Articles Stat:
Number of Articles: 101Number of Proceeding pages: 1174
Papers View: 10176
4th National Conference on Educational Technology: Smart Education; Opportunities, Challenges and Achievements
4th National Conference on Educational Technology: Smart Education; Opportunities, Challenges and Achievements In date 2024-05-07 by Bu-Ali Sina University,انجمن فناوری آموزشی ایران in City Hamadan was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 4th National Conference on Educational Technology: Smart Education; Opportunities, Challenges and Achievements
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 4th National Conference on Educational Technology: Smart Education; Opportunities, Challenges and Achievements
مدل مفهومی عوامل تاثیرگذار و پیامدهای حکمرانی آموزش هوشمند
چالش های اخلاقی کاربرد فناوری آموزشی
عاملیت یادگیرنده در عصر دیجیتال
ظرفیت برنامه درسی تلفیقی استم برای آموزش هوشمند دوره ابتدایی
اهمیت و نقش آموزش هوشمند در یادگیری مهارتهای زبانی
به کارگیری نظریهی یادگیری شناختی برای توسعه ی فناوری های آموزشی هوشمند
آموزش هوشمند و هدفمندی والا
رویکرد ارزشیابی و سنجش عملکرد یادگیرنده در عصر هوش مصنوعی
چشم انداز و چالش های هوش مصنوعی در آموزش
اثربخشی واقعیت مجازی در تربیت اخلاقی دانش آموزان
واکاوی مولفه های جعبه ابزار یادگیری مبتنی بر فناوری های هوشمند برای استفاده امن دانش آموزان به روش کیفی
واکاوی عوامل موثر بر قصد اعضای هیات علمی دانشگاه به استفاده از ماژول همتاارزیابی برخط در سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی
فرصت ها و ملاحظات اخلاقی ChatGPT در تفکرآموزشی
ارزیابی نگرش دانش آموزان دوره ابتدایی پیرامون یادگیری روبه عقب (وارونه) و رابطه آن با دنیای مجازی با رویکرد آمیخته (مطالعه مورد:مدارس ابتدایی شهر کاج)
ارزیابی تاثیر پکیج آموزشی مبتنی بر دانش محتوای آموزشی فناورانه (TPACK) برانگیزش یادگیری ریاضی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی
بررسی فرصت های سوادرسانه ای در مدارس دوره دوم متوسطه شهر اردبیل از دیدگاه معلمان کتاب تفکر و سوادرسانه
تاثیر گمیفیکیشن بر یادگیری درس ریاضی دانش آموزان هفتم (مورد مطالعه: دانش آموزان کلاس هفتم دبیرستان شهید بهشتی شهرستان خرمدره)
تاثیر آموزش هوشمند بر بهبود عملکرد منابع انسانی و تجارت در حوزهی حقوق و قانون در صنعت و کشاورزی
تاثیر آموزش هوشمند در بهبود فرآیندهای قانونی و حقوقی در تجارت بین المللی
تاثیر حقوق تجارت بین الملل بر توسعه و پیشرفت آموزش هوشمند
تاثیر تجارت و آموزش هوشمند بر توسعه اقتصادی و حقوق اجتماعی
بررسی رابطه میزان استفاده از رسانه های اجتماعی مجازی با سبک زندگی و تعهد سازمانی در معلمان
اثربخشی روش تدریس فعال در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان
تحلیل مبانی نظری شایستگی اخلاقی معلمان و ارتباط آن با آموزش هوشمند در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
مدل ساختاری کیفیت زندگی دانشگاهی بر اساس هیجانات مثبت پیشرفت با توجه به نقش میانجی نگرش به فناوری
تشخیص اجتماع برای بهبود پیش بینی انصراف از تحصیل دانشجویان مبتنی بر یادگیری ماشین
