Articles Stat:
Number of Articles: 164Number of Proceeding pages: 1880
Papers View: 209751
1st National Conference on engineering,Business Management
1st National Conference on engineering,Business Management In date 2013-02-20 by ,مركز بين المللي علوم و تكنولوژي پيشرفته و علوم محيطي in City Kerman was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 1st National Conference on engineering,Business Management
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 1st National Conference on engineering,Business Management
بررسی نقش دولت الکترونیک در کارآفرینی سازمانی
بررسی الزامات توسعه دموکراسی الکترونیک در سازمان ها
بررسی تاثیرنقدشوندگی بردرآمد هرسهم شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران مطالعه موردی صنایع: دارو، شیمیایی، موادغذایی
تأثیرات رفتار کارکنان و نام تجاری شرکت بر وفاداری مشتریان در بازار
الزامات اجرای مدیریت دانش به عنوان مزیت رقابتی
تعالی سازمانی با تأکید بر منابع انسانی
تحیل محتوا روشی جدید برای تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری
بررسی تاثیر مهاجرت به نرم افزارهای آزاد /متن باز درتولید ثروت ملی خودکفایی و کارآفرینی نوین
بررسی تبیین مدل بومی توانمند سازی منابع انسانی در شرکت پخش فرآورده های نفتی : مطالعه موردی در منطقه ساری
کاربرد سیستمهای طبقه بند XCS در پیشبینی وفاداری مشتریان درصنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتلهای شهرستان شیراز)
بررسی رابطه ی مدیریت منابع انسانی تعهد بالا و رفتار تسهیم دانش با نقش های میانجی مشارکت کارکنان و سبک رهبری کشت و صنعت امیرکبیر
تاثیر اقدامات منابع انسانی مشارکت بالا، عدالت رویه ای و رفتارشهروندی سازمانی برنیت ترک شغل درکارکنان شرکت کشت وصنعت امیرکبیر
پیشبینی ورشکستگی سهام شرکتهای حاضر در بورس با استفاده از سیستم های طبقه بند XCS بهبود یافته
بررسی تاثیرطراحی کاربرتوانمندسازی روانشناختی و تعهدسازمانی
مدل پیشنهادی کسب وکارشرکت های دانش بنیان ودانشگاه های نسل سوم
یررسی عوامل موثربرارتقاء بهره وری منابع انسانی درسازمان ها مطالعه موردی شرکت مخابرات شهرستان شاهین شهر
ارائه الگویی جهت اولویت بندی شرکت های لبنی نیمه ساخته شهر ارومیه جهت سرمایه گذاری مجدد
نحوه اجرایی مدیریت ریسک درکسب وکار
بررسی عوامل موثربربکارگیری تجارت الکترونیک درکسب وکارهای کوچک و متوسط مطالعه موردی شرکت های کوچک شهر تهران
مدیریت دانش وتغییر
دسته بندی خصوصیات برندگذاری ازدیدگاه مصرف کنندگان رویکرد تلفیقی مدل روانشناسی مصرف کننده ازبرند درسطح فرد محور و مدل کانو
بررسی ارتباط بین ویژگیهای جمعیت شناختی و توانمندسازی روانشناختی کارکنان مطالعه موردی ادارات آموزش و پروش شهرستانهای تنکابن و رامسر
بررسی ابعاد مختلف بسته بندی و نقش آن درتوسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط
نقش مدیر پروژه در ایجاد انگیزش و توسعه آموزش در بین کارگران پروژه
عوامل موثر در استفاده و پذیرش بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی شعب بانک رفاه شهر تبریز)
بررسی تاثیرفرهنگ سازمانی برمدیریت دانش مورد مطالعه شرکت سبحان انکلوژی
همراستا سازی مدل تعالی کیفیت اروپایی و استراتژی سازمان با فرهنگ در راستای بهبود سازمان
مدل ارزیابی انتخاب سیستم حمل ونقل شهری با ظرفیت متوسط با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی: (مطالعه موردی کلان شهر اصفهان)
