Articles Stat:
Number of Articles: 112Number of Proceeding pages: 1045
Papers View: 180402
02nd Student Conference of Entrepreneurship
02nd Student Conference of Entrepreneurship In date 2012-10-11 by ,دانشگاه شاهد in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 02nd Student Conference of Entrepreneurship
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 02nd Student Conference of Entrepreneurship
اثر بخشی تیم سازی و تصمیمات گروهی (تیمی) درسازمان های کارآفرینی
ارائه راهکارهای ارتقای سطح کارآفرینی (مطالعه موردی شهرداری مشهد)
ارائه مدل کاربردی مکان یابی بهینه مراکز کارآفرینی با استفاده از مدل AHP فازی گروهی: مطالعه موردی مرکز کارآفرینی دانشگاه شاهد
ارزشگذاری استراتژیک کسب و کارهای کارآفرینانه اینترنتی در ایران
ارزیابی وضعیت مدیریت دانش جهت حمایت از نوآوری در سازمان تامین اجتماعی شهر کرمان
ارزیابی ویژگی های کارآفرینانهی دانشجویان : بررسی موردی دانشگاه شهید چمران اهواز
استلزامات، ضرورتها و چالشهای کسب و کار زنان روستایی
اولویت بندی شاخص های بهره وری زنان کارآفرین با استفاده از روش تصمیم گیری AHP گروهی-فازی
بررسی اثر سرمایه اجتماعی بر نوآوری، مطالعه موردی (مقایسه کشورهای منتخب منطقه MENA و گروه OECD)
بررسی ارتباط ابعاد هویتی با ویژگیهای شخصیتی کارآفرینی بر روی دانشجویان دانشگاه های علمی کاربردی شهرستان چالوس
بررسی ارتباط بین خلالیت فردی مدیریت زماى
بررسی تأثیر آموزش مهارت های کارآفرینانه بر توسعه مشاغل خانگی شهر سمنان
بررسی تاثیر افشای مسئولیت اجتماعی از دیدگاه کارآفرینان شهرستان شیراز
بررسی تأثیر برنامه درسی کارآفرینی بر تمایلات کارآفرینانه هنرجویان سال سوم شاخه های فنی و حرفه ای و کار و دانش هنرستان های شهر داراب
بررسی تاثیر دورهای کارآفرینی بر شخصیت کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان فیروزآباد
بررسی تاثیر رویکرد کارآفرینانه بر عملکرد سازمانی کسب و کارهای کوچک شهرستان یزد
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر ابعاد رفتاری کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: دانشگاه اصفهان)
بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر روحیه و خلاقیت کارآفرینی دانشجویان دانشگاه خوارزمی تهران
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمان ( مطالعه موردی : شرکت سبحان انکولوژی)
بررسی تأثیر ویژگیهای روانشناختی و خانواده بر تمایل به کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت)
بررسی تأثیر یادگیری سازمانی (مدل مارسیک و واتکنیز) بر نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: کارخانجات شرکت نساجی بروجرد)
بررسی تعیین اولویت سرمایه گذاری در طرح های صنعت کشاورزی با استفاده از مدل تلفیقی AHP و TOPSIS (مطالعه موردی: سازمان اتکا)
بررسی رابطه بین تمایل به کارآفرینی و میزان گرایش به مهارت آموزی (آموزش های فنی و حرفه ای)
بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و کارآفرینی سازمانی (مطالعه ای موردی در سازمانهای دولتی شهر کرمانشاه)
بررسی رابط بین صفات شخصیتی و تمایل به ایجاد کسب و کار کارآفرینانه با استفاده از مدل پنج عاملی شخصیت (مطالع موردی: دانشجویان دانشکد مدیریت دانشگاه تهران)
بررسی رابط بین کارآفرینی سازمانی و نوآوری در شرکت لاستیک بارز
بررسی رابطه بین میزان پایبندی مدیران به اخلاق حرفه ای و کارآفرینی شرکتی
بررسی رابط بین یادگیری سازمانی و سرمایه انسانی با کارآفرینی سازمانی در شهرداری شهر شیراز
بررسی رابطه خودکارامدی کارآفرینی و باورهای کاریابی و تصمیم گیری شغلی در دانشجویان کارشناسی ارشددانشگاه اصفهان
بررسی رابطه رفتار شهروندی سازمانی با فرهنگ کارآفرینی در سازمانهای دولتی شهر بیرجند
بررسی رابطه کارآفرینی سازمانی با عدالت سازمانی درشرکت های کوچک در استان خراساى جنوبی
بررسی رابطه گرایش به کارآفرینی شرکتی و رضایت شغلی کارکنان زن نمایندگی های فروش شرکت سهامی بیمه ایران
