Articles Stat:
Number of Articles: 247Number of Proceeding pages: 3340
Papers View: 11093
The First International Conference on Innovative Education: Bridging Psychology and Pedagogy Towards Educational Transformation
The First International Conference on Innovative Education: Bridging Psychology and Pedagogy Towards Educational Transformation In date 2025-10-26 by ,دبیرخانه همایش in City Malekan was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: Proceedings The First International Conference on Innovative Education: Bridging Psychology and Pedagogy Towards Educational Transformation
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The First International Conference on Innovative Education: Bridging Psychology and Pedagogy Towards Educational Transformation
اثر بخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تنظیم هیجان،اضطراب سلامت دانش آموزان دارای نشانه های اضطراب
اثربخشی آموزش مبتنی بر یادگیری اجتماعی-هیجانی بر توسعه مهارت های همدلی و کاهش پرخاشگری رابطه ای در دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان ملایر منطقه جوکار
اثربخشی درمان شناختی رفتاری مبتنی ذهن آگاهی بر بهزیستی روانشناختی در نومعلمان
اثربخشی نقاشی درمانی با تاکید بر رنگ بر مهارت های اجتماعی و همدلی در کودکان شهر مشهد
اخلاق و روزنامه نگاری در دوران اخبار جعلی
ارزیابی چرخه عمر و پایداری محیطی
از کلاس تا مدیریت: تجربه های مشترک برای ساختن مدرسه ای الهام بخش
استراتژی های روابط عمومی درارتقاآگاهی عمومی ازخدمات پزشکی قانونی درتهران
ارزشیابی توصیفی خودکار در فارسی و مقایسه پایایی و روایی با ارزیابی معلمان و آثار انگیزشی
استفاده از فناوری (اپلیکیشن ها، پوشیدنی ها) در آموزش تربیت بدنی
استفاده از نقوش اسلامی در پارچه و لباس
اقدام پژوهی: بررسی تاثیر بازی درمانی بر بهبود ارتباطات یک دانش آموز با هم کلاسی ها
اقدام پژوهی: چگونه توانستم با به کارگیری بازی های آموزشی دیجیتال، مهارت های ریاضی دانش آموزان کلاس دوم ابتدایی را تقویت کنم و مشکلات یادگیری آنان را کاهش دهم؟
اقدام پژوهی: چگونه توانستم با به کارگیری موسیقی آرام بخش بی کلام هنگام انجام تکالیف کلاسی، میزان بی قراری دانش آموزان استثنایی را کاهش داده و تمرکز آن ها را افزایش دهم؟
اقدام پژوهی: چگونه توانستم مشکل کندنویسی دانش آموزانم را در درس املا بهبود بخشم؟
اقدام پژوهی: چگونه توانستم میزان مشارکت دانش آموزان در فعالیت های فرهنگی و مذهبی مدرسه را افزایش دهم؟
اقدام پژوهی: چگونه توانستیم از روش های بازی و آموزش خلاقانه برای کاهش اضطراب و افزایش تمرکز دانش آموزان پایه چهارم در دو محیط آموزشی متفاوت بهره ببریم؟
الگوی همکاری خانه و مدرسه برای پشتیبانی تربیتی: راهبردهای جلب مشارکت والدین و بهبود تعاملات مدرسه ای
آموزش خودآگاه هوشمند: نوآوری های دیجیتال و انقلاب در شکل دهی به ذهن تربیتی آینده
آموزش مبتنی بر نقاط تصمیم گیری لحظه ای معلم در کلاس درس و تاثیر آن بر یادگیری دانش آموزان
