Articles Stat:
Number of Articles: 118Number of Proceeding pages: 1427
Papers View: 105957
The First National Conference on New Findings in Teaching and Learning
The First National Conference on New Findings in Teaching and Learning In date 2019-02-21 by ,Iranian Counseling Associationانجمن مطالعات برنامه درسي ايران شعبه هرمزگان in City Sirik was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The First National Conference on New Findings in Teaching and Learning
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The First National Conference on New Findings in Teaching and Learning
اثربخشی روش تدریس جیگ ساو بر خودکارآمدی تحصیلی، تاب آوری تحصیلی و اضطراب تحصیلی در دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول
اثربخشی طرحواره درمانی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان با نشانه های افسردگی
استفاده از داستان ها در آموزش ریاضی (بخشی از یک مطالعه مروری)
استفاده از نرم افزار MindMapper در بهبود یاددهی- یادگیری هندسه دبیرستان
استلزامات برنامه درسی ملی برای برنامه درسی برآمدنی(روئیدنی) علوم تجربی دوره ی ابتدایی
اصول طراحی فضاهای آموزشی کودکان برای رشد زیبایی شناختی
آموزش خلاقیت محور مهارت های زیست محیطی به کودکان از طریق هنر محیطی برمبنای الگوی یادگیری تجربی دیوید کلب
آموزش رفتار درمانی دیالیکتیکی بر کاهش آسیب به خود دانش آموزان آموزشگاه پیام شهید
اهداف، اصول و پیش فرض های برنامه درسی تربیت جنسی در اسناد بین المللی
اهمیت درس پژوهی در توسعه مدارس یادگیرنده
اولویت بندی عوامل موثر بر اثربخشی تدریس از دیدگاه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان فارس)
آیا آموزش ترکیبی می تواند اثربخشی آموزشی را افزایش دهد
ایجاد ارتباط بین آموزه های علمی وعملی با روشهای نهادینه ودرونی کردن ارزش ها در دانش آموزان ((چگونه توانستم دانش آموزانم را به نماز جماعت در مدرسه علاقه مند کنم))
بررسی رابطه هوش هیجانی با سبک های مدیریتی مدارس شهرستان عباس آباد
بررسی اثر بخشی آموزش شعر بر یادگیری کودکان پیش دبستانی و دبستانی
بررسی اثر بخشی آموزش گروهی مهارتهای زندگی در شادکامی دبیران دوره متوسطه اول
بررسی اثر بخشی روش تدریس مبتنی بر خلاقیت برای پرورش هویت چند فرهنگی درپایه ششم ابتدایی منطقه یک تهران
بررسی اثرات بازی های رایانه ای بر نوجوانان
بررسی اثرات نا مطلوب بکارگیری تجهیزات الکترونیکی برای دانش آموزان
بررسی تاثیر جنسیت در میزان یادگیری دروس ریاضیات و زبان انگلیسی
بررسی تجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی از وظایف معلم با تاکید بر فرصت ها، چالش ها و ارائه راهکارها
بررسی دلالت های یادگیری معکوس در برنامه درسی و کلاس درس
بررسی رابطه ابعادباورهای دینی و رضایت شغلی معلمان ابتدایی شهرستان بستک
بررسی رابطه آگاهی معلمان دوره ابتدایی شهر دمق از مولفه های برنامه ریزی درسی با تفکر انتقادی
بررسی رابطه بین اخلاق کار حرفه ای معلمان و مسئولیت اجتماعی مدارس متوسطه شهرستان گتوند
بررسی رابطه بین عزت نفس و پیشرفت تحصیلی در دانشجو معلمان پردیس شهید بهشتی بندرعباس
بررسی رابطه بین مدیریت دانش با فراموشی سازمانی در بین معلمان آموزش و پرورش شهرستان جاسک
بررسی رابطه بین هوش سازمانی و انگیزش شغلی با توانمندسازی کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان جاسک
بررسی رابطه بین وجدان کاری با رفتار شهروندی سازمانی معلمان مقطع ابتدایی
بررسی رابطه تاب آوری و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع دوم متوسطه شهرستان جاسک
بررسی رابطه تعهد کاری و رضایت شغلی معلمان ابتدایی شهرستان بستک
بررسی رابطه عدالت سازمانی و ابعاد آن با رفتار شهروندی سازمانی معلمان ابتدایی شهرستان بستک
بررسی رابطه فراشناخت با هراس اجتماعی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شهرستان چالوس
