Articles Stat:
Number of Articles: 133Number of Proceeding pages: 1314
Papers View: 106871
First National Conference on Services Strategic Management
First National Conference on Services Strategic Management In date 2015-10-20 by Islamic Azad University of NajafAbad,دانشگاه آزاد اسلامي واحد نجف آباد in City Isfahan was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS First National Conference on Services Strategic Management
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in First National Conference on Services Strategic Management
شناسایی، ارزیابی و تشریح جامع عوامل استراتژیک محیطی و سازمانی در توسعه خدمات شهرداریهای الکترونیک مناطق اصفهان
تحلیل تأثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر ارتقاء عملکردسازمان از طریق ارتقاء نوآوری
آسیب شناسی منابع انسانی در سازمان تامین اجتماعیمطالعه موردی شعبه شمیران تهران
مروری بر مدل های بهره وری نیروی انسانی و ارتباط آن با کیفیت خدمات در سازمان هایخدماتی و دولتی
بررسی مقایسه ای نقش مدیریت کیفیت در بهداشت و درمان و مدیریت دانش در سازمانها درمواجهه با نهادهای خدماتی
بررسی نقش مدیریت جهادی و مشارکت همگانی در مواجهه با دانش سازمانی نهادهایحمایتی
ارائه مدل توسعه یافته افکارسنجی مراجعین دستگاههای اجرایی استان قزوین
بررسی عوامل موثر بر رضایت مودیان مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی شمیرانات
بررسی موانع پیشرفت و دستیابی زنان به پستهای مدیریتی
مدل روانشناختی قصد خرید: بررسی تاثیر نگرش نسبت به برند بر قصد خریدمشتری
چالش ها و مزایای زنجیره تأمین معکوس
مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات و تاثیرتکنولوژی بر نیروی انسانی در سازمانها
بررسی تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی ارتباطی روی قدردانی مشتری در خدمات خردهفروشی، مطالعه ی موردی استان اصفهان
اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر راهبرد روابط درون فرآیندی خدمات بازرگانی
استفاده از روشی خلاقانه در فرایند تولید ماشین لباسشویی جهت افزایش راندمان و انعطافپذیری تولید
بررسی استراتژی در سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی ERP
نقش بانکداری الکترونیک در تجارت الکترونیکی سازمانهای خدماتی
توسعه مدل تصمیم گیری برون سپاری استراتژیک فعالیت های نگهداری و تعمیرات
تعیین و اولویتبندی شاخص های ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین خدمات
حفاظت و مدیریت محیط زیست در پرتو اصل پرداخت آلوده ساز در نظام حقوقی ایران
نقش منابع انسانی در ایجاد سازمان یادگیرنده:پژوهش مقایسه ای میان شرکتهای ایران و هند
ارزیابی عملکرد و رتبهبندی بانک ملی شهرستانهای خراسان رضوی با استفاده ازتحلیل پوششی دادهها
اولویت بندی استراتژیهای بازاریابی در شرکتهای خدماتی و نقش آن در شناختاستراتژی موثر به منظور جذب مشتریان بالقوه
حقوق شهروندی و نقش آن در مدیریت شهروندی
بررسی تعهد سازمانی روی سازمانهای یادگیرنده مطالعه موردی: سازمان فنی و حرفه ایاصفهان
بررسی موردی ابعاد هوش تجاری
مطالعه موردی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای خدماتی
بررسی جایگاه برند دانشگاه آزاد اسلامی در مقایسه با دانشگاه های دولتی
شناسایی شاخص های عملکرد نوآوری در منظر فرایند ها از کارت امتیازی متوازن و رتبهبندی نمودن آنها در راستای توسعه پایدار مطالعه موردی: شرکت صنایع هواپیما سازی ایران
