Articles Stat:
Number of Articles: 125Number of Proceeding pages: 1814
Papers View: 27717
First National Conference on Management Transformation
First National Conference on Management Transformation In date 2022-06-25 by ,کانون فرهنگی تبلیغی نواندیشان in City Shiraz was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS First National Conference on Management Transformation
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in First National Conference on Management Transformation
تاثیر ویژگی رقابت و همدلی شناختی بر عملکرد شغلی با میانجی فروش انطباقی و تعدیلگر اعتماد بر شهود
در عصر تحولگرایی؛ تحلیلی از رابطه بین تسهیم دانش و نوآوری مورد مطالعه بانک پارسیان شهر اصفهان
بررسی تاثیر فضیلت سازمانی بر اینرسی سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل بهزیستی استان کردستان)
سنجش مدیر اختاپوس مقدمه ای بر تحول خواهی اسلامی در مدیریت کشور توسط آنها
تاثیر بازاریابی وب بر مسئولیت اجتماعی شرکت و عملکرد شرکتها
بررسی تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر و مدیریت لجستیک سبز بر عملکرد بازاریابی و عملکرد مالی با نقش میانجی عملکرد محیطی و عملکرد اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت پارس خودرو)
بررسی رابطه بین استرس شغلی و تعهد سازمانی درکارکنان دانشگاه فنی وحرفه ای گیلان
پیش بینی میزان جذب مشتری بر اساس بازاریابی حسی و شایستگیIT در مشتریان شرکتبیمه دی (شعبه آستارا)
بررسی امکان پذیری استقرار سیستم هزینهیابی بر مبنای فعالیت در شرکتهای مستقر در منطقه آزاد ارس
بررسی تاثیر مدیریت سرمایه فکری بر عملکرد مالی سازمان (مطالعه موردی: شرکتهای مستقر در منطقه آزاد ارس)
بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر رفتار شهروندی سازمانی )مطالعه موردی: شهرداری منطقه ۴ مشهد(
پیش بینی دگرگون سازی و عملکرد شغلی بر اساس مهارتهای کوانتومی و سبک مدیریت تعارض مدیران(مورد مطالعه: کارکنان آموزش و پرورش شهر اردبیل)
مدیریت تحول و اشکال سازمانی جدید در صنایع رسانه
اینفلوئنسرها و تحول گرایی بازاریابی در بستر رسانه های اجتماعی
کلان داده ها و تحول گرایی در بستر رسانه های دیجیتال
شناسایی زمینه های شکل گیری سیستم استخدام با رویکرد عدالت محور در ایران
واکاوی تبلیغات محیطی (تبلیغات شهری ) و بررسی اثربخشی آن در شهرهای کوچک (دیدگاه شهروندان)
بررسی نقش ویژگیهای شخصیتی شهروندان سازمانی(مدیران وکارکنان) بر اثربخشی سازمانی
نقش شراکت مشتریان بر پویندگی مشتری و مهارت مشتری در شرکت توزیع نیروی برق اهواز
شناسایی و رتبه بندی عوامل تاثیرگذار بر سیستمهای نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و حفاظتی در سازمان حمل و نقل جاده ی استان گیلان
تحول در مدیریت نسل جدید کسب و کار و زندگی با ورود عصر دیجیتال و انقلاب صنعتی۴/۰
تحول گرایی ؛ نقش تصمیم گیری مدیران در استقرار حکومت الکترونیک در سازمانهای دولتی شاهینشهر
تاثیر مدیریت زنجیره تامین و ارتباط با مشتری بر میزان سود در شرکت های تولیدی کوچک استان کرمانشاه
جهانی شدن بر پایه ی ارزش های اخلاقی و فرهنگی
درسهای کسب وکار و مدیریت برگرفته از COVID-۱۹
مطالعه نقش توانمندسازی منابع انسانی در رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: سازمان نوسازی شهر تهران)
بررسی تاثیر تفکر سیستمی بر تصمیم گیری استراتژیک با نقش میانجی هوش مالی (مورد مطالعه: شعب بانک ملی استان اصفهان)
