Articles Stat:
Number of Articles: 242Number of Proceeding pages: 3583
Papers View: 580186
6th International Management Conference
6th International Management Conference In date 2008-12-20 by ,گروه پژوهشي صنعتي آريانا in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 6th International Management Conference
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 6th International Management Conference
تحلیل آماری ارتباط TQM و نوآوری در واحد های صنعتی کوچک
بهینه سازی مسائل چند پاسخی در بردارنده پاسخ های کیفی با در نظر گرفتن مکان و پراکندگی پاسخ
تحلیل مدل EFQM با استفاده از سیستمهای دینامیکی
A Model to Estimate Proportion of Nonconformance for Multicharacteristics Product
مقایسه روش های مختلف تجزیه و تحلیل سیستم اندازه گیری در مشخصه های وصفی بوسیله تکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
ارتقاء محسوس بهره وری نیروی انسانی با تجزیه و تحلیل مشاغل
An Integrated DEA-ANN Rough Set Theory Agorithm for Assessment of Impact of Personnel Attributes on Total Efficiency and Efficiency Forecasting
Design and Implementation of the Integrated Health, Safety and Ergonomic (HSE) Model:The Case of A thermal power plant
Integrated HSSE Management Syttems For Industry: An Efficient and Apratical Approach
ادغام مدیریت کیفیت فراگیر و مدیریت منابع انسانی استراتژیک
Service Poka Yoke
The Application of Human Factors Engineering for Evaluation of Overall Performance
The key determinants of e-service quality
ارائه مدل مفهومی ارتباط بلین عوامل کلیدی موفقیت پروژه های شش سیگما و تاثیرات آنها بر عملکرد سازمان
بررسی استقرار سیستم مدیریت کیفیت جامع(TQM) و نقش آن بربهبود رضایت مشتری مطالعه موردی: شرکت مخابرات استان فارس
بررسی رابطه میان بهره وری، سود آوری و عملکرد سازمانی و مقایسه شرکتهای کارتن، کاغذ بسته بندی براساس سود عملیاتی
تاثیر خلاقیت و نوآوری بر افزایش و بهبود بهره وری واحد های صنعتی کوچک
تجزیه و تحلیل شکاف کیفیت خدمات مراکز درمانی در محیط فازی(مطالعه موردی:بیمارستان صدوقی یزد)
تعیین شاخص های بهره وری در مناطق عملیات انتقال گازبانگرش سیستمی
خِردگرایی در بنگاه یا خُردنگری در بهره وری
راهکارهایی برای افزایش بهره وری نیروی انسانی
سنجش رضایتمندی مشتری از کیفیت محصول / خدمات بر اساس مدل کانو
طراحی اقتصادی نمودار کنترل چند متغیره T2 هتلینگ با فواصل نمونه گیری متغیر
طراحی مدل ارزیابی عملکرد بر اساس متدولوژی کارت امتیازی متوازن با رویکرد MADM
تحلیل بهره وری با استفاده از مدل ترکیبی DEA و شاخص مالم کوئیست
کاربرد مدل های مختلف هزینه های کیفیت در مدیریت کلان سیستم ها:مطالعه موردی در کارخانه توان باطری
مدیریت استراتژیک هزینه پروژه ها با بکارگیری مدیریت کیفیت
مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان های خدماتی
مسئولیت حقوقی در قبال محصول
مطالعه امکان سنجی پیاده سازی مدیریت مشارکتی بر اساس نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد ها مطالعه یک مورد عملی:سازمان صنایع الکترونیک خراسان رضوی
مطالعه ای تئوریکی- تجربی از کاربر EFQM در ارزیابی عملکرد سازمان ها
مقایسه و تحلیل متئولوژی های عارضه یابی سازمان
بررسی ابعاد رفتار شهروند سازمانی ذر سازمان های دولیتی
نقش استعاره ها در تحول سازمانی
میزان فرسودگی شغلی، منابع و راههای مقابله در مدیران سازمانهای دولتی
بی عدالتی سازمانی:عاملی موثر در به کارگیری مدیدیت تصویر از خود از سوی کارکنان
The Relationship between Organizational Behavior and Corporate Entrepreneurship: An Empirical Study in Iran Industries
نقش رهبری تحول آفرین در مدیریت تغییر
مروری بر تعارض کار- خانواده
طراحی الگوی مدیریت تحول با تاکید بر همراستا نمودن مولفه های تغییر
بررسی میزان تطابق دانشگاه علوم پزشکی اهواز با مولفه های سازمان های یادگیرنده از دیدگاه اعضای هیئت علمی آن در سال1386
بررسی رابطه بین سبک رهبری، سبک حل مسأله و روابط گروه کاری با نوآوری در یک سازمان صنعتی
بررسی رابطه هوش عاطفی مدیران و سبک های رهبری(تحول آفرین- مبادله ای)
بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی کارکنان و تعارض سازمانی
بررسی رابطه بین سبک رهبری مدیران و میزان استرس مخرب کارکنان با توجه به موضع کنترل کارکنان در سازمان تامین اجتماعی ایران
ارائه الگوی فرهنگی مطلوب جهت زیر ساخت مدیریت دانش در سازمان های پروژه محور
Transational and Transformational Leadership Style toward Productivity in Guilan Province,IRAN.