مدل ساختاری پذیرش یادگیری الکترونیکی بر اساس سواد فناوری با میانجیگری تاب آوری روانشناختی و انعطاف پذیری شناختی
مروری بر استفاده از رویکرد های بوم شناختی در طراحی و پیاده سازی نظام های آموزش
اثربخشی یادگیری معکوس بر انعطاف پذیری شناختی، اشتیاق تحصیلی و خودشکوفایی دانش آموزان
سه گانه حرفه ای و ساحت تعلیم و ترییت علمی و فناورانه مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
استفاده از چرخ تعادل زندگی در پیش بینی معدل پایه دهم با استفاده از الگوریتم های داده کاوی
واکاوی رابطه بین روشهای تدریس هوشمند و غیر هوشمند با نگرش شغلی در آموزگاران مدارس ابتدایی دخترانه استان البرز
طراحی الگوی برنامه درسی آموزش هوش مصنوعی در دوره ابتدایی
Effect of Artificial Intelligence on Learning English Language Through the Creation of a Virtual Learning Environment
طراحی آموزشی مبتنی بر گیمیفیکیشن هوشمند
فراتر از تخیل: گامی نوین در آموزش با ربات های آموزشی هوشمند
رقص ربات ها در باغ احساسات: پرورش مهارت های عاطفی با کمک هوش مصنوعی
استفاده از واقعیت افزوده برای ایجاد پویایی در فرآیند یادگیری
سنجش پنهان در بازی های دیجیتال:زمین بازی نیوتن
بررسی حریم خصوصی دانش آموزان در آموزش آنلاین در بستر شاد (شبکه ی آموزشی دانش آموزان)
نقش فناوری بر توانمندی های دانش آموزان با اختلال اوتیسم
بررسی مدارس هوشمند و نقش معلمان در آموزش هوشمند
نقش معلمان در آموزش هوشمند دانش آموزان در مدارس
ضرورت ها و چگونگی استفاده از سواد رایانه ای در جامعه معلمان ابتدایی
مروری نظام مند بر تاثیرات بازیوارسازی در نتایج یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی: با تاکید بر طبقه بندی بلوم
فناوری آموزشی به عنوان نوآوری مخرب سازمانی
فلسفه فناوری آموزشی از منظر تفکر رابطه ای
بررسی دیدگاه معلمان دوره ابتدایی در بکارگیری بازی وارسازی در یادگیری الکترونیکی آنلاین
مقایسه ی آزمایشگاه واقعی صرف و تلفیق آزمایشگاه های مجازی و واقعی در میزان یادگیری دانش آموزان دختر سوم دبستان شهر اصفهان
صلاحیت های دیجیتال معلمان در عصر فوق هوشمندی : مروری جامع بر مطالعات انجام شده
مدیریت کاربرد فناوری در آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه
کاربرد آموزش هوشمند و هوش مصنوعی در ارتقای مهارت های حرفه ای و شغلی معلمان
A systematic review of Iranian EFL teachers’ digital competence
جایگاه فناوری ردیاب چشمی در حوزه آموزش: یک مرور نظام مند
هوش مصنوعی مولد در آموزش نوین، کاربرد GhatGPT در آموزش، فرصت ها و چالش ها
گستره پژوهی فرصت ها و چالش های استفاده از آموزش هوشمند مبتنی بر موبایل در یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدائی
نقش فناوری کمکی در آموزش و یادگیری افراد با آسیب بینایی
کاربرد آموزش هوشمند در مهارت های حرفه ای و شغلی حسابداری
نقش هوش مصنوعی در یادگیری دانش آموزان
شناسایی مبانی فلسفی آموزش هوشمند؛ مرور سریع
اهمیت هوش مصنوعی در آموزش: مطالعه مروری
The Babbel Application: Merits versus Demerits
ابتکار و نوآوری در آموزش و پرورش نوین با استفاده از اینترنت اشیا و بررسی پیشرفت های آن
روایت پژوهی معلمان پیشرو در استفاده از هوش مصنوعی در کلاس درس