بازآفرینی الگوی ساختاری برنامه های تلویزیونی در ترویج فرهنگ عمومی ایران (با تاکید بر برنامه های «کتاب باز» و «اکنون»)
بازآفرینی مدرسه آینده بر پایه روان شناسی تربیتی و نوآوری های فناورانه
بازاندیشی در آموزش: تاثیر یادگیری تعاملی بر پویایی و انگیزش دانش آموزان
بازتعریف رفتار سازمانی در عصر دیجیتال: از روانشناسی فردی تا پویایی های شبکه ای و فرهنگ چابک
بحران معنا در نسل جوان (جستجوی چراها)
بررسی ارتباط بین رضایت شغلی معلمان و کیفیت تدریس در فرایند یاددهی-یادگیری
بررسی پوشش دانش آموزان پسر در اسناد بالادستی آموزش و پرورش و نگرش آن ها نسبت به سیاست های پوشش در شهرستان ماسال
بررسی تاثیر اعتماد به نفس دانش آموزان در نقش آفرینی آنها در کلاس درس
بررسی تاثیر آموزش تغییرات هیدروژئومورفولوژیک بر نگرش دانش آموزان به تغییرات اقلیمی و مدیریت پایدار منابع طبیعی
بررسی تاثیر توسعه اخلاق حرفه ای و هوش اجتماعی بر یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی کرمانشاه
بررسی تاثیر فلسفه تربیت اسلامی بر کیفیت برنامه درسی با استناد به آیات و روایات
بررسی تطبیقی نقش هوش مصنوعی در آموزش و تربیت در پرتو روان شناسی تربیتی
بررسی چالش های آموزش و پرورش در عصر دیجیتال و فناوری های نوین
بررسی ساحت های روان شناختی دانش آموزان بر اساس آموزه ها و راهبردهای تربیتی قرآن کریم
بررسی نقش آموزش ارزش های اخلاقی و انسانی معلمان در شکل دهی فرهنگ مدرسه
بررسی نقش آموزش و پرورش در تحقق عدالت آموزشی در مناطق روستایی
بررسی نقش سبک های یادگیری (دیداری، شنیداری، حرکتی) در موفقیت تحصیلی
بررسی نقش مدیران و معاونان آموزشی در پرورش مهارت های یادگیری خودراهبر در دانش آموزان
برنامه ریزی درسی در بستر آموزش و پرورش ایران
پدافند غیرعامل سایبری در آموزش و پرورش
پیش بینی بهبود رضایت از مدرسه بر اساس نقش خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانش آموزان مقطع متوسطه کرمانشاه
پیش بینی بهبود مدیریت تغییر در مدارس بر اساس نقش فناوری نوین اطلاعات و مدیریت دانش در معلمان مقطع ابتدایی شهر اردبیل
تاثیر استفاده از فناوری های نوین در فرآیند آموزش دانش آموزان ابتدایی
تاثیر استفاده از شبکه های مجازی بر عملکرد یادگیری دانش آموزان دوره دوم ابتدایی در درس فارسی
تاثیر استفاده از هوش مصنوعی بر نقش معلمان و شیوه هدایت کلاس درس
تاثیر آموزش آنلاین بر سلامت روان دانش آموزان و دانشجویان: چالش های روانی و اجتماعی آموزش نوین
تاثیر آموزش ترکیبی بر تعامل اجتماعی و احساس تعلق به مدرسه در دانش آموزان دوره ابتدایی در دوران یادگیری دیجیتال
تاثیر آموزش تلفیقی (حضوری و آنلاین) توسط معلمان بر کیفیت آموزش دانش آموزان
تاثیر آموزش مبتنی بر بازی های حرکتی بر کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان ابتدایی
تاثیر آموزش معکوس مبتنی بر تحلیل الگوهای مغزی بر افزایش یادگیری عمیق در مقطع ابتدایی
تاثیر آموزش مفاهیم پایه ای هوش مصنوعی بر تفکر انتقادی و خلاقیت دانش آموزان ابتدایی
تاثیر آموزش مهارت نه گفتن بر شناخت حدود حقوق فردی دانش آموزان ابتدایی در تعامل با دیگران
