Articles Stat:
Number of Articles: 286Number of Proceeding pages: 3085
Papers View: 179569
National Conference on Entrepreneurship
National Conference on Entrepreneurship In date 2018-05-16 by ,دانشگاه آزاد اسلامي واحد چالوس in City Chalus was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS National Conference on Entrepreneurship
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in National Conference on Entrepreneurship
مروری بر مفاهیم محوری کارآفرینی
تحلیلی بر کارآفرینی و اقتصاد
شناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی
شناسایی موانع کارآفرینی در ورزش استان مازندران
ارایه مدل کارآفرینی استراتژیک و رابطه ی آن با هوش رقابتی
حکمرانی خوب در اسلام
مدارس کارآفرین و توسعه ی کارآفرینی
فناوری اطلاعات، موتور محرک درتوسعه کارآفرینی
توسعه استراتژیک دولت الکترونیک ونقش الگوبرداری
بررسی مولفه های کارآفرینی از منظر ارزش های اسلامی
پیشبرد تعاونی ها در بستر کارآفرینی دولتی( مورد مطالعه استان کهگیلویه و بویر احمد)
نقش سیستم های هوشمند مدیریت کسب و کار در صنعت و سازمان
برنامه ریزی درسی کارآفرینانه بر اساس الگوی واین اشتاین و فانتینی در یک مدرسه کارآفرین
بررسی کاربست فناوری اطلاعات بر وضعیت اقتصادی و اجتماعی کارمندان ادارات منابع طبیعی (مطالعه موردی اداره منابع طبیعی استان سمنان)
بررسی تاثیر کاربست فناوری اطلاعات بر مدیریت دانش با استفاده از آزمون رگرسیون خطی دومتغیره و ضریب همبستگی اسپیرمن(مطالعه موردی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان)
ارتباط بین مدیریت دانش و میزان کارآفرینی مدیران باشگاه های خصوصی استان مازندران
نحوه ی گذراندن اوقات فراغت معلمان شهرهای چالوس ونوشهربا تاکید بر فعالیت های ورزشی و ارتباط آن با فرسودگی شغلی در سال تحصیلی 97-96
چشم اندازی بر نقش ارزش برند از منظر کارآفرینی
مروری بر نقش کارآفرینی از منظر برند سازی در کسب و کار عصر حاضر
چشم اندازی بر برند و برندآفرینی شهری در راستای بازاریابی عصر کنونی
شناسایی عوامل فردی موثر بر استقرار دورکاری در کسب و کارهای خدماتی
نقش راهبردی دهیاری ها در توسعه کارآفرینی روستایی
اهمیت و ضرورت آموزش کارآفرینی در دانشگاه ها
پیش بینی رفتار کارآفرینانه بر اساس تیپ های مایرز- بریگز و متغیرهای جمعیت شناختی
مزیت رقابتی با رویکرد عوامل کلیدی موفقیت
Good Governance & The Basic Concepts
کاربرد روش تاپسیس فازی در تصمیم گیری های کارآفرینانه
بررسی تاثیر بازاریابی چریکی و مسیولیت های اجتماعی شرکت تولیدی آرپانوش (ایستک) بر وفاداری مشتریان با تاکید بر مزیت هایکارکردی برند و قابلیت اعتماد بر کالای ایرانی
کارآفرینی گردشگری در جوامع محلی
تاثیر سرمایه فکری سازمان بر فرایند کارآفرینی در سازمان پژوهشی آموزش عالی
ارزیابی جاذبه ها و منابع محوری در راستای توسعه گردشگری از دیدگاه گردشگران (مطالعه موردی شهرستان ساری)
بررسی بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری شرکت یخچال فریزر اکسیر
تاثیر توانمند سازی کارکنان برعملکرد سازمانی از طریق کیفیت خدمات و تعادل کار وزندگی
تاثیر سرمایه روانشناختی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر دره شهر
بازارگرایی برای گردشگران خارجی: آیا نگرش گردشگران عرب با غیرعرب متفاوت است
بررسی روش های آموزش مبانی کار آفرینی و اقتصاد در دبیرستان های پسرانه ناحیه 2 زنجان
