Articles Stat:
Number of Articles: 90Number of Proceeding pages: 1012
Papers View: 188628
01st Conference Cognitive Science in Education
01st Conference Cognitive Science in Education In date 2011-11-23 by ,دانشگاه فردوسي مشهد in City Mashhad was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 01st Conference Cognitive Science in Education
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 01st Conference Cognitive Science in Education
Relationship between Principal Personality Types and Decision making styles in West Azarbaijan province, Iran
The cognitive effect of teaching by computer: technology and critical thinking A Comparative study
بررسی نقش رایحه ها (رایحه درمانی) بر سیستم شناختی، در افزایش دقت، تمرکز و حافظه
پرورش مهارت های تفکر انتقادی با استفاده از روش حل مسئله
آیا تکنولوژی آموزشی تأثیری در پرورش قوای شناختی دانشجویان دارد؟ بررسی تفکر انتقادی در دو گروه از آموزش مجازی و سنتی
اثر بخی درمان شناختی رفتاری در کاهش علائم و افزایش خودکنترلی کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/پیش فعالی
ارتباط بین سبک های شناختی و خودمهار گری
برسی ارتباط بین حالات فراشناختی و خلاقیت هیجانی/ شناختی در دانش آموزان
بررسی تأثیر انگزیش تحصیلی، خودکار آمدی و رویکردهای مطالعه بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
بررسی تأثیر شبیه سازی ذهنی فرآیندی، فرآورده ای و توآم بر تقویت حافظه و عملکرد تحصیلی دانش آموزان سال اول دبیرستان
بررسی رابطه رهبردهای شناختی یادگیری خود تنظیمی و خلاقیت با عملکرد تحصیلی
بررسی سبکهای تفکر و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان
اسناد های علی مذهبی و اضطراب امتحان دانش آموزان
بررسی رابطه بین خ ودابزارگری هیجانی با خلاقیت در دانش آموزان دختر شهر تهران
بررسی رابطه سبک های تفکر و پیشرفت تحصیلی دانشجویان
بررسی رابطه نگرش مذهبی با خودتنظیمی خودمختارانه دانش آموزان دختر و پسر
بررسی راهکارهای حل مسئله در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری
پدیدار شناسی: رویکرد شناختی در تعلیم و تربیت
تأثیر عامل فردی و عوامل آموزشی بر رشد مهارت های زبانی کودکان پیش دبستانی شهر مشهد
تأثیر آموزش بازسازی شناختی بر اصلاح تصویر بدنی منفی نوجوانان
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی بر خودکارآمدی دانش آموزان دختر دارای پیشرفت تحصیلی پائین ریاضی شهرستان جلفا
تأثیر آموزش مهارتهای فراشناختی در راهبردهای مطالعه بر خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر دوره راهنمایی
تبلور نظری و کاربردی علوم شناختی در روان شناسی و آموزش ک ودکان استثنایی
تبیین ارتباط بین قابلیت شناختی و تقلب در آزمون های چند گزینه ای در بین دانشجویان: یک مرور سیستماتیک
تحول توانش فضایی کودکان و عوامل مؤثر بر آن در چارچوب نظریه کوهن و کوهن
تعیین کننده های نگرشی رانندگی با سرعت غیر مجاز در افراد نوجوان
حافظه کاری دیداری فضایی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی (ADHD) در آزمون نگهداشت دیداری بنتون
رابطه بین مکان کنترل با اضطراب امتحان در دانش جویان دختر دانشگاه شهید باهنر کرمان
بررسی رابطه بین ه وش فرهنگی و سبک تصمیم گیری مدیران مدارس راهنمایی Relationship between Cultural Intelligence and Decision Making Styles of Guidance Schools Principals
رابطه هوش معنوی با شیوه های مقابله مذهبی در دانشجویان دانشگاه تبریز
طراحی و پیاده سازی مدل یادگیرنده مبتنی بر علوم شناختی برای تضمین موفقیت و رضایت تحصیلی (مورد کاوی: دانشکده فنی دکتر شریعتی)
کاربرد هوش مصنوعی در آموزش کودکان استثنائی با تأکید بر اختلالات یادگیری
مدل مجتمع های نورونی و تربیت اخلاقی
مقایسه باورهای غیرمنطقی و سبکهای دفاعی در دانشجویان
مقایسه شکل گیری مفهوم در کودکان ناشنوا و عادی شهر تبریز
مقایسه کارکردهای اجرایی در کودکان مبتلا به اوتیسم و عادی و ارتباط ان ها با توانایی ریاضیات و خواندن
نظریه یادگیری شناختی- اجتماعی بندورا و دلالتهای تربیتی آن
نقش آموزش الکترونیکی در آموزش راهبردهای فراشناختی
نقش میانجی آموزش فراشناخت در اثربخشی آموزشهای سازمانی از طریق یادگیری خودراهبر
نقش هیجانات در رشد زبان و تفکر نمادین
نوع شناسی شبانه روزی و تفاوتهای سبکهای یادگیری و تفکر
رابطه باورهای فراشناختی، انگیزه پیشرفت و خلاقیت در دانشجویان
اثر بخشی آموزش راهبردهای شناختی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان حساب نارسائی پایه چهارم و پنجم دبستان شهر تهران
