Articles Stat:
Number of Articles: 181Number of Proceeding pages: 2692
Papers View: 92341
National Conference on Management, Accounting and Business Development
National Conference on Management, Accounting and Business Development In date 2019-03-07 by Farvardin Higher Education Institute,Economics Scientific Association of Regional Development in City Sari was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS National Conference on Management, Accounting and Business Development
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in National Conference on Management, Accounting and Business Development
بررسی تاثیر کیفیت خدمات درک شده وبسایت بر وفاداری الکترونیکی (وب سایت دیجی کالا )
بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان و ابعاد آن بر تعهد سازمانی ( مطالعه موردی: کارمندان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تهران)
بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر تعهد سازمانی با نقش میانجی رفتارهای کاری معکوس (مطالعه موردی: کارمندان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تهران)
بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رقابت پذیری با توجه به نقش نوآوری با رویکرد معادلات ساختاری ( مطالعه موردی: مخابرات منطقه یزد)
بررسی تاثیر شخصیت برند و تعیین هویت هواداران تیم ورزشی بر وفاداری آن ها (مطالعه موردی: تیم کشتی آزاد مازندران)
تاثیر آموزش کارآفرینی بر تمایل به کارآفرینی در دانشجویان رشته های کشاورزی
بررسی عوامل موثر بر ادراک پذیرش مصرف کنند گان از افزودنی های مصنوعی موادغذایی (مطالعه موردی: موسسه آموزش عالی فروردین قائمشهر)
بررسی رابطه بین استقرار نظام مدیریت استراتژیک و عملکرد سازمانی در سازمان امداد و نجات استان مازندران
بررسی تاثیر کیفیت خدمات ارائه شده و تبلیغات دهان به دهان بر قصد بازدید مجدد مصرف کنندگان با در نظر گرفتن نقش هزینه های پولی و رفتاری (مورد مطالعه: شرکت کاله آمل)
بررسی تاثیر کیفیت حسابرسی بر رابطه بین تمرکز مالکیت و مالکیت مدیریتی با عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه بین معاملات با اشخاص وابسته، تمرکز مالکیت و ارزش شرکت در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی و ریسک پذیری در طول بحران مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر سیاست تقسیم سود و ساختار مالکیت بر مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
رابطه بین حاکمیت شرکتی، فساد و افشای اطلاعات شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش برند و پاسخ مشتری در شرکت کاله
بررسی رابطه هدف مالکیت و مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر قدردانی مشتری و وفاداری رفتاری در فروشگاه زنجیره ای رفاه استان مازندران
ارتباط غیرخطی میان قدرت مدیران اجرایی و ساختار سرمایه (مطالعه موردی: بورس اوراق بهادار تهران)
بررسی رابطه بین کمیته حسابرسی و کیفیت گزارشگری مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر پایداری سود بر عملکرد مالی بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه بین دوره زمانی تشکیل کمیته حسابرسی با نرخ موثر مالیاتی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر ریسک ویژه در مدیریت اقلام تعهدی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر ارائه خدمات بر رضایت و شایستگی رفتاری مشتریان با نگاه جنسیتی (مورد مطالعه: مشتریان ایران خودرو)
بررسی رابطه بین دارایی های سازمانی، فرصت های سرمایه گذاری و سیاست های تقسیم سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی و شناسایی عوامل موثر بر تقاضا برند خارجی(لوازم آرایشی بهداشتی)
بررسی تاثیر حسابداری محافظه کارانه، حاکمیت شرکتی و ارتباطات سیاسی بر عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه بین وضعیت گزارش حسابرس با ارزشگذاری بالای سهام با درنظر گرفتن محدودیت مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر عملکرد مالی شرکت ها پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه بین توانایی مدیران با فعال بودن شرکتهای بورسی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادر تهران