بررسی رابطه ی گرایش کارآفرینانه یادگیری سازمانی و عملکرد نمایندگی های بیمه ی کارآفرین در استان یزد
بررسی رابطه ی هوش اجتماعی با مهارت کار آفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد شهرستان چالوس
بررسی رابطه هوش سازمانی و نوآوری سازمانی در سازمان امور اقتصادی و دارایی شهر کرمان
بررسی رابطه و تاثیر متقابل کارآفرینی سازمانی و سرمایه اجتماعی (مطالعه موردی در بانکهای خصوصی و دولتی استان گیلان)
بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی با گرایش به خلاقیت در مدیران ناحیه یک آموزش و پرورش کرمان
بررسی روابط متقابل کارآفرینی ، بازارگرایی و یادگیری گرایی و نقش این عوامل برروی نوآوری و ارزش مشتری
بررسی روابط میان یادگیری سازمانی، تشخیص فرصت کارآفرینانه و عملکرد نوآوری
بررسی کارکردها و قابلیت پذیرش تجارت سیار
بررسی محرک های محیطی و سازمانی مؤثر بر کارآفرینی زنان
بررسی میزان آگاهی دانشجویان کارشناسی ارشد رشته ی برنامه ریزی درسی از مهارتهای کارآفرینی ضرورٍت آموزش کارآفرینی
بررسی میزان انگیزه ، خلاقیت،و ظرفیت کار آفرینی در دانشجویان دانشگاههای علمی کاربردی (مطالعه موردی دانشگاه علیم کاربردی چالوس)
بررسی میزاى کاربست مولفه های کارآفرینی در برنامه درسی هنرستان های فنی و حرفه ای
بررسی میزان وابستگی دو مقوله ی «آموزش و توسعه» در کارآفرینی
بررسی نقش جو مدرسه در ساختار کارآفرینانه مدارس متوسطه از دیدگاه دبیران
بررسی نقش فرهنگ کارآفرینی بر حرفه ای گرایی مربیان فنی و حرفه ای (مطالعه موردی: مرکز فنی و حرفه ای واحد بناب)
بررسی نقش مولفه های برنامه درسی پنهان در توسعه روحیه و مهارت های کار آفرینی از دیدگاه دانشجویان و متخصصین مراکز آموزش عالی
بررسی و مطالعه تاثیر مدیریت نوآوری بر فعالیت های کارآفرینانه در ایران و کشورهای عضودیده بان جهانی کارآفرینی
بررسی و مقایسه ی نگرش کارآفرینانه ی دانشجویان دانشکده های کشاورزی دانشگاه های شیراز و آزاد واحد ایلام
پرورش روحیه کارآفرینی در میان دانشجویان و رابطه آن با جو سازمانی
تأثیر آموزش در ایجاد انگیزه کارافرینی در افراد
تاثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان
تاثیر جو سازمانی بر کارآفرینی مراکز آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان
تاثیر دورکاری به کمک فناوری اطلاعات ارتباطات در کارآفرینی
تاثیر شبکه اجتماعی برتشخیص فرصتهای کارآفرینی
تأثیر مسئولیت پذیری بر کارآفرینی فردی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از دیدگاه اعضا هیات علمی
تاثیر مشاوره شغلی به شیوه نظریه یادگیری-اجتماعی کرامبولتز بر نگرش کسب و کار خانگی دانشجویان دختر دانشگاه شهید بهشتی
تبیین کننده های نیت کارآفرینانه دانشجویان نظام آموزش عالی کارآفرینی ایران: تحلیل جنسیتی
تجزیه و تحلیل هوش هیجانی در ارتباط با بروز رفتار کارآفرینانه در بین کارکنان وزارت نیرو
تحلیل و بررسی رابطه صنعت و دانشگاه، با نگاهی به دانشگاه کارآفرین
تدریس پروژه محور مسیری برای کارآفرینی
چگونگی تقویت روحیه کارآفرینی دانش آموزان مدارس متوسطه از طریق عناصر برنامه درسی
دولت کارآفرینی؛ موانع و راهکارها
رابطه ی بین ساختار سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: کارخانجات شرکت نساجی شهرستان بروجرد)
راهبردهای نوین بهبود فضای کسب و کار صنعت خراسان رضوی
رتبه بندی دانشکده های دانشگاه بر اساس شاخص های کارآفرینی با استفاده از تکنیک TOPSIS (مطالعه موردی: دانشکده های دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر)
رتبه بندی نقش ابعاد شخصیتی بر شکل گیری تمایلات کارآفرینی با استفاده از تکنیک (AHP)
شناسایی عوامل موثر بر قصد کارافرینی دانشجویان مهندسی در شرف فارغ التحصیلی (مطالعه موردی: موسسه آموزش عالی سجاد)
شناسایی فرصتها و شاخصهای کارآفرینی جهت ارائه راهبردهای ترویج و اشاعه فرهنگ کارآفرینی در بین خانواده ها
شناسایی و بررسی عوامل محیطی بر کارآفرینی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشکده راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران)
