Articles Stat:
Number of Articles: 20Number of Proceeding pages: 279
Papers View: 440
The 6th International Conference on Research Findings in Management, Economics and Accounting
The 6th International Conference on Research Findings in Management, Economics and Accounting In date 2024-10-17 by ,دبیرخانه دائمی کنفرانس in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The 6th International Conference on Research Findings in Management, Economics and Accounting
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The 6th International Conference on Research Findings in Management, Economics and Accounting
شناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار بر تردید حرفه ای حسابرسی
تدوین مدل تردید حرفه ای حسابرسی
اولویت بندی اثرات حضور بیمه گران خارجی بر بازار بیمه کشور با استفاده از تکنیک دیمتل وANP
بررسی فراتحلیل متغیرهای تامین مالی در اقتصاد در مطالعات انجام شده در ۱۰ سال گذشته در دنیا
تاثیر ریسک اعتباری بر کارآیی سرمایه گذاری در نیروی انسانی در شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران
تحلیل تاثیر مدیریت دانش بر قابلیت های استراتژیک و پویا در کسب موفقیت مالی و غیرمالیشهرداری
فناوری اطلاعات در حسابداری
انتخاب تامین کننده پایدار بر اساس اصول صنعت نسل ۴.۰ در چارچوب اقتصاد دایره ای درزنجیره تامین شرکت خط لوله و مخابرات نفت ایران
بررسی رابطه بین توانایی نوآوری،نوع نوآوری و عملکرد در شرکتهای تولیدی پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران
تاثیر سکوسازی(فرآیند،شایستگی و دیجیتالی شدن) آموزش بر فردی سازی یادگیری درمحیط های آموزشی
تحلیل تاثیرات تغییرات اقلیمی بر منابع آب و استراتژی های مدیریت پایدار
چالش های مدیریت دولتی و برنامه ریزی در ارتباط با هوشمندسازی منابع انسانی
چگونگی بهره برداری از مدیریت دانش برای ارتقای منابع انسانی در مدیریت مالی
تاثیر رهبری تحول آفرین بر خلاقیت کارکنان شبکه سوم سیما
تاثیر مستقیم و غیرمستقیم سبک های رهبری خدمتگزار و اخلاقی بر خلاقیت کارکنان: تبییننقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی(مورد مطالعه:سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان)
شهرداری ها و چالش قانونگذاری در نظام مالی غیرمتمرکز
ارائه مدل تاثیر نوآوری محصول و مشتری گرایی بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی مزیترقابتی در شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان
بررسی تاثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید مصرف کننده با نقش میانجی ارزش ویژه برند
حسابداری با فناوری بلاک چین و هوش مصنوعی
عوامل سازمانی و مدیریتی تاثیرگذار بر فساد مالی و اداری در نهادهای عمومی غیردولتی