Articles Stat:
Number of Articles: 36Number of Proceeding pages: 71
Papers View: 8379
National Brand Conference in Sport
National Brand Conference in Sport In date 2019-11-28 by Ferdowsi University of Mashhad,دانشگاه فردوسي مشهد in City Mashhad was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS National Brand Conference in Sport
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in National Brand Conference in Sport
توسعه ی برند ورزشی با استفاده از مدل استراتژیک SOAR (مطالعه موردی باشگاه پدیده شهر خودرو)
شناسایی استراتژیهای برندسازی لیگ برتر فوتبال ایران
تحلیل انتظارات و نگرش های حاکم بر برند شخصی خادم یاران ورزشی آستان قدس رضوی و ارائه مدل مناسب
از تحلیل اسطوره تا تصاویر آینده، مروری بر شکل گیری برند شخصی
طراحی مدل عوامل داخل زمین موثر بر توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه ای ایران با رویکرد نظریه داده
بررسی تاثیر صحه گذار ورزشی بر توجه دیداری در تبلیغات
مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی بر کیفیت خدمات باشگاه های بدنسازی شهر کرج با میانجیگری مدیریت تجربه مشتری
بررسی نقش سرمایه اجتماعی مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی بر تصویر برند مکان
نقش نگرش زیست - محیطی گردشگران بر توسعه برند مقصد مکان های تفریحی شهر مشهد
پیش بینی رضایتمندی و قصد بازگشت مشتری بر اساس ابعاد کیفیت خدمات در فعالیتهای ورزشی فوق برنامه دانشگاه
ورزش رضوی و توسعه ظرفیتهای خدمات رسانی در پیاده روی زیارت حضرت رضا علیه السلام در دهه آخر ماه صفر با تاکید بر تقویت بعد جسمانی زائر
مروری بر معنای برند در تکنولوژی پوشیدنی در ورزش
تاثیر شاخص های بازاریابی تحت وب برند های اماکن ورزشی بر رتبه بندی واعتبار آنها
بررسی اثر وضوح نقش بر اعتماد به برند در مراکز آمادگی جسمانی
ارزیابی آمیخته بازاریابی (۷P) باشگاه فوتبال نساجی مازندران
ارزیابی تاثیر برند بر وفاداری مشتریان
بررسی ارتباط عوامل وفاداری به برند با ارتقای ارزش ویژه برند شرکتهای ورزشی
بررسی تاثیر انتشار اطلاعات در فضای مجازی در جهت برند سازی شخصی
بررسی تاثیر صحه گذاری ورزشکاران معروف بر تمایل به خرید کالاهای ورزشی
بررسی رابطه ارگونومی و ایمنی تجهیزات با رضایتمندی مشتریان زن باشگاه های بدن سازی شهر کرج
بررسی رابطه کیفیت خدمات و تعهد ورزشی با وفاداری به برند در اماکن ورزشی سازمان آموزش و پرورش شهر تهران
بررسی عوامل موثر بر بازاریابی ویروسی و تصمیمگیری ورود مشتریان خدمات ورزشی به شبکه فروش (مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی)
بررسی نقش مهارتهای ارتباطی در برند شخصیتی مربیان آکادمیهای والیبال مشهد
تعیین ارزش خدمات موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی
بررسی ارتباط میان رسانه های اجتماعی و برند ورزشی: یک مطالعه مروری
نقش سئو و تولید محتوا در جایگاه سازی برند شرکتهای ورزشی ایران
تاثیر حمایت مالی برند حامی البسه تیمهای فوتبال بر ارزش شرکتی آنها در بازار بورس
برند شخصی
بررسی تفاوت متغییر های ارزش ویژه برند، وابستگی به برند و مصرف رسانه ای در دو لیگ ایران و اسپانیا
پیامدهای برندینگ درتوسعه ی ورزش بانوان
بررسی اثربخشی خود نظم دهی ورزشی بر ادراک از موفقیت دانشجویان ورزشکار
غنی سازی اوقات فراغت و سبک زندگی سلامت محور: تحلیلی بر نقش ورزش دانش آموزان دختر و گرایش به سلامتی
کاربرد کهن الگوها به منظور تعیین تجربه ی برند در مکانهای ورزشی
تحلیل عاملی شاخصهای موثر بر قیمت گذاری خدمات در باشگاه های ورزشی آمادگی جسمانی و ایروبیک
تحلیل رگرسیونی تاثیر مهارتهای کلامی و غیر کلامی معلمین تربیت بدنی بر پایبندی به ورزش و رضایتمندی دانش اموزان دختر متوسطه دوم
نقش ترویج فعالیت های ورزشی بر بهره وری کارکنان