تاثیر بازخورد معلم بر تاب آوری تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول (مطالعه ی موردی: دبیرستان پسرانه ضمیری شهرستان زاهدان)
تاثیر بازی های کلاسی بر افزایش انگیزه یادگیری زبان انگلیسی
تاثیر برنامه های ضمن خدمت بر ارتقای خودمدیریتی و سلامت عاطفی معلمان چندپایه در شهرستان مهاباد
تاثیر تعامل مثبت معلم و والدین بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان ابتدایی
تاثیر تعامل معلم و دانش آموز بر پیشرفت مهارت های علمی و فنی در مدارس
تاثیر تعاملات معلم و دانش آموز بر پیشرفت مهارت های علمی و فنی در مدارس
تاثیر روش های ارزشیابی خلاقانه بر یادگیری زبان انگلیسی در مدارس
تاثیر فعالیت های بدنی منظم بر بهبود تمرکز وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان
تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر یادگیری و مهارت های دانش آموزان در مدارس
تاثیر هوش مصنوعی در آموزش
تاثیر هوش هیجانی معلم بر امواج مغزی و سطح تمرکز دانش آموزان
تبیین الگوی امیدواری فعال در نوجوانی مطالعه موردی مبتنی بر خاطرات نوجوانان شهرهای جنگی
تبیین نقش مدارس در پیشگیری از بحران هویت نوجوانان در فضای مجازی
تبیین نقش واسطه ای حمایت اجتماعی مدرسه در رابطه بین اضطراب تحصیلی و عملکرد شناختی دانش آموزان
تدریس در کلاس با استفاده از منطق حل مسئله تدریجی (Incremental Problem Solving)
تعامل ژنتیک و محیط در تربیت و موفقیت تحصیلی: بازاندیشی در پیوند طبیعت و پرورش
تغذیه سالم و مناسب در رشته های ورزشی حرفه ای
تولید خودکار تمرین واژگان و دستور انگلیسی بر مبنای الگوهای خطای فراگیران و اثر بر خودتنظیمی
جهانی شدن، همگن سازی فرهنگ ها یا تنوع فرهنگی
چالش ها و فرصت های هوش مصنوعی در شخصی سازی آموزش در مدارس
چالش های مدیریت کلاس در مدارس ایران و ارائه راهکارهای علمی با تاکید بر تجارب موفق جهانی و آموزه های اسلامی
چگونه توانستم به شیلا کمک کنم بر تله ی کمبود خود غلبه کند
چگونه می توانم دیدگاه اشتباه و منفی دیگران را نسبت به خودم کم کنم یا از بین ببرم؟
حق ارتباط و اطلاعات در پرتو حقوق بشر: مطالعه موردی مسدودسازی تلگرام
رابطه بین آموزش ترکیبی و مهارت های خودمدیریتی در دانش آموزان دوره ابتدایی در دوران یادگیری دیجیتال
رابطه مدیریت دانش با انگیزش شغلی معلمان مدارس ابتدایی منطقه یک شهر تهران
راهبرد های مشاوره ای برای تقویت تاب آوری روانی دانش آموزان ابتدایی در شرایط بحران و اضطراب
راهبردهای توسعه شایستگی های حرفه ای معلمان برای مواجهه با چالش ها و فرصت های یادگیری ترکیبی در مدارس آینده
راهبردهای مدیریت زمان و کاهش استرس در معلمان چندپایه شهرستان مهاباد: یک مطالعه کیفی
راهکارهای کاهش اضطراب ریاضی و افزایش انگیزه یادگیری در دانش آموزان
روان شناسی تعامل انسان-هوش مصنوعی در محیط های یادگیری بازی محور: یک مرور مفهومی
روان شناسی زبان و لکنت زبان و مشکلات آن
روانشناسی یادگیری Learning Psychology
روش های تحریک کنجکاوی در دانش آموزان از طریق عدم قطعیت کنترل شده در کلاس
روش های نوین تدریس در درس الهیات با رویکرد تربیت اخلاقی
شناسایی مشکلات ادغام دانش آموزان دارای اتیسم در مدارس عادی (محور: مطالعات تطبیقی آموزش و پرورش استثنایی)
