Articles Stat:
Number of Articles: 13Number of Proceeding pages: 193
Papers View: 21639
The fourth Conference of the Advertising Industry
The fourth Conference of the Advertising Industry In date 2011-10-04 by ,دفتر تبليغات و اطلاعرساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The fourth Conference of the Advertising Industry
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The fourth Conference of the Advertising Industry
تبلیغات بدون اخلاق حرفه ای، ممنوع!
بررسی جایگاه تبلیغات موفق تأثیرگذار در ایران
نقش تبلیغات الکترونیک در توسعه صنعت تبلیغات
جایگاه تبلیغات تجاری در اقتصاد امروز ایران
تبلیغات و بازاریابی در رسانه های اجتماعی 1
نقات قوت و ضعف صنعت تبلیغات کشور
جایگاه رفتار مصرف کننده در صنعت تبلیغات
نقش رسانه ها در تبلیغات
راهکارهای تبلیغاتی برای رسیدن به هدف های فروش
ساز و کار تأثیرگذاری تبلیغات بر ذهن و روان مخاطب
بررسی تصاویر تبلیغاتی در چارچوب رویکرد تحلیل روایت و تحلیل گفتمان انتقادی
لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی
بررسی پیامدهای استفاده از روش خرید تلویزیونی برای تولیدکننده، مصرف کننده و صاحب رسانه