Articles Stat:
Number of Articles: 85Number of Proceeding pages: 837
Papers View: 27447
The 4th National Conference on Content Pedagogy (PCK) in elementary education
The 4th National Conference on Content Pedagogy (PCK) in elementary education In date 2023-07-10 by Farhangian University,دانشگاه فرهنگیان زنجان in City Zanjan was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The 4th National Conference on Content Pedagogy (PCK) in elementary education
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The 4th National Conference on Content Pedagogy (PCK) in elementary education
اثربخشی روش تدریس مبتنی بر فن آوری اطلاعات و روش تدریس فعال در بسترپداگوژی آموزشی
مشکلات و موانع یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی (در ماده های درسی ) از دیدگاه معلمان آنان
واکاوی تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از آموزش به روش معکوس
دانش تعامل و تفاهم در کلاس : موانع و راهکارها
نقش رنگ فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی (یک مطالعه مروری )
بایسته های هویت حرفه ای معلمان در عصر دیجیتال
شناسایی دیدگاه های دانش آموزان ابتدایی از ویژگی های معلمان خوب
بازنگری در دانش پداگوژی محتوا
واکاوی بن سازه های برخط بازی در آموزش ریاضی برای بهبود یادگیری دانش آموزان ابتدایی
تبیین اهداف و چالش های فرایند حل مسئله در آموزش ریاضی و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن ها
شناخت درباره نقش بازنمایی ها و مثال ها در تسهیل یادگیری مبحث کسرها در ریاضی دانش آموزان ابتدایی
شناخت تجارب زیسته آموزشی -یادگیری دانشجو معلمان در درس کارورزی دانشگاه فرهنگیان
جایگاه مولفه های اخلاق حرفه ای در محتوای برنامه درسی مقطع ابتدایی : تحلیل محتوای کتب مطالعات و فارسی ششم ابتدایی
بررسی روش های ایجاد انگیزه در دانش آموزان به یادگیری درس ریاضی بر پایه تئوری انتخاب گلاسر
سازمان دهی عمودی و افقی اهداف و ملاک های اندازه گیری طول ، محیط ، مساحت ، حجم و گنجایش در دوره ابتدایی
رویکردی بر دانش پداگوژی در استفاده از هنر در آموزش ابتدایی
کاربرد درس پژوهی در بهبود تدریس کتاب ریاضی پنجم
نقش مدل های مختلف در آگاهی از پداگوژی یادگیری
بررسی ضرورت توجه به دانش پداگوژیکی عام GPK در کنار دانش پداگوژی محتواPCK در برنامه های درسی تربیت معلم
بررسی میزان تطبیق محتوای کتاب هدیه های آسمانی سوم ابتدایی بر اساس الگوی خلاقیت گیلفورد
نگاهی به محبت به عنوان یکی از بنیان های مهم تربیتی در آموزه های اسلامی
بررسی نقش دانشگاه فرهنگیان در توسعه دانش پداگوژی محتوا (PCK)
شناخت بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی و راه کارها ی آن ها
مسائل تربیتی کلاس های چندپایه ابتدایی و راهکارها
پیش بینی تعلل ورزی دانش آموزان بر اساس ارزش تکلیف ریاضی : نقش واسطه ای راهبردهای شناختی
بررسی نقش معلم در نظام تعلیم و تربیت اسلامی با تاکید بر ابعاد آن در سند تحول بنیادین
بررسی مشکلات موجود در محتوای برنامه درسی بر اساس تجربه ی زیسته معلمان دوره ابتدایی
بررسی ارتباط بین نقشه مفهومی و یادگیری (مطالعه موردی : درس علوم )
بررسی محتوای تمرین های کتاب فارسی دوره دوم دبستان بر اساس طبقه بندی بلوم
بررسی نقش دوره های آموزشی ضمن خدمت بر دانش پداگوژی محتوا (PCK) معلمان ابتدایی
واکاوی تجارب معلمان ، مدیران و معاونین مدارس ابتدایی از فرصت ها و چالش های درس پژوهی
نقش درس پژوهی در تسهیل فرایند یادگیری علوم پایه ی پنجم دبستان
چگونگی توسعه دانش موضوعی -تربیتی (PCK) در برنامه های آموزش معلمان قبل از خدمت
بررسی جنبه های فناوری QR Code (کیوآر کد) در کتاب های درسی ایران
اهمیت قصه و سرگرمی در دانش پداگوژی محتوای علوم اول تا سوم ابتدایی ایران ، ترکیه و مالزی
راهبرد توسعه دانش پداگوژی محتوا (PCK) از طریق تربیت معلم قبل از خدمت دوره ابتدائی
مروری بر مفهوم و چیستی دانش پداگوژی محتوا (PCK) در دوره ابتدایی
مفهوم شناسی تدریس
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه سوم ابتدایی از منظر توجه به مقوله خلاقیت بر اساس تکنیک ویلیام رومی
تنظیم هیجان و مدیریت تعارض در کلاس ؛ مورد مطالعه معلمان مرد مقطع ابتدایی منطقه ۵ شهر تهران