اثر بخشی درمان شناختی- رفتاری با آموزش حل مسئله در کاهش علایم اضطراب امتحان
اثر بخشی آموزش خودکارآمدی بر خودگردانی تحصیلی دانش آموزان
اثر بخشی درمان فراشناختی گروهی بر سلامت روان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور
استعاره ی آزادی و هیجان رایانه هوش مصنوعی
بررسی اثر بخشی آموزش راهبردهای فراشناختی در بهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان حساب نارسا
بررسی اثر بخشی آموزش سازگار با مغز بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در درس علوم تجربی
بررسی تفاوت های فردی در زمینه دقت، اضطراب و نگرش ریاضی و تأثیر آن بر عملکرد ریاضی فراگیران
بررسی تفاوت های فردی و رهیافت های شناختی در رابطه حافظه فعال و عملکرد حل مسئله ریاضی فراگیران
بررسی رابطه باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسط در شهر اهواز
بررسی رابطه بین پیچیدگی فناوری اینترنت با سهولت کاربرد و سودمندی دریافتی اینترنت در بین مدیران مدارس شهرستان رفسنجان (مدل پذیرش فناوری)
بررسی رابطه بین خود تنظیمی یادگیری با مهارت های تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در بین دانشجویان شهید چمران اهواز
بررسی رابطه بین سبک شناختی وابسته به زمینه و نابسته به زمینه با عملکرد ریاضی در دانش آموزان ابتدایی شهرستان گرگان
بررسی و مقایسه هوش هیجانی و خودتنظیمی دانشجویان کارشناسی ارشد علوم انسانی و مهندسی
بررسی ارتباط بین طرحواره های ناسازگار اولیه و حالات فراشناختی در دانش آموزان
بررسی ارتباط بین حالات فراشناختی و حل مسئله با بهزیستی روانی در دانش آموزان شهر اصفهان
بررسی تأثیر تعاملی رواندرمانی بدنی و بیوفیدبک بر کنش عصب- روانشناختی حرمت خود مادران کودکان مبتلا به ناتواناییهای ویژه یادگیری (SLD)
بررسی رابطه ادراک سبکهای فرزند پروری والدین با خود تنظیمی خودمختارانه دانش آموزان دختر و پسر
بررسی رابطه بین باورهای فراشناخت با مؤلفه های سلامت روانی در دانش آموزان
بررسی رابطه خودکارآمدی با خلاقیت شناختی و خلاقیت هیجانی در دانش آموزان
بررسی مقایسه ای گشودگی نسبت به تجربه، هوش و عملکرد تحصیلی در فراگیران موسیقی و افراد عادی
بررسی نقش باورهای فراشناختی بر اضطراب و عملکرد تحصیلی دانشجویان
پیش بینی میزان اهمال کاری تحصیلی با توجه به باورهای فراشناختی در دانشجویان
تأثیر ادراک ریسک بر سبک تصمیم گیری دانشجویان
تأثیر سبک تفکر و یادگیری معلم بر سبک آموزشی او
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی- رفتاری بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان پسر دبیرستانی
تأثیر آموزش رفتار فراشناختی بر عملکرد دانش آموزان در ابعاد خود تنظیمی، فراشناختی و تحصیلی درس آموزش حرفه و فن
تأثیر آگاهی معلمان دوره ابتدایی از راهبردهای شناختی- رفتاری به منظور مدیریت مسائل کلاسی بر رضایت شغلی آنان
تحلیل رگرسیونی میزان تأثیر پذیری نمره فیزیک دانش آموزان از راهبردهای خودتنظیمی، خودکارآمدی و یادگیری خودراهبر بر اساس مطالعه تمیز پیشرفته
تحلیل محتوای کتب علوم تجربی دوره ی ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه های فراشناخت
جایگاه استعاره و تفکر استعاره ای در تعلیم و تربیت
آگاهی های فراشناختی از راهبردهای خواندن و ارتباط آن با سبک های یادگیری
رابطه سبک های تفکر با خلاقیت دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور
رابطه عوامل مدل پنج عاملی شخصیت و تکانشگری کلی، حرکتی، شناختی و بی برنامگی
رابطه فراشناخت با خلاقیت هیجانی و خلاقیت شناختی
رابطه کمال گرایی و باورهای انگیزشی با اهمال کاری تحصیلی در دانش اموزان پیش دانشگاهی شهر تهران
رشد بازداری و توجه در کودکان نارساخوان
زبان شناسی شناختی در تعلیم و تربیت با رویکردی بر آموزه های دینی
فلسفه ذهن در مثنوی معنوی
کندوکاوی در خصوص ظرفیت شناختی کودکان جهت تربیت سیاسی
کنش های اجرایی مغز و روانشناسی مرضی تحولی
مدلی برای مدیریت سازمانهای یادگیرنده با هوش های چندگانه
میزان تأثیر پذیری نمرات ریاضی از متغیرهای خودتنظیمی، خودکارآمدی و یادگیری خودراهبر: مطالعه ای مبتنی بر داده های تیمز پیشرفته 2008
میزان استفاده دبیران از هوش های چندگانه در کلاس های درس
نقش باورهای فراشناخت و باورهای خودکارآمدی در ضطراب امتحان و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
نقش خودکارآمدی در باورهای فراشناختی دانشجویان
نقش مدرنیته در تحول شناخت: مقایسه سه خرده فرهنگ ایرانی
نگاهی دیگر به دیسلکسیا: تفکر خلاق در کودکان دیسلکسیا