Articles Stat:
Number of Articles: 33Number of Proceeding pages: 451
Papers View: 24599
4th national conference on entrepreneurship and business management knowledge
4th national conference on entrepreneurship and business management knowledge In date 2017-02-24 by ,دانشگاه جامع علمي كاربردي مازندران و شركت پژوهشي طرود شمال in City Babolsar was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 4th national conference on entrepreneurship and business management knowledge
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 4th national conference on entrepreneurship and business management knowledge
بررسی ارزش ویژه برند محصولات ورزشی مجید در شهر تبریز
انگیزه در محیط کارو تاثیر آن بر رضایتمندی شغلی
بررسی رابطه تبلیغات و نو آوری از دیدگاه روانشناختی بر قصد خرید از یک نام تجاری فروشگاهی فروشگاه زنجیره ای خونه به خونه شهرستان بابل
بررسی چگونگی تبدیل خلاقیت به نوآوری در شرکت های دانش بنیان
برسی میزان تاثیر پیاده سازی سند چشم انداز 1404 در افزایش بهره وری در بخش صنعت ,معدن وتجارت با استفاده از مدل SWOT
شناسایی عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی زنان مورد مطالعه: زنان تحصیل کرده استان گیلان
شناسایی و اولویت بندی عوامل عدم موفقیت کسب و کارهای کارآفرینانه مستقر درشهرک صنعتی استان ایلام از نگاه مدیران
بررسی عوامل پیش بینی کننده قصد و رفتار کار آفرینانه در زمینههای آموزشی
بررسی عوامل موثر بر چابک سازی در شرکت لیزینگ شهر
بررسی تاثیر رهبری کارآفرینانه بر خلاقیت و نوآوری سازمانی
بررسی اعتمادپذیری مشتریان به تبلیغات کالاهای ورزشی
بررسی نقش آموزش های کارآفرینی در دانشگاه دراشتغال فارغ التحصیلان: ارایه الگوی مناسب
بررسی رابطه بین اثربخشی فعالیت های برون سپاری شده و میزان عملکرد مالی شهرداری های استان سمنان مطالعه موردی: شهرداری های شهرستان سمنان
بررسی وضعیت کسب و کارهای دانش بنیان در ایران و راهکارهای توسعه آنها
کارآفرینی در بخش صنعت، رشد اقتصادی و اشتغال در اقتصاد ایران
مطالعه توانایی نخبگان و مخترعان تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان و سایر مخترعان در ایجاد کسب و کارهای زود بازده و راه اندازی شرکت های دانش بنیان مطالعه موردی: استان خراسان شمالی
تاثیر تصویر برند بر وفاداری به برند در محصولات ورزشی شرکت های نایک و آدیداس ازدیدگاه مشتریان ورزشی
تاثیر شاخص نهادی ریسک بر گرایشها و ادراکات کارآفرینانه
بررسی عوامل اثرگذار بر پذیرش بانکداری شرکتی
سنجش میزان هوش معنوی با استفاده از رویکرد تیوری مجموعه های راف مطالعه موردی:سازمان تامین اجتماعی غرب استان مازندران
پیش بینی تقاضای گردشگری به ایران با رویکرد جدید شبکه های عصبی فازی
رابطه بین لنگرهای شغلی و تعهد سازمانی با عملکرد سازمانی
طبقهبندی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری شرکتی
رابطه بین لنگرهای شغلی و تعهد سازمانی با استفاده از معادلات ساختاری لیزرل
ارایه یک نوع شناسی از مدل های عوامل موثر بر قصد استفاده از دولت الکترونیک
نقد و بررسی سازمانهای شبکه ای در عصر اطلاعات
بررسی زمینه های پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری
بررسی اثر همکاری صنعت دانشگاه بر نوآوری فناوری مورد مطالعه: دانشگاه های صنعتی تهران
مطالعه کاربرد تله مدیسین پزشکی از راه دور( درمراکز بهداشتی و درمانی و تاثیر آن بر رضایتمندی مراجعه کنندگان )مطالعه موردی : بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان رودسر
بررسی دلایل رویگردانی مشتریان از دریافت خدمات بانکی یک بانک
کارآفرینی و نقش آن در توسعه پایدار اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی از نگاه کارکنان فرمانداریهای استان مازندران بهمن 1395
بررسی رابطه گرایش به کارآفرینی وعملکرد شرکتها با نقش واسطه سرعت نوآوری
بررسی بررسی نگرش های کارکنان شبکه افق نسبت به استفاده اخلاقی از فناوری اطلاعات