیده شاغل در شرکت آرشیا مشهد)
واکاوی چالش های معلمان مدارس متوسطه دوم در آموزش مهارت های نرم
ارائه مدل ساختاری تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر عملکرد شرکت های بین المللی با تبیین نقش میانجی مدیریت سبز
اقتصاد گیگ و تاثیرات آن بر بازار کار و نابرابری درآمد
استراتژی عصبی: مروری بر استفاده از بینش های علوم اعصاب جهت تقویت تفکر استراتژیک
تجربه های شخصی مدیران ارشد: مروری بر تاثیر تجربه ها و رویدادهای شخصی مدیران ارشد بر تصمیمات حرفه ای استراتژیک
The effect of corporate image and service quality on customer satisfaction Airlines in under international sanctions
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تحول دیجیتال در صنعت خودروسازی کشور
بررسی تاثیر رهبری فراگیر بر رفتار کاری نوآورانه کارکنان مراکز بهداشت روان، به واسطه امنیت روانشناختی
راهبردهای نوین مدیریت اقتصادی در عصر اقتصاد سبز و نوآوری
بررسی شاخص های اقتصاد مبتنی بر دانش (بانک جهانی و سازمان همکاری اقتصادی آسیا و اقیانوسیه)
عوامل موثر بر ارزیابی سازمان کارآفرین الکترونیک چابک
کاربردهای هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار، تجارت الکترونیک و امور مالی
قابلیت های هوش مصنوعی برای مدل های کسب و کار چرخشی با دیدگاه زنجیره تامین مالی: ترکیب تحقیق و دستور کار آینده
مرور سیستماتیک کاربرد داده کاوی در مراقبت در منزل
بررسی خط مشی گذاری عمومی شورای شهر در فرآیند توسعه پایدار
بررسی تاثیر تجربه مشتری برقصد خرید و رفتار شهروندی در صنعت خرده فروشی ایران
بررسی پیش بینی تغییرات تجاری با استفاده از داده های گمرکی ( مطالعه موردی منطقه آزاد اروند)
استراتژی های داده محور برای رشد اقتصادی کسب و کارها، استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها برای مزیت رقابتی: مروری بر ادبیات موجود
تحلیل ۲۴ ساله (۲۰۰۰-۲۰۲۴) مقالات هوش تجاری در کسب و کار، مدیریت و حسابداری
تحلیل مفهومی و کاربردی از نقش انقلاب صنعتی پنجم و بررسی مراحل و پیامدهای انقلاب های صنعتی و تکامل آنها در ایجاد جامعه ۵.۰
بکارگیری الگوریتم های یادگیری ماشین بمنظور ایجاد تحول در آموزش موثر بازاریابی کسب و کارها
تاثیر استراتژی شرکت بر ریسک نقدینگی و قیمت سهام با تاکید بر نقش چرخه عمر شرکت
بررسی تاثیر تنوع جنسیتی و رهبری حسابرس بر کیفیت حسابرسی در شرکت های دولتی بورس اوراق بهادار تهران
الگوی تدوین برنامه استراتژیک منابع انسانی در سازمان های ورزشی شرکت های تابعه وزارت نیرو
تاثیرات پایداری زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی جاری شدن دائمی رودخانه زاینده رود در اقتصاد و مدیریت شهری اصفهان
نقش کارآفرینی حوزە گردشگری در فقرزدایی (مطالعە موردی: روستای هجیج واقع در منطقە اورامانات استان کرمانشاه)
یادگیری و رشد پایدار در کسب و کارها
تاثیر کوچینگ در نوآوری روش های بهبود کسب و کار
توسعه مدل ایجاد و افزایش انگیزش نیروی انسانی در پروژه های ساختمانی
بررسی میزان تاثیر شخصیت تاییدکنندگان مشهور بر تمایل به پرداخت مبلغ بالاتر مصرف کنندگان برای خرید یک محصول
کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت زنجیره تامین
