Articles Stat:
Number of Articles: 68Number of Proceeding pages: 1018
Papers View: 165436
4th International Marketing Management Conference
4th International Marketing Management Conference In date 2010-06-22 by ,Iran Scientific Marketing Instituteگروه پژوهشي صنعتي آرياناانجمن بازاريابي ايران in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 4th International Marketing Management Conference
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 4th International Marketing Management Conference
بررسی پیش زمینه ها و پیامدهای هویت نام تجاری مطالعه موردی: نام تجاری هاکوپیان
تاثیر محصول سبز برفرایند تصمیم گیری خریدمصرف کنندگان مطالعه موردی: مصرف کنندگان خانگی لامپ کم مصرف در شهر رشت
شناسایی شاخصهای ارزیابی مدیریت روابط با مشتری
رابطه ی برنامه های ارتقا صادرات و عملکردصادراتی شرکتهای سنگ ایران
تدوین بازاریابی راهبردی سایتهای توریستی با الگوهای تجویزی مطالعه موردی تفرجگاه پردیس سبزوار
بررسی نقش رفتار شهروندی سازمانی بر وجهه شرکت و وفاداری مشتری مطالعه موردی هتلهای چهار و پنج ستاره اصفهان
بررسی میزان تاثیر عدالت و عواطف بررفتار شهروندی مشتریان مطالعه موردی: بانک تجارت شیراز
مدیریت دانش مشتری فاکتوری موثر در کسب مزیت رقابتی
شهروندگرایی در دولت: بررسی موفقیت دولت در اجرای طرح ارایه خدمات الکترونیکی به شهروندان در ایران
بررسی نقش نوع محصول مصرفی در ارزش ویژه برند ازدیدگاه مشتریان
تحلیل و شناسایی رفتار مشتریان بانکداری الکترونیکی با استفاده از داده کاوی
COMMITMENT, INVOLVEMENT, AND SATISFACTION IN RELATIONSHIP MARKETING
cnfiguration theory assessment of the relationship performance
A discrete-choice model of new product positioning ;evidence from miniator
ارزیابی و رتبه بندی ابزارهای خدمات بانکی از دیدگاه مدیران با رویکرد فازی مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان یزد
بررسی کیفیت خدمت رسانی الکترونیک در بهبود ارتباط با مشتری با سازمان مطالعه موردی: مشتریان شعب مختلف بانک تجارت شهرستانهای یزد و شیراز
مدلسازی و ارزیابی تاثیر دو سیستم SCM,CRM هریک به تنهایی و همچنین ارزیابی توام آنها در یک سازمان فرضی
شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موثر در توسعه محصول جدید NPD، در گروه خودروسازی سایپا با تکنیک AHP
انتخاب استراتژی تجارت الکترونیک با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی مورد مطالعه فولاد آلیاژی اصفهان
تاثیر متغیرهای جمعیت شناختی بر قوم گرایی مصرف کنندگان ایرانی
تاثیر تبلیغات دهان به دهان برخرید خودروهای داخلی مطالعه موردی خودروی سمند شرکت ایران خودرو
تعیین ابعاد بین المللی مارک گذاری در بازاریابی بین الملل
نقش جاذبه محیط داخلی فروشگاه بر رفتار مشتری و میزان افزایش فروش
بررسی میزان پذیرش بانکداری الکترونیک و عوامل موثر بر آن در میان مشتریان بانکی مطالعه موردی شعب بانک ملی شهرستان سنندج
بررسی و تحلیل امکان کاربرد الگوی کیفیت خدماتدر کانال بازاریابی مواد غذایی
اندازه گیری کارایی کشور ایران در مقایسه با کشورهای منتخب براساس صادرات غیرنفتی - رویکرد DEA
بررسی نقش کیفیت وب سایت و عادت به ان در تجارت الکترونیک مطالعه موردی: شرکت قطارهای مسافربری رجا
اولویت بندی تامین کنندگان قطعات خودرو و حفظ مشتریان با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره
بررسی نقش عوامل موثر در کیفیت خدمات برروی رضایت مندی مشتریان کلیدی مطالعه موردی: بانکهای دولتی شهرستان کرج
ارائه مدل تبیین نقش سهم بازار بانکهای ایرانی در رقابت پذیری آنها