بررسی عوامل جمعیت شناختی موثر بر قصد کارآفرینی درکارآفرینان ایران
میزان سنجش رفتار سیاسی کارکنان با منابع قدرت مدیران (با رویکرد مینتزبرگ)
ارایه مدل شناسایی فرصت های کسب و کار با استفاده از شبکه های اجتماعی در ایران
نوع شناسی مشکلات کارآفرینان دانشگاهی استان مازندران
رابطه بین هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی با کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه: کارکنان سازمان نظام پزشکی تهران)
رابطه اخلاق حرفه ای با تسهیم دانش کارآفرینی (مورد مطالعه: کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت استان مازندران )
تاثیر اخلاق حرفه ای بر کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه: کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت استان مازندران)
رابطه بین اخلاق حرفه ای و هوش اخلاقی با رفتار شهروندی سازمانی
تبیین ویژگی های شخصیتی و تعهد سازمانی با سلامت سازمانی
رابطه هوش اجتماعی با کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه: کارکنان ادارات بیمه سلامت غرب استان مازندران)
نقش کارآفرینی استراتژیک در تولید سرمایه و اقتصاد
نقش استرس اجتماعی بر فرسودگی شغلی کارکنان در کسب و کارهای امروزی
بررسی نقش چابکی سازمانی بر کارتیمی و بهره وری سازمانی
کارآفرینی ورزشی
بررسی رابطه بین تناسب شغلی و کارآفرینی اجتماعی
ارزیابی سیستم تضمین کیفیت تامین کنندگان با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره
ساختار مدیریت اقتصادی بر پایه دین مکرم اسلام و تاثیر آن بر اشتغال جامعه
کاربرد خط مشی گذاری در کارآفرینی سازمان ها
رابطه سبک رهبری خدمتگزار با کارآفرینی سازمانی
نقش مدیریت ارتباط با مشتری بر بهبود کیفیت کسب و کار خدماتی
نقش بازاریابی رابطه مند بر سودآوری شرکت
نقش سرمایه اجتماعی بر تحول سازمان های کارفرین
شناسایی رابطه بین سرمایه انسانی با کارآفرین سازمان (مطالعه موردی در کارکنان ستادی آموزش و پرورش غرب مازندران)
نقش شبکه های اجتماعی ایرانی در توسعه کارآفرینی
کارآفرینی سازمانی در بخش دولتی ایران
رابطه بین رهبری معنوی با درگیری شغلی
رابطه بین سبک رهبری معنوی با کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه: شعب بانک سپه غرب مازندران)
نقش سبک رهبری خدمتگزار مدیران بر میل به کارآفرینی آنان (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات استان مازندران)
نقش مزیت نسبی و رقابتی در صنعت
رابطه رقابت در بازار محصول و احتمال تقلب گزارشگری مالی با تاکید بر مالکیت نهادی
تاملی بر کارآفرینی سازمانی
نقش استان مازندران در گردشگری سلامت با رویکرد طبیعت درمانی
نقش مدیریت دانش بر خودکارآمدی کارکنان
کارآفرینی ورزشی ، رویکردی نو در مدیریت ورزشی
نقش صنایع دستی قوم ترکمن در توسعه استان گلستان با تاکید بر اقتصاد گردشگری و کارآفرینی روستایی
بررسی ایجاد بندر خشک به منظور بهبود حمل و نقل دریایی بندر نوشهر
ارایه الگوهای پیاده سازی زنجیره تامین پایدار در بندر نوشهر
بررسی نقش تعدیل کننده نگرش در رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و جذب گردشگری
رابطه ویژگی های شخصیتی با رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه:شرکت کارآفرینی توسعه منابع آب و نیرو تهران)
نقش ویژگی های شخصیتی مدیران کارآفرین بر عملکرد مالی سازمان (مورد مطالعه:شرکت کارآفرینی توسعه منابع آب و نیرو تهران)