A Comprechensive Integrated Algorithm for Policy Making of Electricity Distribution Units
تحلیل مدل دینامیکی استراتژی یکپارچه تولید در کلاس جهانی: بررسی موردی در ایران خودرو
اریابی تاثیر زمان های تحول احتمالی بر عملکرد سیستم موجودی زنجبره تامین
A New Integrated Algorithm for Assessment and Optimization of Utility Sctors
A Hybrid Approach to Organizational Project Management
Ahybrid GA-TOPSIS Approach for Optimum Operator Assignment in CMS
A new model for assessing of level of leanness in Bahman Motor
An integrated Algorithm to Measure the Effects of Human Resources on Organiztional Effeiciency in a Major Bank
An Integrated Continuous Auditing Project Management Model (CAPM)
ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد و انتخاب تامین کننده در زنجیره تامین با استفادهن از کار امتیازی متوازن(مورد کاوی:گروه صنعتی ایران خودرو)
به کارگیری تئوری های تحول سازمانی در مدل های توسعه ای خرید و ارائه مدلی جهت تحول سیستم خرید و تامین
ارزیابی پیشرفت پروژه با استفاده از شبکه های عصبی
بهره گیری از رویکردهای سازمان های یادگیرنده ترویج استراتژی و مدیریت تغییر در پروژه های مهندسی مجدد فرآیند های کسب و کار
مدیریت زنجیره تامین(SCM) در پروژه های صنعتی مطالعه موردی:پروژه های پتروشیمی
شناسایی عوامل شکست در اجرای BPR و معرفی رویکردهایی به منظور تبدیل آن ها به عوامل موفقیت
طراحی سیستم چند عاملی هوشمند جهت پذیرش و انتخاب تامین کننده در صتعت خودرو ایران(سایپا)
طراحی مدل ازمهندسی ارزش با استفاده ازQFD، جهت بهره گیری در مدیریت پروژه های ساختمانی
مدل ادغامی با تخفیف،فرآیند های تولید ناقص،خرابی و ارزش زمانی پول
مدل سنجی و تحلیل ابعاد سازمانی برای انتخاب رویکرد بهبود فرآیندها
نقد و بررسی مشتقات شاخص اثر بخشی کلی تجهیزات همراه با رویکردی جدید به زیانها جهت شناخت فضای های بهبود
مدیریت فرآیندهای کسب و کار و مبتنی برSOA, پاسخگوی نیاز امروزه سازمانها
آزمون تجربی مدل چند عاملی قیمتگذاری دارای سرمایه ای تعدیلی مطالعه موردی:بازار اوراق بهادار تهران
ارزیابی طرح های سرمایه گذاری با استفاده از روش استدلال مبتنی بر مورد فازی
نقش فن آوری اطلاعات در بورس اوراق بهادار مطالعه موردی اوراق بهادار ایران
بررسی اثر سو گیری های رفتاری بر ساختار سرمایه
تحلیل ارتباط بیننسبت های مالی و نسبت قیمت هر سهم به درآمد آن
مدل سازی فازی برای ارزیابی شرکت های سرمایه گذار در تامین مالی پروژه ها
مدیریت تقاطعCAM-I، چهارچوبی برای ترسیم گردش هزینه ها
Factors Affecting Information Tecnology Diffusion: A Conceptual Analytical Model
Impact of Information Technology on Iran Distribution Company Performance in view of organizational Infrastructures
ارائه مدلی از تاثیر عوامل پاسخ به تغییر بر پذیرش فناوری اطلاعات(با استفاده ازمدلTAM)
ارزیابی عملکرد سایتهای تجاری با روش های چند متغیره
مقایسه کارایی سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات در بانکهای منتخب با رویکرد تحلیل پوششی دادها
An empirical investigation of the process of Reverse Knowledge Transfer within Multinational Corporations