شناسایی ویژگی های کارآفرینی در بین کارآموزان سازمان فنی و حرفه ای شهر اهواز
عوامل موثر بر کارآفرینی زنان
مدل مفهومی رشد سریع در شرکتهای کارآفرینی: بررسی تاثیر اقبال، امکان گرایی و بازاریابی کارآفرینی
مطالعه توان نهفته شبکه های اجتماعی مجازی در ارتقاء کارافرینی سازمانی
مطالعه تئوریکی تجربی نقش تکنولوژی اطلاعات در کارآفرینی و کسب و کار سازمان
موانع ایجاد کسب و کارهای جدید از دیدگاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
موانع پیش روی برنامه کارآفرینی در دانشگاه (تحلیل موردی دانشگاه مازندران)
نقش آموزش در کارآفرینی و توانمندسازی سکونت گاه های غیررسمی (حاشیه نشینی)
نقش خانواده در کارآفرینی زنان
نقش فرهنگ و نظام ارزشی جامعه در خصوص ایجاد و توسعه کسب و کارهای کارآفرینانه
نقش مدیریت دانش در استراتژی های رشد SME ها
نقش مراکز رشد پارکهای علم و فناوری در توسعه کارآفرینی
نقش متناب سازی روشهای آموزش برنامه های درسی با موقعیت رجعی آنها در میزان افزایش کارآفرینی دانش آموختگان رشته های علوم انسانی
الگوهای کارآفرینی ایرانی اسلامی
اولویت بندی استراتژی ها و مولفه ای کارآفرینی در آموزش عالی از دیدگاه متخصصان و دانشجویان دانشگاه
اولویت بندی شاخص های محیطی کارآفرینی با استفاده از مدل AHP و ارائه خط مشی های پیشنهادی
بررسی عوامل اجتماعی موثر بر فرهنگ کارزنان (مطالعه موردی: کارکنان زن بخش دولتی در استان ایلام)
تفکر اثرسازانه؛ نگرشی نوین در شیوه تفکر کارآفرینان
رابطه ی بین یادگیری سازمانی و کارآفرینی درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت پیشگامان تابان)
رتبه بندی موانع بکارگیری نظام تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کارآفرینانه
شناخت نیاز ها و راهکارهای آموزش کارآفرینی به دانشجویان (مطالعه ی موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم)
شناسایی پتانسیل های کارآفرینی حوزه صنعت و خدمات بخش های کشاورزی و دامپروری شهرستان ایذه به منظور ایجاد اشتغال (کسب و کار)
شناسایی فرصتهای کارآفرینی از طریق فرایند علم سنجی در پایگاه اطلاعاتی و استنادی WOS (مطالعه موردی: علم نانو ساخت و تولید)
عوامل موثر بر فرایند تجاری سازی اختراعات و نوآوری های دانشگاهی در کشور ایران
مروری بر نوآوری برخی شرکتهای موفق در عرصه بازاریابی
بررسی و اولویت بندی موانع فرهنگی و اقتصادی توسعه فضای کارآفرینی در ایران و ارائه خط مشی های پیشنهادی با استفاده از مدل AHP فازی گروهی
نیت کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی: تاثیر متغیرهای محیطی و مطلوبیت درک شده کارآفرینی
ارائه مدل مفهومی برای ایده پردازی درفرآیند مخاطر پذیری سازمان
ارزیابی مقایسه ای شاخص های کارآفرینی سازمانی با رویکردی ترکیبی از FMCDM و BSC
بازیهای رایانه ای ابزار جدید آموزش کارآفرینی با هدف ذهنیت بخشی برای کسب و کار در فضای داد و ستد اسلامی ایرانی
بررسی تأثیرگرایش کارآفرینانه دانشگاهی بر عملکرد مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی ایران
بررسی شاخصهای شکل گیری شهر خلاق (مطالعه موردی مشهد)
بررسی علل شکست فعالیت های نوآوری در کسب و کارهای کوچک و متوسط درشهر زاهدان
بررسی عوامل تأثیرگذار بر کارآفرینی سازمانی و رابط آن با عملکرد سازمانی (مطالعه موردی کمیته امداد امام خمینی استان خوزستان)
بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی در بخش کشاورزی (مطالعه موردی: روستاهای شهرستان سنندج)
بررسی و تحلیل وضعیت کارآفرینی اجتماعی در منطقه چهارده شهرداری تهران
تبیین استراتژی های اشتغال فارغ التحصیلان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی ایران
تعیین رابط بین مولفه های مدیریت دانش (بر اساس مدل نوناکا و تاکوچی) با نوآوری سازممانی (مورد مطالعه : شرکت پیشگامان تابان)
خلاقیت حلقه گمشده عدم وجود کارآفرینی در مدارس
شناسایی فرصت های کارآفرینی در حوزه صنعت حمل و نقل ترکیبی
شىاسایی فرصتهای کارآفرینی فناورانه در صنعت خودروسازی ایران مطالعه موردی: فناوریهای نوین و نوظهور ساخت و تولید)