Articles Stat:
Number of Articles: 318Number of Proceeding pages: 5446
Papers View: 465049
The first national conference on the development of monetary and banking management
The first national conference on the development of monetary and banking management In date 2014-01-28 by ,دبيرخانه دائمي كنفرانس توسعه مديريت پولي و بانكي in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The first national conference on the development of monetary and banking management
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The first national conference on the development of monetary and banking management
ایستایی دانش پارادایم جدید در مدیریت دانش مطالعه موردی بانک های خصوصی و دولتی در شهرستان سنندج
الگوی ترغیب مشتریان بانکها به استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی
مدل عملی استقرار بانکداری بدون ربا
تامین مالی زنجیره تامین (SCF) بعنوان روشی نوین در تامین مالی بنگاههای کوچک و متوط (SMEs)
نقش قصد در عقود بانکی
نقدینگی در نظام بانکی و نقش سیاست پولی در اقتصاد ایران
تاثیر اندازه دولت بر توسعه ی مالی در نظام بانکی ایران
بررسی اثر عوامل درونی و بیرونی بر سودآوری بانک های منتخب در ایران
نقش و جایگاه بانک در نظام تامین مالی خرد در راستای برنامه فقر زدائی کشور و تحقق ماموریت های اجتماعی محوله
نالوکالیزیشن در صنعت بانکداری
سیاست های پولی و نقش آنها در عدالت توزیعی
بررسی عوامل موثر بر قصد تغییر رفتار مشتریان و پیامدهای آن
ارزیابی کارایی و اثربخشی کانال های وام دهی و سرمایه بانکی در مکانیزم انتقال پولی ایران با استفاده از مدل SVECM
اثر اصلاحات نظارتی بر ساختار هزینه و رقابت در شعب بانک سپه
نقش نظام بانکی در تامین مالی بنگاهههای کوچک و متوسط
عوامل موثر بر تجارب نوآوری در بانک های پیشگام کشور در حوزه ی بانکداری الکترونیک
رتبه بندی اعتباری مشتریان بانک با استفاده از شبکه عصبی با اتصالات جانبی
تقلب در بانکداری الکترونیکی در ایران و ارائه راهکارها
اهمیت فناوری اطلاعات Core banking در بانکها و گامهای پیاده سازی آن (مطالعه موردی: بانک قوامین)
شناسایی و اهمیت سنجی عوامل موثر بر کیفیت خدمات موبایل بانک با استفاده از تکنیک FUZZY ANP (مطالعه موردی شعب بانک انصار گرگان)
ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد صنعت بانکداری با رویکرد ترکیبی (FTOPSIS-BSC)
ارزیابی کارایی واحدهای تصمیم گیری به کمک مدل های تحلیل پوششی داده ها و تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه موردی: بانک صادرات تهران)
بررسی اثر تحریم های بانکی و برخی از متغیرهای اقتصادی و بانکی بر نسبت مطالبات معوق ارزی
توزیع سود مشارکت بین سپرده گذار و مجری بر اساس قضیه اولر در بانکداری راستین
مقایسه ساختار تامین مالی بنگاههای بزرگ اقتصادی در بازار بدهی و سرمایه ایران
تعیین نقش و جایگاه تامین مالی خرد در کاهش فقر ایران
مدلسازی تقاضا برای پول: رویکرد بانکداری بدون ربا
ارائه الگوی ریاضی مدیریت دارایی ها و بدهی های بانک تجاری با استفاده از روش برنامه ریزی تصادفی
تاثیر تورم بر عملکرد مدیریت بانکی در ایران
بررسی چالش های نظام بانکی در تامین مالی کارآفرینان در ایران
شاخص های ارزیابی بانکداری اسلامی
مقررات پیشنهادی اجرای مفاد اسناد لازم الاجرای بانک در بانکداری راستین
ساز و کار عملیاتی بانکداری مشارکت در سود و زیان (PLS) معرفی ابزارهای مالی گواهی مشارکت و گواهی پذیره با کارایی بین المللی
پویایی های ضریب تکاثری پول و چرخه های نقدینگی در سیستم بانکی ایران
ارتباط متقابل نظام بانکی و بازار سرمایه در چارچوب اقتصاد اسلامی
تحلیلی بر کاربردهای شبیه سازی در نظام بانکداری
نگاهی به ساز و کار بانکداری توسعه ای: تجربه و کارآمدی
طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریت بانکداری پرتابل و همراه با ساختار مبتنی بر فناوری تبلت و رایانش ابری به عنوان پارادایم نوین بانکداری
شناسایی و نیازسنجی مشتریان بانکداری اختصاصی بانک اقتصاد نوین
بررسی عوامل موثر بر پذیرش زبان توسعه پذیر گزارشگری مالی در بانک توسعه تعاون کشور
راهکارهای بیمه ای برای انتقال ریسک مطالبات بانکی
ارزیابی نرخ کوتاه مدت تورم در ایران با استفاده از شبکه عصبی
عوامل سازمانی موثر بر گرایش به کارآفرینی در نظام بانکی کشور (مورد مطالعه بانک های خصوصی)
بررسی ارتباط بین تمرکز و ثبات مالی در نظام بانکداری ایران
نقش سرکوب مالی در کیفیت اثرات سیاست پولی بر اساس مدل DSGE
پذیرش موبایل بانک رمز موفقیت در بانکداری هزاره سوم
اثرات بانکداری الکترونیک بر پدیده پول شویی مطالعه موردی: اقتصاد ایران
ارزیابی شاخص های سلامت و ارزیابی عملکرد صنعت بانکی در ایران طی دوره 90-1385 به تفکیک بانک های خصوصی و دولتی
ارزیابی سیستم کنترل استراتژیک بهینه برای پیاده سازی استراتژی: مطالعه موردی برترین بانک های خصوصی از حیث عملکرد
بانکداری اسلامی در مقابل بانکداری متعارف: کدام کاراتر؟
مدیریت پولی انتظارات تورمی در اقتصاد ایران، با رویکرد تشخیص حباب
تاثیر فناوری اطلاعات بر سودآوری بانک های منتخب ایران
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد سیستم بانکی کشور طی سال های 1380 تا 1390
بانکداری اخلاقی و بانکداری اسلامی
ارای راهکار جهت افزایش رضایت مشتری با رویکرد ANP, BSC فازی و TOPSIS فازی (مطالعه موردی: شرکت پرداخت الکترونیک)
بررسی تاثیر آگاهی از برند، تصویر ذهنی برند و کیفیت ادراک شده خدمات برند بر ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری ایران
بررسی اثرات سیاست های نظام بانکی بر بازار سرمایه بر اساس چارچوب اقتصاد اسلامی
تاثیر پول الکترونیکی بر حجم پول های کثیف و پدیده پولشویی در نظام بانکداری ایران
برآورد ریسک اعتباری مشتریان موسسات اعتباری با استفاده از متغیرهای حسابداری
بررسی رابطه بین هوش کسب و کار و فرایندهای بانکی در بانکداری نوین ایران
تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد بانک بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) (مطالعه موردی بانک مسکن شهر کرمانشاه)
بانکبیمه: فرصتی جدید برای توسعه بانکهای خصوصی
نقش و جایگاه نظام تامین مالی خرد در برنامه های فقرزدایی کشور
بررسی مدیریت ریسک در بانکداری اسلامی و بانکداری متعارف
ارایه مقیاسی برای ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی در بانکداری ایران
شناسایی عوامل حیاتی هوش رقابتی در صنعت بانکداری
ارائه چارچوب افشای مسئولیت اجتماعی اسلامی برای نظام بانکی کشور
کاربرد شبیه سازی در محاسبه درآمد و تعیین نقطه سر به سر دستگاههای خودپرداز بر حسب تعداد تراکنش
بررسی حاکمیت شرکتی در صنعت بانکداری ایران پس از برنامه های خصوصی سازی
عوامل موثر بر نسبت های سودآوری در صنعت بانکداری ایران (مطالعه موردی: بانک های تجاری ایران)
اثر تسهیلات بانکی بر سرمایه گذاری بخش خصوصی: تجربه کشورهای منتخب آسیایی با عملکرد بالای اقتصادی (HPAEs)
حاکمیت شرکتی در بانکداری، ارائه یک چهارچوب مفهومی
تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی کارکنان بر کیفیت خدمات بانکی شاهد تجربی: بانک سینا در استان تهران
کنترل نقدینگی در بانک رفاه با ارائه یک مدل بهینه
نقش نظام بانکی در تامین مالی بنگاههای کوچک و متوسط SMEs
تاثیر حضور اجتماعی ادراک شده در وب سایت بر وفاداری: مطالعه ای در حوزه بانکداری اینترنتی
نقش منابع قرض الحسنه بانکی در توسعه کسب و کارهای کوچک و خرد در راستای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد
شبیه سازی ریسک اعتباری در شرایط بحرانی برای سیستم بانکی کشورهای منتخب
نقش نظام بانکی در تامین مالی بنگاهههای کوچک و متوسط
بررسی اثر مدیریت امنیت اطلاعات بر ریسک ادراک شده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک شهر تهران، سال 1392)
رتبه بندی درجه اهمیت اعتبارات بانکی در بخش کشاورزی و صنعت ایران
تحلیلی بر تاثیر کیفیت سود بر عدم تقارن اطلاعاتی بانکها و موسسات اعتباری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
مقایسه تحول در مدل بانکداری: استقرار بانکداری سیار
خوشه بندی پذیرندگان پایانه های فروشگاهی با روش RFM
شناسایی و اولویت بندی چالش های بانکداری در فضای کسب و کار موجود با رویکرد DEMATEL
تاثیر فعالیت بانک بیمه بر توسعه صنعت بانکداری
نقش سیاست تکنولوژی در چابکی سیستم بانکی
بررسی اثر مدیریت ریسک بر کارایی بانک های خصوصی (مطالعه موردی بانک انصار شعب استان گیلان)
شناسایی و ارائه الگوی مولفه های تاثیرگذار بر ضرورت بکارگیری آینده پژوهی در نظام بانکی کشور
تحلیل بروز پدیده ی فرار بانکی به عنوان چالش پیش روی نظام بانکداری کشور
تبیین مدل ارزیابی یکپارچگی ارتباطات بازاریابی از دیدگاه مشتریان نظام بانکی (مورد پژوهی: بانک ملت)
شناسایی عوامل موثر بر پذیرش همراه بانک از دیدگاه مشتریان بانک انصار
بررسی و مقایسه تاثیر فناوری اطلاعات بر کارایی بانک های خصوصی و دولتی
راهبردهای تبلیغاتی در استفاده از فناوری های نوین و تاثیر آن بر عملکرد بانکهای ایران
بررسی بانکداری اینترنتی بر اساس مدل TAM
ارائه مدلی به منظور پیش بینی پورتفوی وام بانک ها با استفاده از زنجیره مارکوف گسسته
بررسی روند تحول خدمات بانک های توسعه ای دنیا: از توسعه صنعتی تا توسعه پایدار
بررسی تعامل بازار پول و بازار سرمایه در راستای عملیات توثیق اعتباری سهام
کارایی مدیریت اعتبارات باانکی در ایجاد فرصت های شغلی
عملکرد نظام قضایی و کارایی نظام بانکی در ایران
ارائه مدل عوامل موثر بر ریسک اعتباری با استفاده از رگرسیون لاجیت در بانک اقتصاد نوین شعبه جزیره کیش
ارائه نقشه استراتژی برای موسسات بانکی با استفاده از شاخص های کلیدی عملکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک DEMATEL
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر شفافیت اطلاعات مالی سرپرستی بانک کشاورزی استان سمنان با استفاده از تکنیک دیماتل
زمینه یابی کارآفرینی های فردی کارکنان و تاثیر آن بر جذب منابع مالی (مطالعه موردی بانک انصار استان مازندران)
نقش و اهمیت تحقیق و توسعه در بانکداری نوین
سهم و جایگاه نظام بانکی در تامین مالی خانوارها (مقایسه بین استانی)
بررسی رابطه استفاده از کارت اعتباری با وفاداری مشتریان مطالعه موردی: (بانک انصار در شهر خرم آباد)
بررسی ارتباط بین جذب سپرده ها و اعطای تسهیلات بر رشد سپرده های بانکی در بانک های سراسر کشور به تفکیک استان
هوش رقابتی مدیران و وفاداری مشتریان در بانکداری نوین
بررسی تاثیر موانع تغییر بر قصد خرید مجدد مشتریان ناراضی (مطالعه موردی: بانک ملت)
بررسی رابطه حاکمیت شرکتی و عملکرد بانکها و موسسات مالی در بورس اوراق بهادار تهران
ارزیابی نقش بانکداری الکترونیک بر اثرگذاری سیاست پولی با توجه به مجرای وام دهی بانک های تجاری (1391-1380)
حذف کاغذ با اجرای فناوری NFC در نظام بانکداری نوین
وجه تمایز بانکداری اسلامی در مقایسه با بانکداری فراگیر از نقطه نظر کارآفرینی بانکی
شفافیت مالی، حکمرانی و افشای اطلاعات بانکی در بانکداری راستین و پیشنهاد مقررات لازم برای ارتقاء آن
تحلیل اثرگذاری مالیات گزل در عبور و اجتناب از دام نقدینگی
طراحی و تبیین الگوی سازمان کارآفرین الکترونیکی در سیستم بانکی (مطالعه موردی بانک رفاه)
نقش داده های انبوه در سیستم مدیریت دانش مالی و بانکی
بررسی عوامل اثرگذار بر ایجاد و توسعه بانکداری الکترونیک در ایران