بررسی تاثیر ویژگی های مدیریت کوانتومی برسطوح فردی سازمانی و اجتماعی توسعه منابع انسانی
بررسی تاثیر ویژگی های مدیریت کوانتومی بر توسعه منابع انسانی در بین مدیران
بررسی ابعاد مفاهیم دولت دیجیتال و حکومت دیجیتال
نقش استانداردسازی فناوریها در توسعه اقتصاد دیجیتال جوامع اطلاعاتی
تاثیر ویژگی های فروشگاه های خرده فروشی بر تجربه لذت بخشی خرید مشتریان ( مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای سفیر)
توسعه مدیریت و تبیین راهبردهای توسعه مدیریت در ایران
بررسی مروری عدم امنیت شغلی ادراک شده در سازمان و پیامدهای رفتاری و روانشناختی آن
تبیین نقش واسطه ای کار احساسی در رابطه میان هوش هیجانی با فرسودگی عاطفی و گرایش به ارباب رجوع
بررسی نقش عوامل ساختاری، رفتاری و زمینه ای در توسعه متناسب سازمان(مطالعه موردی، بیمارستان شهدای لنجان)
تحلیلی بر رابطه بین رهبری تحول آفرین، تعهد سازمانی و نقش آفرینی عامل فرهنگ در آن در شهرداری اصفهان
گامی در مسیر تحول اداری؛ بررسی رابطه بین مدیریت تعارض، ساختار سازمانی و نظام آراستگی در ادارات دولتی استان چهارمحال و بختیاری
بررسی توجه به معیشت جامعه در اخلاقی یا غیر اخلاقی بودن تبلیغات
بررسی نقش واسطه ای گرایش کارآفرینانه در رابطه بین اخلاق کاری و عملکرد معلمان (مورد مطالعه: دبستان های دخترانه شهرستان اردبیل)
بررسی رابطه شایستگی منابع با عملکرد بازاریابی
تاثیر اخلاق حرفه ای بر سرمایه اجتماعی و رفتار شهروندی سازمانی کارکنان فنی و حرفه ای استان لرستان
بررسی رابطه تفکر قطعی نگر با سواد اطلاعاتی و رضایت شغلی معلمان مرد دوره دوم متوسطه ناحیه دو شهر خرم آباد
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، ارزش درک شده و کیفیت ارتباط با وفاداری مشتری در شعب بانک ملی نهاوند
بررسی رابطه عزت نفس مدیران زن و اثر بخشی سازمانی مدیران در مدارس دخترانه منطقه ۱۸ تهران
بررسی تاثیر تجربه برند بر رفتار شهروندی برند با توجه به نقش واسطه ای شهرت برند
بررسی تاثیر تجربه برند بر رفتار شهروندی برند با توجه به نقش واسطه ای تعهد برند
ارائه مدل نظری و مقیاس های اندازه گیری عوامل موثر بر عملکرد شغلی در سازمان های خدماتی
بررسی تاثیر هوش هیجانی و عدالت سازمانی بر عملکرد شغلی با در نظر گرفتن نقش های میانجی رضایت شغلی و فضای اخلاقی(مطالعه موردی: کارکنان شهرداری قائمشهر)
تاثیر فناوری آموزشی برمیزان تحول مدیریتی و خلاقیت سازمانی مدیران مدارس
واکاوی اجرای سیاست خصوصی سازی، اساسی ترین گام تحول صنعت خودرو
بررسی اهمیت محتوای جذاب و تحلیل متغیرهای اثرگذار بر موفقیت خرده فروشی آنلاین
تاثیر استراتژی بازاریابی پنهان و تکنیک های آن در جذب مشتریان کلینیک های زیبایی در شهر تهران
بررسی شاخصهای مدیریتی کنترل پروژه و اثربخشی آن ها بر کاهش هزینه
اثربخشی آموزش های مدیریت زمان بر خلاقیت کارکنان و معناداری کار (بیمه کوثر مازندران)
تحول مدیریتی؛ موانع،راه حل
بررسی تاثیر سواد رسانه ای منبع و محتوای اخبار بر اتخاذ رفتارهای محافظتی در عصر همه گیری کووید-۱۹
نقش و تاثیر رسانه ها در توسعه فرهنگی و آبادی مناطق محروم و کم برخوردار جنوب استان کرمان
پیشگیری از فساد اداری در گرو تحقق شفافیت اطلاعات مالی
تبیین نقش منتورینگ در ارتقاء جانشین پروری سازمانی
مربی گری مدیریتی رویکردی نوین در ارتقاء و توسعه عملکرد کارکنان
بررسی رابطه بین مولفه های بازاریابی نوآور بر بهبود عملکرد برند
شکاف نظریه و عمل در پیاده سازی مدیریت استراتژیک منابع انسانی