رتبهبندی دفاتر خدمات پس از فروش با رویکرد کیفیت خدمات با استفاده ازتصمیمگیری چند معیاره
تدوین و ارائه راهبردهای اثربخش در اجرای سیستم مالیات الکترونیکی
تاثیرمدیریت صحیح منابع انسانی بر افزایش انگیزه و بهره وری کارکنان
عوامل فردی ،شغلی و بین فردی مؤثر بر فرسودگی شغلی کارکنان
بررسی تاثیر برونسپاری فعالیتهای قابل واگذاری بر بهره وری شرکت(مطالعه موردی در شرکت توزیع برق استان اصفهان)
بررسی استفاده از E-CRM و اصلاح فرم نظر سنجی( ACSI ) جهت بهبود رضایتمشتریان (مطالعه ی موردی شرکت فولاد مبارکه)
بررسی عوامل تاثیر گذار بر انگیزش شغلی کارکنان نوبتکار
مطالعه و بررسی کیفیت خدمات الکترونیکی و تعیین نقاط بحرانی به روش Map سازمان امورمالیاتی استان اصفهان
رابطه قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد مشتری( مورد مطالعه : یک بانک خصوصی)
بررسی نقش مدیریت دانش بر انگیزش شغلی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد نجف آباد
نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمان های کوچک و متوسط
ارتباط پیش بینی جریان نقدی و اقلام تعهدی بر بازده ارزش دفتری به بازاری در شرکت هایپذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر برداشت افراد از امنیت اطلاعات سلامت بر ارائه کیفیت درک شده خدمات سلامت
همکاری نوآوری سبز در کشورهای در حال توسعه
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر استقرار سیستم CRM در سازمان
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر استقرار سیستم TQM در سازمان
شناسایی شاخص های منظر مالی از کارت امتیازی متوازن جهت عملکرد نوآوری واولویت بندی نمودن آنها در راستای توسعه پایدار با استفاده از تکنیک تاپسیسمطالعه موردی: شرکت صنایع هواپیما سازی ایران
برنامه ریزی راهبردی کیفیت خدمات با تاثیر ارزش نام تجاری(مورد مطالعه: بانک قوامین شهر اصفهان)
رابطه ی فرهنگ قومی و رویکرد مبادله رهبر پیرو در سازمان
برنامه ریزی استراتژیک و آینده پژوهی
شناسایی و ارزیابی معیارهای تاثیر گذار در جهت اولویت بندی روش هایمدیریت پسماندهای عادی شهری با رویکرد تاپسیس در استان اصفهان
عوامل فنی، سازمانی و محیطی موثر بر تسهیم دانش در میان اعضا ء هیئت علمی
بررسی فرهنگ قومی در سازمان ها
برنامه راهبردی معاونت آموزشی پنج دانشگاه علوم پزشکی مطرح داخل کشور
CPOE Interface Usability: Views of Doctors on Error-Free Medical Services Delivery
رابطه بین ابعاد شایستگی و موفقیت کسب و کار الکترونیکی در شرکتهای کوچک و متوسط
Knowledge-Enabled Patient Relationship Management in Private Health Organizations
مدیریت نیوتنی به عنوان یک تفکر استراتژیک وتاثیرآن در بهره وری سازمانهای خدماتی
راهکارهای سنجش کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی
بررسی عوامل موثر در موفقیت هوش تجاری در سازمان
شناسایی عوامل موثر بر موفقیت برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات
چه رابطه ای بین قابلیت های سازمانی سیستم های اطلاعاتی و موفقیت هوش تجاری وجوددارد؟
سنجش ارزش طول عمر مشتری
بررسی رابطه سلامت سازمانی اداره امور مالیاتی نجف آباد با میزان بهرهوری کارکنان
تاثیر استراتژی توانمندسازی روانشناختی نیروی انسانی بر ارتقای بهره وری در سازمان های خدماتی وتولیدی