تاثیر امنیت اجتماعی و سلامت سازمانی بر کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه: فرودگاه های استان مازندران)
رابطه بین هوش هیجانی با تعارضات سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان ادارات ورزش و جوانان غرب استان مازندران)
نقش رهبری مبتنی بر پیچیدگی از دیدگاه پست مدرن
رابطه بین اشتیاق شغلی و کمال گرایی
رابطه سواد اطلاعاتی کارکنان با موفقیت شغلی (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک کشاورزی غرب مازندران )
مبانی حقوقی و حمایتی مالکیت معنوی در سیستم حقوقی ایران
برآورد بهبود مستمر در سیستم های هوش کسب و کار در سازمان ها
رابطه نگهداشت وجه نقد و بازده مورد انتظار در محیط کسب و کار
بررسی نقش ویژگی های فردی کارآفرینان زن بر میزان مشارکت زنان در بازار کار (مطالعه موردی: کارآفرینان زن استان تهران)
آموزش راهی برای توسعه کارآفرینی با تاکید بر توسعه گردشگری خلاق
شناسایی فرصت های کارآفرینانه گردشگری روستایی با رویکرد بوم گردی
ارتباط بین مدیریت مشارکتی و میزان کارآفرینی از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان مازندران
دانشگاه های نسل سوم (دانشگاه های کار آفرین)
رابطه فراموشی سازمانی هدفمند با توانمند سازی کارکنان شبکه های بهداشت غرب استان مازندران
رابطه کیفیت زندگی کاری با سلامت سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان ادارات بیمه سلامت غرب استان مازندران)
تاثیر معنویت در محیط کسب و کار بر موفقیت شغلی مدیران کارآفرین
رابطه ویژگی های شخصیتی با سرمایه فکری (مورد مطالعه: شرکت کارآفرینی بهره برداری مترو تهران و حومه)
رابطه بین هوش سازمانی با کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت پخش فراورده های نفتی ایران منطقه تهران )
نقش هوش سازمانی بر ارتقای کارآفرینی سازمانی
شناسایی رابطه بین سرمایه ساختاری و سرمایه رابطه ای با کارآفرین سازمانی (مطالعه مورد درکارکنان منابع طبیعی استان مازندران)
Consumer’s perceived value: The Forgotten component by Entrepreneurs
بررسی رابطه سرمایه فکری با استراتژی رقابتی (مورد مطالعه: کارکنان شعب بیمه آسیا استان مازندران)
نقد و بررسی ماده 733 ق.م
اوصاف و شرایط اجرای اسناد رهن
توانمندسازی منابع انسانی در کسب و کارهای کوچک
ارایه الگوی ارزیابی عملکرد کسب و کارهای نوپا بر مبنای شاخص های کارآفرینی پایدار در محیط فازی
رابطه بین تعادل کار و زندگی با سلامت کارآفرینان
تاثیررهبری تحول آفرین برکارآفرینی سازمانی
کار و کار آفرینی از منظر اسلام
تاثیر رسانه های اجتماعی بر برند سازی
بررسی اهمیت و نقش برند سازی برای کسب و کارهای کارآفرینانه
دولت و توسعه کارافرینی در ایران
نقش ارزش ادراک شده مشتری بر میزان پذیرندگی برند در درگیری ذهنی موقعیتی خرید بالا در صنعت پوشاک
بررسی تاثیر یکپارچه سازی استراتژی و تکوولوژی بر عملکرد شرکت های نساجی استان قزوین
بررسی تاثیر یکپارچه سازی استراتژی و تکنولوژی بر عملکرد شرکت های نساجی استان قزوین
زنان و توسعه کارافرینی در ایران
نقش مدیریت استراتژیک در کارآفرینی سازمان ها
رابطه بین ایجاد کارآفرینی و توسعه اقتصادی
نقش توسعه کارآفرینی سازمانی بر ساختارسرمایه گذاری در ارزش آفرینی شرکت ها
بررسی تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های دولتی
نقش منابع به کار گرفته شده در مزیت رقابتی در کسب و کار
