Articles Stat:
Number of Articles: 101Number of Proceeding pages: 101
Papers View: 66668
The first conference on growth, development and human health
The first conference on growth, development and human health In date 2018-12-18 by Shahid Beheshti University,دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي دانشگاه شهيد بهشتي in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The first conference on growth, development and human health
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The first conference on growth, development and human health
آسیب شناسی اجرای آیین نامه واگذاری اختیارات برنامه ریزی درسی به دانشگاه ها (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد)
آسیب شناسی تربیت دینی دانش آموزان در مدارس مذهبی شهر تهران
آموزش مهارت های زندگی در متوسطه اول؛ چالش ها و نیازمندی ها
آیا مداخلات ابراز هیجان در مدیریت درد مزمن موثر واقع می شوند
آینده پژوهی و بررسی تحولات رشته مدیریت آموزشی
ابعاد و زمینه های مشارکت نظام دانشگاهی ایران در فرآیند تربیت معلم
اثربخشی آموزش مدیریت خشم بر پرخاشگری، رابطه مادر-کودک و خوداثرمندی والدینی در مادران کودکان ناشنوای شهر تهران
اثربخشی بازی موبایلی من من بر عزت نفس کودکان 8 تا 10 ساله تهرانی
اثربخشی برنامه آموزش مهارت های خشم بر هیجان و بیانگری خشم، روابط مثبت با دیگران و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول
اثربخشی برنامه ایمن سازی روانی پنسیلوانیا بر سبک اسناد بدبینانه کودکان طلاق
اثربخشی بسته توانبخشی شناختی (حافظه فعال، بازداری پاسخ) بر کارکردهای اجرایی، مهارت های اجتماعی و عملکرد رفتاری کودکان و نوجوانان عادی شهر تهران
اثربخشی هنردرمانی مبتنی بر بهوشیاری بر تجربه درد، پریشانی و کیفیت زندگی کودکان مبتلا به سرطان
ارایه روش توانبخشی شناختی ماتریس های هدفمند و بررسی اثربخشی آن در دانش آموزان دارای اختلال کاستی توجه از دیدگاه والدین
ارزشیابی اثربخشی دوره های آموزشی براساس مدل توتادو
ارزیابی بیرونی کیفیت حلقه مفقوده ارزیابی کیفیت و اعتبارسنجی آموزش عالی ایران
ارزیابی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت برون سپاری شده براساس مدل انتقال آموزش هالتون در شهرداری منطقه 14 تهران
ارزیابی درونی دانشکده فلسفه دانشگاه غیرانتفاعی مفید قم و ارایه چهارچوب کاربست نتایج
ارزیابی دوره های الکترونیکی از دیدگاه اساتید و دانشجویان: مطالعه موردی
از انتظار تا واقعیت: تحلیل شکاف کیفیت خدمات پژوهشی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه های دولتی شهر تهران
اعتباریابی مدل تعالی آموزش و توسعه ایران
بازنگری و ارایه برنامه درسی پیشنهادی دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی
بازیهای دیجیتال در آموزش: محیطهای یادگیری مبتنی بر بازیهای دیجیتال
بررسی اثر فعال سازی بر سوگیری ادراکی کودکان اتیستیک
بررسی رابطه بین آموزش استراتژی های عملکردهای اجرایی مغز و عزت نفس دانش آموزان
بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی با جامعه پذیری سازمانی در میان کارکنان دانشگاه ارومیه
بررسی رابطه عملکرد خانواده با رفتار قربانی قلدری شدن دانش آموزان دختر
بررسی رابطه مهارت های شغلی مدیران دبیرستان های رشته معارف شهر تهران با موفقیت شغلی آن ها
بررسی عوامل موثر در بین المللی شدن آموزش عالی ایران با تاکید بر زبان آموزش علم در دانشگاه