تاثیر بحران نقدینگی در حساسیت جریان وجوه نقد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه بین نوع حسابرس و کیفیت حسابرسی با در نظر گرفتن ریسک شرکت
بررسی رابطه بین توانایی مدیران و اظهارنظر حسابرس در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه ساختار هیات مدیره و ریسک پذیری شرکت در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
شناسایی تاثیر کیفیت اطلاعات B2B، کیفیت سیستم و کیفیت نتیجه سرویس بر باورهای اعتماد و غیر اعتمادی مشتریان در بانک ملت شعب شهرستان ساری
عوامل تاثیرگذار بر پذیرش و اجرای بازاریابی الکترونیکی در صنعت فرش دستباف(مورد مطالعه شهرستان بابلسر)
تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در رسانه اجتماعی بر مقاصد خرید مصرف کنندگان: روش توسعه یافته ای برای اتخاذ اطلاعات (مطالعه موردی: مشتریان تلفن همراه در شهرستان قائمشهر)
بررسی روابط میان قابلیت های بازاریابی، بازارگرایی، استراتژی بازاریابی، قدرت سازمانی و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: شعب بانک رسالت استان مازندران)
معامله با اشخاص وابسته، نوسانات بازده سهام و قیمت گذاری در بازار در مورد محتوای اطلاعات با معامله با اشخاص وابسته (مورد مطالعه: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
تاثیر عوامل نیروی انسانی بر پیاده سازی نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر(TPM)
تاثیر عوامل موثر بر موفقیت زنجیره تامین: مطالعه موردی شرکتهای صنعتی ساری
اثر عملکرد اجتماعی شرکت ها بر هزینه بدهی و دسترسی به تامین مالی از طریق بدهی در بورس اوراق بهادار تهران
ارزیابی عملکرد دانشی واحد تحقیق و توسعه در شرایط برونسپاری مطالعه موردی ؛ واحد تحقیق و توسعه شرکت مهرتاش سپاهان
شناسایی عوامل موثر بر بهبود مدیریت ارتباط با مشتری و تعیین میزان اهمیت آنها (مورد مطالعه : کارخانه کاله)
ارزیابی عملکرد مدیریت پروژه های بهینه سازی در شرکت های صنعتی استان مازندران
عوامل موثر بر قصد رفتاری و پذیرش موبایل بانک توسط مشتریان بانک ملت استان مازندران
تاثیر وابسته بودن گروه های تجاری بر وجه نقد حاصل شده از عملیات ، سرمایه گذاری ها و انعطاف پذیری مالی
بررسی رابطه انگیزه خرید با فعالیت های تجاری مسافران (مطالعه موردی راه آهن قائمشهر)
بررسی اثر متقابل بین استقلال هیئت مدیره و عملکرد شرکت
بررسی تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی استراتژی بازاریابی داخلی، و ارائه راهکارهایی برای بهبود فروش داخلی و صادرات محصولات مطالعه موردی شرکت تعاونی باغداران قائمشهر
اهمیت لجستیک و مدیریت زنجیره تامین در بهبود سازمان های کوچک و متوسط صنعتی
بررسی رابطه بین فشار کاری حسابرس و کیفیت حسابرسی با در نظر گرفتن چرخش حسابرس در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر ساختار هیئت مدیره بر عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی و ساختار مالکیت در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر مدیریت هزینه های استراتژیک بر عملکرد مالی شرکت در شرکت پایا بررسی تاثیر مدیریت هزینه های استراتژیک بر عملکرد مالی شرکت در شرکت پایا گستر
شناسایی تاثیر جو اخلاقی و تعهد کاری با نقش میانجی سیاست های سازمانی بر عملکرد خدمات پس از فروش در نمایندگی های ایران خودرو
شناسایی تاثیر محیط فیزیکی بر ادراک مشتریان از کیفیت خدمات در شرکت ایران خودرو
بررسی اثر حاکمیت شرکتی و رقابت در بازار محصولات بر بازده سهام در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی عامل اعتماد در اینترنت بر پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بانک ملت استان مازندران)
بررسی رابطه بین نقدشوندگی دارائی ها و بازده سهام (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
برند های سلامت : بررسی عوامل موثر بر ارتباط برند و تعهد برند
بررسی عوامل موثربرقصد ادامه دریافت خدمات گردشگری آنلاین.(موردمطالعه:وب سایت جابوک ووب سایت توریسم)
بررسی رابطه بین برخی ویژگی های حسابرسان با به موقع بودن و قابلیت اتکای صورت های مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان مازندران)
اثر حاکمیت شرکتی بر سرمایه گذاری شرکت ها و رشد اقتصادی