شناسایی مؤلفه های روانشناسی ارتباط با مشتری تحویلداران و ارزیابی آنها در شعب بانک دولتی و خصوصی
اثرات استقرار شهر الکترونیک
تأثیر مدیریت دانش ضمنی بر نوآوری سازمانی
مدل سنجش استراتژی های کسب و کار مبتنی بر نوآوری در صنعت بیمه و ارائه راهکار
فناوری اطلاعات و ارتباطات، سواد اطلاعاتی وتوسعه روستایی
همراستا سازی استراتژی ها وتفکر استراتژیک با فرهنگ و نگاهی برنقش مدیریت دانش
نوآوری در مدیریت ارتباط با مشتری با تأکید بر بازاریابی ارتباطات انسانی (مطالعه موردی : شرکت های بیمه شهرستان یزد)
بررسی عوامل موثربر ارزش ویژه برند در کسب و کار شرکت های بیمه
بررسی میزان محتوای اطلاعاتی تجزیه و تحلیل صورت های مالی در شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران
مدیریت دانش و ساختار سازمانی
تقویت سرمایه اجتماعی: ضرورتی در مسیر توسعه مدیریت دانش سازمانی
تحلیل وفاداری مشتریان دفاتر خدمات ارتباطی
تاثیر رهبری تحول آفرین بر پرورش کارکنان دانشی سازمان
مروری بر روش های اندازه گیری ریسک با تاکید برجایگاه توزیع نرمال و تقریب های آن
مدل مدیریت دانش سازمانی در مدیریت استراتژیک منابع سازمانی
بحران و مدیریت ریسک
یادگیری سیار محصول تجارت الکترونیک مقایسه قابلیت های ابزارهای مورد استفاده در یادگیری سیار
دولت الکترونیک، امروز، فردا
ارائه راهکاری جهت تقابل چرخهحیات مدیریت فرآیند کسبوکار با چرخهحیات مدیریت دانش
مدیریت دانش در اتباط با طرح تکریم ارباب رجوع
شناسایی شاخصهای کیفی عملکرد خدمات مراکز درمانی و اولویت بندی آنها با تلفیق دوتکنیک تعمیم عملکرد کیفیت و فرآیند تحلیل شبکهای
مدیریت دانش و چالشهای آن در کسب و کار جهانی
بررسی جایگاه رضایتمندی مشتری درکسب مزیت رقابتی سازمان
توسعه محصول جدید بر مبنای تفکر سکوی مشترک (رویکردی در جهت اثربخشی فرایند توسعه محصول جدید در شرکتها)
نقش و اهمیت مدیریت دانش در سازمانها و راهکارهای پیاده سازی آن
ضرورت مفهوم نقش و کارکردهای توانمندسازی منابع انسانی در هزاره سوم
ارزیابی مدل دولت الکترونیک مبتنی بر SMS
کاربرد مهندسی ارزش در حمل و نقل و موانع موجود در بکارگیری از آن
پیشبینی رضایتمندی مشتریان با استفاده از روشهای نوین هوشمصنوعی مطالعه موردی: هتلهای شهرستان شیراز
مدل ارزیابی و بهبود بهره وری ، با به کارگیری فرآیند تحلیل سلسله مراتبی در شرکت تولیدی الکتروژن
مدل سازی خدمات تلفن همراه جهت بررسی اثر کاهش قیمت در ترافیک (مکالمات) صنایع مخابراتی تلفن همراه در ایران
بررسی تأثیر عملکرد کانالهای توزیع بر روی روابط خریدار- فروشنده (مطالعه موردی نمایندگی های فروش کارخانه رنگ روناس در شرق استان خوزستان)
طرح کسب و کار و ارتباط آن با مدیریت ریسک
ارائه یک سیستم به منظور مدیریت دانش پروژه ها در فاز اجرایی
اهمیت مدیریت دانش در سازمانهای یادگیرنده
ارائه چارچوبی نوین در تدوین ماتریسSWOTبا تکنیکFMEAدر دانشگاه یزد
بررسی 6 سیگما در سیستم های تولیدی مطالعه رویکردی کارخانه سنگ صدف نما
اولویت بندی خوشه های کسب و کار استان گیلان با استفاده از روش TOPSIS
بررسی تأثیر ساختار سازمان بر رضایت شغلی کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز
چالش های دولت الکترونیک از منظر حقوقی
بررسی مدیریت ارتباط با مشتری سنتی و الکترونیکی ارائه یک مدل مفهومی برای نقش خدمات بانکی
بررسی رابطه بین مدیریت دانش و نوآوری سازمانی در سازمانهای دولتی شهر کرمان
جایگاه مدیریت دانش و پوکا یوکه در نت بهره ور فراگیر
تحلیل شکاف بین ادراکات و انتظارات گیرندگان خدمات دانشگاهی با استفاده از رویکرد سروکوال فازی (مطالعه موردی: دانشگاه یزد)