بررسی رابطه بین قابلیت های اینترنت اشیاء در هوشمندسازی زنجیره تامین (مطالعه موردی: شرکت تین)
روش محاسبه مالیات توکن های غیرقابل معاوضه NFT در ایران
بررسی تاثیر هوش مصنوعی ChatGPT بر بخش های کسب و کار: مزایا، چالش ها و پیامدهای آینده
تحلیل نقش واسطه ای نیات رفتاری مشتریان در تاثیر نوآوری و تحویل خدمات بر قصد تداوم خرید مشتری
طراحی الگوی خلق ارزش مشتری مبتنی بر برندسازی الکترونیک در صنعت بانکداری
عوامل کلیدی افزایش هزینه در پروژه های عمرانی
توسعه نیروی کار دیجیتال : نقش فناوری ها و تحولات
بکارگیری هوش مصنوعی برای مبارزه با پولشویی و توقیف اموال
بررسی رابطه بین آموزش و کیفیت خدمات مشتریان با توجه نقش تعدیلی پشتیبانی سازمانی درک شده در شرکت های تولیدی کود شیمیایی
بررسی تاثیر مزایای تبلیغات در رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان در حوزه نهاده های کشاورزی
بررسی تاثیر روش ارائه و نوآوری در خدمات بر روی رضایت و وفاداری مشتری در شرکت های تولیدی کود شیمیایی
بررسی رابطه بین نوآوری محصول و مزیت رقابتی پایدار با توجه به نقش میانجی محرک های بازار در شرکت های تولیدی نهاده های کشاورزی
بررسی رابطه بین مدیریت دانش و توسعه کارکنان با نوآوری سازمانی کارکنان سازمان فناوری اطلاعات ایران
بررسی و تبیین رابطه ی بین بکارگیری سیستم اطلاعات مدیریت با فرآیند تصمیم گیری و بهره وری مدیران مطالعه موردی: سازمان فناوری اطلاعات ایران
بررسی و تبیین تاثیر رفتار کارکنان بر تعامل مشتریان در خدمات با نقش واسطه ای احساسات مشتری (مطالعه موردی: دفاتر پیشخوان دولت)
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر تمایل مصرف کنندگان بر خرید کالاهای ایرانی با استفاده از روش تاپسیس فازی (مطالعه موردی: برندهای ایرانی محصولات آی تی)
کارآفرینی هوشمند: نقش هوش مصنوعی در ارتقای عملکرد و فرصت های کارآفرینان در صنعت۴.۰
تحلیلی بر مدل های کسب وکار پایدار بازارهای الکترونیکی
بررسی ظزفیت رسانه های اجتماعی در رویه های بازاریابی رابطه مند در شرکت های کوچک و متوسط(مورد مطالعه شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز)
بررسی ویژگی های مدیریت فرآیند فروش مبتنی بر روش SSM
برندسازی و وفاداری مشتری :چگونه مشتریان خود را سفیر برند تبدیل کنیم
اولویت بندی شاخص های توسعه ی سبز تامین کننده با استفاده از روش بهترین-بدترین
عوامل موثر بر جذب سرمایه در کسب و کارهای نوپا (استارت آپ ها)
شناسایی عوامل موثر بر استقرار نگهداری و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان (RCM) (مطالعه موردی: شرکت مشهد پمپ ایران)
تبیین نقش توانمندی های شناختی مدیران در جاری سازی استراتژی
تبیین فرصت ها و چالش های جذب از طریق هوش مصنوعی: بررسی تطبیقی موارد موفق بین المللی
بررسی تاثیر منابع تبلیغات بر نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات در صنعت بانکداری ایران با نقش میانجی ارزش تبلیغات
بررسی رابطه میان ویژگی های شخصیتی و رضایت شغلی در مدیران حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE)
بررسی نقش مدیران سازمان در مدیریت اثربخش تعارض و آشوب
بررسی نقش تحول دیجیتال و رهبری تحول آفرین بر عملکرد دانشگاه ها
شناسایی کارکردهای نوآوری های دیجیتال در پایداری کسب و کار