بررسی ارتباط برند سازی داخلی با رفتار شهروندی برند با توجه به نفش میانجی تناسب فرد-سازمان در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان شهرداری ساری
بررسی نقش تبلیغات با میزان وفاداری و نگرش مشتریان گوشی های موبایل سامسونگ شهر قائمشهر
بررسی رابطه بین عملکرد سازمانی و تنوع جنسیتی هیئت مدیره با رویکرد رگرسیونی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
رابطه بین شدت تجدید ارائه اقلام صورت های مالی با تاخیر گزارش حسابرس با در نظر گرفتن نوع حسابرس در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در ایجاد کسب و کار الکترونیکی
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتقال دانش فنی در صنایع دریایی
A bi-objective robust optimization approach for designing a green closed-loop supply chain network under uncertainty
استراتژی های تجاری سازی با استفاده از مدل هیبریدی SWOT و TOPSIS
مالیات های سبز و اثرات آن بر محیط زیست
بررسی عوامل موثر در بازاریابی و فروش اینترنتی بر بازار تجهیزات الکترونیکی استان تهران
بررسی افشای مسئولیت اجتماعی و ارزش نگهداشت وجه نقد شرکت ها در بورس اوراق بهادار تهران
تغییر مدیریت شرکت با ریسک نکول آتی، رشد موجودی کالا
رقابت محصول در بازار و واکنش سرمایه گذاران به شکست حاکمیت شرکتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی عوامل موثر بر عملکرد بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه بین ارزش وجه نقد و محافظه کاری حسابداری : نقش سهامداران کنترلی
عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در خرید اینترنتی در راستای توسعه تجارت الکترونیک
بررسی رابطه بین محدودیت تامین مالی شرکت ها و مدیریت سود با در نظر گرفتن نظارت بیرونی درشرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی و رضایت الکترونیکی بر تمایلات رفتاری مشتریان
بررسی رابطه بین چرخه عمر شرکت و نوسانات ویژه در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه بین مدیریت دانش باترک خدمت کارکنان با توجه به نقش میانجی عدالت سازمانی کارکنان در شهرک صنعتی گرگان
تعیین استراتژی برندینگ پوشاک ژینکو با استفاده از تکنیک QSPM
بررسی نقش میانجی خلاقیت در رابطه میان مدیریت دانش و عملکرد اعضای هیئت علمی (مورد مطالعه: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در شهر تهران)
بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی و بازده غیر عادی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
شناسایی و رتبه بندی ابعاد و مولفه های مدیریت تاثیر در آموزش و پرورش استان مازندران
بررسی تاثیر تکانه ارزی بر حجم تجارت بخش های اقتصادی کشور
نقش بازاریابی عصبی بر رفتار مصرف کننده
بررسی اثر سفرهای تجاری بر حجم تجارت
بررسی تاثیر سرمایه فکری بر بهره وری سازمانی با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده ها مطالعه موردی بانکهای خصوصی و دولتی شهرستان قائمشهر
تحلیل تاثیر منابع سرمایه ای بر نسبت های مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر بازاریابی رسانه های گروهی بر ظرفیت های ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت ایران خودرو بابل
بررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی و کارایی اطلاعات قیمت هادر شرکت های پذیرفته شده دراوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر برون سپاری خدمات فنی و مهندسی بر عملکرد مالی (مطالعه موردی منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد)
تاثیر سرمایه فکری و نوآوری بر عملکرد شرکت های دارویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه مولفه های سرمایه اجتماعی وتوسعه اجتماعی کارکنان (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال)
کاربرد شبکه عصبی پرسپترون چند لایه در ارزیابی و انتخاب تامین کننده سبز مدیریت زنجیره تامین
بررسی میزان پایداری روش های درآمدی شهرداری ساری
بررسی تاثیر رابطه بین استقلال حسابرسان و کیفیت حسابرسی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر مالکیت نهادی بر عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
نقش میانجی گری اقلام تعهدی در رابطه بین کیفیت حسابرسی و عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه برخی شاخص های حاکمیت شرکتی و کیفیت حسابرسی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه بین هوش تجاری و چابکی سازمانی با متغیر میانجی مزیت رقابتی در صنایع تولیدی متوسط شرق مازندران
