Articles Stat:
Number of Articles: 88Number of Proceeding pages: 1282
Papers View: 61827
Fourth National Conference on Business and Commerce Management
Fourth National Conference on Business and Commerce Management In date 2019-06-27 by ,دبيرخانه دائمي كنفرانس in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS Fourth National Conference on Business and Commerce Management
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in Fourth National Conference on Business and Commerce Management
بررسی نقش تعدیلگر گرایش به کارآفرینی در تاثیر عوامل اثرگذار بر تسهیم دانش (مورد مطالعه: کارکنان شرکت برق منطقه ای شهر تهران)
بررسی نقش واسط سرعت نوآوری در تاثیرگذاری دوسوتوانی استراتژیک و گرایش به کارآفرینی بر عملکرد (مورد مطالعه: شرکت های مستقر در مراکز رشد و پارک علم و فناوری در شهر تهران)
تاثیر تجربه حسی برند بر ارزش ویژه برند با نقش تعدیلگر همدلی کارکنان مورد مطالعه: مشتریان بانک آینده در شهر تهران
سنجش قصد خرید مصرف کنندگان از طریق تبیین جامعه شناختی آمیخته بازاریابی سبز با اثر تعدیل گری شخصیت مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لبنی مانیزان در شهر کرمانشاه)
جبهه گیری مدیریت و کارایی سرمایه گذاری
شناسایی و وزن دهی معیارها و زیرمعیارهای ارزیابی مدل های کسب و کار در صنعت تلکام
نقش مدیریت دانش در توسعه و رونق کسب و کارهای کوچک
مروری بر الگوهای طراحی مدل کسب و کار
سنجش اثر میانجیگری مراحل چرخه عمر سازمان بر رابطه ی مدیریت موجودی ها و عملکرد شرکت
بررسی رابطه میانجیگری خودکارآمدی مالی در نگرش مالی، مشارکت مالی و سواد مالی حسابداران
تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد کسب و کار از طریق نقش میانجی استراتژی بازار
بررسی تاثیر دانش و نگرش مصرف کنندگان نسبت به برندهای سبز بر قصد خرید محصولات سبز
واکاوی نقش قابلیت های بازاریابی اینترنتی بر رشد بازار بین المللی: با تاکید بر نقش میانجی جهت گیری استراتژیک بین المللی در شرکت های صادرکننده فرش
اثر کیفیت ارتباط با مشتری بر تصویر ذهنی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی مشتریان بانک های صادرات استان لرستان)
عوامل موثر در موبایل مارکتینگ و جایگاه آن در تجارت الکترونیک
اثر متقابل رفتارهای رهبری استراتژیک و فرهنگ سازمانی در هماهنگی استراتژیک سیستم های اطلاعاتی و کسب و کار و ادغام سیستم های سازمانی
بررسی ارتباط بین درگیری شغلی با فرسودگی شغلی کارکنان هلال احمر استان همدان
رفتارهای مخرب در محیط کار : سیر تاریخی و مفهومی
عوامل موثر بر بهبود تصمیم گیری های بازار مدیران ارشد شرکت های خصوصی استان البرز (گروه صنعتی گلرنگ)
ارائه مدل مبتنی بر عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک در بنگاه های کوچک و متوسط (بررسی موردی در صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان همدان)
نقش فرهنگ سازمانی بر اخلاق حرفه ای در سازمان ها
نقش ارتباط با مشتری بر مزیت رقابتی
بررسی تاثیر مشارکت مشتری و درگیری برند مشتری بر وفاداری برند در بین مشتریان بانک ملی شهر سنندج
اهمیت حمایت حقوقی از مالکیت دارایی های فکری و تاثیر آن بر کسب و کارهای دانش بنیان
شرکت های فینتک در بستر الزامات حقوقی و قانونی
بررسی تاثیر خرید آنی و خرید وسواسی بر فرار از واقعیت با توجه به نقش میانجی پشیمانی پس از خرید
