Articles Stat:
Number of Articles: 25Number of Proceeding pages: 434
Papers View: 31
National conference of the Celebrity Culture; Developments of art, media and society
National conference of the Celebrity Culture; Developments of art, media and society In date 2024-10-06 by University of Tehran,دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهرانپژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS National conference of the Celebrity Culture; Developments of art, media and society
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in National conference of the Celebrity Culture; Developments of art, media and society
از رویت پذ یری دموکراتیک تا شهرت طبقاتی (مطالعه ای بر نقش شبکه اجتماعی اینستاگرام در خلق سلبریتی های جدید)
استعمارزدایی از فرهنگ شهرت در بستر رسانه های اجتماعی
بازتاب فرهنگ شهرت در بازار نشر کتاب
بازنمایی صنعت شهرت در سریالهای کرهای (مطالعه موردی: سریال سلبریتی )
تاملی در مسئله نقض حریم خصوصی کودکان اینفلوئنسر ایرانی
تحلیل روایت پسااستعماری مقاومت فلسطین در اینستاگرام؛ مردمنگاری شبکه ای فعالیت های اینفلوئنسرهای فلسطینی در جریان طوفان الاقصی
تحلیل گفتمان روانشناسی رسانه ای شده در اینستاگرام
تنظیم گری تبلیغات سلبریتی ها در کشورهای درحال توسعه ؛ مطالعه موردی شورای استانداردهای تبلیغاتی هند (ASCI)
خرده فرهنگ های هواداری در میان مترجمان ایرانی :بازکاوی ژانرهای فن دابینگ ، فن سابینگ و فن پارودی در رسانه های اجتماعی برخط
خوانش عکس های سیندی شرمن از منظر »نقد مفهوم سلبریتی « با تکیه بر نظریه زیبایی شناختی تئودور آدورنو
درآمدی بر وضعیت کاسپلی در ایران
ریشه های فکری شهرت در فلسفه مدرن با تکیه بر آرای دیوید هیوم
سلبریتی ها به مثابه کارگزاران حافظه
سلبریتی ها و تاثیرگذاران بر افکار عمومی در ایران
سیاست گذاری فعالیت سلبریتی و اینفلوئنسرها در پرتو استانداردهای بین المللی (با تاکید بر استانداردها ی اتحادیه اروپا و شورا ی اروپا)
سیر تطور مطالعات هواداری
شهرت زنانه در آثار خوانندگان زن موسیقی رپ فارسی
کنش رسانه ای سلبریتی ایرانی در بازتولید دوقطبی سیاسی : »فریادهای ساکت « در رسانه های اجتماعی
کودکان اینفلوئنسر ایرانی و بازتعریف هویت جنسیتی
مطالعه چگونگی تاثیر نظرات سلبریتی ها در شبکه های اجتماعی بر تصمیم گیری نسل زد
مطالعه عوامل موثر در افزایش فرهنگ هواداری فوتبال و نقش هواداران در نتیجه گیری تیم ها
مقایسه شهرت تولیدشده در رسانه های اجتماعی با مصرف آن در تجربه زیسته هواداران (مطالعه موردی پدیده »عموحسن « در گرگان)
موفقیت نمایشی در صفحات اینستاگرامی زنان بلاگر مذهبی
واکاوی ماهیت شهرت با رویکرد حقوقی
موندیه میل : یک کاوش پساکیفی از حضور اینفلوئنسرهای ایرانی در اینستاگرام