Articles Stat:
Number of Articles: 48Number of Proceeding pages: 851
Papers View: 150833
1st International Conference on eBanking
1st International Conference on eBanking In date 2007-05-01 by ,موسسه مطالعات بهره وري و منابع انساني in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 1st International Conference on eBanking
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 1st International Conference on eBanking
مدلسازی یک سیستم خودپرداز اتوماتیک
مأمورین هوشمند برای مذاکرات درتجارت و بانکداری الکترونیکی
عوامل حیاتی موفقیت سازمانی در پذیرش بانکداری الکترونیک
ارائه مدلی برای خرید و فروش الکترونیکی سهام با بهره گیری از سیستم اتاق پایاپای الکترونیکی
بررسی ماجول های به کارگرفته شده سیستمهای برنامه ریزی منابع بنگاه(ERP) در صنعت بانکداری
بانکداری موبایل و امنیت آن
E-banking and managerial challenges: change management
بررسی تجربه کشورهای آمریکا، کانادا، تایلند و مالزی در زمینه فرآهم آوردن زیرساختهای فرهنگی، آموزشی و اقتصادی مورد نیاز بانکداری الکترونیکی
عوامل موثر در پیاده سازی پروژه های بانکداری الکترونیکی
گواهینامه دیجیتال ابزاری جهت ایجاد امنیت در بانکداری الکترونیکی
بازارهای دوسویه در صنعت کارتهای بانکی
سرمایه گذاری در فنآوری اطلاعات و ارزشهای تجاری آن در بانکداری غیردولتی ایران
مدیریت ارتباط با مشتریان و اندازه گیری رضایت مشتری در بانکداری و تجارت الکترونیک CRM & CSM IN E-banking & E-commerce
بررسی اثر اعتماد مشتریان بر پذیرش بانکداری اینترنتی بر پایه مدل TAM (مطالعه موردی: بانک ملت)
کارت های پرداخت الکترونیکی، نیازها و ضرورتهای آن برای اقتصاد ایران
بررسی و مطالعه تجارت الکترونیکی از دیدگاه اسلام
ارزیابی سیستمهای پرداخت در تجارت الکترونیکی
مدلسازی اعتماد در بانکداری اینترنتی
مدیریت ریسک عملیاتی دستگاههای خودپرداز
عوامل موثر در پیکربندی و تدوین استراتژی در بانکداری الکترونیکی
بررسی اقتصادی ریسک عملیاتی بانکداری الکترونیکی یکپارچه و ارایه راهکارهای کاهش مخاطرات آن
اصول مدیریت ریسک در بانکداری الکترونیک
مدیریت ریسک در بانکداری الکترونیک و چالش های آن در ایران
عوامل موثر بر پیاده سازی پروژه های پرداخت الکترونیکی
ارائه یک مدل سیستم خبره (هوشمند) تصمیم گیری جهت اعطای وام به مشتریان
یک مدل پول الکترونیکی قابل ردیابی بر مبنای امضای گروهی
یک مدل مدیریت پروژه نرمافزاری برای مؤسسات مالی و بانکها
بانکداری الکترونیک در ایران
جای خالی مبادلات الکترونیکی ارز ( فارکس FOREX ) در بانکداری الکترونیک ایران
پارادایم مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری (ECRM) در پروژه (CARUSO)
مدیریت دانش ، به عنوان یک سرمایه استراتژیک هوشمند
اقتصاد شبکه کارتهای پرداخت و کارت اعتباری
ارائهی خدمات بانکی از طریق تلفن همراه در محدودهی بانک
پول و پرداخت الکترونیکی
بررسی انواع روشهای پرداخت الکترونیکی در ایران و مکانیزمهای عملیاتی ارائه شده توسط بانکهای کشور در این زمینه
بررسی تحولات ایجاد شده در بانکداری توسط موبایل در ایران و جهان
ارائه مدلی برای فروش و بازخرید اوراق مشارکت با بهره گیری از سیستم اتاق پایاپای الکترونیکی
چالش ها و راهکارهای توسعه بانکداری الکترونیکی درکشور
طرح پیشنهادی امنیت شبکه های کامپیوتری در بانکداری الکترونیکی
مروری بر مزایا ، معایب و بررسی بسترهای بانکداری الکترونیک
تبلیغ، تشویق و فرهنگ تجارت و بانکداری الکترونیکی
کاهش مخاطره استفاده از خدمات شرکت های خدمات فن آوری در موسسات مالی کشور
اهمیت ارتباط موثر با مشتریان در بانکداری الکترونیکی
نقش بانکداری سیار در ارایه راهحلهای پرداخت مورد نیاز مدلهای کسب و کار سیار
بررسی نقش عوامل سوم در ایجاد اعتماد در تراکنش های تجارت الکترونیک
کارت هوشمند ابزاری برای توسعه بانکداری الکترونیکی
ارزیابی فناوریهای بی سیم و ارائه طرح ایجاد زیرساخت ارتباطی مناسب برای M-Payment در ایران
سیستم پرداخت الکترونیکی IrFM و آینده آن در ایران