مدلسازی ریسک عملیاتی بانک با استفاده از شبکه بیزی
شناسایی مدل مشتری مداری در حوزه اینترنت بانک سپه
کارت هوشمند مقاوم در برابر حملات با استفاده از PUF
ایمن سازی شبکه های ارتباطی بانکی ایران شاپرک با استفاده از HMS1
کاربرد داده کاوی در ارزیابی مشتریان بانکی
اولویتبندی کانالهای بانکداری الکترونیک با استفاده از درجه رابطه خاکستری از دیدگاه مشتریان بانکها در شهر کاشان
الگوها و روشها در توزیع متناسب در منابع بانکی
بکارگیری رویکرد تلفیقی تصمیمگیری چند معیاره فازی در ارزیابی شعب بانک بر اساس معیارهای مبتنی بر رضایت مشتری مورد مطالعه: شعب بانک انصار در شهر مشهد
بررسی و ارزیابی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانک داری الکترونیک با استناد به مدل سروکوال
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر کارایی در بانکداری با استفاده از تکنیک MADM مطالعه موردی: بانک مهر اقتصاد
نقش انگیزش در جذب منابع مالی
تدوین استراتژی راهبردی چگونگی نقش بانکها در تحقق حماسه اقتصادی
بررسی عوامل مختلف بروفاداری مشتریان در بخش بانکی
استفاده از الگوی مداخله روانشناختی جهت افزایش بهره وری و سنجش میزان رضایت مشتریان ورضایت شغلی کارکنان بانک ملت استان مرکزی
رتبه بندی اعتباری مشتریان حقیقی بانک ملت با استفاده از روش های داده کاوی
اعتبارات و رشد اقتصادی: کشورهای منتخب
نقش بانکهای خصوصی در توسعه مدل های کسب و کار خانگی
پیش بینی شاخص صنعت بانک ها تحت تاثیر متغیرهای کلان اقتصادی با استفاده از شبکه عصبی
بررسی تاثیر اقدامات منابع انسانی بر عملکرد سازمانی: با ارائه کاربرد جدیدی از رویکرد تلفیقی DEA/AHP مورد مطالعه: شعب بانک سینا در استان خراسان
بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر مدیریت بازاریابی جذب نقدینگی مطالعه موردی : بانک تجارت
طراحی مدل ارزیابی عملکرد بانک های دولتی با استفاده از مدل BSC و DEA مورد مطالعه بانک توسعه تعاون
بررسی عوامل اثرگذار بر ناکارآمدی تبلیغات بانک ها و تبیین جایگاه روابط عمومی ها
بررسی عوامل موثر بر استفاده مشتریان از اینترنت بانک ملت
لزوم نگرش بلند مدت ، جامع و کارشناسی به همراه نظارت مستقل ، در سیاست های پولی وبانکی به منظور دست یابی به نظامی عادلانه در توزیع منابع بانکی
تاثیر و اهمیت به کارگیری راهبرد همکاری رقابت در ارتقای نظام بانکی
شناسائی عوامل مؤثر بر سودآوری بانک های تجاری و تخصصی ایران در جهت پیشبرد اهداف مدیریت نظام بانکی
گسترش کارکردهای ضمانتنامه های عندالمطالبه در تجارت و بانکداری
ساختار و ابعاد نظارت مالی بر موسسات اعتباری غیر بانکی کشور
ارائه مدلی به منظور توسعه هوش رقابتی در بانک ها با تأکید بر خلق ارزش
بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بانکی با وفاداری مشتریان با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری
بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد در بانکداری نوین
بررسی نقش مدیریت نقدینگی در شبکه بانکی ایران؛مطالعه موردی بانک اقتصادنوین
نقش استراتژیک نظام پرداخت الکترونیک در جذب منابع بانکی
بررسی تأثیر نظارت بانکی، بر سودآوری بانکهای ایران
جایگاه مدیریت کیفیت فراگیر در صنعت بانکداری
بررسی رابطه بین هوش هیجانی وعملکرد مدیران شعب تهران موسسه مالی و اعتباری مهر
کاربرد روش ها و مدل های کمی ارزیابی عملکرد و ریسک بانک های تجاری
تاثیر متغیرهای جمعیت شناختی مشتریان بر دیدگاه مشتریان در خصوص رفتار حرفه ای کارکنان در بانک انصار
تبیین راه کارهای توسعه بانکداری الکترونیکی در ارتقا رضایتمندی مشتریان
بررسی رابطه ریسک اعتباری با قیمت تمام شده پول در بانک کشاورزی مطالعه موردی استان کرمان
مدیریت ریسک عملیاتی در بانکداری الکترونیک تعاریف، مفاهیم و ارائه مدلی کاربردی برای ارزیابی