بررسی استراتژی بازاریابی ویروسی الکترونیکی، فرصتها و چالشها
بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای رفاه شهرستان یزد)
جایگاه مهندسی خلاقیت در مهندسی ارزش
سنجش و رتبه بندی کارایی نسبی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده ها (مطالعه موردی: صنعت خودرو و ساخت قطعات)
ویژگی های شغلی و عملکرد کارکنان
ارائه یک مدل برنامه ریزی آرمانی خطی به منظور توسعه تکنیک بسط عملکرد کیفیت (مطالعه موردی: صنعت آجر)
مدیریت سرمایه های فکری
بررسی خدمات بانکداری و تجارت الکترونیکی در ایران
طراحی الگوی مفهومی مدیریت دانش برای مدیریت ارتباط با مشتری
رویکردی بر فرآیند خرید در شبکه Second Life چالشها، راهکارها
نقش مدیریت دانش منابع انسانی درتوسعه بنگاههای اقتصادی
آزمون رابطه رشد اقتصادی و ساختار مالی شرکتها در بازار سرمایه تهران
کاربردپذیری وب سایت در تجارت اکترونیک
بررسی نقش فناوری اطلاعات در توسعه فعالیت های کارآفرینی
تلفیق هزینه یابی بر مبنای فعالیت و مدیریت دانش در راهبرد مهندسی ارزش
مدیریت ریسک در پروژه های کسب وکار تولیدی
مدیریت یکپارچه مشتریان در سایه ی مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری (e-CRM)
اعجاز تلفیق مدیریت دانش و هوشمندی کسب و کار
تحلیل سطح هوش سازمانی در ادارات دولتی
بررسی تأثیر فرهنگ، تکنولوژی و استراتژی های سازمانی بر فرایندهای تجاری مورد مطالعه : شرکت فولاد اردکان
مروری بر مبانی نظری تجزیه و تحلیل صورت های مالی
طراحی یک شبکه بازاریابی هوشمند نیازمندیهای چند منظوره مبتنی بر پیام کوتاه
ارتقاء هوشمعنوی، عاملی اثربخش در مدیریت استرسهای شغلی منابع انسانی
همپوشانی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی و بازاریابی در بانک ها و موسسات مالی
ضرورت بهکارگیری مدیریت دانش و نقش آن در ارتقاء سرمایهاجتماعی سازمان
تحلیل نقش هوش تجاری در رویکردهای سازمانها
شیوه های تبلیغات در بازاریابی الکترونیک
معرفی فناوری رایانش ابری برای پیاده سازی دور کاری در سازمانها
اولویت بندی و بررسی میزان آشنایی با مهارت های کوانتومی در سازمان های ورزشی کشور
ارزیابی عوامل موثر بر کاربرد بهینه اطلاعات
تأثیر دور کاری بر بهره وری کارکنان دولت و راهکارهای پیاده سازی در ایران (دولت الکترونیکی)
تجارت الکترونیک
نقش نگرش سیستمی مبتنی بر فعالیت اقتصادی در توسعه کسب و کار
بررسی مدل های اندازه گیری رضایتمندی مشتری در سطح ملی و ارائه مدل رضایت مشتری
بررسی زیرساختهای پیاده سازی سیستم مدیریت دانش (مطالعه موردی: بانک ملی)
ارتباط بین ابعاد نوجویی ذاتی و ابعاد شخصیتی نئو
ارائه متدولوژی برای برنامه ریزی جامع مدیریت دانش مبتنی بر معماری سازمانی
سازمان یاد دهنده برتر از سازمان یادگیرنده در تربیت مدیران سازمان ها
بررسی آثار کوتاه مدت و بلندمدت درآمد حاصل از صادرات شرکتهای پذیرفته شده بر بازدهی سهام آنها
مروری بر شبکه های حسگر بی سیم
بررسی عوامل موثر در موفقیت کارآفرینان حوزه صنعت (مطالعه موردی صنایع استان کرمان)
فرهنگ و سبکهای ارتباطات: شناسایی سبکهای مناسب برقراری ارتباط با چینیها
کسب و کار پیشرو با ایجاد مدیریت دانش
بررسی مدیریت دارایی و بدهی در بانک صادرات مازندران با تأکید بر سودآوری
نقش، اهمیت و ضرورت مدیریت دانش در عصر دانش محور
تسهیم بهینه دانش با توجه به مدل دانش تعالی
مدیریت کسب و کار: با تأکید بر نقش مدیریت سیستم های اطلاعاتی
تعالی زنجیره تأمین توسط شش سیگمای ناب
بررسی نقش بازارگرایی و هوشمندی بازار بر مزیت رقابتی
بررسی اثر بخشی مشوقهای صادراتی بر توسعه صادرات استان مازندران