کارآفرینی سازمانی الگویی در جهت توسعه فناوری اطلاعات در سازمان ها
ارزیابی عوامل موثر درون سازمانی و برون سازمانی بر کارآفرینی سازمان های دولتی
کارآفرینی اجتماعی راهکاری برای توسعه اقتصادی در سازمان ها
بررسی وضعیت مالکیت فکری و حقوق معنوی در توسعه کارآفرینی
کارآفرینی؛ پارادایمی قابل آموزش در نسل های کارآفرین در سازمان ها
بررسی و ارزیابی تاثیر سلامت سازمانی بر کارآفرینی در سازمان های دولتی
بررسی جامعه پذیری سازمانی بر بهره وری و کارآفرینی سازمان های دولتی
نقش کارآفرینی در بازاریابی رابطه مند در سازمانهای عصر کنونی
بررسی و ارزیابی تاثیر نوآوری بر کارآفرینی سازمانی سازمان های دولتی خدماتی
نگاهی گذرا بر نقش شبکه های اجتماعی در توسعه کارآفرینی در ساختار سازمان ها
بررسی نقش کارآفرینی شرکتی در افزایش مزیت رقابتی و عملکرد شرکت ها
امنیت اقتصادی پیشران توسعه کارآفرینی در الگوی اقتصاد مقاومتی
بررسی رابطه بین مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانیدر اداره های ورزش و جوانان استان مازندران
شناسایی و اولویت بندی موانع کارآفرینی سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان مازندران
مطالعه تطبیقی نقش هوشمندی رقابتی بر مزیت رقابتی کسب و کارهای خدماتی
بررسی عوامل موثر بر خلاقیت و نوآوری در سازمان های امروزی
بررسی فرصت های کارآفرینی با رویکردهای ژیوتوریسم
Investigating the Effect of Organizational Support on Managers Entrepreneurship
بررسی تاثیر عوامل محیطی بر ایجاد دانشگاه کارآفرین در ایران (مورد مطالعه: صاحبان کسب و کار غرب استان مازندران)
رابطه ساختارسازمانی و یادگیری سازمانی با توانمندسازی روان شناختی کارکنان
بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی و رضامندی شغلی
بررسی وضعیت انگیزش شغلی کارکنان با توجه به سبک رهبری مدیران در دانشگاه های آزاد غرب استان مازندران
نقش کارآفرینی اجتماعی در اعتماد سازی سازمان ها
تاثیر هویت سازمانی بر انگیزش شغلی کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک صادرات غرب استان مازندران )
تبیین تولید ملی بر اساس نظام نوآوری و کارآفرینی در کشور
بررسی ضرورت کارآفرینی در حوزه تولید و توسعه داروهای گیاهی با شناسایی بخش های بازار این محصولات
بررسی عوامل موثر مذهبی بر انتخاب برند مد اسلامی
مدرسه کارآفرین: نقش معلم
بررسی رابطه بین اخلاق کاری و رفتار شهروندی سازمانی کارکنان شهرداری های غرب استان مازندران
کارافرینی و بازاریابی زیر محور اعتبار و شهرت برند
بررسی تاثیر سواد اطلاعاتی بر قابلیت های کارآفرینی با نقش میانجی سواد رسانه ای (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس)
رابطه ویژگی های شغلی با خلق دانش (مورد مطالعه: کارکنان ادارات آموزش و پرورش غرب مازندران )
اثر مفید به کارگیری روش آموزش دیجیتالی بر کیفیت کارافرینی و یادگیری دانشجویان
تبیین کارآفرینی شرکتی و ارتباط آن با خلق دانش و نوآوری در سازمان (بارویکرد بین المللی و تغییرات محیطی)
تاثیر ویژگی های شغلی بر تحلیل رفتگی شغلی (مورد مطالعه: ادارات میراث فرهنگی استان مازندران)
بررسی کارآفرینی اجتماعی بارویکردمشخصه های رفتاری
بررسی رابطه ی کارآفرینی با مدیریت استعداد
ویژگی های رفتاری کارآفرینان اجتماعی در ورزش
ترویج ( پروموشن) فروش در محیط های آنلاین طبق نظریه تعامل فرا اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت بخش قطعات اصلی ایرتویا و نگین خودرو)
