Articles Stat:
Number of Articles: 82Number of Proceeding pages: 811
Papers View: 181317
Engineering Education Conference in 1404
Engineering Education Conference in 1404 In date 2009-05-12 by University of Tehran,دانشكده فني دانشگاه تهرانفرهنگستان علوم جمهوري اسلامي ايران in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS Engineering Education Conference in 1404
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in Engineering Education Conference in 1404
الزام های بینشی در سیاستگذاری کلان آموزش مهندسی
علم و دانش در خدمت جامعه
سیاستگذاری آموزش مهندسی بر مبنای نظریه ی نظام ملی نوآوری
بررسی سه مدل فرآیند طرّاحی مهندسی در بسترِ یک موردکاوی: تلسکوپ فضایی هابل
تحقق چشم انداز 1404 با نگرش سیستمی آموزش مهندسی
طراحی معماری نظام مدیریت دانش برای دانشکده های مهندسی
نقش مدل های ذهنی در بهره وری نیروی مهندسی
چارچوبی برای طراحی و اجرای سیستم های مدیریت دانش در دانشگاه ها
مطالعه اخلاق مهندسی در مواجه شدن با ضروریات اجتماعی
اخلاق و مسئولیت پذیری رویکردی تعالی بخش در سازمانهای حرفه ای
اخلاق مهندسی و مهندسی اخلاق
آموزش مهندسی با نگاه به محیط زیست: توسعه هرم فکری هالیستیک (اکولوژیکی)
آینده آموزش مهندسی بتن و سیمان با نگرش به محیط زیست
نقش انجمن های علمی در توسعه علوم مهندسی
مهندسی و وظایف مهندسان
آموزش مهندسی، توافقنامه های بین المللی: چالشها و چشم اندازها
بهینه کاوی آموزش مهندسی در ایران و جهان، مطالعه ی موردی: مهندسی پلیمر
بررسی مقایسه ای آموزش مهندسی معماری و دبیری فنی معماری در ایران
آموزش مهندسی در ایران: محتوا و روش مقایسهای با برخی کشورهای صنعتی
نگرشی بر آموزش مهندسی متالورژی و مواد در جمهوری فدرال آلمان
تأثیر فناوری های نوین تبدیل انرژی بر آموزش مهندسی برق- گرایش قدرت
تأثیر آینده نگاری فناوری بر آموزش مهندسی
آموزش فناوری اطلاعات تا سال 1404
آموزش معماری در مهندسی عمران: چالش های امروز، ضرورت های آینده
بررسی عوامل مؤثر بر انتخاب رشته دانشجویان مهندسی مکانیک دانشگاههای صنعتی در سال 1387 : نمونه دانشگاههای صنعتی شهر تهران
برنامه درسی مغفول در آموزش مهندسی
ضرورت توجه به «فلسفۀ تکنولوژی » در برنامه ریزی آموزش مهندسی کشور
آموزش مهندسی مشتری مدار در قرن بیست و یکم
راهبردها و استراتژیهای آموزش الکترونیکی
بررسی و بهینه یابی سیستم آموزش الکترونیکی در دانشگاه های ایران
لزوم تأسیس رشته «مدیریت مهندسی نفت » جهت تأمین نیاز صنعت در افق 1404
جایگاه آموزش کارآفرینی در نظام آموزش مهندسی مطالعه موردی در دانشجویان دوره کارشناسی رشته مهندسی برق دانشکده فنی دانشگاه تهران
تحلیل سرنوشت شغلی دانش آموختگان رشته مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد
ارائه الگوی تعامل محور جهت تولید درس مجازی
فناوری اطلاعات و سیر تحول آموزش مهندسی معماری
بهره گیری و توسعه تکنولوژی حقیقت مجازی و نرم افزارهای شبیه ساز در افزایش کمی و کیفی آموزش مهندسی
مهندسی آموزشی برای آموزش مهندسی
نقش تکنولوژی آموزشی در نوآوری آموزش مهندسی
مدیریت دانش و تسهیم دانش در پژوهش و فناوری پتروشیمی
معرفی یک مدل برای نرم افزارهای آموزشی مبتنی بر اکتشاف
محتوای آموزش استاندارد در فناوری اطلاعات و آموزش الکترونیکی
