Articles Stat:
Number of Articles: 12Number of Proceeding pages: 198
Papers View: 9640
International Conference on Digital Banking Marketing
International Conference on Digital Banking Marketing In date 2021-10-27 by ,Iran Scientific Marketing Institute in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS International Conference on Digital Banking Marketing
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in International Conference on Digital Banking Marketing
ارائه الگویی از بانکداری شرکتی دیجیتال در بانک های تجاری کشور با استفاده از رویکرد کیفی.
تاثیر مدیریت اثربخشی پلتفرم های تجارت الکترونیکی و ابعاد مسئولیت بر مصرف پایدار در زمان بیماری پاندمیک (کرونا) (مورد مطالعه: خریداران آنلاین)
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در تجارت الکترونیک (مورد مطالعه: آژانس مسافرتی علی بابا)
تاثیر قصد کمک به اطلاعات تجارت اجتماعی بر مزایای ادراک شده با نقش میانجی مشارکت اطلاعات تجارت اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت مد و پوشاک)
ایده خلاقانه بکارگیری توکن غیرقابل معاوضه در تایید اصالت و بازاریابی فرش دستباف به منظور ایجاد یک پلتفرم سرمایه گذاری و ارائه خدمات بانکی پایدار
تاثیرنگرش مشتریان در استفاده از اینترنت بانک در بانکداری اینترنتی
بررسی تاثیر محرک های توصیه الکترونیک بر پذیرش بانکداری همراه و اعتماد اولیه (مورد مطالعه : مشتریان بانک پارسیان)
عوامل موثر بر اعتماد مشتریان به اپلیکیشن های بانکی از منظر بازاریابی
تاثیر نوآوری و کارآفرینی بازاریابی دیجیتال درآینده صنعت بانکی (مطالعه موردی بانک ملی ایران )
بررسی ارتباط بین ابعاد مشخص کننده بانکداری الکترونیکی و قبول بانکداری الکترونیک با در نظر گرفتن نقش میانجی انگیزه لذتجویانه در شعب بانک ملی استان گلستان
بررسی عوامل موثر بر ارزش ادراک شده و تحلیل نقش آن در ایجاد رضایت و تعهد در بین کاربران اینترنت بانک مسکن
نقش انگیزه لذت جویانه مشتریان در پذیرش بانکداری الکترونیک