مزایای به کارگیری شایستگی اجتماعی - هیجانی تدریس در دوره ابتدایی
واکاوی ویژگی های نو معلمان مجهز به دانش پداگوژی دانش محتوا (pck) در کلاس درس مدارس دوره اول ابتدایی
تعیین ابعاد و مولفه های هویت حرفه ای معلم بر مبنای تجارب زیسته و روایت های تحصیلی
بهبود یادگیری مفهوم درس ساعت در بعد از ظهر مربوط به کتاب ریاضی پایه سوم ابتدایی
آموزش و یادگیری مبتنی بر بازی
بررسی عوامل موثر بر توسعه دانش پداگوژی محتوا (PCK) نزد معلمان دوره ابتدایی
تربیت معنوی مبتنی بر پداگوژی محتوایی در دوره ابتدایی با الگوگیری از داستان قرآنی حضرت موسی
دانش پداگوژی محتوا و خودکارآمدی در دانشجومعلمان : مطالعه مروری
بررسی دانش نومعلمان ابتدایی درباره انواع ارتباطات موثر در فرایند تدریس
شایستگی های معلم در آموزش تلفیقی استیم مبتنی بر TPACK
مطالعه دانش تربیتی تکنولوژیکی معلمان بر اساس رویکرد تحولی
مطالعه تاثیر اجرای تئاتر درسی بر یادگیری دانش آموزان ؛ دانش پداگوژی محتوا
کاربرد شبیه سازی در آموزش مطالعات اجتماعی (نمونه یابی موردی در کتاب ششم ابتدایی )
بازنمایی عناصر و مولفه های دانش پداگوژی محتوای فارسی دوره ابتدایی بر اساس الگوی چیک و همکاران
الگوی جیگساو روشی مناسب برای آموزش کودکان (یک روش تدریس با رویکرد یادگیری مشارکتی )
جستاری نظرورزانه پیرامون دانش پداگوژی محتوا (PCK) در آموزش ابتدایی
تاملی بر توسعه دانش پداگوژی محتوا (PCK) در دانشجومعلمان و معلمان دوره ابتدایی
واکاوی ادراک معلمان از رویکرد یادگیری باز در اجرای برنامه درسی ؛ مطالعه ای به روش پدیدارشناختی
نگاهی به شکل گیری دانش ضمنی پداگوژیک و هنر معلمی در دانشگاه فرهنگیان
بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر TPACK بر خودکارآمدی تحصیلی علوم تجربی دانش آموزان پایه پنجم ابتدائی
بررسی و واکاوی نقش دانش پداگوژیکی محتوایی در راستای صلاحیت های حرفه ای معلمان
بررسی اثربخشی آموزش درس ریاضی در قالب پداگوژی مبتنی بر بازی های رایانه ای بر هیجان پیشرفت دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
بسته دانشی معلمان برای آموزش اثربخش مبتنی بر چارچوب TPACK
بررسی تاثیر محیط یادگیری مبتنی بر بازی بر عملکرد دانش آموزان مدارس ابتدایی
میکروتیچینگ (تدریس خرد) روشی برای توسعه دانش پداگوژی محتوا (PCK)
واکاوی دیدگاه معلمان علوم درباره توسعه دانش معلمان و عوامل موثر بر آن
نقش پروژه کارورزی تربیت معلم دوره ابتدایی در توسعه دانش پداگوژی محتوا (PCK)
پداگوژی بریکولاژ
تبیین فلسفی ماهیت و چیستی دانش محتوایی پداگوژی (PCK) در آموزش وپرورش دوره ابتدایی
تاثیر دانش محتوا و دانش پداگوژی محتوا معلمان مدارس ابتدایی شهرستان ابهر در کسرها و تاثیر آن بر توانایی حل مسئله دانش آموزان
بررسی خطاهای واژگانی در نوشتار دانشجو معلمان کردزبان
اثربخشی به کارگیری روش شبیه سازی بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان
بررسی تجارب آموزگاران پایه ششم ابتدایی از پیامدهای اجرای پروژه های درس کار و فناوری
بهینه سازی درس پژوهی برای آموزش دانش پداگوژی محتوا: آسیب شناسی از منظر ملاحظات اخلاقی
رویکردها و راهبردهای اثربخش برای تدریس در دوره ابتدایی : معلمان آموزش دیده در دوره های درس پژوهی
استلزامات شکل گیری دانش موضوعی -تربیتی (PCK) با تاکید بر دوره های آموزشی آغاز خدمت
مفهوم شناسی دانش موضوعی -تربیتی (PCK) برای معلمان دوره ابتدایی
شناخت مشکلات فرآیند تدریس معلمان دوره ی ابتدایی در درس علوم تجربی : یک مشاهده ی میدانی
پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس ادرا ک از محیط کلاس و ادراک از محیط مدرسه در بین دانش آموزان پایه ی پنجم و ششم ابتدایی
تحلیل محتوای کتب هدیه های آسمان دوره ابتدایی بر اساس مولفه های تفکر فلسفی نظریه شریعتمداری
تدریس به مثابه دانش ورزی در چهارچوب دانش محتوای تربیتی (PCK)
واکاوی دیدگاه های معلمان دوره ابتدایی در مورد برنامه درسی ریاضی
رابطه مهارت های خودتنظیمی دانشجومعلمان با تدریس اثربخش برنامه درسی علوم تجربی دوره ابتدایی
تبیین مولفه های پداگوژی انتقادی در کاربست برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان
نقش شناخت ، پاسخ عاطفی و قصد رفتاری معلمان دوره ابتدایی بر شیوه های نوین تدریس با تاکید بر فناوری در فرایند یاددهی