Articles Stat:
Number of Articles: 25Number of Proceeding pages: 327
Papers View: 1872
First National Conference of Intellectual Properties and Intangible Assets
First National Conference of Intellectual Properties and Intangible Assets In date 2025-02-13 by Islamic Azad University of Isfahan,کمیسیون اقتصاد دانش بنیان و سرای نواوری اتاق بازرگانی اصفهان in City Isfahan was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: Proceedings First National Conference of Intellectual Properties and Intangible Assets
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in First National Conference of Intellectual Properties and Intangible Assets
نقش هوش مصنوعی در ارزشگذاری اشتراک گذاری دانش در سازمان های دانش بنیان
شناسایی حوزه های جدید مالکیت فکری در جهان با ابزار علمسنجی
بررسی کیفیت کنترل بر مدیریت مالی و چالش ها به همراه موانع های دارایی های نامشهود در بنگاه های اقتصادی
هوش مصنوعی و تحول سازمانی: ایجاد مزیت رقابتی از طریق دارایی های نامشهود
نقش ارزشگذاری دارایی های نامشهود در توسعه و تحول سازمانی
تحول دیجیتال و چالشهای نوین ارزشگذاری داراییهای نامشهود در عصر اقتصاد
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر سرمایه فکری به عنوان یک دارایی نامشهود سازمان با رویکرد اهمیت عملکرد (شرکت های دانش بنیان)
تحلیل اقتصادی حقوق مالکیت معنوی در پلتفرمهای دیجیتال: از ارزش گذاری تا تجاریسازی
بررسی نقش ارزشگذاری دارایی های نامشهود در توسعه و تحول سازمانی
تعهدات لیسانس گیرنده در قرارداد لیسانس (مجوز بهره برداری) و جبران خسارت ناشی از نقض آن
نقش داراییهای نامشهود در ایجاد ارزش برای سازمان
ارزیابی اهمیت ارزشگذاری، گزارش دهی و مدیریت داراییهای نامشهود : مطالعه موردی بورس اوراق بهادار تهران
شناسایی، ارزش گذاری و بررسی چشم انداز آینده دارایی های دیجیتال به عنوان یک دارایی نامشهود در سازمان ها: واحدهای صف و ستادی بانک صادرات استان اصفهان
تاثیر سرمایه فکری بر توسعه منابع انسانی با نقش میانجی اوباشگری در سازمان آموزش و پرورش استان های منتخب (اصفهان ، چهارمحال و بختیاری)
نقش ارزشگذاری در تعیین خسارت دارایی های نامشهود
تبیین و ارزیابی استراتژی های بازاریابی فروشگاه های الکترونیکی کتاب بر مبنای ارضای نیازمندی های مشتری
تحلیل و بررسی شاخص های اثرگذار بازاریابی برند در راستای ایجاد ارزش برند
ارزشگذاری استاتیک و ارزشگذاری داینامیک
بررسی اثر برند بهعنوان دارایی نامشهود بر رفتار مصرفکننده: مطالعه موردی در صنعت خرده فروشی
چالش ها و موانع مدیریت ارزش گذاری دارایی های نامشهود در بنگاه های اقتصادی
تاثیر دارایی های نامشهود و حفظ مالکیت معنوی بر ارزش بازار شرکت ها
حقوق مالکیت معنوی دارایی های نامشهود در متاورس
نقش حقوق مالکیت معنوی و تحول دیجیتال در مدیریت دارایی های نامشهود
نقش مالکیت معنوی در رشد و توسعه کارآفرینی صنعتی: چالش ها و فرصت ها در صنایع پلیمر ایران
چالش ها و موانع مدیریت و ارزش گذاری دارایی های نامشهود در شرکت ها