تعیین روابط انگیزه های مصرف کننده برای خرید گروهی انلاین با استفاده از روش MICMAC (مطالعه موردی: خریداران وب سایت های ایرانی)
بررسی رابطه استراتژی های مدیریت منابع انسانی با ابعاد تعهد سازمانی (عاطفی، مستمر، و هنجاری)
شناسایی و اولویت بندی میزان تاثیر شاخص های موثر بر فروش بیمه عمر با استفاده در حالت فازی (مطالعه موردی: بیمه سامان)
تحلیل نقش قابلیت های استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری برند در رسانه های اجتماعی
لزوم تقسیم بندی بازار در جهت بازاریابی هدفمند
حاکمیت شرکتی، سرمایه گذاری و رشد کسب و کار در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
اهمیت کارآفرینی سازمانی در مدیریت دولتی
مدیریت ارتباط با مشتری و راهبردهای پیاده سازی موفق آن
بررسی تاثیر تفکر استراتژیک بر توسعه سازمانی با توجه به نقش میانجی هوش استراتژیک (مورد مطالعه:سازمان امور مالیاتی)
بررسی تاثیر تصویر کشور مبدا بر تمایل به خرید مجدد با توجه به نقش میانجی قیمت ادراک شده و تبلیغات دهان به دهان در صنعت لوازم خانگی شهرستان گنبد کاووس
نقش بکارگیری هوش اخلاقی بر ایجاد احساس امنیت اجتماعی در سازمان
مطالعه بسترهای حمایت حقوقی از کارآفرینی
آسیب شناسی نظام درآمدی شهرداری ها از منظر توسعه پایدار تهران
بررسی مکانیزم حاکمیت شرکتی بر بیش سرمایه گذاری و ارزش نگهداشت وجه نقد
تدوین و تالیف استراتژی بازاریابی جنگ (W.M.S) در بازار ایران با مطالعه در شرکت های شهرک صنعتی شهر یزد
مروری بر مفهوم ارزش دوره عمر مشتری و روش های محاسبه آن
تبیین رابطه جامعه پذیری سازمانی با تعادل کار و زندگی
Offering a Model for Determining the Factors Affecting the Branding and its Impacts on the Industrial Markets from the Automobile Suppliers’ Perspective
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارزش ایجاد شده سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی و رتبه بندی تکنیک های تبلیغات گذری و رسانه جایگزین در کانون های تبلیغات محیطی شهرستان خرم آباد
ارائه الگوی کاربست بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارتقا برند در صنعت گردشگری
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در جهت بهبود کیفیت ارتباط با مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات استان خوزستان )
بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای بر ارزش ویژه برند در بانک سپه
بررسی عوامل و مولفه های موفقیت در اجرای استراتژی در شرکت آریا رنگ درخشان
ترسیم نقشه ی ذهنی مصرف کنندگان پیامرسان های موبایلی داخلی با استفاده از تکنیک استخراج استعاره ای زالتمن (زیمت)
چرایی استفاده از سرمایه فکری و تاثیر آن بر عملکرد مالی
رسانه های اجتماعی در بازاریابی
اثر تعدیل گری درگیری مشتری بر رابطه تصویر نام تجاری با وفاداری به نام تجاری
بررسی موانع توسعه صادرات محصولات خوشه فرآوری انگور (محدوده مورد مطالعه: استان قزوین)
بررسی رابطه بین مدیریت استعداد با توانمندسازی کارکنان با نقش میانجی گری ویژگی های شغلی
بررسی تاثیر جانشین پروری بر تعهد سازمانی
نقش کارکنان نامرئی بر تنبلی سازمانی
بررسی اثر عوامل مدیریت داخلی برند بر عوامل رفتار شهروندی سازمانی با میانجی گری هویت سازمانی و اشتیاق اثربخشی شغلی در صنعت گردشگری، باتاکید برنقش تعدیلگری تناسب فردی-سازمانی