بررسی رابطه بین هموارسازی سود و ریسک سقوط قیمت سهام در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
اثر عملکرد اجتماعی شرکت ها بر نگهداشت وجه نقد با درنظر گرفتن ریسک سیستماتیک و غیر سیستماتیک
بررسی تاثیر ریسک اعتباری وویژگی های هیات مدیره بر عملکرد بانک های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران
بررسی عوامل مهم بازاریابی پارتیزانی و تاثیرات آن بر تبلیغات دهان به دهان مثبت
بررسی اثر اهرم مالی و مالکیت خانوادگی به عنوان عوامل موثر بر سیاست تقسیم سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
شناسایی و اولویت بندی راهکارهای کاهش مصرف انرژی الکتریکی درکوره های ذوب قوس الکتریکی صنعت ریخته گری با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره. مورد مطالعه: شرکت ریخته گری فولاد طبرستان
بررسی رابطه بین وضعیت گزارش حسابرسی و هزینه معاملات شرکت با در نظر گرفتن نوع حسابرسی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی روابط ساختاری میان کیفیت خدمات، اعتماد، وفاداری و ارزش ویژه برند در بانکداری آنلاین(مطالعه موردی: شعب بانک کشاورزی استان مازندران)
بررسی رابطه بین توانایی مدیریت و سیاست تقسیم سود
بررسی رابطه بین ریسک پذیری شرکت و تاخیر در گزارش حسابرس با در نظر گرفتن عدم اطمینان محیطی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی حس روانشناختی جامعه برند بر تبلیغات دهان به دهان برند اپل
تاثیر کیفیت اقلام تعهدی بر رابطه افشا داوطلبانه و عدم تقارن اطلاعاتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر توانایی مدیریتی در ارتباطات سیاسی و تقلب در گزارشگری مالی
بررسی رابطه بین کیفیت صورت های مالی و مدیریت سود
بررسی رفتار مصرف کننده و تفاوت آن در مراکز خرید چند منظوره ی بزرگ و فروشگاه های کوچک
تاثیرگذاری تعامل بین خریدار و تامین کننده در ایجاد دانش و نوآوری در محصولات شرکت نفت بهران
بررسی رابطه کیفیت حاکمیت شرکتی و نقدشوندگی سهام
بررسی اثر کیفیت حسابرسی بر وسعت افشای داوطلبانه در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی ارتباط بین نقدینگی سهام و ریسک سقوط قیمت سهام شرکت ها در بورس اوراق بهادار تهران
نقش سهامداران کنترلی بر رابطه میان ارزش وجه نقد و محافظه کاری حسابداری در بورس اوراق بهادار تهران
مطالعه تاثیر تعامل فروشنده بر قصد خرید مصرف کننده با نقش تعدیل گر تبلیغات (مشتریان محصولات سامسونگ در شهر قائمشهر ساری و بابل)
بررسی عوامل موثر بر منفعت ادراک شده مدیریت ارتباط با مشتری سیار( مورد مطالعه: بانک های فعال در شهرستان ساری)
سرمایه گذاری شرکت و نقدشوندگی سهام با در نظر گرفتن محدودیت مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
اثر نوع حسابرس بر مدیریت سود و هزینه حقوق صاحبان سهام در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیرات کارکردهای بازاریابی داخلی ومسئولیت های اجتماعی برتعهد سازمانی در شهرداری ساری
بررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی و ارزش شرکت و افشای مسئولیت اجتماعی
تاثیر ارزش برند کارمند بر جذابیت سازمانی و عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت استان مازندران )
بررسی ارتباط تقلب در گزارشگری مالی با ویژگی های شرکت و نرخ موثر هزینه مالیات: شواهدی از حسابرسی مالیاتی شرکتهای استان مازندران
تاثیر برند داخلی و رفتارهای شهروندی سازمانی با تبیین نقش میانجی هدف سازمانی و تعهد شغلی (مورد مطالعه: مشتریان هتل سالار دره شهرستان ساری)
بررسی تاثیر ویژگی ساختار هیئت مدیره بر روی ریسک مالی شرکت ها در بورس اوراق بهادار تهران
تحلیل رفتار پرداخت سود سهام در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی فرایند برند سازی داخلی : بررسی نقش میانجی ها در رابطه رهبری-تعهد در بین مدیران عالی رتبه در مخابرات استان مازندران
بررسی تاثیر اعتماد برند بر بشارت برند: تبیین نقش میانجی هویت برند
بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) بر رضایتمندی مشتریان در صنعت بیمه(مطالعه موردی: بیمه پارسیان)