Application of Wordclouds as Visual Learning Tools in Language Education
واکاوی چالش های اجرای آموزش مجازی مقطع تحصیلات تکمیلی مطالعه موردی: دانشکده ی علوم انسانی دانشگاه بوعلی سینا
بررسی رابطه رهبری آموزشی و کیفیت تدریس معلمان (مطالعه موردی: معلمان مقطع ابتدایی شهر کرمانشاه)
کاربردهای اینترنت اشیا برای آموزش هوشمند و پایدار؛ رویکرد مرورسیستماتیک
سیستم واقعیت افزوده برای آموزش دانش آموزان کلاس سوم
استفاده از بازی وارسازی در بهبود مشکل یادگیری دانش آموزان در انجام عملیات ضرب با روش اقدام پژوهی
تاثیرآموزش برنامه نویسی با نرم افزار اسکرچ بر مهارت داستان نویسی دانش آموزان
Efficient L۲ Vocabulary Learning via WordUp
تاثیر آموزش مجازی بر یادگیری دانش آموزان
شناسایی محتوای آموزشی سواد هوش مصنوعی به دانش آموزان با رویکرد تحلیل مضمون
پلی برای یادگیری : اثر شبکه های اجتماعی به مثابه فناوری جمعی آموزشی بر تفکر نوآورانه و برآیندهای یادگیری دانشجویان دانشگاه شیراز
روند پژوهش های یادگیری ترکیبی در ایران با رویکرد فراتحلیل
مرور نظام مند بر فرصت ها و چالش های هوش مصنوعی در آموزش
بررسی ذهنیت کارآفرینانه از منظر بازی های دیجیتالی در آموزش عالی: مرور نظام مند
تاثیر روش تدریس گروهی مبتنی بر جیگساو به عنوان یک روش نوین تکنولوژی بر کاهش بدفهمی در موضوع توان و ریشه در پایه نهم
جایگاه آموزش هوشمند در مدارس ایران: بررسی موردی کلاس های زبان فرانسه در تهران
تجارب دانشجومعلمان دختر از استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان)
بررسی ویژگی استاد دیجیتال از نگاه دانشجومعلمان دختر (مطالعه موردی پردیس امام سجاد (ع) خراسان جنوبی)
چالش های اخلاقی و دینی استفاده از شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان)
طراحی یادگیری خرد و مهارت تولید محتوای هوشمند
پیش بینی میزان رضایت دانش آموزان از حضور تدریس معلمان در کلاس های برخط
جایگاه و فرصت های آموزش هوشمند در کلاس های چندپایه
بررسی جایگاه یادگیری سیار در آموزش هوشمند: یک مرور نظام مند
شناسایی وضعیت تلفیق فناوری های هوشمند در کلاس درس معلمان مناطق روستایی
ماهیت مدرسه هوشمند و تاثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان ابتدایی
Comparison of Learning Effects in Modeling Method (Discarded Objects) with Blended-Teaching Method in Learning Physics
کاربرد مدل های زبانی بزرگ در توسعه آموزش عالی هوشمند
Smart competition, Competition intelligence & Entrepreneurial intelligence
آموزش معکوس (فرصت ها و چالش ها): مرور سیستماتیک
بررسی مزایای سنجش پویا مبتنی بر رایانه (C-DA) در آموزش
جایگاه مولفه های رویکرد ارتباطگرایی در محیط یادگیری مبتنی بر هوش مصنوعی
تبیین جایگاه اخلاق حرفه ای در محیط یادگیری مبتنی برهوش مصنوعی با تاکید بر آموزش عالی: یک مرور نظام مند
تبیین رویکرد فلسفی پساپدیدارشناسی و دلالت های آن در آموزش هوشمند
کارکرد سنجش انطباقی کامپیوتری در آموزش و پرورش
تاثیر آموزش به شیوه تلفیقی (مجازی و حضوری) بر یادگیری دریبل بسکتبال: تحلیل کمی و کیفی مهارت
ارزیابی میزان پذیرش فناوری در میان اعضای هیئت علمی در جریان آموزش مجازی
نقش آموزش هوشمند در ارتقای شایستگی های چندفرهنگی دانش پذیران