تبیین نقش بازاریابی چابک بر میزان رقابتپذیری شرکتهای دانش بنیان در عرصه بین المللی
ارائه مدلی از عوامل موثر و پیامدهای فراموشی هدفمند سازمانی
تغییرات مدیریت ورزشی در اوقات فراغت مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه لار
نگاه تحول گرایانه به کیفیت خدمات در دانشگاه پیام نور از دیدگاه دانشجویان مطالعهموردی دانشگاه پیام نور لار
نقش سیستم های اطلاعاتی هوشمند در مدیریت استراتژیک
شناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر زنجیره تامین ناب و چابک با استفاده از تلفیق سه روش AHP، TOPSIS و ISM در پالایشگاه بیدبلند ۱ بهبهان
بررسی تاثیر عوامل شخصیت برند بر رضایت و وفاداری نگرشی مشتری مطالعه موردی شرکت چرم مشهد
پیشرانهای بازاریابی گردشگری در راستای نوآوری (مورد مطالعه استان مازندران)
بررسی ارتباط استفاده از خدمات الکترونیکی تلفن همراه با جذب مشتری (مورد مطالعه شعب بانک پاسارگاد در استان تهران)
بانکداری الکترونیک و نقش آن بر رضایتمندی مشتریان
بررسی نقش محیط کار بر پرخاشگری کارمندان
بازاریابی صنعتی در مقایسه با بازاریابی مصرف کنندگان ، نوع کالا و خدمات ، نقش قیمت گذاری ، نوع رفتار خریداران ، عوامل مهم موثر بر رفتار خریداران یا مشتریان ، نوع تبلیغات مناسب
بررسی رابطه بین ارتباطات شفاف و روابط کارمندان با توجه به نقش میانجی مقابله کنترل محور
بررسی ارتباط استرس شغلی با عملکرد شغلی در پرستاران بخش اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان ایوان غرب ،استان ایلام در سال ۱۴۰۰
شناسایی عوامل موثر بر بهبود اجرای برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد مدیریت تحول در کارخانه تولید قطعات پیش ساخته پیش تنیده/ هالوکور
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر اثربخشی سازمانی با میانجیگری مدیریت دانش
بررسی تاثیرات کرونا بر عملکرد پلتفرم های تجارت الکترونیک
تاثیر راهبردهای بازاریابی دیجیتال بر عملکرد و رفتار مشتریان کلینیک های زیبایی (با تاکید بر انتقادها و تبلیغات کلامی الکترونیکی)
شناسایی مشتریان هدف و بکارگیری استراتژی بازاریابی مستقیم در افزایش مشتری در شرکتتولید کننده محصولات خانگی اسنوا
واکاوی نقش مدیریت رسانه در حوزه بحران از نگاه تحول گرایانه
بررسی تاثیر هوشمندسازی عملیات بیمه گری در شرکتهای بیمه
ارزیابی عوامل موثر بر قصد استفاده از یادگیری الکترونیکی در مدارس هوشمند با استفاده از مدل یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری
بررسی نقش مدیریت کیفیت فراگیر در تعالی سازمان
بررسی تاثیر فرهنگ نوآورانه و تفکر انتقادی بر توسعه عملکرد مالی مورد مطالعه : کارکنان بانک ملی استان اردبیل
بررسی و شناسایی روشهای تحول سلامت اداری در نظارت بر تهیه و توزیع کالاهای یارانه ای
راه های نوین درخشان یا فرصتهای از دست رفته؟نقش رهبری تحولگرا برچابکی سازمان و بهبود عملکرد مدیریتی در شهر (مطالعه موردی نواحی ۱۲۴گانه شهرداری تهران)
نقش رهبری در سازمان ها
نقش میانجی فرهنگ ملی و شخصیت برند در رابطه میان اعتماد و پذیرش نوآوری هایدیجیتال در میان مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا
انتخاب تامین کننده پایدار با استفاده از رویکرد تصمیم گیری چندمعیاره
تحول گرایی در سازمان صنایع دریایی با بهره گیری از رویکرد تلفیقی MCDM-BSC
بررسی رابطه بین مدیریت استراتژیک منابع انسانی و عملکرد سازمانی با گرایش به کارآفرینی (مطالعه موردی: کارکنان شهرداری اردبیل)