نقش مشارکت مشتری در شبکه های اجتماعی شرکتی بر ایجاد جذابیت برای مشتریان با نقش میانجی ایجاد ارزش مشتری در صنعت مد (مورد مطالعه: برند هاکوپیان)
شناسایی و رتبه بندی شاخص های هوش تجاری کسب و کار با استفاده از رویکرد معماری سازمانی بر اساس روش سلسله مراتبی (AHP) (مورد مطالعه: شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه)
بررسی نقش رفتار سیاسی مدیران و تعهد کارکنان
اثر کیفیت خدمات ارزی، اعتماد و ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری ایران (مطالعه موردی: بانکداری بین الملل بانک پارسیان)
بررسی روابط وفاداری، تبلیغات دهان به دهان، رضایت، تعهد، درگیری و اعتماد به برند در رسانه های اجتماعی
اثر ویژگی های کمیته ی حسابرسی و مدیریت سود
کمیته حسابرسی و ریسک سیستماتیک
بررسی رابطه میان افشای اطلاعات مسئولیت های اجتماعی و بازاریابی بین الملل
تخصص در صنعت حسابرس و اقلام تعهدی اختیاری با در نظر گرفتن نقش استراتژی مشتری
بررسی نقش تعدیل کنند گی بازاریابی بین المللی در رابطه میان ویژگی های هیات مدیره و عملکرد مالی
بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتریان
انتخاب و تدوین استراتژی زنجیره تامین با استفاده از کارت امتیازدهی متوازن و AHP فازی مورد مطالعه شرکت ساپکو
بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر رفتار اخلاقی فروش با نقش میانجی جو اخلاقی و نقش تعدیلگر هویت اخلاقی (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه ایران در شهر اهواز)
بررسی رابطه رقابت در بازار محصول و انگیزه های مدیریت با نقش تعدیلی ساختار مالکیت شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
ارائه الگویی مدل کسب و کار نوآورانه جهت رونق بازار مسکن در حوزه املاک و مستغلات کشور
آینده سیستم های مدیریت عملکرد نیروی انسانی (مطالعه موردی: کارت متوازن فردی شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا)
تاثیر هم آفرینی ارزش بررضایت و وفاداری مشتریان و توصیه دهانی درصنایع چوبی (مطالعه موردی:کارگاه نجاری کهور در شهر کرمان)
محدودیت ها و چالش ها در توسعه فضای کسب و کار در شهر تهران
تاثیر مدیریت منابع انسانی استراتژیک بر عملکرد سازمان
بررسی تاثیر تکنولوژی ارتباطات بر توسعه محصولات جدید الکترونیکی (مطالعه موردی: شرکت ایده نمای هزاره در یاسوج)
بررسی جایگاه و نقش بازاریابی اینترنتی در صنعت خدمات گردشگری
بررسی مدیریت استراتژهای مبتنی بر نوآوری و تاثیر آن بر عملکرد مبتنی بر دارایی های فکری (مطالعه موردی: شرکت های بازاریابی استان البرز)
مکان گزینی شعب جدید شرکت های بازاریابی با استفاده از فرایند تحلیل شبکه (ANP) (مطالعه موردی: شرکت بازاریابی پیشتاز )
تغییرات مدیریت استراتژیک و تحول بازاریابی در سیر تحول اقتصاد جهانی
بررسی زیرساخت های لازم جهت مدیریت پروژه های ساختمانی به کمک فناوری های اطلاعاتی و ارتباط (ICT )
ارتباط عوامل مرتبط با گرایش مشتریان برای خرید وسواس گونه و انگیزش آنها در خرید آنلاین (مورد مطالعه: سایت نیاز روز لرستان)
تعریف و بررسی استارت آپ مستر به عنوان روشی بومی
شناسایی عوامل موثر بر بهره وری کارکنان با استفاده مدل سازی ساختاری تفسیری مورد مطالعه : سازمان صنعت، معدن و تجارت
اولویت بندی عوامل موثر بر بهره وری کارکنان با استفاده از تکنیک دیمتل مورد مطالعه : سازمان صنعت، معدن و تجارت