بررسی موانع پیاده سازی مدیریت زنجیره تامین سبز در صنایع پالایش نفت ایرانمطالعه موردی صنعت پالایش نفت شهر اصفهان
ارائه روشی نوین جهت محاسبه واریانس و امید ریاضی مجموع مربع خطاها Ss
ارایه روشی نوین برای ساخت مخازن ذخیره ای با صرفه جویی قابل ملاحظه اقتصادی با استفاده ازمدل بهینه سازی
ارائه مدلی فازی جهت سنجش تاثیر فناوری اطلاعات بر چابکی سازمان(مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان)
اولویت بندی استان های کشور بر اساس ویژگی های خدماتی شبکه تلفنهمراه در سال 1392 با استفاده از تکنیک تاپسیس
بررسی و رتبه بندی موانع مدیریت استراتژیک در شرکتهای دانش بنیان شهرکعلمی و تحقیقاتی استان اصفهان
دورکاری؛ الزامات، محدودیت ها، منافع و تجربه دورکاری در ایران
سیستمهای سنجش عملکرد و قابلیت مدیریت راهبردی: مرور ادبیات و پیشینهتاریخی
عوامل موثر بر تبلیغات دهان به دهان الکترونیک در تجارت الکترونیک
بررسی نقش شاخصهای کلیدی عملکرددرهمسوسازی فعالیتها و اهداف راهبردی سازمان هایخدماتی
بررسی تأثیر هوش استراتژیک مدیران عملیاتی بر اثربخشی تیم های کاری خودگردان
تجزیه و تحلیل ، ارزیابی و الویت بندی ریسک های پروژه های برون سپاری دربخش تامین کالای شرکت گاز استان اصفهان
مطالعه موردی ابعاد هوش رقابتی
بالندگی و یادگیری سازمانی در سازمان های خدماتی
ضرورت تعیین اثربخشی دوره های آموزشی در سازمان های خدماتی
تاثیر استراتژی های همکاری در زنجیره تامین با استفاده از سیستم های برنامه ریزی منابع(ERP) بر توان رقابتی استراتژیک کارخانه ذوب آهن اصفهان.
بررسی وضعیت مؤلفه های مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک ملی استان اصفهان
مطالعه و بررسی نظام جذب مشتریان خاص در بانکهای موفق دنیا
رتبه بندی دوایر مختلف شرکت خدمات پشتیبانی گلدیران شعبه اصفهان با رویکردرضایت شغلی با استفاده از الگوریتم ویکور
بررسی تاثیر سیستمهای سنجش عملکرد بر عملکرد سازمان
ارزیابی و الویت بندی ریسک های پروژه های برون سپاری دربخش اجرای شبکه وانشعاباتشرکت گاز استان اصفهان
بازاریابی عصبی : الکتروآنسفالوگرافی و ارزیابی تبلیغات
آسیب شناسی کیفیت خدمات بانک سپه شهر اصفهان با استفاده از مدل سروکوال
نو آوری در صنعت بیمه
مروری بر کاربرد QFD برای بهبود کیفیت خدمات در صنعت بیمه
بررسی وتحلیل رابطه سرمایه انسانی راهبردی بابهبود عملکردمالی (ازمنظر درآمدها)بانک های سپه شهر اصفهان
کلیدهای ترفندهای اصلی استراتژیهای خدمات در هماهنگی با استراتژیهای بازاریابی
بخش بندی مشتریان بانک با تکنیک داده کاوی جهت تعیین استراتژی بازاریابیمورد مطالعه بانک مهر ایران شعبه شیراز
بررسی مدیریت استراتژیک و تأثیر آن بر فرآیندهای آموزشی در سازمان
نحوه ایجاد تصویر کشور از طریق مرجع های تاثیرگذار در میان نسل های مختلف در راستای انتخابمقصدمورد مطالعه : ایران
مدیریت فرایند به هم پیوسته در تولید و خدمات، نکات قابل استفاده در عملکرد مدیران
نقش راهبردهای سیستم های هوشمند حمل و نقل بر عملکرد زنجیره تامین
مشتری مداری هوشمند و تکنولوژی های نوظهور(مورد مطالعه: صنعت بیمه)
تدوین راهبردهای توانمند سازی کارکنان در دانشگاهها(مورد مطالعه دانشگاه آزاد خمینی شهر)
چالش های پیش روی صنعت بیمه و راهکارهای مدیریت آن
ارزیابی و رتبه بندی روش های تولید در محیط های صنعتی با تلفیق مدل تحلیل پوششیداده ها و تکنیک تحلیل سلسله مراتبی
تبلیغات خودهمخوانی : استفاده از الکتروآنسفالوگرافی برای درک واکنشهایمصرف کننده
