Articles Stat:
Number of Articles: 26Number of Proceeding pages: 305
Papers View: 74149
1st International Marketing Research Conference
1st International Marketing Research Conference In date 2010-02-06 by Shahid Beheshti University,دانشگاه شهيد بهشتيموسسه فرهنگي انديشه هاي گويا in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 1st International Marketing Research Conference
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 1st International Marketing Research Conference
The Iranian Airlines Perceptual Map
افزایش توان رقابتی در خوشه های صنعتی با ارائه مدل بازارگاه متمرکز(موردکاوی خوشه صنعتی سنگ شمال فارس)
کاربرد روشهای تصمیم گیری با معیارهای چندگانه در تحقیقات بازاریابی و بخش بندی بازارهای هدف ( مطالعه موردی: شرکت بین المللی مهندسی سیستم ها و اتوماسیون ایریسا)
کاربرد تحقیقات بازار در صنعت بانکداری با تاکید بر ارزیابی شاخص های کیفی خدمات ارائه شده به مشتریان یک بانک دولتی در شهر تهران با استفاده از الگوی پنج بعدی SERVQUAL
مروری بر زبالهکاوی به عنوان یک روش گردآوری داده در تحقیقات بازاریابی
CONSTOMER RESEARCH HELPS IN APPLYING CRM FOR SURVIVING IN RECESSION
کاربرد بصیرت مصرف کننده و هوش رقابتی در تحقیقات بازاریابی
شناسایی عوامل موفقیت منتج از تحقیقات بازار در صنعت بیمه در ایران
به کارگیری روش تحقیق توصیفی در بررسی و الویت بندی عوامل تأثیر گذاربر رضایت مشتریان (مورد کاوی: شرکت شهید دکتر فقیهی)
ارائه الگویی کاربردی برای بهره گیری از تحقیقات بازاریابی در تدوین و اجرای استراتژی توسعه محصول (مورد کاوی: شرکت شهید دکتر فقیهی)
مدلهای اقتصادسنجی در تحقیقات بازاریابی
Customers’ Perception of Technological Solutions and their Trust in the B2C e-Commerce: An empirical study
A Conceptual Approach on the Influence of Website Encryption and Authentication on Customers’ perceived Security and Purchase Intention
حداقل مربعات جزئی، رویکردی نوین در تحلیل مدلهای کمی تحقیقات بازاریابی
نقش تحقیق بازار در برنامه ریزی برای جلب مشارکت های مردمی در موسسه خیریه حمایت ازکودکان مبتلا به سرطان محک
بررسی و تبیین عوامل سازمانی تاثیرگذار بر فرایند خرید سازمانی
Marketing is not a science; Marketing is marketing
بررسی و ارائه الگوی مناسب آمیخته بازاریابی برای کامیون های کشنده با استفاده ازتکنیک تصمیم گیری AHP مطالعه موردی شرکت ایران خودرودیزل)
تحقیقات بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات حوزه فناوری نانو
Marketing Research, Corporate Branding and Engineering Professionalism
نقش تحقیقات بازاریابی در پیشبرد فروش و موفقیت کالا ها وخدمات جدید
تاثیر جبران و خطای خدمات بر رضایتمندی مشتریان درصنایع مختلف خدماتی
استفاده از تکنیک های بازاریابی جهت افزایش سهم حمل و نقل کانتینری ایران در دوران رکود و بحران
بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی بر رفتار خرید مصرف کنندگان در مرحله متقاعدسازی
The necessity of tourism marketing for successful tourism development in Iran
ارزیابی عدالت ادراک شده از احیاء خدماتی و تاثیر آن بر اعتماد مشتریان در شرکت های مسافربری هوایی داخلی