تحول از بانکداری ربوی به بانکداری اسلامی: چیستی و کارایی
بررسی نقش کیفیت خدمات بر سازه های کیفیت روابط با مشتریان مطالعه موردی:بانک قوامین
بررسی نقش مدیریت کیفیت در صنعت بانکداری برای رسیدن به کلاس جهانی
بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات، رضایتمندی و ارزش دوره عمر مشتری در بانکها مطالعه موردی: بانکهای سپه شهر کرمانشاه
بررسی نقش علایم تجاریبرند در شکل گیری وفاداری مشتری در بازاریابی خدمات مالی ازدیدگاه بنگاه های اقتصادی کوچک مطالعه موردی بانک ملی ایران
نقش دبیر هیأت مدیره در افشای اطلاعات و ضوابط اخلاقی حاکم بر آن
شناسایی تاثیر کیفیت خدمات بانکی بر وفاداری مشتریان بانک مطالعه موردی: شعب بانک ملت غرب تهران
بررسی و تعیین مولفه های مدیریت ریسک با استفاده از تحلیل عاملی مطالعه ی موردی بانک های ملی استان یزد
رهیافتی نو در بانکداری اسلامی بر پایه پیمان مشارکت اعتباری
بررسی نقش بازاریابی داخلی بر کیفیت درک شده توسط مشتریان بانک ها مطالعه موردی: بانک های تجارت تهران
سنجش میزان گرایش به کارآفرینی در صنعت بانکداری ارائه الگوی تحلیلی
بررسی سرمایه فکری وتاثیر ان برعملکرد سازمانی شعب بانک سپه منطقه خراسان رضوی
نقش تفکر استراتژیک مدیران در مدیریت اثربخش نظام بانکی
عوامل موثر بر وفاداری مشتری در بانکداری الکترونیک
شناسایی و اولویت بندی نیازهای مشتریان ویژه بانک از خدمات بانکداری اختصاصی موردکاوی : بانک کشاورزی
امکان سنجی ایجاد سیستم بانکداری محرمانه اسلامی ISBS بر پایه وقف
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند بانکها به روش سلسله مراتبی
بررسی زمینه ها، چالش ها، تنگناها و فرصتهای توسعه الکترونیک در بانکداری اسلامی
تبیین اثر متغیرهای کلان اقتصادی و برخی از ویژگی های بانکی بر عملکرد مبتنی بر سودآوری بانکهای ایرانی
سنجش میزان سرمایه روانشناختی مدیران شعب بانک ملی شهر اصفهان و مدل سازی ارتباط آن با رفتارهای شهروندی سازمانی
جداسازی و رتبه بندی مشتریان خوش حساب بانک رفاه با رویکرد داده کاوی
الزامات تحول از بانکداری بدون ربا به بانکداری اسلامی
طراحی مدلی از سیستم مدیریت دانش در صنعت بانکداری مطالعه موردی : بانک رفاه
پیش بینی بازده قیمت سهام بانکهای تازه خصوصی شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از مدلهای گارچ
نظام بانکی و تامین مالی بنگاههای کوچک و متوسط SMEs
گسترش نوآوری های حوزه بانکداری و پرداخت های همراه
تاثیر مدیریت دانش بر کار افرینی در بانک شهرمطالعه موردی: کارکنان ستادی بانک شهر
یک پیشنهاد برای تامین مالی ترکیبی توسط بانک و بازار سرمایه:طراحی سازوکارهای اجرا و الزامات قانونی مورد نیاز
چالشهای مدیریتی و تحلیل عوامل درونی و بیرونی در مواجهه با اداره بانک بعنوان بنگاه اقتصادی مطالعه موردی بانک اقتصاد نوین
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری اسلامی بر عملکرد بانک توسط مدل با تاکید بر بانکداری الکترونیک BSQ
بررسی اصول عملیاتی ابزارهای مشتقه اسلامی به منظور ایجاد یک تئوری منسجم
رتبه بندی الگوریتم های طبقه بندی اعتبارسنجی متقاضیان وامهای بانکی با استفاده ازتکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره
استخراج و رتبه بندی الگوی های تحلیل ریسک مشتریان وامهای بانکی با استفاده از رویکرد تلفیقی داده کاوی و مدل تحلیل پوششی داده ها
ارزیابی عوامل موثرریسک عملیاتی حوزه فناوریاطلاعات درنهادها و موسسات مالی و اولویت بندی رویکردهای کاهش ریسک با روش تصمیمگیری چند معیاره تاپسیس مطالعه موردی بانک تجارت
بررسی نحوه مدیریت بانکها در کاهش ریسک عرضه خدمات مالی به بنگاههای کوچک و متوسط زودبازده SME
مقایسه مدل های مختلف شبکه عصبی در رتبه بندی اعتباری سیستم بانکی و ارائه بهترین مدل 1385-1390
عوامل کلیدی موفقیت در کانالهای بانکداری الکترونیک ایران