ارائه مدلی در جهت ارتقا کیفیت خدمات مشتریان بانک سپه شهر اصفهان
بررسی موانع تکنولوژیکی در مسیر پیاده سازی مدیریت زنجیره تامین سبز درصنایع پالایش نفت ایران(مطالعه موردی صنعت پالایش نفت شهر اصفهان )
بررسی بهره وری نیروی انسانی در سازمان اتوبوسرانی اصفهان
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بانک سپه شهر اصفهان (براساس مدل سروکوال)
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و بهره وری نیروی انسانی(مطالعه موردی:شرکت گازسوزان نجف آباد)
شناسایی شاخص های موثر در ارزیابی عملکرد بیمارستان های قزوین بر اساس مدل کارت امتیازمتوازن
بررسی عوامل آسیب زای تجاری سازی محصولات و خدمات شرکت هایدانش بنیان فعال در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان 93-94
بررسی ارتباط مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی و چگونگی ارتباط آنها در شرکت ملی گازایران(مطالعه موردی شرکت ملی گاز – منطقه اصفهان)
رابطه ارزش ادراک شده توسط مشتری بر وفاداری مشتریان
بررسی تاثیر ادراک مشتریان از محرکها و کیفیت خدمات بر وجهه سازمانی بانکهای خصوصی شهر اصفهان مطالعه موردی بانک ملت اصفهان
مروری بر ارتباط مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی و چگونگی ارتباط آنها
بررسی مفاهیم و پیامدهای فرآیند نام تجاری کارکنان براساس مدل مایلزومانگلولد(مورد مطالعه:شرکت اسنوا)
مطا لعه و بررسی موانع توسعه تفکر استراتژیک در مدیران عالی سازمان
عوامل موثربرپذیرش بانکداری الکترونیک باتلفیق مدل پذیرش فناوری وریسک ادراک شده
ارائه مدلی نوین در جهت ارزیابی چابکی سازمانی در صنعت بانکداری
بررسی رابطه قابلیت های سیستم های اطلاعات مدیریت بر عملکرد بانک ها
ارائه مدلی مفهومی برای توسعه توانمندیهای چابکی با رویکرد مدیریت دانش
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش(مطالعه موردی:شرکت تولیدی-صنعتی گازسوزان نجف آباد)
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در اجرای سیستم مدیریت ارتباط با مشتریCRM
بررسی تاثیر تفاوتها و شباهتهای زمان مداری بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات(مطالعه موردی: بینندگان تبلیغات تلویزیونی شهر اصفهان)
بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی دانشگاهی و تاثیرات آن در جامعه
مروری کلی در زمینه تشکیل سیستمهای تولید سلولی ترکیبی
ارائه مدل ریاضی برای مساله تشکیل سلول در سیستم های تولید سلولی ترکیبی
مروری بر تشکیل سلول در سیستم تولید سلولی پویا
ارائه مدل ریاضی یکپارچه تشکیل سلول و برنامهریزی تولید در سیستم تولیدسلولی پویا با درنظر گرفتن قابلیتهای ماشینآلات
آسیب شناسی نظام پیشنهادها براساس مدل سه شاخگی در شرکت پالایش نفت اصفهان
ارائه مدلی مناسب جهت آسیب شناسی نظام پیشنهادها در شرکت پالایش نفت اصفهان
ارائهی الگویی برای تحلیل و انتخاب تأمین کنندگان با استفاده از رویکرد MCDM در شرکت پتروشیمی بندرامام
ارزیابی موفقیت اجرای سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمانیERP درسازمانهای تولیدی
تأملاتی در باب تأثیرخودهمخوانی برند بر ترجیحاتمصرف کنندگان در صنعت پوشاک
به کار گیری پایایی در مسیر های ارتباطی شبکه جریان مساله مکان یابی هاب سلسله مراتبی بارویکرد حداکثری قابلیت اطمینان مسیر
بررسی تاثیر پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری برخلق ارزش مشترک وارزش درک شده توسطمشتری