Articles Stat:
Number of Articles: 96Number of Proceeding pages: 745
Papers View: 96366
2nd National Conference on Computer Games; Challenges and Oppertunities
2nd National Conference on Computer Games; Challenges and Oppertunities In date 2017-02-15 by University of Isfahan, in City Isfahan was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 2nd National Conference on Computer Games; Challenges and Oppertunities
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 2nd National Conference on Computer Games; Challenges and Oppertunities
ایران هراسی؛ از پرده نقره ای در قرن بیستم تا بازی های رایانه ای در قرن بیست و یکم بررسی سیر تولید و تعمیق مفهوم ایران هراسی در هالیوود و بازی های رایانه ای
بررسی سواد بازیهای ویدیویی رایانهای در نظریه و کاربرد
A Rehabilitation Game for patients with movement disorders based on Haptic and visual feedback
Analyzing Augmented reality application to present designing patter of housing open space
Designing NPC Agents using Value Prediction Methods in Reinforcement Learning
Dynamic Difficulty Adjustment for Racing Multiplayer Games Using Reinforcement Learning Algorithm
Effectiveness of music-based training game on android for enhancing recognition of facial emotion expressions in children with autism spectrum disorder
Green gamification: An Innovative method to promote sustainable consumption
Learning a Model for Prediction of Game Leavers in Free-to-Play Games
Maximum-continue Learning: Recognition Appropriate Genre for Educational Video Games with Multi-agent Approach
The Application of Augmented Reality as a Multisensory Method to Improve Dyslexia
The effect of multiplayer serious web-based video games on students learning
The Efficacy of Virtual Reality Therapy to Symptoms of Anxiety and Trait of People With Acrophobia
Towards E-coaching and Enhancing the Training Motivations in Taekwondo via an ExerGame with Ability to Record and Evaluate the Real Strikes
User Engagement; A Gamified Model
Using Multi-Arm Bandit Algorithm for Changing Background Color in Computer Games
Winning Strategy of The Online Tic-tac-toe Game Using Artificial Neural Network
اثربخشی درمان مبتنی بر واقعیت مجازی بر کاهش نشانه های اضطراب آشکار و پنهان افراد مبتلا به ترس ازارتفاع
اختلال اعتیاد به بازیهای رایانه ای: بررسی میزان شیوع و ارتباط آن با متغیرهای جمعیت شناختی
ارزیابی یادگیری بازی محور: رویکردها و روشها
استراتژی پیروزی در بازی دوز آنلاین با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
استفاده از الگوریتم راهزن چند مسلح برای تعیین رنگ پس زمینه بازی های رایانه ای
استفاده از بازیهای شبیهساز در آموزش کارآفرینی: نگاهی بر بازی کسب و کارسیمونچر (Simventure) و بیزکفی (Bizcafe)
الگوی سهگانه اقتباس از شاهنامه در نگارش بازینامه
امکانسنجی خلق بازی رایانهای دینی
بازی نمایی سبز: روش نوینی برای بهبود مصرف پایدار
بازی های اینترنتی و رایانه ای وسواسگونه، تهدیدی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در عصر فناوری اطلاعات
بازی ها و نرم افزارهای رایانه ای و هویت دانش آموزان
بازی های رایانه ای به مثابه ابزاری کارآمد درجنگ نرم
بازیوارسازی آثار موزهای با متد واقعیت افزوده در جهت آموزش آثار و افزایش تعداد گردشگران
بررسی تاثیر بازیهای رایانه ای آموزشی چندکاربره تحت وب بر یادگیری دانش آموزان
بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و میزان استفاده از شبکه های اجتماعی با اعتیاد به بازیهای رایانه ای با در نظر گرفتن نقش متغیرهای جمعیتشناختی
بررسی رابطه بین انواع و مدت زمان استفاده از بازیهای رایانه ای برخط و میزان هوش معنوی
بررسی رابطه بین گرایش به سبک اکشن بازیهای رایانهای با ابعاد هویت نوجوانان در گیمنتهای شهر همدان
بررسی روشهای یادگیری ماشین در بازیهای رایانهای
بررسی علل گرایش جوانان به استفاده از بازی رایانه ای کلش با استفاده از نظریه استفاده و رضایتمندی با رویکرد آسیب شناسانه به بازی کلش
بررسی کاربرد فناوری واقعیت افزوده به عنوان یک روش چندحسی در بهبود نارساخوانی
بررسی کاربرد فناوری واقعیت افزوده جهت ارایه الگوی طراحی عوامل کالبدی- فضایی
بررسی میزان اثربخشی بازی رایانهای آموزشی مبتنی بر سبکهای یادگیری، بر رضایتمندی تحصیلی دانشآموزان
بررسی نشانه شناختی بازی رایانه ای Journey
بررسی نقش داستان پویا و تعاملی در بازیهای رایانهای با تحلیل چهار مورد ازبازیهای سبک نقش آفرینی
بررسی نقش سواد رسانه در انتخاب بازیهای رایانهای کودکان توسط والدین با محوریت پیشگیری از آسیبهای اجتماعی
بررسی و تبیین نقش قصه درمانی در نرمافزارهای کودکان با نگاهی بر نرمافزار قصه بافی
بررسی و مقایسه تجربه کاربری کنترلکنندههای بصری و حرکتی در بازیهای واقعیت افزوده مبتنی بر تلفنهای هوشمند
بررسی تاثیر بازی های رایانه ای سبک فکری و اکشن بر میزان خود تنظیمی تحصیلی پسران 13-15 سال شهر اصفهان
بررسی تاثیر بازی های رایانه ی بر کودکان با اختلال طیف اوتیسم
بررسی تاثیر بازی های کامپیوتری بر عملکرد خلاقانه و واکنش های هیجانی
بررسی تاثیر واقعیت مجازی بر درد خیالی اندام در بیماران قطع عضو: مروری بر مطالعات
بررسی حقوقی ثبت شخصیت بازیهای رایانهای
بررسی حقوقی جبران خسارت آثار مخرب بازیهای رایانهای بر کودکان و نوجوانان
به کارگیری الگوهای طراحی واسط کاربری درطراحی و پیادهسازی یک بازی شناختی برای تلفن همراه
به کارگیری تنظیم سختی پویا در بازی های رایانه ای به منظور افزایش سود تجاری
بیا بازی: سیستم یکپارچه گفتاردرمانی برای کودکان دارای آسیب زبانی
بیشترین-پایدارترین یادگیری: تشخیص سبک مناسب بازیهای آموزشی با دیدی چندعامله
پیشبینی دنباله ساخت با مدل سازی حریف توسط شبکه بیزی در بازی های استراتژیک بیدرنگ
تاثیر بازی مبتنی بر اندروید آموزش هیجان چهره با استفاده از موسیقی بر بازشناسی هیجان چهره در کودکان اتیسم
تاثیر بازیهای رایانه ای بر خشونت کودکان مقطع ابتدایی از دیدگاه معلمین انها
تاثیر بازیهای رایانه ای بر سلامت افراد
تاثیر توانبخشی رایانه یار بر حل مساله کامپیوتری در دانشجویان طراحی صنعتی دانشگاه هنر اسلامی شهر تبریز
تاثیر فراغت مجازی (بازی های آن لاین)نوجوانان بر مرجعیت خانواده و روابط عاطفی 1 خانوادگی آنها در جامعه ایرانی