ریسک های بانکی و برهمکنش آن با نرخ سود بانکی: بررسی الگوی ساختار رفتار عملکرد درمقابل الگوی ساختار کارآ
بانکداری سیار به عنوان یک خدمت نوین در نظام بانکداری کشور: مروری بر عوامل موفقیت
تاثیر متغیرهای جمعیت شناختی مشتریان بر میزان رضایت مشتریان در بانک انصار
تاثیر سیاستهای پولی و مالی بر عملکرد منتخب بانکهای جمهوری اسلامی ایران بهمنظور نیل به اهداف حماسه اقتصادی
بررسی کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی و نقش آن در سرمایه گذاری بخش خصوصی در ایران طی سالهای 90-1380
طراحی مدل حافظه سازمانی پیش نیاز اجرای مدیریت دانش و تاثیر آن بر بهبود عملکرد بانکداری الکترونیکی ایران در هزاره سوم
تاثیر توسعه بانکداری الکترونیکی بر جذب منابع و رضایتمندی مشتریان در بانک شهر
نگرشی بر عوامل گسترش دهنده استفاده از بانکداری اینترنتی در اقتصاد ایران مورد مطالعه: بانک تجارت
مدیریت ریسکهای ناشی از تحولات و کاربردهای تجارت الکترونیک در بانکداری با تأکید بر ریسک عملیاتی مطالعه موردی: بانک پاسارگاد
تعامل دولت و نظام بانکی بر توزیع عادلانه منابع مطالعه موردی برنامه اول تا سوم توسعه 1386-1383
تجزیه و تحلیل عملکرد و رتبه بندی بانک های ایران با استفاده از نسبت های مالی
شیوه های نوین مدیریت بانک ها
مطالعه ای تطبیقی پیرامون راه های تامین مالی بنگاه های متوسط مقیاس از خلال تجربه ی سایرکشورها
تحلیل چالش ها و مشکلات بانک ها در فضای حاضر ایران
ارزیابی ریسک اعتباری مشتریان حقوقی بانک با دو رهیافت رگرسیون لاجیت و شبکه عصبی GMDH
بررسی نقش مدیریت تحول در عملکرد بانک از طریق توانمندسازی کارکنان
بررسی مقایسه ای رابطه بازارگرایی داخلی و خارجی با عملکرد شعب بانک ملت استان یزد
توسعه ابزارهای تجهیز و تخصیص منابع و همافزایی بازار پول و سرمایه با رویکرد تعدیل نقش
تأثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی به واسطهی یادگیری سازمانی مطالعهی موردی: کارکنان بانک ملت در شهر مشهد
بانکداری مجازی راهکاری برای تحول در نظام بانکداری
شناسایی عوامل موثر بر رابطه های "بانکی شرکتی" شرکت ها
بررسی شاخص اخذ اعتباربانکی در فضای کسب و کار در کشورهای D8
توسعه ابزارهای تامین مالی و نقش آن در هم افزایی بازار پول و سرمایه
بررسی عوامل موثر بر شاخص اخذ اعتبار فضای کسب و کار
سنجش کارایی بانکهای عضو بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها DEA
بهترین روش معیار ارزیابی عملکرد مالی در بازارسرمایه ایران
بررسی عوامل موثر بر نگرش مشتریان از عملکرد اسلامی بانکهای دولتی: مطالعه موردی شهر کرمان
بررسی تاثیر عوامل موثر سیستم های نوین بانکی بر جذب منابع در بانکهای تجاری
بررسی نقش نظام بانکی در توسعه کسب و کار شرکتهای کوچک و متوسط در استان زنجان
مدیریت ریسک در بانکداری
لزوم تفاوت قائل شدن بین هزینه استفاده از سرمایه و بهره
تاثیررضایت استفاده از بانکداری الکترونیکی بر وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مطالعه موردی بانک اقتصاد نوین
مشتری مداری وعوامل تاثیر گذار بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری نوین ایران
توزیع عادلانه منابع بانکی در چارچوب اقتصاد مقاومتی
ارائه سیستم خبره مدیریت ریسک در بانکداری
تحلیل مدیریت ریسک در بانکداری بدون ربا
بررسی نقش و جایگاه اقتصاد دانش محور در توسعه بخش مالی کشور
ارائه چارچوبی برای بررسی تاثیر جبران خدمت بر رضایتمندی مشتریان در بانکداری الکترونیک
بانکداری غیرانتفاعی؛ مدلی برای اصلاح نظام بانکی با رویکرد مبنایی
حمایت نظام بانکی در توسعه فناوری اطلاعات
آیا بایستی خدمات ارائه شده توسط بانکهای سرمایه گذاری و تجاری را از یکدیگر جدا نمود؟
بومی سازی شاخص ACSI برای سنجش رضایت مشتریان آنلاین بانک صادرات یزد
بانکداری اسلامی ، راهکارها و چالش های مدیریت نقدینگی