طراحی مدرسه آینده: تاثیر آموزش ترکیبی بر رشد هیجانی، شناختی و حل مسئله دانش آموزان ابتدایی در عصر دیجیتال
طراحی و نقد چالش های روش شناختی توسعه علم مدیریت آموزشی
عدالت آموزشی در عصر دیجیتال: فرصتی برای برابری یا شکافی تازه؟
عدالت آموزشی و رفع نابرابری های روان شناختی و فرهنگی
فراتر از رضایت شغلی: کالبدشکافی “دلبستگی شغلی” به عنوان نیروی محرکه عملکرد و نوآوری در سازمان های نوین
فرهنگ همکاری در مدرسه: از رهبری آموزشی تا یادگیری جمعی
فلسفه تعلیم و تربیت از دیدگاه اسلام و دنیای غرب
کاربرد فناوری های نوین در تدریس متون ادبیات فارسی
کاربرد مدل های هوش مصنوعی در طراحی کلاس معکوس برای بهبود حافظه و درک مفهومی دانش آموزان ابتدایی
کاربرد هوش مصنوعی در آموزش تعاملی ادبیات فارسی و نقش آن در ارتقای یادگیری دانش آموزان
کاربرد هوش مصنوعی در شناسایی الگوهای مغزی دانش آموزان با اختلالات یادگیری
کاربرد هوش مصنوعی در کشف و پیشگیری از تقلب های مالی
کارکرد مهارت های زندگی در سازگاری اجتماعی دانش آموزان ( از منظر ساحت تربیت سیاسی اجتماعی در سند تحول بنیادین)
کتاب خوانی گروهی به عنوان راهی برای تقویت همکاری در دانش آموزان
مدل سازی عصبی محاسباتی رابطه بین امواج مغزی دانش آموزان و کیفیت یادگیری در محیط های مجهز به فناوری های هوشمند
مدل سازی نقش واسطه ای حمایت خانواده و سرمایه اجتماعی در رابطه بین سبک های فرزندپروری و تاب آوری تحصیلی در نوجوانان
مدیریت تغییر و توانمندسازی همکاران در اجرای نوآوری های آموزشی
مدیریت ریسک قانونی و مالی در پیاده سازی سیستم های فناوری اطلاعات در شرکت های بازرگانی: رویکردی میان رشته ای
مروری بر نقش روایت درمانی و داستان پردازی در آموزش ارزش ها و درونی سازی اخلاقی در دوره ابتدایی
مسیر رشد حرفه ای معلمان با یاری دستیارهای هوشمند و ریزیادگیری های هدفمند
مطالعه نقش ژن های مرتبط با حافظه (مثل(BDNF در تفاوت های یادگیری دانش آموزان
معلم هوشمند: تربیت نسل دیجیتال با رویکرد ارزش محور
مقاله مروری بر هنر درمانی (A Review Article on Art Therapy)
مقایسه حافظه تصویری با الگوی ریون و بنتون در دروس زیست و جغرافیا با سطوح یادگیری و تثبیت آن در دانش آموزان
مقایسه رویکردهای خانواده محور و مدرسه محور در پیشگیری از رفتارهای پرخطر دانش آموزان
مهارت های گفتار و ارتباط و تاثیر آن ها بر سطح کورتیزول: پیوند تعاملات انسانی با فیزیولوژی استرس
نقش ارتباط خانه و مدرسه در مدیریت رفتار پرخطر دانش آموزان
نقش آموزش ترکیبی در پرورش تاب آوری و سلامت روان دانش آموزان ابتدایی در دوران پساکرونا
نقش آموزش مهارت های زندگی در کاهش رفتارهای پرخطر و بهبود سلامت روان دانش آموزان
نقش آموزش و پرورش در تقویت مهارت های زندگی در میان دانش آموزان
نقش بازی های آموزشی در ارتقای یادگیری زبان انگلیسی
نقش بازی های نقش آفرینی (Role-Playing) در توسعه توانایی حل مسئله و دیدگاه گیری در دانش آموزان دوره ابتدایی
نقش برنامه ریزی تحصیلی در افزایش شوق و انگیزه دانش آموزان به تحصیل و حضور در محیط مدرسه
نقش تنظیم هیجان در بهبود حافظه کاری و موفقیت تحصیلی دانش آموزان