سکوت سازمانی: مانعی بر سر راه خلاقیت و نوآوری سازمانی
نقش هویت سازمانی در توسعه نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: ادارات آموزش و پرورش غرب استان مازندران)
رابطه منزلت اجتماعی و سلامت سازمانی با رشد حرفه ای کارکنان
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در کار افرینی و اشتغال
واکاوی شرایط خودکارآمدی کارآفرینانه در شرایط اقتصاد مقاومتی
بررسی رابطه مدیریت دولتی و مدیریت کارآفرینی اثربخش
بررسی تیوریکی نقش رضایت شغلی در توسعه کارآفرینی
مدیریت مشارکتی و کارآفرینی در سازمان های ایرانی
تاثیر هوش های هیجانی و سازمانی بر کارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان گلستان به منظور ارایه مدل
کارآفرینی از نگاه علم حقوق
نقش بازار یابی در فعالیت های کار افرینی
واکاوی نقش بازاریابی الکترونیک در رونق کسب وکارهای کارآفرینانه
رابطه بین بهره گیری از راهبردهای آینده پژوهی باکارآفرینی در آموزش و پرورش (مطالعه موردی؛ دیدگاه معلمان آموزش و پرورش استان اصفهان)
نقش کارآفرینی بر میزان رقابت پذیری بنگاه ها و رشد و توسعه اقتصادی (در بازار جهانی)
شناسایی ویژگی های فیزیکی مدارس کارآفرین
بررسی رابطه بین خلاقیت سازمانی و رضایت شغلی با استرس شغلی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی غرب استان مازندران
نقش مصرف فرهنگی زنان در گسترش از شبکه های اجتماعی
An Anthropological View in the Development of Rural Entrepreneurship through Promethee’s Model of Prioritization
بازاریابی حسی رنگ ها در کسب وکارهای نوپا
بررسی تاثیر ویژگی های نوآوری و اعتماد مشتریان بر پذیرش همراه بانک (مطالعه موردی بانک ملت)
بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر مولفه های تجربه مشتری در شرکت دیجی کالا
بیش اعتمادی مدیران کارآفرین
معرفی سه روش جستجوی خصوصی همکار (COPS)، ایجاد یک لایه میانی و امنیت تطبیقی در رابطه با امنیت پایگاه داده های ابری و مقایسه آن ها
نقش نهاد ارث درشکل دهی کارآفرینی در ادیان بزرگ وایران و امریکا
تاثیر سازمان های ریگولاتوربر کارافرینی در پناه مولفه های هنجاری ، ساختاری و رفتاری
کارآفرینی: راه اندازی و مدیریت کسب و کار
رابطه تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات با کارافرینی اجتماعی (مطالعه موردی: دانشجویان ارشد دانشگاه های آزاد غرب استان مازندران)
بررسی رابطه توانمندسازی کارکنان با کیفیت خدمت رسانی در سازمان های کارآفرین
شناسایی موانع کارآفرینی زنان در ورزش
شناسایی رابطه بین هوش هیجانی با خلاقیت سازمانی مورد مطالعه مدیران مدارس غرب استان مازندران
بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود فضای کسب و کار، توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال
نقش دولت در توسعه کارآفرینی دیجیتالی در راستای رشد اقتصادی کشور ایران
شناسایی عوامل موثر بر فرصت های کارآفرینی در شرکت های خصوصی
تاثیر سلامت سازمانی بر کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی غرب استان مازندران)
نقش احساسات مشتریان بر میزان خرید بی برنامه و وفاداری مشتریان (فروشگاه زنجیره مواد غذایی غرب استان مازندران)
استراتژی های قیمت گذاری محصولات جدید در شرکت های نوپا
درک منطق تصمیم گیری کارآفرینان مستقل از منظر رویکرد رفتاری
نقش بانک ها در توسعه کسب و کارهای خرد
کارآفرینی از منظر اسلام