بررسی کیفیت اجرای طرح ارزیابی درونی گروه های آموزشی دانشگاهی مورد مطالعه: گروه های آموزشی دانشگاه شهید بهشتی
بررسی همخوانی برنامه درسی قصد شده و اجرا شده درس تفکر و پژوهش پایه ششم مدارس ابتدایی پسرانه شهرستان بهارستان
بررسی وضعیت تقریظ های نوشته شده بر کتاب های فارسی دفاع مقدس و تاثیر آن در نشر کتاب در بازه زمانی سال 1360 تا 1397 در ایران
تجربه زنان شاغل از پدیده تعرض جنسی
تاثیر درد مزمن و منبع کنترل بر مهارت های فرزندپروی در مادران
تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی علمی در مدیریت دانش و گردش اطلاعات
تاملی بر کاربرد اینترنت اشیا در کتابخانه ها
تحلیل استراتژیک پردیس 2 دانشگاه شهید بهشتی با استفاده از مدل SWOT
تحلیل محتوای کتاب فارسی (مهارت های نوشتاری و مهارت های خوانداری) پایه ششم ابتدایی براساس بازده های یادگیری گانیه
تدوین و اعتبار سنجی استانداردهای آموزشی سیستم های یادگیری الکترونیکی مبتنی بر طبقه بندی بلوم- اندرسون
تعالی بخشی فرآیندهای یادگیری و توسعه مبتنی بر گفتمان های برنامه درسی محیط کار
چالش های آموزش معکوس در آموزش عالی
دلالت های مفهوم تقوا برای تبیین رویکرد تعلیم و تربیت
دو رویکرد متفاوت در ارزشیابی آموزش: رویکرد مبتنی بر هدف و رویکرد مبتنی بر سیستم
ذهن آگاهی و کاربرد آن در مدیریت استرس و افزایش کارایی و اثربخشی کارکنان سازمانی
رابطه معماری خانه های سنتی ایران و آپارتمانی با سلامت روانی و الگوی دلبستگی در کودکان 12-7 سال
رابطه نگرش به مرگ و باورهای شناختی با سبک زندگی در میانسا لان
زنان نابارور و معنای زندگی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتارهای سبک زندگی تحصیلی تسهیل گر و بازدارنده سلامت تحصیلی: چشم اندازی بر نظریه های معاصر انگیزش پیشرفت
سنجش پذیرش بازخورد؛ حلقه مفقوده برنامه توسعه فردی
سنجش و مقایسه نگرش دانشآموزان دو مدرسه پس از گذراندن درس تفکر و سوادرسانهای
شباهت ها و تفاوت های شرکت های دانش بنیان با مفاهیم مرتبط
شناخت تجربه رضایت جنسی از دیدگاه زنان و مردان متاهل ایرانی
شناسایی ابعاد اثربخشی واقعیت افزوده بر یادگیری
شناسایی ابعاد فرهنگ یادگیری در دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شهید بهشتی
شناسایی اثربخشی استفاده از بازی های رایانه ای در ارتقای یادگیری کلاس معکوس مقطع ابتدایی
شناسایی جنبه های قابل تامل در رویکرد توسعه مجازی منابع انسانی
شناسایی چالش های موجود در شرکت های دانش بنیان در ایران از دیدگاه ذی نفعان دورنی و بیرونی این شرکت ها
شناسایی شاخص های موثر سی موک های طراحی شده در یادگیری سازمانی
شناسایی مدل های موجود برای طراحی محیط یادگیری بر اساس رویکرد یادگیری معکوس
شناسایی موانع فراروی آموزش و بهسازی مجازی منابع انسانی مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی
شناسایی مولفه های اخلاق حرفه ای در مدیریت آموزشی از دیدگاه مدیران مدارس
شناسایی مولفه های تحول مثبت نوجوانی در جامعه ایرانی
شناسایی و تحلیل موانع به کارگیری آموزش مجازی در نظام آموزش های رسمی ایران
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رنگ باختگی نشاط در مدارس ابتدایی شهر تهران
شناسایی و مدل سازی چالش های به کارگیری آموزش الکترونیکی در شرکت ملی گاز ایران
طراحی الگوی آموزش مبتنی بر شایستگی برای مدیران دانشگاه شهید بهشتی
طراحی نرم افزار ارزیابی تکوینی عملکرد کارکنان
طراحی نرم افزار آموزش دلبستگی ایمن به مادران باردار