طراحی و ارائه مدل تطبیقی برای بکارگیری تکنیکهای بهبود مستمر درحوزه بازاریابی و بازاریابی بین الملل سازمانها
مدلسازی رضایت مشتریان از خدمات بااستفاده از الگوریتم شبکه های عصبی مورد کاوی: سه بانک دولتی ایران
بررسی برند ایران خودرو با استفاده از مدل هویت و تصویر کاپفرر
بررسی مقایسه ای میزان رضایت مشترکان از خدمات اپراتورهای تلفن همراه ( همراه اول، ایرانسل) بررسی موردی در دانشگاههای دولتی شهر تهران
بررسی و تحلیل تحقیقات در حوزه مدیریت بازاریابی در ایران
تاثیر مبادله دانش تجربی مصرف کنندگان در تبلیغ شفاهی بر ارزش استنباط شده مصرف کننده و وفاداری مشتری مطالعه موردی کاربران نرم افزار SPSS
بررسی کارامدی بازاریابی اینترنتی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی عوامل موثر بر بازاریابی محصول جدید در بنگاههای کوچک و متوسط SMEs مطالعه موردی: صنایع غذایی و آشامیدنی استان فارس
بررسی ارتباط منابع مورد نیاز شرکت کنندگان و فرایندهای بازاریابی نمایشگاه تجاری
بازاریابی و تجارت الکترونیک در صنعت توریسم: چارچوب مفهومی برای توسعه و اجرای کسب و کارهای الکترونیکی
تحلیل حاشیه بازاریابی میوه های خشک در استان فارس
تعیین میزان بازارگرایی صنایع کاشی استانهای اصفهان و یزد
تاثیر فعالیتهای بازاریابی بر تصمیم گیری خریدمحصولات سبز
خریدحضوری یا خرید غیرحضوری: مطالعه تطبیقی رابطه فرهنگ با نگرش مصرف کنندگان
اولویت بندی مشتریان در CRM با استفاده از منطق فازی
انتخاب کاراترین محل یک بازار دوره ای به کمک تحلیل پوششی داده ها
عوامل محیط اجتماعی موثر در برند گزینی مشتریان صنعت بیمه مطالعه موردی بیمه پارسیان
بررسی تاثیر کشور سازنده محصول بر درگیری خرید مصرف کنندگان مقیم شهر تهران
شناسایی و ارائه راهکارهای عملی به منظور ارتقا ارزش برند شرکت های انلاین
شناسایی مولفه ها و شاخصهای تاثیرگذار در سنجش بازاریابی درونی
نقش فناوری اطلاعات IT در توسعه بازار شرکتهای کوچک و متوسط SMES
اسیب شناسی مدیریت ارتباط با مشتری: مورد کاوی یک شرکت خودروسازی
مدل مبتنی بر مدیریت دانش درحلقه توزیع زنجیره تامین
بررسی تاثیر کیفیت ارائه خدمات دستگاههای خودپرداز ATM برجذب مشتریان شعب بانک صادرات شهر تهران
بررسی عوامل تاثیرگذار بر نگرش نسبت به تبلیغات به طور کل و تبلیغات موبایلی
بررسی زمینه های استقرار موفق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM در شرکت سرمایه گذاری پرشیا فلز مورد : شرکت سات ها
بررسی فاکتورهای رضایتمندی از سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری مورد کاوی شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری بر رضایت مشتریان مورد کاوی شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس
نقش خدمات نوین بانکی در جذب مشتریان جدید مطالعهموردی دستگاههای پایانه فروش POS
فناوریهای مدیریت ارتباط با مشتری CRM و ایجاد ارزش برای مشتریان
بررسی عوامل موثر بر ترجیح فناوریهای بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان مورد مطالعه بانک سامان
شناخت تحقیقاتی بازاریابی در صنعت خودرو ایران
Customer segmentation with intelligent tools
Critical Success Factors of Customer Relationship Management implementation (A holistic approach)
Constructing a sales forecasting expert system based on a hybrid artificial intelligence model
A Resource-Based Framework of Strategic Marketing Planning to achieve Sustainable Competitive Advantage
Customer Engagement: New Key Metric of Marketing
The Customer Relationship Management strategies: Personal Needs Assessment of Training and Customer Turnover