Articles Stat:
Number of Articles: 32Number of Proceeding pages: 615
Papers View: 27333
Fourth International Conference on Media Management
Fourth International Conference on Media Management In date 2017-10-30 by Iran Broadcasting University,ماهنامه چهره هاي ماندگار - دانشگاه صدا و سيما in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS Fourth International Conference on Media Management
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in Fourth International Conference on Media Management
خوشه بندی نحوه استفاده کاربران ایرانی از تلگرام با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری تفسیری
بررسی عملکرد شبکه خبر بر اساس معیارهای اعتمادسازی از دیدگاه کارشناسان
دیدگاه های نظری در باره مدیریت رسانه های اجتماعی
بررسی تسهیم دانش در شبکه های اجتماعی
بررسی تاثیر بازاریابی رسانه ای بر مدیریت تصادفات جاده ای گروه مدیریت، واحد ممقان،دانشگاه آزاد اسلامی، ممقان، ایران
برساخت هویتی توانمند در نسل شبکه ؛ با رویکرد سواد انتقادی رسانه (مطالعه در دانش آموزان مدارس منطقه 2 تهران)
دیدگاه های نظری مطرح و آینده پژوهشی در حوزه ویژگی های مدیران رسانه
بررسی تاثیر اعتماد اجتماعی و پایگاه پایگاه اقتصادی–اجتماعی مخاطبان بر میزان استفاده خانواده ها از رسانه ملی و شبکه های ماهواره ای: مطالعه موردی شهر رامهرمز
بررسی تاثیر عملکرد و احساس نشاط اجتماعی حاصل از رسانه ها بر میزان استفاده خانواده ها از رسانه ملی و شبکه های ماهواره ای: مطالعه موردی شهر رامهرمز
کارکردهای رسانه در توسعه سرمایه اجتماعی و ایجاد امید در جامعه
دیپلماسی رسانه ای در مذاکرات هسته ای: تعامل دستگاه سیاست خارجی با رسانه ها
طراحی مدلی برای ارزیابی کاربردپذیری در وب سایت های آنلاین خبری
توانمندی های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در برنامه های پیشگیری از جرم
تخمین سطح کیفیت تجربه برای سرویس های ویدیویی در بستر HTTP
بررسی فلسفی مدیریت رسانه با رویکردی بر اندیشه های مولانا
تاثیرات رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کننده و فرایند تصمیم گیری
راهبردهای رسانه ای اقتصاد مقاومتی با رویکرد به رادیو وتلویزیون
نقش رسانه ها در مشارکت سیاسی و چگونگی کاربرد تکنیک های رسانه ای در مدیریت افکار عمومی(مقایسه مشارکت سیاسی در ایران و غرب)
تبیین ابعاد زیبایی شناختی رسانه های جدید
کنکاشی بر مفهوم ذایقه فرهنگی و کارکردهای آن
جامعه پذیری سیاسی و مصرف رسانه ای
مدیریت رسانه های اجتماعی و ضرورت توجه به تولید محتوا توسط کاربران
ابعاد تبلیغات در تاثیرگذاری بهینه بر مخاطب رسانه ملی
آینده نگری رسانه ای با اصلاح ساختار و برنامه ریزی و افزایش کارایی شبکه های استانی در برابر هجمه های داخلی و رسانه های استکباری
تاثیر شبکه اجتماعی بر مد گرایی جوانان (مطالعه موردی جوانان 15- 30 ساله شهر ساری )
مقدمه ای بر شناخت الزامات تاب آوری سازمانی خبرگزاری ها
مقایسه بازنمایی نقش زنان در تبلیغات بازرگانی پریل در ایران و تبلیغات بازرگانی پریل در آلمان
بررسی مقایسه ای میزان تاثیر رادیو و تلویزیون بر سبک زندگی دینی در شهرهای مشهد و نیشابور
اولویت بندی 4 طرح تحول سازمانی در صدا و سیمای مرکز گیلان با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی(AHP)
مهندسی مجدد، راهکاردرآمدزایی صدا و سیما
مقدمات بهره گیری از جمع سپاری در مدیریت نوآوری سازمان های رسانه ای
تاثیر تبلیغات تجاری – بازرگانی شهری بر مصرف گرایی دختران (دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان)