Articles Stat:
Number of Articles: 22Number of Proceeding pages: 311
Papers View: 5691
The 5th National Humanities and Management Conference
The 5th National Humanities and Management Conference In date 2023-03-10 by ,دبیرخانه دایمی همایش in City Qom was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The 5th National Humanities and Management Conference
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The 5th National Humanities and Management Conference
بررسی تاثیر سیاست پولی نامتعارف بر عملکرد بانک
تاثیرکارایی،حاشیه سود،نرخ بازده دارایی ها و نقدینگی برریسک اعتباری در بانکهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران
بانکداری اسلامی در انگلستان: مطالعه موردی بانک اسلامی بریتانیا
برخی عوامل تاثیر گذار برتبدیل شدن ایران به یک مرکز مالی بین المللی ومزایای آن
ابهامات ومشکلات پیش روری خصوصی سازی در بانک های توسعه ای در ایران
بررسی طرح کنترل و بازرسی بسته بندی محصولاتمطالعه موردی: شرکت ایران تابلو
بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر چابکی سازمانی با نقش میانجی اعتماد سازمانیمدیران مدارس پسرانه دوره دوم متوسطه دوم ناحیه یک شهر خرم آباد
طرح کنترل و بازرسی محصول نهاییمطالعه موردی: شرکت ایران تابلو
بررسی رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی و منابع قدرت مدیران درسازمان های دولتی
تعامل با مردم واخلاق مداری هنر گمشدهدرحوزه ایمنی و مدیریت بحران شهری
ارزیابی قابلیت های نوین سنجش از دور در مدیریت جنگل
بررسی نقش مدیریت هزینه بر مبنای فعالیت بر کاهش هزینه های سازمانی
مدیریت هزینه هدفمند و مدیریت هزینه کیفیت، راهکاری جهت کاهش هزینه هایشهرداری شهر مشهد
نقش دوسوتوانی دیجیتالی در شکل گیری کارآفرینی سازمانی دیجیتال
تحلیل رویکرد های تصمیم گیری در مدیریت بازرگانی و راهبردهای موثر درتصمیمات مدیران
نقش مولفه های مدل تبلیغات وب دو کاف در شکل گیری قصد خریدمورد مطالعه: کاربران گوشی هوشمند شهر مشهد
بررسی تاثیر تفکر انتقادی بر یادگیری دانش آموزان
تبیین عوامل تاثیر گذار در سیاست گذاری بازرگانی بر اقتصاد کشور
تاثیر عوامل بازاریابی بر صنعت بیمه
بررسی تاثیر استفاده از روش های بازاریابی دیجیتال در بازاریابی بین المللی
بررسی تاثیر تبلیغات در توییتر بر جهت گیری مخاطبان نسبت به برند تبلیغ شده
بررسی چگونگی اجرای کمپین محتوایی مبتنی بر روش های بازاریابی محتواییدر توییتر