بررسی رابطه میزان تحصیلات والدین و درمان ابتلا به اختلال یادگیری دانش آموزان در مقطع ابتدایی
بررسی رابطه هوش اخلاقی با دین داری دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهر یاسوج
بررسی رابطهی بین هوش هیجانی و سلامت روانی در بین دانش آموزان سال آخر متوسطه در شهرستان نقده
بررسی رابطه ی رهبری تحولی و اخلاق حرفه ای با اشتیاق شغلی معلمان
بررسی روش های پرورش خلاقیت در آموزش و پرورش در دوره ابتدایی
بررسی عوامل روانشناختی (سرمایه های روانشناختی) مرتبط با میزان مشارکت دینی دانشجویان
بررسی میزان اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر منبع کنترل دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول شهر جوانرود
بررسی میزان تحقق تربیت شهروندی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان بیرجند
بررسی میزان توجه به توریسم در محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره ی دوم ابتدایی
بررسی نقش استفاده از تکنولوژی آموزشی بر فرایند اموزش
بررسی نقش استمرار پژوهش در ارتقا توانمندی و توسعه حرفه ای معلمی (مطالعه موردی معلمان ابتدایی شهر گراش)
بررسی نقش نظام آموزش وپرورش در تربیت شهروندی: ادراکات والدین و متخصصان
بررسی نقش یادگیری سازمانی بر اعتماد سازمانی
بررسی نگرش دانشجو معلمان نسبت به کاربرد فناوری های آموزشی در کلاس درس
بررسی و مقایسه ی اختلالات دیکته نویسی در بین دانش آموزان کرد زبان و فارس زبان
پیش بینی رضایت شغلی بر اساس هوش سازمانی و مهارت های اجتماعی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان جاسک
تاثیر رویکرد پیامدهای یادگیری بر راهبرد های یاددهی – یادگیری در برنامه درسی آموزش فنی و حرفه آموزی
تاثیر آموزش برنامه توانمندسازی خودتنظیمی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان نارساحساب
تاثیر آموزش در فضای مجازی بر تعاملات یاددهنده و یادگیرنده
تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر نظم دهی هیجانی و پرخاشگری
تاثیر بازی در پرورش خلاقیت و یادگیری
تاثیر درس پژوهی بر فرآیند یاددهی-یادگیری با تاکید کاربست نوآوری های آموزشی
تاثیر روش های تدریس بر یادگیری دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان بابل
تاثیر هدف های آموزشی -رفتاری در یادگیری محتوای درس روانشناسی
تببین نقش تفکر انتقادی در تعلیم وتربیت
تبیین جایگاه فلسفی عناصر مثلثی خانه ، مدرسه و رسانه در فرایند تربیت امروزی نوجوانان
تحلیل رابطه بین ادراک محیط کلاسی و نگرش عاطفی نسبت به مدرسه با درگیری تحصیلی در دانش آموزان
تحلیل ماهیت آموزش و پرورش عصرمدرن با تکیه بر محیط های تربیتی خانواده، مراکز آموزشی و شبکه های ارتباطی
تحلیل محتوای کتاب شیمی پایه دوازدهم دوره ی دوم متوسطه براساس روش ویلیام رومی در سال تحصیلی 97-98
تحلیل محتوای کتاب فارسی پایه نهم (سوم متوسطه اول) بر اساس روش ویلیام رومی و فلش
تعیین سطح آگاهی خانواده های دانش آموزان از نقش و جایگاه خانواده در تربیت رسمی فرزند (بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش)
چالش های فرهنگی و حرفه درس پژوهی ایران
چگونه می توانم آموزش نقاشی سبک های بصری آکادمیک را برای اعضای نوجوان (دختر و پسر) مرکز ساده تر کنم
خلاقیت، تکنولوژی آموزشی؛ پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی
درس پژوهی، سنجشی عملکرد محور از اثربخشی معلمان
رابطه آراستگی ظاهری معلم با ویژگی های شخصیت و سبک های یادگیری دانش آموزان
رابطه برخی از عوامل موثر در نگهداشت و انگیزش شغلی معلمان و مدرسان حوزه هنری تهران
رابطه بین خودکارآمدی با سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر پایه نهم ناحیه یک شهر ساری
رابطه بین راهبردهای یادگیری و راهبرد های مطالعه با عملکرد ریاضی دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان سیریک
رابطه دلایل زندگی، انگیزش تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر متوسطه دوم شهر جوانرود
رابطه ذهن آگاهی با اضطراب ریاضی