نقش حمایت های روان شناختی معلمان در کاهش اضطراب امتحان و افزایش اعتمادبه نفس تحصیلی دانش آموزان
نقش روابط معلم و دانش آموز در ارتقای سلامت عاطفی در مدارس ابتدایی
نقش روان پرستار در آموزش و توانمندسازی خانواده ی کودکان مبتلا به اسکیزوفرنی
نقش سلامت روان در بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان
نقش سلامت روان در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
نقش فضای آموزشی انعطاف پذیر در افزایش خلاقیت دانش آموزان به منظور ارتقای سلامت روان در بهبود عملکرد تحصیلی
نقش فناوری در بهبود کیفیت آموزش دانش آموزان ابتدایی
نقش فناوری های آموزشی در ارتقای یادگیری عمیق و خودتنظیمی دانش آموزان
نقش معلمان هنر در پرورش خلاقیت و هوش چندگانه دانش آموزان: از نقاشی تا مجسمه سازی
نقش هم زمانی عصبی (Neural Synchrony) بین معلم و دانش آموز در کیفیت یادگیری
نقش میکروتاثیرات کلامی و لحن صدا در شکل دهی انگیزش درون زاد دانش آموز
نقش هوش مصنوعی در پایش و بهبود سلامت روان دانش آموزان از طریق برنامه های پرورشی هوشمند
نقش هوش هیجانی معلم در مشارکت کلاسی و همیاری دانش آموزان
نقش هوش هیجانی معلمان در پیشگیری از فرسودگی تحصیلی دانش آموزان (مطالعه موردی: دبیرستان پسرانه علی ابن ابی طالب «ع» زاهدان)
نقش هوش هیجانی معلمان در تقویت تعاملات کلاسی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان در کلاس های متنوع فرهنگی و فراگیر (مطالعه موردی استان همدان منطقه جوکار)
نقش والدین در آموزش غیررسمی (خانه به عنوان مدرسه دوم)
هم افزایی معلم، خانواده و جامعه در پرورش ذهنیت رشد و تاب آوری در دانش آموزان
هوش مصنوعی به عنوان ابزار توانمندسازی شناختی: فرصت ها و چالش های روان شناختی
هوش مصنوعی به عنوان یار معلم عربی: شخصی سازی تمرین و بازخورد فوری
هوش مصنوعی و ارتقای مهارت های فکری و خلاقیت دانش آموزان
هوش مصنوعی و یادگیری تطبیقی: بازتعریف مسیر خلاقیت و نوآوری دانش آموزان
واکاوی فرصت ها و چالش های فرهنگی حاصل از فناوری های نوظهور
ورزش و هوش: راهبردهای علمی برای پرورش مغز و یادگیری در مدرسه
وقتی بازی به درمان می رسد: نگاهی نو به اختلالات یادگیری در مدرسه
یادگیری تعاملی زبان عربی: تحلیل نقش پلتفرم های دیجیتال
یادگیری معکوس و تکالیف معنادار به منظور تقویت خودراه بری در دانش آموزان
یار هوشمند اعراب گذاری و تشکیل در آموزش عربی، اثر بر دقت خواندن و فهم متن
اقدام پژوهی: مسئولیت های فوق برنامه و افت تحصیلی دانش آموزان
بررسی تاثیر آموزش همیار رباتیک بر انگیزه یادگیری و مهارت های اجتماعی دانش آموزان: نقش تعامل انسان- ربات و ویژگی های شخصیتی
امکان افزایش قد بعد از بسته شدن صفحات رشد
بررسی تاثیر نرم افزارهای آموزشی در یادگیری محتوای زیست شناسی در پایه دهم ناحیه ۴ شیراز
پژواک همکاری در آینه کلاس درس: فراترکیب تاثیر جوامع یادگیری حرفه ای بر رشد حرفه ای و رضایت شغلی معلمان
پویایی ارتباط معلم و دانش آموز در عصر کلاس های چندرسانه ای و فناورانه
پیوند میان هوش هیجانی معلمان و ارتقای انگیزش و مشارکت دانش آموزان