اثر عملکرد اجتماعی شرکت ها در جذب سرمایه گذاران نهادی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر سبک زندگی بر قصد خرید مصرف کننده (مطالعه موردی:مصرف کنندگان پوشاک شهرستان قائمشهر )
بررسی رابطه بین هموارسازی سود و اظهارنظر حسابرس با در نظر گرفتن دوره ی تصدی مدیرعامل درشرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی ارتباط بین هموار سازی سود و ریسک سقوط قیمت سهام شرکت ها در بورس اوراق بهادار تهران
عوامل موثر نگرش به خرید کالا با نقش های تعدیل کننده جنسیت
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت مشتری و ارزش مشتری بر وفاداری مشتریان بانک ها
ارائه یک مدل سیستم استنتاج برای ارزیابی عملکرد تامین کنندگان با توجه به معیارهای مدیریت کربن
شناسایی تاثیر تبلیغات بر آگاهی و تعهد برند (مورد مطالعه:شرکت کاله آمل)
بررسی مقایسه ای اثربخشی تبلیغات در رسانه ها بر مبنای نگرش مصرف کنندگان ایرانی ( مقایسه ی تبلیغات اینترنتی و تلویزیونی) (مورد مطالعه: بانک شهر تهران)
تاثیر بحران مالی و مالکیت خانوادگی بر مدیریت سود شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تحلیل عوامل موثر بر توسعه ظرفیت کارآفرینی در بخش تعاون استان مازندران جهت ایجاد اشتغال
بررسی رابطه هوش تجاری با مدیریت دانش و نوع تصمیم گیری مدیران اداره بازرگانی استان مازندران
بررسی کسب و کار الکترونیکی و نقش آن در صادرات ایران
بررسی موانع توسعه فروش اینترنتی در کسب و کارهای کوچک
بررسی رابطه هوش تجاری و تعهد سازمانی با رضایت شغلی کارکنان بانک صادرات شهرستان قائمشهر
موانع موجود در توسعه صنایع کوچک و متوسط در استان مازندران
بررسی ارتباط اثر رقابت و ریسک بر سودآوری بانک های فعال در بورس اوراق بهادار تهران
مدلی برای شناسایی و اولویت بندی ریسک های بانکداری الکترونیک: ادغام سیستم ترجیحات فازی و سیستم استنتاج فازی (FPP-FIS)
اثر شاخص های کلیدی مالی بر مدیریت سود
الگوی اسلامی بهینه یابی نظام توزیع ثروت در مقایسه با لیبرالیسم و سوسیالیسم
بررسی تاثیر لذت بر قصد خرید اینترنتی مشتریان بر اساس مدل TAM (مطالعه موردی: مشتریان سایت مازند سنتر)
شناسایی تاثیر بازاریابی مشتری مرجع بر عملکرد فروش (مورد مطالعه: صنعت مبلمان شهرستان بابل)
بررسی نقش سبک مدیریت مدیران اداری(آمرانه،مشارکتی) بر بهداشت روانی کارکنان در شرکت آب منطقه ای مازندران
بررسی اثر کیفیت سود بر هزینه بدهی با در نظر گرفتن فعال بودن شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر شهرت حسابرس بر مدیریت سود و سرمایه بانکها (مورد مطالعه: بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
تحلیل استراتژیک , تدوین و انتخاب استراتژی کسب و کار مبنی بر ماتریس SWOT و تکنیک تصمیم گیری چند شاخصه فازی ( مطالعه موردی :شرکت فراوری مواد معدنی پالش سنگ سواد کوه )
شناسایی و تعیین اولویت عوامل درون و برون سازمانی موثر بر حفظ و جلب رضایت مشتریان در موسسه مالی و اعتباری با روش AHP فازی
تاثیرفرهنگ سازمانی وتکنولوژی اطلاعات بر عملکرد کارکنان شرکت برق منطقه ای استان مازندران وگلستان
شناسایی علل تاخیر در اجرای پروژه های عمرانی منطقه 9 عملیات انتقال گاز و رتبه بندی آنها
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی و سرمایه فکری بر شهرت سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی اعتماد مشتری
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی و عملکرد مالی شرکت بر شهرت سازمانی (مطالعه موردی: مشتریان بانک پارسیان در شهر تهران)
تعیین استراتژی برندینگ شهر ساری با استفاده از تکنیک QSPM
انگیزه های مدیریتی و انتخاب استراتژیک شرکت ها با ساختارهای مالکیت متفاوت
نقش حسابداری در مالی رفتاری
تاثیر استراتژی کسب و کار بر ریسک سقوط قیمت سهام
رابطه بین ارتباطات سیاسی سهامداران و نوآوری شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
پیش بینی توانگری مالی صنعت بیمه در بورس تهران با استفاده از مدل های غیرخطی
اقتصاد مقاومتی و تحریم اقتصادی
ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد موسسات مالی (بانک ها) استان مازندران با استفاده از رویکرد ترکیبی تلفیقی دلفی فازی و فرآیند تحلیل شبکه فازی
رابطه بین هموارسازی سود و اظهارنظر حسابرس با در نظر گرفتن دوره ی تصدی مدیرعامل درشرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران