Articles Stat:
Number of Articles: 18Number of Proceeding pages: 296
Papers View: 1754
1st International Conference on Critical Business issue in Leading, Managing and Marketing
1st International Conference on Critical Business issue in Leading, Managing and Marketing In date 2024-12-04 by ,همایش آروین البرز in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: Proceedings 1st International Conference on Critical Business issue in Leading, Managing and Marketing
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 1st International Conference on Critical Business issue in Leading, Managing and Marketing
استفاده از یادگیری عمیق در پیش بینی موفقیت ایده های کار آفرینی
بررسی تاثیر سبک های رهبری مدیران بر عملکرد معلمان در مدارس ابتدایی
تاثیر گرایش بازاریابی سبز استراتژیک و ابعاد آن بر استراتژی فروش (مورد مطالعه: شرکت سن ایچ)
اصالت برند انسانی افراد مشهور یک پیش بینی کننده در عشق به برند
بررسی نقش منحصربفرد بودن و تجربه برند در ارتباط بین بازاریابی رسانه اجتماعی با ارزش ویژه برند در بین مشتریان محصولات نوین چرم
بررسی نقش شهرت شرکت و ارزش ویژه برند بر مسئولیت اجتماعی شرکت در بین مشتریان محصولات کاله
Study And Necessity Of Using Intelligent Transportation Systems (Its) And Their Impact On Transportation Management In Tehran
مدل سازی فرآیند پیش بینی فروش محصولات تند مصرف
استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای بهبود جایگاه رقابتی در بازارهای جهانی: تحلیل روش ها و ابزارهای نوین
بررسی تاثیر داده کاوی و تحلیل داده ها بر بازدهی کمپین های بازاریابی دیجیتالی: ابزارها، روش ها و مطالعات موردی
طراحی و توسعه سیستم های هوشمند برنامه ریزی و کنترل تولید در عصر صنعت ۴.۰: روش شناسی و مطالعه موردی
ابزارهای تولید ناب اعمال شده بر جریان مواد و تاثیر آنها بر پایداری اقتصادی
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر استفاده از برنامه های کاربردی بانکداری تلفن همراه با استفاده از روش تصمیم گیری چندمعیاره
بررسی تاثیر اخلاق اداری بر تعارض سازمانی
بررسی نقش زنان در مدیریت شهری و پست های سازمانی
کاربرد هوش مصنوعی در برنامه ریزی و مدیریت شهری هوشمند
مدیریت کارآفرینی و چالش های پیش رو در قرن ۲۱
مروری بر تاثیر هوش مصنوعی در بازاریابی