ربات آموزشی برای درس و آزمایشگاه اصول مهندسی برق
قابلیتهای داده کاوی در بهبود برنامه های آموزش مهندسی
بررسی تأثیرات به کارگیری IT (فناوری اطلاعات )بر اصول مهندسی تصمیم گیری مدیران (با رویکرد سند چشم انداز بیست ساله کشور در سال 1404)
پیشنهاد درس جدید "حرفۀ مهندسی" برای دوره های کارشناسی مهندسی ایران
ضرورت توسعه هوش هیجانی در برنامه ریزی آموزشی مهندسی
تحلیلی بنیادی و توسعه کاربردی بر خلاقیت و نوآوری در آموزش مهندسی
تعالی فرایند های تدریس و یادگیری از طریق تبیین تصویر ذهنی و فرایندهای ادراکی در آموزش مهندسی
رویکرد سیار ، نیاز راهبردی آموزش مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات
نوآوری در آموزش های مهندسی: نیاز امروز،الزام فردا
آموزش فنون افزایش مقیاس، راهبردی کلیدی جهت نیل به دانش فنی در مقیاس صنعتی
رویکرد پروژه-محور به آموزش مهندسی در جهان، فرصتها و چالش های آن در ایران
نگرشی نو به آموزش مهندسی
زمینه ها و ضرورتهای بازنگری آموزش مهندسی ایران
مرور براولویت های آموزش مهندسی در هزاره سوم
ارزیابی ، برنامه ریزی و توسعه آموزش مهندسی: معیارهای شایستگی مهندسان
نقش نظام ارزیابی در ارتقاء کیفیت آموزش های فنی-مهندسی
ظرفیت سازی برای تضمین کیفیت آموزش مهندسی در ایران: ضرورت ملی وفرصت سازی برای عرضه آموزش مهند سی فراملی
ضرورت بازنگری نظام های ارزیابی دوره های مهندسی مکانیک با نگاه به آینده
پیشنهادهایی کاربردی جهت بهبود آموزش مهندسی در دانشگاههای ایران از منظر ماهیت دانش مهندسی
یک برنامه ریزی آموزشی پویا برای تربیت مهندسان برق
باز سازی ساختار آموزشی دانشگاه و تأثیر آن در بهبود کیفی آموزش مهندسی
پیشنهاداتی برای ارتقای کمی و کیفی رشته های مهندسی در آموزش عالی کشور
آموزش مهندسی در بستر مخاطره شناسی در قرن 21
عدم بهره گیری دانش آموختگان رشته های مهندسی و معماری از سازه های نوین، آسیب شناسی و جستجوی راه حل ها
الگوی پرکسیس سه گانه: هسته یادگیری کارآفرینانه در آموزش کارآفرینی
ارائه الگویی به منظور آموزش مؤثر اخلاق مهندسی در مقطع دانشجویی
توسعه کیفی فرایند تدریس- یادگیری در آموزش مهندسی بر مبنای ارزیابی درونی
ویژگی های یک کتاب درسی مطلوب در آموزش مهندسی
کارشناسی علوم مهندسی، نگاهی نو در آموزش مهندسی
آموزش علمی کاربردی: نظام آموزشی مجاور یا رکنی اساسی در آموزش عالی؟
آیا مهندسی و علوم انسانی در دانشگاههای صنعتی ایران آشتی ناپذیرند؟
تبیین روش ارزیابی سیستمهای آموزشی و تحقیقاتی با تکیه بر تجربه کشور فرانسه
A Quick Overview of Accreditation of Engineering Programs in United States
Virtual R&D Teams: Innovation and Technology Facilitator
A Comparative Study of Engineering Education in Iran and USA: An Attitude Survey of Iranian Students Abroad
Engineers and the Knowledge of the Environment
Priorities in Engineering Education in 1404 (2025 A.D.)
Learning to Manage Resources: A Major Concern forEngineering Expertise in the 3rd Millennium
Educating Engineers for Sustainable Development
Fifty Years of Electrical Engineering Education: Teaching, Research, and Assessment
Quality assurance in engineering education : a French and European view