Articles Stat:
Number of Articles: 28Number of Proceeding pages: 387
Papers View: 21352
The Seventh International Conference on Economic, Management and Accountingwith Valuecration approach
The Seventh International Conference on Economic, Management and Accountingwith Valuecration approach In date 2018-06-20 by ,موسسه آموزشي مديران خبره نارون in City Shiraz was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The Seventh International Conference on Economic, Management and Accountingwith Valuecration approach
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The Seventh International Conference on Economic, Management and Accountingwith Valuecration approach
بررسی رابطه بین روشهای تامین مالی وسهام آزاد شناور با نقدشوندگی سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
شناسایی راهکارهای بازاریابی موفق در رسانههای اجتماعی با توجه به شرکتهای دانش بنیان ایرانی
بررسی تاثیر نوآوری سبز بر سودآوری و بهره وری هزینه: نقش ساختار مدیریت دانش (مطالعه موردی: شرکت برق منطقه ای غرب)
بررسی تاثیر قابلیت های شرکت بر یکپارچگی مدیران و تسهیم دانش
نگرش معلمان نسبت به نقش دانش ضمنی مدرسه بر رضایت شغلی آنان
مدیریت دانش بر افزایش تنوع کالاهای صادراتی شرکت نفت
بررسی رابطه روش های تامین مالی و سودآوری در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی ارتباط ارزشی سود از منظر ثروت سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران
متغیرهای کلان اقتصادی و سودآوری شرکت ها: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران
نقش ابعاد سرمایه اجتماعی مدیران بر رضایت شغلی معلمان
تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری به بانک ( مطالعه موردی : بانک سپه )
بررسی تاثیر جو سازمانی و سرمایه بر عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه)
بررسی حد بهینه پرتفوی سرمایه گذاری شرکت های بیمه با استفاده از مدل برنامه ریزی خطی کنو (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران)
مدیریت استراتژیک با رویکرد ارزش آفرینی سازمان ها
رابطه عدم تقارن اطلاعاتی با بازده مورد انتظارشرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
انتقال ارز در حوزه بین المللی با استفاده از بلاک چین
سیستم تصمیم گیری در مدیریت بحران
تاثیر تبلیغات مسیولیت های اجتماعی شرکت ها بر نگرش و تمایل به خرید مشتریان
تحلیل مکانیزم های مدیریت دانش مشتری در حوزه بانکداری با روش تحلیل تصمیم گیری چند معیاره SWARA (موردمطالعه: بانک انصار)
پذیرش یا عدم پذیرش خدمات نوآورانه توسط مشتریان با استفاده از مدل باینری لوجیت (مورد مطالعه : همراه بانک ملی ایران)
کاهش زمان انتظار مشتریان درصف دستگاه ATM با استفاده از روش شبیه سازی
اثر فضیلت سازمانی بر موفقیت در کار: نقش واسطه ای جو اخلاقی و رهبری اخلاقی
بررسی تاثیر و تناسب پرستیز برند، اعتماد برند و تمایز برند بر رفتار خرید مصرف کنندگان
واکاوی نقش جذابیت مقصد و کیفیت ارتباطی بر برتری برند نمایشگاه از دیدگاه غرفه داران
عوامل موثربر آینده کسب و کار بازار ایران
بررسی ارتباط سرمایه فکری، سرمایه اجتماعی و عملکرد با لحاظ نقش تعدیل گری روابط تجاری و عدم اطمینان محیطی (مطالعه موردی: وزارت امور اقتصادی و دارایی )
ارزیابی محیط داخلی سازمان های با ماموریت فرهنگی هنری بر اساس مدل وایزبورد (مطالعه موردی: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران)
بررسی تاثیر نوآوری سازمانی بر اثر بخشی کارکنان. مطالعه موردی: کارکنان قسمت مالی شهرداری شیراز