تحلیل بازیهای رایانه ای به تفکیک پلتفرم و ارایه نقشه راهی برای رونق بخشیدن به صنعت بازی سازی کشور
تحلیل تاثیر بیان زیباشناختی در تحقق کارکرد بازیهای رایانهای هدفمند از منظر کارکردگرایی زیباشناختی : مطالعه موردی بازی هر روز، همان خواب تکراری
تشخیص ربات در بازیهای برخط چندکاربره انبوه با استفاده از مقایسه الگوی حرکتی بازیکنان
تطبیق الگوهای نشانه-معناشناسی بر بازینامه گرشاسپ
تطبیق امر زیبا و امر والای کانت بر بازیهای رایانهای
تنظیم پویای دشواری بازی اتومبیلرانی چندنفره بر اساس الگوریتم یادگیری تقویتی
توانبخشی بیماران مبتلابه اختلال حرکتی پا با استفاده از بازی رایانهای مجهز به بازخورد لمسی و دیداری
توسعه و ارتقای یادگیری مبتنی بر بازی با کاربست اصول آموزشی در بازی های رایانه ای
تولید نقشه در محتوای بازی بر پایه الگوریتم ماشین سلولی
جایگاه اعتیاد به بازی های رایانه ای در بین مولفه های اعتیاد اینترنتی دانش آموزان مقطع متوسطه
رابطه بین بازی های رایانه ای با رشد مسیر شغلی نوجوانان
رابطه بین میزان استفاده از بازیهای رایانهای و تجسم فضایی در بین دانشجویان
ساماندهی جرمشناسی رشد از چشمانداز رهیافت مدیریت خطر جرم در بازیهای رایانهای
شناسایی فرصتهای کسبوکار در صنعت بازیهای رایانهای مبتنی بر روشهای بازاریابی دیجیتال
طراحی کاراکترهای غیر قابل بازی توسط روشهای پیشبینی ارزش در یادگیری تقویتی
طراحی کاربرد آموزش حروف الفبای انگلیسی با استفاده از بازی واقعیت افزوده کودکان 5الی 8سال
طراحی و ارایه مدل پویای تعامل اجتماعی در بازیهای رایانهای سبک نقش آفرینی
طراحی و پیادهسازی بازیهای رایانهای سهبعدی با مراحل خود تولید در سبک سکویی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده
طراحی و تبیین مدل درگیرسازی مخاطب مبتنی بر بازیوارسازی
طرح سختافزار یک بازی رایانهای-ورزشی با قابلیت ثبت و سنجش حرکات واقعی با هدف مربیگری الکترونیکی و افزایش انگیزه تمرین در ورزش تکواندو
عوامل موثر در استقبال والدین از بازی ها و سرگرمی های واحد فروش مرکز خلخال
فراتحلیل تاثیر بازی های رایانه ای بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان
قابلیت تبدیل بازیهای بومی ایرانی به بازیهای رایانهای نمونه موردی قاپ بازی
مروری بر بازیگونهسازی در تجارت الکترونیک
مروری بر فناوریهای صنعت بازیهای ویدیویی
معاملات جدی در عرصه بازی تحلیل فقهی و حقوقی معاملات درون بازی های مجازی
معرفی بستر توسعهی نرمافزارهای واقعیت مجازی تعاملی مبتنی بر تصاویر واقعی
معرفی مسیرهای تحقیقات برجسته دانشگاهی در صنعت بازیهای رایانه ای
مقایسه خلاقیت و اختلالات رفتاری در بین کاربران بازی های رایانه ای و غیر کاربران این بازی ها در شهر زابل
مقایسه نمرات بازی کودکان با نمرات نپسی:اعتبار یابی بازی های کامپیوتری به عنوان ابزارهای شناختی
موقعیت یابی صنعت بازی های ویدیویی و تبیین عناصر بازاریابی در آن با تمرکز بر بازی های موبایل
نقش دشمن بر هویت فرهنگی با استفاده از بازی های رایانه ای در جنگ نرم
نگرش سنجی والدین نسبت به انجام بازیهای کودکان پیش دبستانی
یادگیری بازی محور: فراتحلیلی از شواهد تجربی در خصوص تاثیر بازیهای رایانهای بر یادگیری
یادگیری مدلی برای پیشبینی ترک بازی توسط کاربران ایرانی در بازیهای رایگان
یک چارچوب کارا برای مدیریت دیالوگ در توسعه بازیهای ویدیویی ماجراجویی