بررسی رابطه رفتارمدنی و معنویت درمحیط کار و کارآفرینی اجتماعی مطالعه مورد(فرمانداری های غرب استان مازندران)
تاثیرهویت سازمانی برکارآفرینی سازمانی مطالعه مورد (بیمارستان های دولتی استان مازندران)
بررسی محدودیت های مالی و غیرمالی کارآفرینان در ایجاد کسب و کارهای کوچک و متوسط
بررسی نقاط ضعف و قوت اداره ی نظارت و بازرسی بر قیمت کالا و خدمات سازمان صنعت و معدن و تجارت استان مازندران
بررسی فن آوری اطلاعات از بعد مالی در دانشگاه های آزاد اسلامی واحد چالوس و نوشهر
مطالعه وبررسی قانون مدیریت خدمات کشوری ازمنظر کارآفرینی سازمانی
بررسی رابطه بین مهارت های کارآفرینانه مدیران و بهروری سازمانی کارکنان (مورد مطالعه:صنایع غذایی شهرکهای صنعتی استان البرز)
اولویت بندی و شناسایی عوامل موثر بر ارتقای اموزش کارافرینی با رویکرد شبکه های عصبی (مورد مطالعه : دانشجویان کارشناسی ارشد ودکتری مهندسی استان مازندران)
ساختار سرمایه و تصمیم گیری تامین مالی خارجی در کسب و کار شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
ساختارمالکیت کسب و کارهای اقتصادی و تصمیم گیری تامین مالی خارجی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
ارزش درک شده مشتری در قصد خرید محصول
ارزش ویژه برند و برندسازی درون سازمانی نسبت به تعهدات برند
بازاریابی سبز و رضایت بر نگرش نسبت به محصول
رضایت و وفاداری مشتری در تعدد خرید
رویکردهای موثر در وفاداری به برند
شهرت برند در قصد خرید مصرف کنندگان
قابلیت اعتماد به برند در عملکرد برند
کارآفرینی اجتماعی و رابطه آن بر توسعه مسیولیت اجتماعی سازمان
تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک صادرات استان مازندران)
نقش نوآوری سازمانی بر عملکرد مالی و غیر مالی
نقش صنعت گردشگری و جذب توریسم در ایجاد کارآفرینی
کار آفرینی، امنیت اجتماعی و حقوق شهروندی
بررسی تیوریکی عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی کارکنان
نقش کیفیت بازارهای محلی در رضایت و وفاداری گردشگران
تاثیر هوش اخلاقی بر کارآفرینی سازمانی
بررسی تاثیر هوش عاطفی بر کارآفرینی کارکنان
تاثیر سیاست های پولی بانک مرکزی بر کسب و کار شرکتها در ایران
بررسی رابطه بین فرصت های کارآفرینی سازمانی موثر بر احساس امنیت شغلی
رابطه بین مدیریت خلاقیت و کارآفرینی
نقش کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتماد در استفاده از کسب و کار های الکترونیکی
نشاط سازمانی زمینه ای برای کارآفرینی درون سازمانی
کارآفرینی و مسایل حقوقی
قصد خرید مشتریان با توجه به میزان آگاهی آنان نسبت به قیمت محصولات
برندگرایی و عملکرد برند
نقش جذابیت نام تجاری در ایجاد شناسایی نام تجاری مشتری
شخصیت برند در ایجاد وفاداری به برند
مروری بر تحولات تاریخی برند و برندگرایی
تبلیغات دهان به دهان در مورد برند و وفاداری مشتریان
استراژی های توسعه صادرات در تجارت
نقش ریسک ادراکی بر نگرش مشتری با قصد خرید
تاثیر تبلیغات دهان به دهان در تعاملات رسانه ای با توجه به کیفیت رابطه ای برند
ویژگی های شخصیتی مصرف کنندگان و شخصیت برند
محبوبیت برند در وفاداری مصرف کنندگان
نقش تجارت الکترونیک در توسعه صادرات
بازارگرایی و کسب و کار
تاثیر درگیری و قصد خرید مجدد مصرف کنندگان
نقش رضایت مشتری و ارزش ویژه برند کالا
تحلیل مشتری بر دستیابی مجدد به مشتریان
نقش مسیولیت اجتماعی بر عملکرد مالی