برّرسی چگونگی تأثیر بکارگیری هوش تجاری بر موفقیت مدیریت بازار (ارائه ی چارچوب مفهومی پیشنهادی)
بررسی رابطهی بین رضایت مشتری و وفاداری مشتری (با تأکید بر مدلهای شکلگیری رضایت مشتری و ارائهی چارچوب مفهومی پیشنهادی)
کاربرد روش تلفیقی تحلیل پوششی داده ها (DEA) در ارزیابی کارایی نسبی واحدهای تصمیم گیرنده
تکنیکی برای مدلسازی فضای همکاری تجارت الکترونیکی بین سازمانی مبتنی بر شریک سوم قابل اعتماد
افزایش قدرت تصمیم و فرایندهای تصمیم گیری از طریق کاربرد مهارت های هوش هیجانی
مدیریت منابع انسانی در مواجهه با تحولات سازمانی
بررسی رابطه بین قابلیتهای مدیریت دانش و موفقیت انتقال دانش
نقش سیستم های اطلاعاتی مدیریت MIS در توسعه کسب وکار
بررسی و ارزیابی فاکتورهای موثر در انتخاب بهترین نمایندگی ایران خودرو با استفاده از روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبیAHP با مطالعه موردی در نمایندگی های ایران خودرو شهرکرد
انتخاب تامین کنندگان برتر در تولیدی های بزرگ با استفاده از روش تکنولوژی گروهی و تحلیل سلسله مراتبی در صنعت سنگ گرانیت اصفهان
شناخت موانع فرهنگی و رفتاری در مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان در اداره آب وفاضلاب قوچان
طبقه بندی عوامل موثر بر خرید سهام توسط سرمایه گذاران در بورس یزد با استفاده از مدل کانو
بررسی تاثیر ارزش ویژه نام و نشان تجای بر نگرش مشتریان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی بانک کشاورزی استان مازندران)
توسعه هوش استراتژیک از طریق ارتقای مدیریت دانش
نقش منابع هوشمند درمدیریت دانش
نقشه برداری جریان ارزش، اهرم تعالی فرایندهای کلیدی
ارزیابی و سنجش عوامل موثر بر اعتماد به دولت الکترونیک نمونه موردی :دولت الکترونیک در ایران
بررسی میزان رضایت الکترونیک کارافرینان از عملکرد دستگاه های کارت خوان POS در کسب و کارهایکوچک و متوسط SMES مطالعه موردی، واحدهای تولیدی حلوا ارده شهرستان اردکان
نوآوری، کارآفرینی و بازاریابی؛ مثلث موفقیت در کسب و کار
خلاقیت و نوآوری و عوامل آسیب زا و ترغیب کننده آن در سازمان ها
طراحی چارچوب مدل کسب و کار الکترونیک برای زنجیره تامین
مدیریت استراتژیک پیوستن به سازمان تجارت جهانی با استفاده از مدلSWOT
بررسی ضرورت و نقش مدیریت منابع انسانی دربهینه سازی سرمایه انسانی و توسعه در هزاره سوم
The Relationship between Electronic Word of Mouth and Brand Image: Moderating Roles of Product Type
بررسی الگوهای مدیریت مشتری و مشتری مداری
سازمانهای یادگیرنده و مدیریت منابع انسانی
عوامل موفقیت مدیریت دانش در سازمان ها
بررسی تاثیر اهرم های بازاریابی بر میزان فروش ایران خودرو در ایران
بررسی نقش فن آوری اطلاعات در تقویت صنعت گردشگری در ایران
شناسایی معیارهای انتخاب بهترین تأمینکننده با روش تحلیل عاملی تاییدی در شرکت فولاد خوزستان
تفویض اختیار و توانمندسازی کارکنان
مدیریت بهبود و شاخصهای بهره وری
تأثیر رفتار مشارکتی و شهروندی مشتری روی رضایت،تعهد و جابه جایی کارمندان
تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری نیروی انسانی با رویکرد کسب و کار
بررسی مفهومی همسو سازی استراتژی فناوری اطلاعات با استراتژی های کسب وکار سازمان براساس مدل کارت امتیازی متوازن
بررسی رابطه بین منابع قدرت مدیران با خلاقیت کارکنان در سازمان های دولتی شهر کرمان
تاثیرات سیستم های اتوماسیون اداری OAS بر سازمان ها
بکارگیری ابزارهای مدیریت کیفیت و مهندسی کیفیت در جهت بهبود کسب و کار
مدیریت سرمایه های انسانی هوشمند ، در جهت تعالی کسب و کار