جوامع یادگیری حرفه ای (PLC) به مثابه قلب تپنده تحول مدرسه: فراترکیبی از مبانی، فرآیندها و پیامدها در نظام آموزشی
چالش های اخلاقی و حقوقی استفاده از هوش مصنوعی در آموزش و پرورش
سواد دیداری در مدرسه: چارچوب جامع طراحی گرافیک آموزشی برای همه ی پایه ها
شبیه سازی های آموزشی و نقش آن در تعمیق فهم و توسعه مهارت حل مسئله
کاربرد هوش مصنوعی در پیش بینی افت تحصیلی و طراحی مداخلات زودهنگام
کاربست هوش مصنوعی در شخصی سازی مسیر یادگیری دانش آموزان
گذار از آموزش سنتی به یادگیری مدرن؛ واکاوی رویکردها، چالش ها و راهکارهای نوین در مدارس امروز
مدرسه آینده: نقش فناوری های نوین آموزشی در بهینه سازی فرآیند یاددهی-یادگیری با تاکید بر روان شناسی تربیتی و ملاحظات سازگاری فرهنگی
مدیریت استرس دانش آموزان در امتحانات
نقش امیرکبیر در بهبود بهداشت عصر قاجار
نقش بازخورد معلم در تقویت مهارت های فراشناختی دانش آموزان
نقش حمایت های روان شناختی و همکاری والدین در ارتقای یادگیری کودکان با اختلالات خواندن و نوشتن
نقش خانواده در حمایت تحصیلی و عاطفی از دانش آموزان
نقش فناوری آموزشی و حساسیت فرهنگی معلمان در تحقق عدالت آموزشی و رفع نابرابری های فرهنگی در مدارس استان گلستان
نقش نوآوری های فناورانه در تحول شیوه های تدریس و یادگیری در مدارس
اثربخشی آموزش خودآگاهی بر ادراک خویشتن و بهزیستی روانی در کودکان (۷تا۱۲) دارای اختلال گفتاری از نوع لکنت زبان
اثربخشی آموزش فرزندپروری با رویکرد طرحواره محور بر رابطه والد–کودک، رشد اجتماعی و سلامت روانی کودکان شهر اصفهان
اهمیت آموزش مهارت های زندگی در ارتقای سلامت روان و سازگاری اجتماعی دانش آموزان
بررسی اهمیت آموزش مفاهیم اکولوژی و حفاظت از محیط زیست در مدارس دخترانه متوسطه دوم دهدشت
بررسی تاثیر احساس تعلق به مدرسه بر انگیزش و رفتارهای یادگیری دانش آموزان
بررسی تاثیر روش های نوین آموزشی (فعال، مشارکتی و خلاقانه) بر انگیزش و یادگیری دانش آموزان
بررسی تاثیر فضای مجازی(شبکه های اجتماعی) بر وضعیت تحصیلی دانش آموزان( مطالعه موردی دانش آموزان مقطع متوسطه اول دبیرستان غیرانتفاعی برهان علم رشد ناحیه ۱بهارستان)
بررسی جایگاه نظام آموزش و پرورش در ایران
بررسی رابطه بین هوش هیجانی با سرسختی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی در میان دانشجویان دانشگاه کردستان
تاثیر تعامل معلم و دانش آموز بر پیشرفت مهارت های علمی و فنی در مدارس ها
نقش سلامت روان در بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه: مطالعه مقطعی چندمرکزی
بررسی رابطه تمایز یافتگی خود و باورهای غیر منطقی با فرسودگی شغلی معلمان شاغل در آموزش و پرورش شهرستان زبرخان
بررسی نقش مشارکت والدین در پیشرفت تحصیلی و رشد اجتماعی دانش آموزان
بررسی نقش معلمان در تربیت جنسی دانش آموزان دوره ابتدایی
بررسی نقش هوش مصنوعی در روانشناسی و علوم تربیتی
پیش بینی رضایت تحصیلی بر اساس خودتنظیمی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان دانشگاه تهران
تاثیر ارتباط انسانی و عاطفی معلم و دانش آموز بر رشد شخصیت و یادگیری موثر
تاثیر آموزش ترکیبی برفرآیندهای شناختی و هیجانی یادگیری در دانش آموزان دوره ابتدایی
