Articles Stat:
Number of Articles: 47Number of Proceeding pages: 637
Papers View: 463
The 5th National Physics Education Conference
The 5th National Physics Education Conference In date 2025-02-26 by Farhangian University, in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: Proceedings The 5th National Physics Education Conference
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The 5th National Physics Education Conference
ارائه روشهای تحلیلی در تدریس فیزیک برای رفع کجفهمی ها و چالشهای دانشجویان جدیدالورود در حل مسائل
واکاوی روش های تدریس نوین برای دانش آموزان در مدارس ایران
تحلیل محتوای کتاب فیزیک پایه دهم رشته علوم تجربی با استفاده از الگوی نمایش اجزای مریل
کاربرد هوش مصنوعی در آموزش فیزیک
تحلیل محتوای فصل اول فیزیک (۱) رشته ریاضی و فیزیک پایه دهم به روش ویلیام رومی
تحلیل محتوای مباحث فیزیک کتاب علوم هشتم براساس روش ویلیام رومی
مزایا و معایب استفاده از هوش مصنوعی در آموزش فیزیک
استفاده از تکنیک ماره در آموزش یادگیری مفاهیم اندازه گیری
روند پژوهشهای آموزش فیزیک کوانتومی: تحلیل داده های ۲۵ سال اخیر
حرکت در فیزیک: ارتقاء یادگیری مفاهیم بنیادی با استفاده از چارچوبهای مفهومی
بررسی میزان اثربخشی رویکرد STEM بر یادگیری مبحث دما و گرمای فیزیک پایهی دهم تجربی
نقش فناوری اطلاعات و الگوی تدریس فعال در آموزش فیزیک
استفاده از هوش مصنوعی به ویژه چت جیپیتی در آموزش فیزیک
بررسی تطبیقی کتابهای فیزیک متوسطه دوره دوم کشورهای ایران و روسیه براساس روش ویلیام رومی
تاثیر فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی در فرآیند یادگیری مفاهیم فیزیک در میان فراگیران
کاربرد هوش مصنوعی در آموزش و یادگیری فیزیک- یک تحلیل کتاب سنجی
کاربرد فناوری در آموزش فیزیک
بررسی مزیت ها و چالش های نظام آموزشی درس فیزیک در کشور کانادا
طراحی فعالیت یادگیری مبتنی بر پژوهش برای آموزش قوانین نیوتون با رویکرد STEAM
آشنایی با ابزارهای هوش مصنوعی در آموزش فیزیک و بررسی مزایا و معایب آنها
بررسی یادگیری در مبحث کار و انرژی و توان کتاب فیزیک پایه ی دهم تجربی با استفاده از حلقه کندوکاو
بررسی رویکردتدریس دبیران فیزیک: نقش عوامل جمعیت شناختی
طرح یادگیری با رویکرد IBSE برای آشنایی دانش آموزان دبیرستان با روش برونیابی در فیزیک محاسباتی
تحلیل سوالات فیزیک علوم تجربی پایه نهم بر مبنای طبقه بندی بلوم
آسیب شناسی نظام ارزشیابی مبتنی بر شایستگی در کتاب فیزیک فنی و حرفه ای
ریاضیات و فیزیک: بررسی تاثیر مهارتهای ریاضی بر یادگیری مفاهیم فیزیکی در دانش آموزان متوسطه اول
نقش هوش مصنوعی در آموزش فیزیک
تاثیر به کارگیری تدریس واقعیت مدار در کاهش خطای نیومن دانش آموزان
تاثیر به کارگیری تدریس به روش داستانوارسازی در آموزش فیزیک بر ارتقا سطح درک و فهم دانش آموزان
تاثیر روش تدریس مشارکتی مبتنی بر جیگساو در آموزش فیزیک بر اختلالات یادگیری
بررسی نگرش دبیران فیزیک نسبت به ماهیت علم
چالش دانش آموزان و دانشجویان در موضوع بردار و مفاهیم مربوط به آن در مباحث فیزیک
تحلیل نقش آگاهسازی دانشجو معلمان رشته آموزش فیزیک در بهره گیری از هوش مصنوعی در آموزش فیزیک
راهکارهای آموزش اثربخش درس فیزیک
بررسی اثربخشی بازآموزی مباحث هندسه تحلیلی ، مثلثات و توابع درجه دو دریادگی ری و حل مسائل فیزیک
اشتباهات و کج فهمیهای رایج در مبحث حرکت شناسی در فیزیک دوازدهم
کاربرد ریاضی در آموزش فیزیک: ساختارهای کروی در فیزیک
مطالعه تاثیر نمرات دروس پایه، به ویژه فیزیک، بر معدل دانشگاهی دانشجو معلمان آموزش علوم تجربی و ارتباط آن با انتخاب رشته برای ادامه تحصیل
فیزیک از طریق بازی: نوآوری در یادگیری با رویکرد پروژهمحور
نقش فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی در آموزش فیزیک
بررسی تاثیر فناوری های نوین در آموزش فیزیک
یادگیری و هوش مصنوعی
رویکرد علوم شناختی در آموزش فیزیک
محاسبه ساختار نواری مواد بلورین بر مبنای نظریه تابعی چگالی و با استفاده از رابط کاربری گرافیکی بورای
تحلیل محتوای فصل پنجم کتاب علوم تجربی پایه نهم (نیروها) بر اساس روش ویلیام رومی
تحلیل محتوای مباحث فیزیک کتاب علوم تجربی پایه نهم متوسطه اول بر اساس روش ویلیام رومی
تحلیل تاثیر آزمایشگاه واقعی و مجازی بر یاددهی، یادگیری و یادداری در درس آزمایشگاه فیزیک