Articles Stat:
Number of Articles: 56Number of Proceeding pages: 721
Papers View: 39754
First National Conference on Economics, Management and Accounting Iran
First National Conference on Economics, Management and Accounting Iran In date 2016-12-18 by ,همايش گستران in City Kerman was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS First National Conference on Economics, Management and Accounting Iran
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in First National Conference on Economics, Management and Accounting Iran
تاثیرسبک های رهبری تحول آفرین و تعامل گرا براثربخشی تغییرات سازمانی
ارتباط بین نسبت مالکیت سهامداران نهادی با شاخصهای عملکرد مالی درشرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر تحریمهای اقتصادی برشاخصهای مالی درشرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه بین استراتژی تنوع و مدیریت سود بادرنظر گرفتن اقلام تعهدی اختیاری دربورس اوراق بهادار تهران
بررسی نگرش کارکنان دانشگاه پیام نور مازندران به وضعیت خدمات الکترونیکی وبسایت دانشگاه
بررسی تاثیر تسهیلات وام اشتغال زایی برافزایش جذب سرمایه گذاری دربانک کشاورزی
تاثیرساختارمالکیت ازنوع جنبه مالکیت بررابطه بین جریان نقدآزاد وشاخصهای سنتی مالی درشرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران
کتابخانه زیربنایی فناوری اطلاعات ITIL
تاثیرتخصص مالی اعضای کمیته حسابرسی برویژگیهای سودپیش بینی شده
بررسی رفتار مصرف کننده و تاثیرنحوه برخورد بامشتری درافزایش فروش کالا و خدمات
نقش رسانه ها و شبکه های اجتماعی درمدیریت استراتژیک بازاریابی
نگرشی به موهبات و معضلات شخصیت برند و تاثیربرتصمیمات مصرف کننده دربازارهای رقابتی
برندسازی و ارتباط آن بااستراتژی های بازاریابی
تاثیرفرهنگ و خرده فرهنگها بررفتارمصرف کننده
مروری بر تاثیر اخلاق و انگیزه درمدیریت سود
انواع روشهای صحیح تبلیغات درعرصه تجارت و تاثیرآنها برفرایندتصمیم و خرید مصرف کننده
بررسی لزوم تغییرات و چالشهای مدیریت استراتژیک بازار براساس موقعیت فرهنگی
تاثیرپول نقدناکافی و وجوه نقداضافی و چرخه تبدیل وجه نقدبربازده آتی دارایی های عملیاتی
بررسی فاکتورهای موثر و کارا درفرایند تصمیم گیری مصرف کننده
بررسی نقش تبلیغات درافزایش بازدهی استراتژیهای بازاریابی
تاثیرمالیات برارزش افزوده برمتغیرهای کلان اقتصادی موردمطالعه اقتصادایران
انواع فنون و مهارتهای مدیریت استراتژیک بازاریابی جهت ورود موفق به عرصه تجارت
بررسی تاثیر گذاری انواع تبلیغات تجاری بر ذهن مصرف کنندگان
نقش فرهنگ درسطح افشای اطلاعات مالی
رابطه بین بازبودن تجاری و اندازه دولت درکشورهای D8
مدیریت استراتژیک بازاریابی و عوامل مهم وموثر درجهت رفع مشکلات ورود موفق به بازار
تاثیرنظام تامین منابع انسانی درمدیریت استراتژیک منابع انسانی سازمان
حسابداری محیط زیست حسابداری سبز
کایزن
بررسی مقایسه ای عملکردمالی بانکهای دولتی و خصوصی پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران
بررسی ارتباط بین حباب قیمت و ورشکستگی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران
بررسی میزان اثربخشی یادگیری مبتنی بروب جهت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان
بررسی راهکارهای استقرار بودجه ریزی عملیاتی دردانشگاه پیام نورمرکزایلام
بررسی نتایج بکارگیری صورتهای مالی برمبنای حسابداری تورمی درسازمان توسعه منابع انرژی
مدیریت کیفیت جامع
هزینه یابی برمبنای فعالیت
بررسی ارتباط بین فرسودگی شغلی ودرگیری شغلی و تاثیرآن برتعهدسازمانی و سلامت موردکاوی: اساتیددانشگاه آزاداسلامی واحداراک
بررسی ارتباط بین استراتژی تنوع و مولفه های مدیریت سود واقعی درشرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران
کایزن
ارزیابی وویژگیهای کیفی سیستم اطلاعاتی حسابداری
مدیریت کیفیت فراگیر(جامع)
بررسی وجود حباب قیمت درصنایع بازار اوراق بهادار تهران: مطالعه موردی صنعت مواد و محصولات شیمیایی و خودروسازی
برسی نقش حسابداری سبز درحفاظت محیط زیست
چهارچوب مدیریت کیفیت برای تصمیم گیری مدیریت دولتی
بررسی علل افت و خیز بهره وری درشرکت بهره برداری نفت و گازآغاجاری درچنددهه اخیر
بررسی راه های بهبود مهارتهای عمومی مدیریت دربین مدیران سطوح میانی استانداری ایلام
ارزیابی تاثیرسه رویکردتحلیل بنیادی، تکنیکی وترکیبی CANSLIM درتجزیه و تحلیل اوراق بهادار
تاثیرکارایی سرمایه فکری برمربوط بودن اطلاعات حسابداری شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران
بررسی ارتباط بین مدلهای سنجش مدیریت سود
سیستم های اطلاعات حسابداری
حسابداری تورمی
مطالعه رابطه سیاست تقسیم سودو ارزش شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران
واکنش حسابرسان نسبت به رفتارمدیریت سود درشرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران
مروری برمفهوم هزینه یابی برمبنای هدف
تاثیرروشهای مختلف تامین مالی بربازده سهام درشرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران
برنامه ریزی استراتژیک و رویکردهای مختلف آن