Determining Organizational Information Requirements: A Generic Process-oriented Integrated Framework
Knowledge Management Model in Dynamic Virtual Organizations
مدیریت عملیات سازمانهای فرا خدماتی
Story of TAKFA Plan In Iran
ارائه مدل مفهومی حافظه سازمانی یادگیری سازمانهی مجازی پویا
ارائه مدل مفهومی مدیریت دانش در محیط زایندۀ سازمان مجازی پویا
ارائه مدل استراتژیک مدیریت دانش در ایجاد و توسعه شهر های دانش بنیان
ارزیابی سیستم های اطلاعات منابع انسانی(HRIS)در سازمانهای بخش دولتی و ارائه مدلی برای استقرار آن
استقرار مدیریت دانش با استفاده از سیستم ارزیابی عملکرد شرکت های آب و فاضلاب
انتشار اطلاعات در زنجیره تامین الکترونیکی بیمه: استفاده از سیستم های چند عاملی و وب سرویس
بررسی تاثیر مدل سازی فرآیند های کسب و کار با استفاده از متدولوژی شیء گرا بر ایجاد دانش سازمان
بررسی مزایا و راهکاهای استقرار مردم سالاری الکترونیک در ایران
بررسی موانع بکارگیری سیستم بهایابی بر مبنای فعالیت در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
بررسی موانع پیاده سازی بیمه الکترونیک(مورد کاوی شرکت بیمه دانا)
بررسی و تجزیه و تحلیل موانع تسهیم دانش در سازمان های دولتی مطالعه موردی:سازمان های دولتی استان یزد
پیاده سازی سیستم مکانیزه تخصیص منابع پروژه در شرکت مهاب قدس
توسعه روش ELECTRE با داده های بازه ای به عنوان ابزاری جهت تصمیم گیری مدیران
طراحی الگوی ارزیابی سطح مدیریت دانش در سازمانهای صنعتی ایران
کارائی تیم ها در سازمانهای پروژه محور(مورد کاوی پروژه های راهسازی)
مدیریت تقاطعCAM-I، چهارچوبی برای ترسیم گردش هزینه ها
مقاومت کارکنان خود انگیختگی در پذیرش فناوری اطلاعات
یک مدل جدید به منظور پیاده ساری مدیریت دانش در شرکت های دانش محور به همراه بررسی مطالعه موردی: شرکت نفت ایران
assessing the effect of structuralo-organizational factors on competitive intelligence
ارائه مدلی یکپارچه برای تدوین جهت گیری استراتژیک شرکت های خودروساز با استفاده از الگوی هکس؛مطالعه موردی(مرکز بهمن موتور)
رتبه بندی طرح های اقتصادی و توسعه کلاردشت بر اساس میزان ایجاد ناپایداری در توسعه محلی
طراحی نظام نوین پیاده سازی استراتژی در شرکت ایران خودرو
مدل ارزشی در پروژه های سیاست استراتژیک
Cluster development plan framework
Form Artificial Transferring Oranganizaition to Real Privatization: A Critical Approach
Strategic Management, Benchmarking and Balanced Score Card (BSC): An Integrated Methodology
ارئه چهارچوب ارتقاء تعامل پذیری در سازمان های شبکه شده همکار
ارائه مدل تلفیقی جهت راهبری سازمان با بکارگیری دو مدل تعالی سازمانی کارت امتیازی متوازن
ارائه مدلی کاربردی برای تعیین مناسبترین نوع تفکر برای مدیران بازگانی
ارائه یک مدل مدیریت دانش موفق
ارزیابی موضوعات استراتژیکی برای یک سازمان با مدل سازی فازی
استفاده از تکنیک های ECTRE و TOPSIS جهت مطالعه موردی ارزیابی و الویت بندی استراتژیهای توسعه منابع انسانی شرکت نفت
اندازه گیری عملکرئ مجتمع علوم انسانی دانشگاه یزد با استفاده از کار امتیازی متوازن