شناسایی و رتبه بندی عوامل درون و برون سازمانی موثر بر جلب رضایت مشتریان
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان با استفاده از تکنیک دیماتل فازی
منافع ادراک شده حاصل از برون سپاری فرآیندهای کسب و کار: مطالعه موردی در صنعت بانکداری ایران
ریسکهای موجود در بانکداری الکترونیک و راهکارهای کاهش آنها
ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانک داری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان با استفاده از مدل پیکاراینن مطالعه ی موردی بانک انصار
ارائه یک سیستم پیشنهاد دهنده تسهیلات بانکی با توجه به خواسته های مشتری با استفاده ازمنطق فازی
نظام بانکی و استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای دستیابی بنگاههای اقتصادی بزرگ و کوچک به کلاس جهانی
بررسی رابطه بین رهبری خدمتگزار ورفتارشهروندی سازمانی با تبیین نقش فرهنگ سازمانی مورد مطالعه : بانک ملی ایلام ایران
پذیرش بانکداری اینترنتی با استفاده از مدل پذیرش فناوری: مطالعه موردی بانکهای استان ایلام
الویتبندی طرحهای سرمایهگذاری با استفاده از تکنیک AHP-TOPSIS گروهی فازی
آثار فضای اخلاقی در محیط کار بر فساد مالی و اداری بانک ها
سنجش میزان آمادگی نظام بانکی کشور جهت پذیرش و استقرار راهکار مدیریت دانش
طراحی و تدوین استراتژی های نوین بازاریابی خدمات بانکی بانک انصار با استفاده ازابزار های آمیخته بازاریابی
تبیین نقش فناوریهای نوین برای دستیابی به سازمانهای اقتصادی وپولی درکلاس جهانی
پرداخت آنلاین در بانکداری الکترونیکی مبتنی بر محیط پردازش ابری
ارائه ریسک های بانکداری مجازی از منظرخبرگان بانکی و مشتریان ایرانی
چالش های تامین مالی صادراتی در ایران
عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی با استفاده از مدل تیلور و تاد
افزایش نرخ موفقیت در اجرای سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از منطق فازی
بکارگیری مدیریت دانش با رویکرد استراتژی در بانک
سنجش اهمیت عوامل مؤثر بر مدیریت دانش در توسعه بانکداری نوین به منظور اولویت بندی استراتژی های دانشی بانک با رویکرد فرایند تحلیل شبکه ای ANP
بررسی نحوه اجرا و پیاده سازی CRM در بانک انصار
بررسی عوامل مؤثر بر کارایی بانکداری اسلامی
مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی توسط تکنیک های داده کاوی
بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر نوآوری در نظام بانکی ایران مطالعه موردی: بانک انصار
مدیریت دانش دروازه توسعه بانکداری نوین
پیشبینی قیمت سهام بانک های ایران در بورس اوراق بهادار با استفاده از شبکهی عصبی مصنوعیمطالعه موردی بانک انصار
اوراق بانکی قابل تبدیل به سهام؛ ابزاری مناسب جهت خصوصی سازی بانکهای تجاری
بررسی ارتباط بازار یابی داخلی با کاهش هزینه های تبلیغات تجاری بانک مطالعه موردی بانک پارسیان
بررسی عملکرد بانک داری بدون ربا بر مبنای الگوی حماسه اقتصادی
اثر پورتال های وب سلف سرویس در کیفیت خدمات آنلاین بانکداری: بررسی یک مدل نظری
معرفی ابزارهای سیاست های پولی اسلامی در الگوی حماسه اقتصادی
نقش بانکداری الکترونیک در کاهش هزینه ی نظام بانکی ایران
بررسی عوامل موثر بر ساختار سرمایه بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
نقش نظام بانکی در تأمین مالی برنامه های توسعه انسانی آموزش، بهداشت و .... : تجربه کشورها
تدوین الگویی برای اختصاص اعتبارات بانکی بین بخشهای اقتصادی در استانهای کشور
بررسی رابطه بین تفویض اختیار و انگیزش شغلی کارمندان بانک سپه زنجان به تفکیک رده های شغلی و تحصیلاتی
توزیع عادلانه منابع بانکی در چارچوب اقتصاد مقاومتی
چالش ها و مشکلات بانک ها در فضای کسب و کار موجود و تأثیر آن بر عملکرد اقتصادی
نقش سیستمهای اطلاعات جغرافیایی GIS وانبارداده DATAMINING در مدیریت ارتباط با مشتریان بانکی BCRM
