Articles Stat:
Number of Articles: 24Number of Proceeding pages: 204
Papers View: 292
The 8th International Conference on Engineering Education in Iran
The 8th International Conference on Engineering Education in Iran In date 2023-11-06 by Iran University of Science and Technology,Iran Society of Engineering Educationدانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: Proceedings The 8th International Conference on Engineering Education in Iran
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The 8th International Conference on Engineering Education in Iran
نقش مهارتهای سخت و نرم در دستیابی به ماموری ت های دانشگاه کارآفرین
هم افزایی صنعت و دانشگاه در ارتقای کیفیت آموزش مهندسی
ضرورت بازمهندسی الگوی نابرابری آموزشی در کشور با شناسایی و تبیین عوامل موثر بر نابرابری منطقه ای آموزش (با کاربرد مدل معادلات ساختاری)
نقد مینیمالیسم در آموزش مهندسی: لزوم تصویرسازی از مسائل واقعی برای دانشجویان
طراحی رویکرد چند وجهی، برای ارزیابی عملکرد آموزشی اعضای هیات علمی
سیری در تحولات آموزش عالی ایران با محوریت جایگاه، نیازها و اولویت های آموزش مهندسی
بومیسازی و استعمارزدایی از آموزش مهندسی
طراحی حساس به ارزش ، رویکردی جهت مدیریت پیامدهای ناخواسته کاربرد هوش مصنوعی در فرایند آموزش
بررسی چالش های آزمون الکترونیکی از دیدگاه دانشجویان
بازنگری دروس کارشناسی رشته مهندسی حمل و نقل ریلی با استفاده از روش پرسشنامه
برنامه ها و اقدامات توانمندساز دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای تربیت دانشجویان مهندسی همراستا با تحولات انقلاب چهارم صنعتی
نگاهی به آیین نامه های مرتبط با مهارت محوری و ارتباط با صنعت در رشته های مهندسی کشور
بررسی وضعیت موجود مولفه های الگوی آموزش ریاضیات با رویکرد رشد فردی
بررسی میزان بازدهی دروس دانشگاهی در فعالیت های حرفه ای مهندسی ژئوتکنیک
ضرورت به روزرسانی عنوان رشته مهندسی عمران به مهندسی زیرساخت
هویت مهندسی در دانشجویان مهندسی معماری
بررسیرابطه بین عملکرد ریاضیات و زبان انگلیسی دانشجویان کارشناسی دانشگاه پیام نور استان البرز
نقش زیستبوم در ارتقای مهارت های کارآفرینی
بهبود فرایند یادگیری و ارزیابی به کمک فعالیت گروهی در قالب تهیه فیلم از مفاهیم درس
طراحی و بکارگیری چارچوب اجتماع کاوشگر در آموزش مهندسی به شیوه برخط
Teaching Engineering Students English Using Artificial Intelligence (AI) in Comparison with Traditional Methods
ارزیابی عملکرد و رتبهبندی گروه های آموزشی دانشگاه با استفاده از تحلیل پوششی دادهها (DEA ) :مطالعه موردیدانشگاه سجاد مشهد
برنامه های ارتقای یاددهی و یادگیری در دانشگاه آلبرتا کانادا
چارچوب چهار مرحله ای چابک برای بهبود عملکرد دستیاران آموزشی دروس مهندسی