مطالعه تاثیر متغیرهای نوین اینده پژوهی و کارافرینی بر مدیریت استراتژیک امنیت سایبری کشور
آموزش کارآفرینی در حوزه محیط زیست برای سازمان های مردم نهاد: یک مطالعه ی مرور نظام مند
تحلیل انواع مدل های آموزش کارآفرینی در حوزه محیط زیست؛ ارایه راهبرد پیشنهادی ویژه سازمان های مردم نهاد
تاثیر رشته تحصیلی دانش آموزان بر کارآفرین مستقل شدن آنان (مورد مطالعه :دانش آموزان دبیرستان ها و هنرستان های شهرستان چالوس)
تاثیر لوگو در تبلیغات و ارتباط آن با برند
نقش کارافرینی اجتماعی بریادگیری سازمانی درسازمان
وفادارسازی مشتریان در خرید از شبکه های اجتماعی
مدارس کارآفرین زیر بنای تولید ملی
مطالعه و بررسی نقش دانشگاه ها در تغییر الگوی مصرف و رشد کسب و کار به کمک برندینگ
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتقای کارآفرینی از دیدگاه کارکنان شرکت فولاد خوزستان
بررسی عوامل موثر بر گردشگری صنعتی:(مورد مطالعه پالایشگاه نفت آبادان به عنوان یک مقصد گردشگری و سرمایه گذاری)
مروری کلی بر روش های تامین مالی در شرکتهای نوپا (استارت آپ ها)
بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر نوآوری استراتژیک با توجه به نقش تعدیل گری تفکر استراتژیک در کارکنان بانک ملی غرب استان مازندران
نقش رهبری استراتژیک در کسب و کارهای فناورانه
نقش گردشگری در افزایش تولید داخلی
تبیین ارتقای تولید ملی بر اساس نظام کارآفرینی
تامین مالی در شرکت های کوچک کارآفرین
مروری بر تاثیر شبکه های اجتماعی بر برندسازی شخصی
استرس مالیاتی در کسب و کارهای کارآفرینان
استرس مالی کارآفرینان
نهادها و سازمانهای فرهنگی و کارآفرینی
آموزش عالی، صنعت و کارآفرینی
دانشگاه آینده و کارآفرینی
Financial Literacy, Mathematics and Marketing
نقش هوش سازمانی بر توسعه کسب و کار ها
کارآفرینی سازمانی: اولویت بندی موانع داخلی (ساختاری – رفتاری) با تاکید بر دیدگاه مدیران (مطالعه موردی در اداره کل بنادروکشتیرانی استان مازندران-بندر نوشهر)
ریسک عدم پرداخت تعهدات در شرکت های دانش بنیان آشنایی، اثر و نحوه عمل
بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی سازمانی
تبیین آموزش خودآگاهی بر کسب و کار سلامت
بررسی کارآفرینی فردی بر توسعه نیروی انسانی
تبیین نقش حسابداری مدیریت در فرآیندهای کارآفرینی با تاکید بر مفهوم ارزش آفرینی
نقش هوش هیجانی کارکنان در کسب و کار
جستاری در مقوله شکست کارآفرینان نوپا در کسب و کارهای خرد،کوچک و متوسط
کارآفرینی و مدیریت منابع طبیعی با تکیه بر ظرفیت های غیرچوبی جنگل های هیرکانی
بررسی تاثیر مدیریت بازاریابی سبز با تاکید بر نقش میانجی فعالیت های اجتماعی و زیست محیطی بر بهبود هوش رقابتی بازاریابی شبکه ای (مطالعه موردی: کارخانه افشره)
تعیین ارتباط یادگیری سازمانی با خلاقیت و کارآفرینی سازمانی در بین کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان مشگین شهر
مدل معادلات ساختاری غیرخطی در داده های کسب وکار با رویکرد نیمه پارامتری
مروری ساختارگرایانه بر پیوند استراتژیک فناوری و کارآفرینی
نقش سبک های تفکر و عزت نفس در پیش بینی خصیصه کارآفرینی (مورد مطالعه: مدیران دوره دوم متوسطه غرب استان مازندران)
ارتباط بین ارزش ویژه برند و استراتژی های بازاریابی در کسب و کار های کارآفرینانه
مقایسه مدارس و دانشگاه کارافرین با مدارس و دانشگاه های 2 آموزشی در ایجاد تفکر خلاق
آموزش کارافرینی و مدرسه کارآفرینانه رویکردی جدید در تربیت و رشد دانش آموزان