بررسی ارزیابی عملکرد R.T.C بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن و ارئه راه کارهای تدوین نقشه استراتژی
پرادایم های نوین مدیریت استرتژیک و کار برد آن ها در رسانه ملی
تحلیل SWOT با کارگیری فرایند تحلیل شبکه مورد کاوی برای شریک صنعتی
کاربرد تلفیق مدل تحلیل پوششی داده ها و کارت امتیازی متوازن در مدیریت استراتژیک
مدل بلوغ در مدیریت تکاملی کیفیت خدمات الکترونیکی فناوری اطلاعات
مدیریت استراتژیک در شرکت های چند رشته ای
مدیریت توسعه خدمات الکترونیک شهری (شناسایی و ارزیابی عوامل استراتژیک)
معرفی یک روش برای سناریو پردازی در یک کسب و کار کوچک و متوسط (نقشه استراتژی پویای پیتزا آرد)
Employer- Provided Training, Job Satisfaction and Employee Turnover- Evidence from the WERS 2004
آسیب شناسی منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف بهبود و توسعه
رفتار شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی
ویژگی های فرهنگی- اجتماعی ایران و نظام پرداخت بر اساس عملکرد فردی
Equal Opportunity in Employment of Diverse Work Groups: The Case of Iran
The Role of Newspaper Advertisements In Recruitment in Pakistan
ارائه مدلی جهت تشخیص و مقایسه سواد جهانی مدیران و کارکنان سازمان های آموزشی
بررسی رابطه بین نظام ارزیابی عملکرد و مدیریت دانش سازمانی
بررسی عوامل تقویت نگرش کارآفرینی سازمانی با تاکید بر آموزش در مدیران بانک ملت استان مازندران
جمع گرایی و جمع باوری در تیم از آغاز تا رشد و تاثیر آنها بر عملکرد تیم
چرخه زندگی کاری مبتنی بر چرخه رشد روانی، اجتماعی اریکسون
مدل فراگیر تعیین شدت اثر عوامل دخیل بر انگیزش کارکنان
بررسی مدل طراحی و توسعه محصولات در حوزه مکاترونیک
برنامه ریزی استراتژیک تکنولوژی جهت انتقال تکنولوژیک چالش ها و راهکارها
تاثیر شاخصه های بازار و محیط فرهنگی بر انتقال تکنولوژی
تحقیق و توسعه تکنولوژی، و بهره وری نیروی کار
How we can do the planning stage of Technology Parks Appropriately
ارائه الگویی جهت انتخاب روش مناسب انتقال تکنولوژی (مطالعه موردی انتقال SAP به ایران خودرو)
ارائه مدل بهینه انتقال تکنولوژی اثر بخش با رویکرد نگهداری و تعمیرات
ارزیابی پروژه های تحقیق و توسعه با استفاده از تلفیق تحلیل پوششی داده ها و کارت امتیازی متوازن
جایگاه دارایی های شایستگی محور در مدیریت منابع انسانی
دریچه ای بسوی مکانیزم های خلق و استفاده از فرصت ها
معرفی متدولوژی تدوین چارچوب نظام جامع مدیریت و ساختار تحقیقات
نوع شناسی مبانی و شاخصهای مطالعه تطبیقی آموزش های کارآفرینی
یادگیری کارآفرینانه؛ رویکردی نوین در یادگیری سازمانی
ارائه مدل مفهومی در ارتباط با نقش نهادهای صادراتی در رشد و توسعه صادرات
بررسی مقایسه ای مدل های مفهومی طراحی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
تعیین بازاریابی قومی با نگرشی بر قومیت های ایرانی
تحلیل رفتار خرید به مثابه یک فرآیند تعاملی عامل موفقیت تصمیم گیری در زنجیره خرید و تامین
مدلی جهت ارزیابی اثر بخشی مدیریت ارتباط با مشتری در بنگاه های ایرانی
مدیریت بازاریابی با استفاده از سیستمهای اطلاعات مکانی
Antecedents of the Internationalization of Cultural Artifact Products.