بررسی نقش میانجی شادمانی سازمانی و بهزیستی روانشناختی در رابطه بین رهبری توزیعی و رضایت شغلی
رابطه رهبری اخلاقی با عدالت سازمانی با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر توانمندسازی روانشناختی
بررسی تاثیر فلات زدگی شغلی و انومی سازمانی بر اینرسی سازمانی و تعهد سازمانی
تاثیر رهبری توانمندساز بر رفتار نوآورانه شغلی با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی
A Review of the Relationship between Conditional Conservatism and Trade Credit Mediated by the Role of Financial Crisis
طراحی الگوی جامع نشاط کارکنان سازمان بر اساس آموزه های اسلامی
بررسی تاثیر نشاط کارکنان در سازمان و ادارات
شناسایی، جذب و حفظ استعدادهای برتر و تاثیر آن بر عملکرد سازمانها
مطالعه بازاریابی محتوای دیجیتال در کسب و کارهای بر پایه پلتفرم اینیستاگرام
الگوی فناوری مدیریت مالی مبتنی بر حسابداری و تجارت الکترونیک
تاثیر قابلیتهای سازمانی بر اهداف استراتژیک شرکتهای قطعه ساز خودرو (مورد مطالعه: شرکتهای تولید کننده قطعات خودرویی استان تهران)
بررسی تاثیر کیفیت ادراک شده برند بر تصویر برند با نقش میانجی اعتماد برند (مطالعه موردی مشتریان برند ویچی تین در تهران)
ریسک نقدینگی در صنعت بانکداری ایران (مطالعه مروری)
تاثیر کارآمدی دولت بر سهولت کسب و کار در کشورهای در حال توسعه
نقش حمایت اجتماعی و رفتار شهروندی در خرید اینترنتی و رضایت مشتری
بررسی رابطه آموزش مهارتهای زندگی و رغبت برای کار مضاعف در بین دانش آموزان مدارس متوسطه ناحیه یک شهر شیراز
نقش متغیرهای کلان اقتصادی بر ساختار سرمایه ی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
ارائه یک رویکرد ترکیبی مبتنی بر روش بهترین-بدترین فازی و دیمتل فازی برای اولویت بندی موانع تولید پایدار
بررسی رابطه سرمایه فکری و ابعاد تعارضات سازمانی با نقش واسطه ای خلاقیت و نوآوری در کارکنان اداری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ممسنی و رستم۱
رابطه بین فرآیند برنامه ریزی استراتژیک سیستم های اطلاعاتی و موفقیت آن؛ مطالعه ای اکتشافی
بررسی نقش مدیریت کیفیت در رابطه بین شیوه های زنجیره تامین بر عملکرد نوآوری و سهم بازار شرکت
بررسی نقش مدیریت شهری در ایجاد فرصت های اشتغال با رویکرد عدالت اجتماعی شهر زاهدان
تاثیر عدم اطمینان بازار سرمایه و نوسانات ارتباط با موسسات مالی بر بازده سهام در شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر ویژگی های کارآفرینی و محیط دانشگاه بر قصد کارآفرینی
نقدینگی، بازده و ریسک در صندوق سرمایه گذاری مشترک از طریق سوآپ نکول اعتباری
تاثیر شهرت سازمانی بر وفاداری مشتری و تبلیغات شفاهی با توجه به نقش میانجی رضایت، احساس هویت و تعهد مشتری(مطالعه موردی: شعب بانک ملت در شهر رشت)
تاثیر رفتار کاری نوآورانه و رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت گردشگران و عملکرد صنایع گردشگری ورزشی
نقش تامین مالی از طریق بدهی در رابطه بین ساختار سرمایه، ارزش شرکت و عوامل کلان اقتصادی
بررسی تاثیر ویژگیهای فردی و اجتماعی- فرهنگی بر توسعه کارآفرینی الکترونیکی با نقش میانجی زیر ساختها الکترونیکی(مورد مطالعه خانواده های تحت پوشش کمیته اماداد امام (ره) شهرکرد)
تحلیلی بر مقایسه وضع موجود و مطلوب عوامل درونی کردن ورزش همگانی در شهر تهران
ارائه مدلی جهت افرازبندی و تحلیل عوامل موثربربهبودکیفیت خدمات صنعت لیزینگ بررضایت مشتریان بارویکرد IPA-ISM