تاثیر جو ادراک شده مدرسه، خودکارآمدی و خودشفقتی معلمان بر بهزیستی ذهنی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان زبرخان
تاثیر روش های آموزش نوین و بازخورد معلم بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم در مناطق محروم: مطالعه موردی دبستان کاوش، روستای معدن قلعه زری، شهرستان خوسف
تاثیر سبک های رفتار معلم بر کاهش یا افزایش رفتارهای پرخطر دانش آموزان
تاثیر سلامت روان بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه
تاثیر فرهنگ مدرسه و شیوه های مدیریت آموزشی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
تاثیر هنرهای تجسمی ایرانی بر هویت فرهنگی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان مهاباد
تبیین بکارگیری چند رسانه ای های آموزشی با استفاده از واقعیت افزوده در درس علوم تجربی بر میزان یادگیری، یاد داری و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان
تحلیل الگوهای رفتاری و ارتباطی در کودکان طیف اتیسم با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی (بینایی کامپیوتر و پردازش صوت)
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی هوش اخلاقی بر مبنای شاهنامه فردوسی و اثر بخشی آن بر مدیریت هیجانات،کنترل خشم و راهبردهای شناختی
چگونه توانستم با اجرای برنامه آموزشی، تاب آوری روانی و جسمی کارکنان سلامت را در شرایط بحرانی تقویت کنم؟
راهبردهای استفاده از پلتفرم های پروژه محور (مانند GitHub) برای پرورش کار گروهی و مهارت های نرم در هنرجویان
سبک های یادگیری و آموزش فردمحور در رشد هیجانی، شناختی و اخلاقی دانش آموزان
سنجش تاثیر آموزش ترکیبی بر توسعه مهارت های تفکر انتقادی و حل مسئله
شکاف آرمانی-واقعی: واکاوی تناقض گفتمان دانشگاه فرهنگیان با واقعیت های میدانی مدارس ایران
مدرسه اثربخش در پرتو هوش هیجانی معلمان و تاب آوری دانش آموزان: رویکردی روان شناختی به یادگیری و تربیت
نقش بازی درمانی آموزشی در تقویت مهارت های خواندن در دانش آموزان دختر پایه اول ابتدایی شهرستان بروجرد
نقش سلامت روان در کاهش اضطراب امتحان و بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه هشتم
نقش صنایع دستی در آموزش فرهنگ و هنر و تاثیر آن بر اقتصاد خلاق دانش آموزان
نقش مدرسه در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و هویتی دانش آموزان
واکاوی تاثیر استفاده از روش یادگیری مبتنی بر حل مسئله بر تفکر انتقادی دانش آموزان ابتدایی
بررسی رابطه ی بین اخلاق حرفه ای و تعهد شغلی با فرسودگی شغلی معلمان دوره متوسطه اول شهرستان بستک در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳
الگوی تلفیق آموزش روخوانی و روان خوانی فارسی با ابزارهای هوشمند در دوره ابتدایی
ارتباط سبک های حل مساله و اختلال خواندن با میانجیگری تحمل پریشانی
اقدام پژوهی: چگونه توانستم با آموزش تکنیک های نقاشی با مواد بازیافتی، نگرش دانش آموزان نسبت به محیط زیست را تقویت کنم؟
اقدام پژوهی: چگونه توانستم مشکل تعارض در موضوع نماز را برای دانش آموزم فاطمه پایه هشتم حل کنم
الهیات معلمی: هویت، رسالت و اخلاق حرفه ای معلم در نظام آموزشی امروز