ارائه مدلی جهت ایجاد ارزش توسط توزیع کنندگان صنعتی در هزاره سوم
ارائه مدلی در زمینه سنجش تحقیقات بازار و آزمون آن در شرکت های صادر کننده ایرانی
ارائه یک چارچوب امتیازی جهت اندازه گیری آمادگی سازمان و عملکرد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM
ارائه یک مدل برای محاسبه ارزش عمر مشتری در سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری
ارزیابی کیفیت خدمات: SERVPERF در مقابل SERVQUAL
بررسی عوامل موثر بر موفقیت در بازاریابی اینترنتی بین المللی شرکت های صادراتی در ایران
طراحی سیستم مدیریت تجارت و خدمات شهری مبتنی بر سیستم اطلاعات مکانی
ظهور نسل جدید مشتریان و ناکارآمدی تئوری های کلاسیک رفتار مصرف کننده
مدل بلوغ مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان
مدل راهبردی ارزیابی، انتخاب و پیاده سازی سیستم های CRM در سازمان ها
مدیریت دانش مشتری با تلفیقی از CRM و KM
مطالعه طتبیقی تاثیرات انواع مختلف محصولات و ویژگی های مشتریان بر خرید اینترنتی
A comparative study of the codes of Ethics in the Fortune 100 and Global 100Croporate Websites
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر نوآوری در بنگاه ها، دیدگاه Resource-based
تاثیر حکمرانی خوب بر توسعه انسانی
ضرورت و ابعاد تحول در مدیریت بخش عمومی بر اساس نظریه حکمرانی خوب
عوامل موثر بر موفقیت بازآفرینی دولت
TYPES OF RELATIONSHIPS BETWEEN FIRMS, COMMUNITIES AND GOVERNMENTS AND THEIR OBSTACLES
ارزیابی اجرا و عارضه یابی برنامه های تحول اداری در برنامه سوم و چهارم
حکمرانی خوب: اکولوژیی متعادل (رهیافتی فرایندی- غایتمندانه)
بررسی و تبیین تئوری حکمرانی خوب
الگوی مطلوب دانشگاه پایدار در نظام آموزش عالی ایران
بررسی تاثیر بکارگیری رویکرد مدیریت دولتی نوین، مطابق با نظریه سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) در سازمان های دولتی و ارائه راه کارهای پیاده سازی آن
بررسی رابطه ترکیب اعضای هیئت مدیره و موفقیت پروژه های سازمانی با استفاده از مدل تغییر پروسی
بررسی و سنجش عوامل ساختاری الحاق ایران به WTO در بخش تعاون و ارائه مدلی جهت مدیریت بر چالشهای موجود
طراحی ساختار سازمانی شرکت خدمات مخابراتی رهیاب
THE LEAKY BUCKET PRINCIPLE OF COMMUNITY DEVELOPMENT IN GLOBEL AND INTERNATIONAL PARTNERSHIPS
بررسی سیر تحول تئوری ها و مدل حاکمیت شرکتی
رویکردی جامع بر نقشهای حاکمیت سازمانی، پویایی های استراتژیک و چرخه عمر سازمان
سبک مدیریتی و انتظار کارکنان سازمان های بهداشتی درمانی
مهندسی مجدد نظام پیشنهادات در شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
استقرار برنامه جامع حفاظت فنی و بهداشت حرفه ای و رعایت قوانین زیست محیطی در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی
طراحی و استقرار سیستم جامع مشترکین با مشارکت بخش عمومی
مدیریت بحران آب در طوفان گونو و پدیده مونسون
برون سپاری ارائه خدمات آب و فاضلاب
فرایند ارزیابی عملکرد مناطق و واحدهای تابعه شرکت بر اساس محورهای مشتری مداری، حفاظت و ایمنی، شاخصهای امور مشترکین، میزان تحقق تعهدات بودجه ای
محیط زیست اساس توسعه پایدار در خدمات
مهندسی مجدد در مدیریت منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان مازندران
ارزیابی عملکرد مالی و رتبه بندی شرکتهای آب و فاضلاب- ابجد
پیاده سازی مدیریت استراتژیک جهت کاهش حوادث شبکه برق فارس به کمک مدل BSC
یادگیری حاصل از پیاده سازی خود ارزیابی بر اساس مدل EFQM در صنعت برق کشور و پیشنهاد روش استفاده از بهینه از آن بعنوان یک مدل و ابزار سرآمدی