طراحی نظام پایش و مانیتورینگ مدیریت آموزش و بهسازی منابع انسانی مبتنی بر سیستم داشبورد
طراحی نمونه اولیه نرم افزار مربیگری به عنوان رویکردی نوین در مدیریت استعدادهای سازمانی
عدالت آموزشی در دسترس پذیری اطلاعات با غنی سازی کتابخانه های مدارس
عوامل فردی و اجتماعی شکل دهنده به وسوسه مصرف مواد مخدر در میان دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی
عوامل موثر بر فرایند تجاری سازی دانش در دانشگاه ها مطالعه موردی: دانشگاه علامه طباطبایی
عوامل موثر بر پذیرش فناوری توسط معلمان: آزمون الگوی پذیرش فناوری
فرهنگ و انگیزش پیشرفت تحصیلی
کاربست الگوی سنجش سوگیری توجهی ضمنی در حوزه اعتیاد: توسعه ابزار ولع مصرف مت آمفتامین با بهره گیری از روش رقابت دوگوشی
کاربست کانون ارزیابی با رویکرد توسعه در بهسازی منابع انسانی و جایگاه آن در ایران
کاستی هایی موجود در پیاده سازی رویکرد یادگیری معکوس دانشگاهی
کنش موک ها در زمینه شایستگی حرفه ای و نوآوری سازمانی کارکنان: یک مطالعه مروری نظام مند
مدل یابی روابط بین کمال گرایی، هیجانات پیشرفت و بهزیستی تحصیلی در دانش آموزان تیزهوش:آزمون تغییرناپذیری جنسی
مربی گری و منتورینگ: مداخلات توسعه ای مبتنی بر رابطه در توسعه استعدادهای سازمان
مروری بر وضعیت فعلی مدل های نظری موجود در زمینه تعاملات مرتبط با درد در میان زوجین مبتلا به درد مزمن
مروری تحلیلی بر کاربرد مربیگری به عنوان روشی غیررسمی در یادگیری و انتقال آن در محیط کار
مشارکت نظام دانشگاهی ایران در فرآیند تربیت معلم؛ چالش ها و فرصت ها
مقایسه سوگیری توجه هیجانی زیرآستانه ای در دانش آموزان دارای نشانه های پرخاشگری بالا و دانش آموزان بهنجار
مقایسه کنش های اجرایی در کودکان مبتلا به اختلالات توامان بیش فعالی/نقص توجه و اختلال یادگیری ریاضی دارای اضطراب بالا و پایین
مقایسه متغیرهای فردی و خانوادگی در دانش آموزان دختر دارای رفتارهای خودآسیب رسان (بدون قصدخودکشی) و دانش آموزان فاقد رفتارهای خودآسیب رسان بدون قصدخودکشی
مطالعه نقش میانجی فرهنگ سازمانی در تبیین ارتباط بین آموزش و توانمندسازی کارکنان مطالعه موردی: شرکت انتقال گاز ایران
مطالعه و ارزیابی نرم افزارهای نمایه سازی و ارایه الگویی برای طراحی این نرم افزارها
مطالعه وضعیت طراحی درون سازمانی نرم افزارهای کتابخانه ای در ایران
مقایسه تاب آوری، سلامت روان و ویژگی های جمعیت شناختی زنان مطلقه دارای دختر بزهکار و غیر بزهکار
بررسی مقایسه ای تجاری سازی دانش در میان پردیس های مرکزی و خودگردان دانشگاه ها در وضعیت موجود و مطلوب مورد مطالعه:دانشگاه علامه طباطبایی
منتورینگ مکانیزمی کلیدی در توسعه و بالندگی اعضای هییت علمی
مهارت های فرزند پروری در مادران مبتلا به درد مزمن در مقایسه با مادران فاقد درد مزمن و ارتباط آن با شدت درد
نگاهی تحلیلی به نرم افزارهای ارزیابی عملکرد کارکنان داخلی
نقدهای وارد شده بر رایج ترین مدل ارزشیابی اثربخشی آموزش: مدل کرک پاتریک
نقش استانداردها در برنامه درسی آموزش زبان خارجی
نقش سرمایه اجتماعی در تسهیم دانش در بین مدیران و کارشناسان ستادی جهاد دانشگاهی
نقش موثر استفاده از کیف الکترونیکی در رشد فردی و سازمانی افراد
نقش میانجی ابعاد مراقبت گری در رابطه بین ابعاد دلبستگی و رضایت مندی جنسی زوجین در چرخه های زندگی خانواده
نقش واسطه ای رفتارهای سلامت در رابطه بین ویژگی های شخصیتی و رضایت زناشویی در دانشجویان
هم افزایی عناصر واقعیت مجازی و مفاهیم بازی های جدی در LecChal: تحلیل کیفی تجربه بازیکنان