بررسی عوامل موثر بر پذیرش و عدم پذیرش مشتریان بانکداری همراه mobile banking در بانک اقتصاد نوین
بررسی رابطه بین ویژگی های حاکمیت شرکتی با سطح افشاء در بین بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
نقش عقود مزارعه و مساقات در طراحی محصولات مالی اسلامی برای تامین مالی بخش کشاورزی
تاثیرات کیفیت خدمات و رضایت مشتری روی وفاداری مشتری در بانکداری اینترنتی مطالعه موردی : مشتریان شعب مختلف بانک انصار شهر تبریز
عوامل موثر بر فرآیند اتخاذ مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های مالی، مطالعه موردی بانک سپه
تحلیل نظری نقش نظام بانکی در بهبود رقابت پذیری بنگاه های کوچک و متوسط
الزامات نقش آفرینی موسسات مالی در تسهیل فضای کسب و کار
بررسی شکاف تصورات مشتریان بانکداری الکترونیکی و سنتی در ایران از ریسک های نظام بانکی
ارائه مدلی تلفیقی به منظور بهبود کیفیت خدمات بانکها با استفاده از تلفیق مدل کانوو اهمیت عملکرد بر مبنای نظریه مجموعه های راف
بررسی نگرش های خرده فروشان نسبت به پایانه های فروشگاهی مطالعه موردی: خرده فروشان شهر تهران
بررسی عوامل موثر بر جذب مشتریان در انتخاب یک بانک
بررسی تاثیر استراتژیهای مدیریت دانش برقابلیت نوآوری وعملکرد بانک مطالعه موردی: بانک پارسیان شهر تهران
ارائه ی مدلی جهت ارزیابی ریسک اعتباری بانک ها مطالعه موردی: بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی بهره وری شعب بانکی میان منطقه ای با استفاده از تحلیل پوششی داده های فازی
تجزیه و تحلیل عملکرد کسب و کار بانکی و ریسک بازار با استفاده از DEA فازی
ارائه مدلی جهت بهبود عملکرد کارکنان بانک ها در بخش خصوصی تحت شرایط اقتصاد مقاومتی مطالعه موردی:بانک اقتصاد نوین
ابزارهای مالی مشتقه و قرضه نوین در بانکداری راستین
بانک داری کارآفرینانه : چگونگی توسعه محیط امن کارآفرینی و کاروکسب مولد
بررسی راهکار کاربرد کارت های اعتباری از دیدگاه شریعت اسلام
تحریم های بانکی، آثار آن بر فعالیت های بین المللی نظام بانکی ایران و گزینه های پیش رو
آسیب شناسی کارآفرینی با تأکید بر مشکلات نظام بانکی
بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر گرایش مشتریان در استفاده از خدمات موبایل بانک مطالعه موردی بانک ملت مشهد
طراحی و پیاده سازی سامانه پشتیبانی تصمیم گیری بانکداری BDSS و یکپارچه سازی الگوهای مدیریت تصمیم
مطالعه تاثیر زمان،نسبت های مالی و نوع بانک بر کارایی صنعت بانکداری بر اساس مدل طرح مربع لاتین
بررسی عوامل موثر بر اهرم مالی بانک های پذیرفته شده در بورس بر اساس مدل طرح کرت خرد شده
مکانیزمهای عملی خلق ارزش برای مشتریان در حوزه بانکداری شرکتی ایران و بررسی تجارب موفق و چشم اندازهای آینده
نقش فناوری در توسعه بانکداری اسلامی
ماهیت و کارکرد پول اصل محوری در جبران کاهش ارزش پول مقایسه فضاهای متعارف و اسلامی
بررسی نقش مؤلفه های سازمان های یادگیرنده بر چابکی سازمانی مطالعه موردی : تمامی شعب بانک ملت استان مرکزی
ارایه مدلی جهت سنجش ریسک اعتباری مشتریان متقاضی وام بانکی
تامین مالی غیرربوی مبتنی بر فناوری اطلاعات
فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحقق مکانیزم مشارکت در سود و زیان راستین PLS
حسابداری بانکداری مشارکت در سود و زیان راستین PLS
مرور و بررسی اجمالی چند مقاله در زمینه رابطه رفاه وبهره پرداختی به ذخایر بانکی
بررسی تاثیر حد نوسان قیمت سهام بر فعالیت معامله مطالعه موردی: بانک ها و شرکت های لیزینگ پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی کارائی نرخ سپرده های بانکی ایران با استفاده از تعیین پورتفوی بهینه بازار های سرمایه
نقش نظام بانکی در کنترل یا ایجاد تورم
تاثیر توانمند سازی بر نوآوری فرآیند مطالعه موردی: بانک انصار