بهبود فرآیند تامین کالا
راهکار اجرایی برای بازطراحی و مهندسی مجدد فرآیندها
طراحی، پیاده سازی و استقرار سیستم مدیریت ایمنی پیمانکاران در شرکت برق منطقه ای یزد
شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی مدیر ولتاژ
سیستم اطلاعات جغرافیایی شبکه برق تهران
استقرار سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و یکپارچه سازی آن با سیستم های کیفیت و محیط زیست (IMS)
طرح استعدادیابی، توسعه و بهبود منابع انسانی (تجربه مدیریتی شرکت برق منطقه ای تهران)
مدیریت ایمنی در راستای تحقق جایگاه ایمنی
مکانیزاسیون خدمات شهری تهران، گامی بلند در مسیر توسعه پایدار شهری
استقرار نظام مدیریت محیط زیست بر مبنای استاندارد ISO14001 در شهرداری تهران
خصوصی سازی ناوگان تاکسیرانی
تدوین برنامه ریزی کلان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری های کلان شهرها با استفاده از متدولوژی برنامه ریزی معماری سازمانی
پروژه پرداخت الکترونیکی عوارض شهرداری تهران
نحوه استقرار سیستم مدیریت محیط زیست بر اساس استاندارد ISO14001:2004 در منطقه 21 شهرداری تهران
اوورهال در وضعیت پرواز تجربه پیاده سازی برنامه استراتژیک
تجربیات 5 سال فعالیت های تحقیق و توسعه در مرکز پزشکی، آموزش و درمانی آیت ا... طالقانی
تجربه مدیریتی استقرار نظام آراستگی محیط کار (S5) در دفتر مدیریت منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت ارائه در کنفرانس بین المللی مدیریت
تجربه ارزیابی سیاست های تمرکز زدایی و اعطای خودگردانی به بیمارستان های دولتی وابسته به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
مشارکت با بخش خصوصی در ارائه خدمات درمانی مورد نیاز
نظارن و مدیریت اطلاعات پژوهشی کشور سامانه ملی علم و فناوری در حوزه سلامت
استقرار نظام انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (ستاد مرکزی و کلیه دانشگاه ها/ دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی)
تجارت الکترونیک و سرویس خرید و فروش اینترنتی شرکت پست
بررسی ضرورت ها و چالش های استقرار مدیریت دانش در شرکت ملی گاز ایران
گزارشی تحلیل از یک تجربه مدیریتی در تغییرات سازمانی و توسعه منابع انسانی
ارتقاء سیستم شرکت های گاز استانی با توسعه مدیریت مشارکتی
پیاده سازی تجزیه و تحلیل حالات خطا و اثرات ناشی از آن (FMEA) در شرکت پالایش گاز سرخون و قشم.
مطالعه و ارتقاء سلامت روانی اجتماعی کارکنان شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت پالایش فجر جم در شرکت ملی گاز ایران
مدیریت استرس، تعارض و تناقض در بحران افت فشار گاز شهرستان مهاباد
کنترل و مقاوم سازی شبکه گاز رسانی در برابر زلزله از طریق روشهای پیشرفته تکنولوژی اطلاعات
طراحی مدل مطلوب سازماندهی شرکتهای بخش آب
شیوه ای نوین در برقراری ارتباط مخاطبان با رسانه ملی
ایجاد تحول در برگزاری آزمون های سراسری داخلی با استفاده از فناوری اطلاعات در سازمان صدا و سیما
تجربه مدیریتی، برگزاری نشت های تخصصی خبر با هدف هم آموزی و تبادل در زمینه تولید و پخش اخبار
مستند کردن اطلاعات
تحویل در ساختار شرکت های خدمات پس از فروش با تاکید بر تاسیس شرکتهای مشارکتی
پیاده سازی مدل هوشمند رقابتی در شرکت نوساز
پیاده سازی نظام پاداش مبتنی بر بهره وری در بانک صنعت و معدن
طراحی مدل فرهنگ سازمانی شرکت سایپا یدک
پیاده سازی سیستم CRM در شرکت پارس خودرو
اجرای پیشرفته اصول 5S
جشن تقدیر از پیشنهادات برتر ساعت خوش
گزارش اجرای رفع موانع تولید و کاهش هزینه های اتلاف در شرکت نارین نیرو
طراحی سیستم توزیع پاداش بر مبنای مدل مقایسه عوامل شغلی