Articles Stat:
Number of Articles: 39Number of Proceeding pages: 383
Papers View: 1211
18th International Conference on New Research in Management, Economics, Accounting and Banking (ICMEAB)
18th International Conference on New Research in Management, Economics, Accounting and Banking (ICMEAB) In date 2024-12-05 by , was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 18th International Conference on New Research in Management, Economics, Accounting and Banking (ICMEAB)
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 18th International Conference on New Research in Management, Economics, Accounting and Banking (ICMEAB)
بررسی نقش توانمند سازی مدیریت دانش بر فعالیت سازمانی با تاکید بر نقش میانجی سلامت سازمانی کارکنان آموزش و پرورش اردبیل
بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر کارکردهای مدیریت منابع انسانی با نقش میانجی اشتیاق شغلی
ارزیابی نقش شاخص های محیطی بر استفاده از ارزهای دیجیتال در حوزه بازرگانی وکسب وکار
بررسی اثر توانایی مدیریت بر کارایی سرمایه گذاری با تاکید بر اثربخشی حسابرسی داخلی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
روش های تامین مالی نوین و بررسی برخی نمونه های انجام شده در دنیا
بررسی نقش هوش کسب و کار و مهارت انسانی بر سرعت تسهیل بین المللی شدن با توجه به نقش واسطه ای فاصله فرهنگی
بررسی تاثیر سیستم های اطلاعات بازاریابی بر رقابت پذیری با نقش واسطه ای قابلیت های بازاریابی
ارزیابی نقش شاخص های محیطی بر استفاده از ارزهای دیجیتال: انتظار عملکرد و شرایط تسهیل کننده در مبادلات
بررسی تاثیر پذیرش تبلیغات شفاهی الکترونیکی مثبت و منفی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی قوم گرایی مصرف کننده (موردمطالعه: مشتریان لوازم خانگی اسنوا)
سویه های رفتاری و فرضیات رقیب در بازار کارا
شناسایی اثرات توانمندسازی منابع انسانی در عملکرد سازمانی
Appropriate governance of the government: A step towards the entrepreneurship of agricultural universities in Iran
بررسی تاثیر سیستم های اطلاعاتی بر بدبینی سازمانی با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی: تحلیل نقش فرهنگ سازمانی، اعتماد و رضایت شغلی
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر استراتژی های بازاریابی تجارت الکترونیک (مطالعه موردی استان تهران)
تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری مشتری به برند در صنعت رستوران
تاثیر حاکمیت شرکتی بر مدیریت سود (رویکرد تطبیقی شرکت های مالی و شرکت های غیر مالی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در سالهای(۱۳۹۶- ۱۴۰۰)
بررسی اثرات کمک های رسمی توسعه ای بر رشد اقتصادی ایران
بررسی و تحلیل اثر تورم بر فقر در کشور ایران
رابطه عوامل موثر درون سازمانی با استرس شغلی
ارزیابی نقش چابکی استراتژیک بر عملکرد سازمانی با تاکید بر نوآوری
بررسی تاثیر شیوه های مدیریت زنجیره تامین پایدار و چابکی زنجیره تامین بر عملکرد پایداری
نقش پژوهشهای نوین در توسعه اقتصاد بازاریابی الکترونیک: بررسی روندهای معاصر، چالش ها و فرصت های پیشرو در اقتصاد دیجیتال (مطالعه موردی: تحول دیجیتال در شرکت آمازون)
بررسی تاثیر قابلیت های شناختی مدیریتی بر دوسوتوانی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط استان البرز
بررسی و اهمیت نقش کارآفرینی در حسابداری
بررسی تاثیر خونسردی محصول بر قصد خرید با نقش تعدیل گری احساسات مشتری (مطالعه موردی: مشتریان خودروهای دنده اتوماتیک در نمایندگی هایایران خودرو شهر اهواز)
تاثیر اصالت برند، کیفیت درک شده و آگاهی برند بر وفاداری برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت تجهیزگستر آموزشی شیدکو)
بررسی تاثیر تعامل برند بر عشق به برند با نقش میانجی نگرش برند (مورد مطالعه: برنامه واقعیت افزوده فروشگاه اینترنتی راسان)
بررسی تاثیر تعامل برند بر نگرش به برند با نقش تعدیلگری تجربه برند (مطالعه موردی: برنامه واقعیت افزوده فروشگاه اینترنتی راسان)
بررسی تاثیر احساسات مشتری و خونسردی محصول بر قصد خرید با نقش میانجی ارزش درک شده (مطالعه موردی: مصرف کنندگان خودروهای برقی شهرتهران)
بررسی رابطه سکوت سازمانی با فرسودگی شغلی با نقش میانجی سلامت معنوی در استانداری اردبیل
تحلیل و بررسی تاثیر تحریم ها در بخش امنیت غذایی و تجارت خارجی اقتصاد کشور ایران
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی برند بر صمیمیت مشتری: نقش خودکارآمدی و دلبستگی هیجانی
ظرفیت جذب سازمانی بر کارایی سیستم های هوش تجاری و عملکرد سازمانی
بررسی نقش سلامت کارکنان در توسعه سرمایه اجتماعی پرسنل شهرداری
کاربرد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در حسابرسی مستمر و تشخیص تقلب مالی
بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر رفتار کارکنان، مسئولیت اجتماعی ادراک شده و جو عاطفی شرکت (مطالعه ای در میان شعب بیمه ای شهر زنجان)
بهینه سازی خدمات شهری با استفاده از هوش مصنوعی: بررسی چگونگی استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی برای بهبود خدمات عمومی
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی خیرخواهانه در صنعت توریسم ایران
تجزیه و تحلیل موانع پذیرش اینترنت اشیا در لجستیک بشردوستانه با روش ترکیبی ISM-DEMATEL