Articles Stat:
Number of Articles: 20Number of Proceeding pages: 343
Papers View: 12558
Fifth International Conference criticize and analysis of management
Fifth International Conference criticize and analysis of management In date 2019-03-03 by ,موسسه علمي فرهنگي آپادانا با همكاري مراكز علمي دانشگاهي in City Bandar Abbas was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS Fifth International Conference criticize and analysis of management
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in Fifth International Conference criticize and analysis of management
سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا TDABC در فرآیند تولید مرغ تخم گذار پولت
بررسی جایگاه سازمانی زنان در مدیریت گردشگری داخلی
اثر بازی سازی بر پذیرش همراه بانک
نقد و بررسی اهمیت هماهنگ سازی استاندارد های حسابداری ملی با استانداردهای حسابداری بین الملل با رویکرد توسعه جهانی
زدایی در لایحه قضا زدایی در دو مبحث جرایم زیست محیطی و پزشکی و در مبحث جرایم بهداشتی درمانی
ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از کارت امتیازی متوازن در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران
پارامترهای تاثیر گذار بر بازار مسکن در ایران (مطالعه موردی شهر اردبیل)
بررسی ملاحظات اخلاقی و نظام مدیریت آراستگی 5s در ارتقاء حسابداری
کتابخانه های سبز، گامی در جهت تحقق توسعه پایدار
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب استراتژی های ورود به بازارهای بین المللی شرکت توان
راهکارهای نوین قضا زدایی در نظام دادرسی ایران
نقد وواکاوی درپاره ای از مشکلات حضانت مادر برای کودک
بررسی وتبیین جایگاه مالیات دردکترین اقتصاد مقاومتی،موانع وچالش ها
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر سبک زندگی جوانان شهر مشهد با رویکرد ارتباطات بین فردی
بررسی رابطه بین استفاده از اشکال مختلف شبکه های اجتماعی و انتخاب مواضع سیاسی دانشجویان
تبیین نقش نوآوری باز و نوآوری استراتژیک بر عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفتکش ایران)
تحلیل محتوای فرهنگ مصرفی در آگهی های تبلیغاتی( تجاری ) شبکه سه سیما در یک روز از پاییز سال 1397
بررسی ضرورت استقرار مدیریت دانش در دانشکدهی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل در سال 1396-97
استراتژیهای ضد بازاریابی و مدیریت تقاضا در راستای بهبود رفتار مصرف
تاثیر سرمایه اجتماعی بر میزان شادی نیروی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهر تهران با نقش میانجی فرهنگ مشارکتی