رابطه هوش اجتماعی و رفتار مدنی تحصیلی با اثر بخشی آموزشی دانشجویان کارشناسی دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد
رابطه ی شفافیت نقش با بهبود عملکرد شغلی و توسعه حرفه ای آموزگاران پایه ششم شهرستان جاسک
راه کارهای پیشرفت تحصیلی و افزایش درصد قبولی هنرجویان رشته نقشه کشی معماری هنرستان های فنی و حرفه ای در امتحانات نهایی
روش فرآیندی ( یاد دهی و یادگیری ) برای بهبود و علاقه مند کردن دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی پایه سوم
روش های تدریس خلاقانه و نوین
روش های تدریس دوره ابتدایی
روش های تدریس خلاقانه
رویکرد سیستمی اکولوژیک بر ابعاد جو مدرسه و بررسی اثر آن بر پیامدهای تحصیلی، رفتاری و روانشناختی دانش آموزان
رویکرد نوین برای ارتقاء و توانمندی حرفه ای معلمی در توسعه درس پژوهی در استان ایلام
رویکردی نوین و برتر برای یادگیری و آموزش در قرن بیست و یکم
سنجش کاربرد عناصر سازمان یادگیرنده در مدیریت مدارس متوسطه دخترانه شهرستان ابهر بر اساس مدل پیتر سنگه
شناسایی و تحلیل موانع اجرایی ارائه آموزش مجازی در نظام دانشگاهی ایران
شیوه پذیرش مربیان پیش دبستانی(چالش ها و راهبرد ها)
طراحی شیوه ی نوین تدریس در برنامه درسی فنی و حرفه ای براساس مدل کل نگر
طراحی محیط های یادگیری کلنگر؛ بدیل مناسب برای پرورش شایستگی حرفه ای مدرسان
طراحی مرکز یادگیری مفهوم ایثار وشهادت مبتنی بر محتوی کتاب هدیه های آسمانی و اثر بخشی آن بر رشد همدلی و وجدان دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهر یزد
عارضه یابی برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل تحلیلی سه شاخگی 3c
عناصر اصلی برنامه درسی در الگوی پیش از دبستان مونته سوری
فراهم سازی بستر مناسب برای ارتباط بین آموزش شیمی و قرآن در دانشگاه فرهنگیان
فرایند آموزش ریاضی به دانش آموزان اختلال یادگیری
فرایند های یاددهی – یادگیری متناسب باشکل دهی قصد کارآفرینانه در فراگیران آموزش فنی و حرفه ای
قابلیت های شبکه های اجتماعی موبایلی برای بهره گیری در آموزش عالی – فرصت ها و تهدید ها
کاربرد فناوری اطلاعات در مدارس و فرآیند هوشمند سازی
کاربرد فناوری های نوین در آموزش
مروری بر روش های تدریس دوره ابتدایی مبتنی بر برنامه های درسی تلفیقی هنر
مطالعه تطبیقی برنامه درسی پیش از دبستان کشورهای منتخب به منظور ارائه راهکارهای ارتقاء و بهبود برنامه ی درسی پیش از دبستان جمهوری اسلامی ایران
مطالعه ی مروری تبیین نقش مولفه های فردی، محیطی و سیستمی در موفقیت آموزش الکترونیکی کارآفرینی
معلمان و توسعه تفکر پژوهشی
مقایسه اضطراب امتحان و نگرش به مدرسه در مدارس دولتی و غیردولتی شهرستان عباس آباد
مقایسه روانشناختی خود کارآمدی وفرسودگی شغلی دربین معلمان مدارس عادی وعشایری استان کرمانشاه
مقایسه میزان اثر بخشی روش های تدریس فردی و گروهی در آموزش مبحث تفریق تکنیکی ریاضی پایه دوم دبستان شاهد کشاورز شهرستان فلاورجان
منشور حقوق شهروندی و اعلامیه ی جهانی حقوق بشر در آینه ی کتب درسی دوره ی اول متوسطه
میزان تحقق ویژگی های مدرسه صالح از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی شهر بیرجند
نقش ارزشیابی کیفی در ایجاد انگیزه در دانش آموزان
نقش آموزش الکترونیکی در فرایند یاددهی یادگیری دانش آموزان
نقش عناصر طراحی آموزشی درکیفیت بخشی به یادگیری ترکیبی
نقش و اهمیت بازی در دوره ی پیش دبستانی
واکاوی تجارب کارورزی اساتید راهنمای دانشگاه فرهنگیان ( پردیس شهید باهنر کرمان ) با استفاده از روش داده بنیاد
واکاوی جایگاه بدن در هنر به مثابه ابزاری کمک آموزشی در حصول ادراکات بدنی کودکان
واکاوی روش های تدریس نوین و اثرات آن در امر یاد دهی یادگیری بر اساس سند چشم انداز ملی
واکاوی مفاهیم کلیدی اندیشه های جان دیویی و دلالت آن در تعلیم و تربیت
یادگیری ترکیبی: رویکردی نوین و برتر برای یادگیری و آموزش در قرن بیست و یکم
یادگیری قبل از ازدواج : ساخت دیدگاه اولویت گرایانه به ازدواج در نوجوانان
یادگیری معکوس و دلالت های آن در عناصر برنامه درسی