بررسی اثر تمرینات اصلاحی و کفی طبی بر کف پای صاف منعطف کودکان ۳ تا ۷ سال
بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر خودکارآمدی دانش آموزان با کم توانی ذهنی
بررسی پویایی ارتباطات معلم و دانش آموز در کلاس های چندفرهنگی: از دیدگاه آموزش فراگیر و عدالت آموزشی
بررسی تاثیر محیط های یادگیری مبتنی بر هوش مصنوعی بر پرورش تفکر خلاق ریاضی در دانش آموزان
پرورش مهارت های زندگی در کنار آموزش دروس پایه مثل مهارت حل مسئله، همکاری گروهی یا مسئولیت پذیری
پیش بینی رفتارهای پرخطر نوجوانان بر اساس سبک دلبستگی، تنظیم شناختی هیجان و پیوند با مدرسه
روایت پژوهی: جایگاه روش تدریس و عوامل موثر در بهبود فرآیند یاددهی یادگیری
کاربرد اصول روان شناسی عمومی در بهبود روش های تدریس معلمان
نقش فناوری های نوین آموزشی در ارتقای یادگیری دانش آموزان
نقش نوروساینس آموزشی در طراحی برنامه های درسی مبتنی بر واکنش های عصبی معلمان و دانش آموزان و تاثیر آن بر کیفیت یاددهی–یادگیری
هویت پردازی الگوریتمی: بررسی تاثیر تعامل طولانی مدت دانش آموزان با سیستم های هوش مصنوعی بر الگوهای ناخودآگاه شخصیت
سواد دیجیتال و امنیت سایبری از پایه: آموزش مهارت های تفکر انتقادی برای استفاده ایمن و اخلاقی از فضای مجازی در دوران ابتدایی
مدل یابی ساختاری رابطه سرمایه روان شناختی، ذهن آگاهی و عدالت سازمانی با انگیزش تدریس و کیفیت تعامل معلم و دانش آموز
اثر کارگاه های خرد مهارت آموزی بر کیفیت بازخورد استادان و انتقال آن به رفتار آموزشی در بالین
بررسی تاثیرات الحاق اتریش به آلمان نازی
تاثیر آموزش مهارت خودآگاهی بر رشد اجتماعی کودکان دوره ابتدایی
تدریس با رویکرد تفکر انتقادی: نقش معلم در ارتقا مهارت حل مساله در کلاس درس
طراحی و اعتبارسنجی «شاخص شایستگی تراز پرتوی» برای آموزش دستیاران آزمایشگاه های لیزر پرتوان
نقش ارتباط موثر معلم–دانش آموز بر مشارکت تحصیلی
بررسی علل خرابی زودرس آسفالت در معابر شهری و راهکارهای افزایش عمر روسازی
هوش مصنوعی و اخلاق آموزشی: چالش ها و فرصت ها در آموزش عالی
نقش هوش هیجانی در مدیریت اضطراب و بهبود عملکرد تحصیلی
نقش تلفن همراه و فضای مجازی در بی انگیزه شدن و ترک تحصیل دانش آموزان
عوامل موثر بر اجرای برنامه درسی و نقش آن در تقویت روحیه پژوهشگری در دانشآموزان
طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر فرایند کاوشگری خلاقانه (Creative Inquiry Process) با استفاده از رویکرد طراحی بازی وار (Gamification) در آموزش متوسطه
تحلیل نقش مداخلات مشاوره ای در کاهش فرسودگی شغلی معلمان
تاثیر استفاده از فناوری (ویدئو، اپلیکیشن ها) در آموزش مهارت های ورزشی در مدرسه
بررسی نقش نگرش به تفاوت های فردی و شایستگی های روان شناختی معلمان در موفقیت اجرای آموزش فراگیر در کلاس های عادی
بررسی میزان برخورداری برنامه های درسی از مولفه های یادگیری عمیق
بررسی نقش نگرش به تفاوت های فردی و شایستگی های روان شناختی معلمان در موفقیت اجرای آموزش فراگیر در مدارس
تاثیر بازی های علمی (بوردگیم، مسابقه، کوییز) بر یادگیری مفاهیم دشوار علوم
شناسایی مشکلات توانخواهان شهر سنندج در محیط های آموزشی