Articles Stat:
Number of Articles: 68Number of Proceeding pages: 972
Papers View: 52247
National Conference on Quality Research in Industrial Management and Engineering
National Conference on Quality Research in Industrial Management and Engineering In date 2019-05-01 by Shahid Beheshti University,موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي رهنما in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS National Conference on Quality Research in Industrial Management and Engineering
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in National Conference on Quality Research in Industrial Management and Engineering
پیامدهای سبک زندگی مدرن بر کیفیت زندگی زنان ایرانی
بررسی ابعاد مختلف استفاده از فناوری اطلاعات در آموزش
بررسی و مقایسه شاخص های کنترل زمان جهت بکارگیری در پروژه های EPC بر اساس تکنیک های استاندارد دانش مدیریت پروژه
بررسی شاخص های تخمین زمان اتمام پروژه بر اساس تکنیک های استاندارد دانش مدیریت پروژه – مطالعه موردی: پروژه های EPC شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
شناسایی چالش های پیش روی استقرار فرایندهای کنترل پروژه بر اساس استاندارد PMBOK و ارائه راهکارهای متناسب مطالعه موردی: پروژه های EPC شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
ارائه روشی جهت محاسبه مقدار برنامه ریزی شده دوره ای از روی نمودار ارزش کسب شده با استفاده از شاخص های زمان کسب شده
بررسی راهکارهای حفاظت از ساختمان های مرتفع در برابر حریق
مدل ریاضی تخصیص تیمهای تخصصی
کنترل موجودی قطعات یدکی تحت شرایط عدم قطعیت در آهنگ خرابی قطعات
پیاده سازی متدولوژی ارزیابی ریسک با استفاده از رویکرد فازی حالات شکست و تجزیه تحلیل اثرات آن در کارگاه های ریخته گری و ماشین افزار دانشگاه علم و صنعت ایران
اولویت بندی شایستگی فناوری تکنولوژیکی نیروگاه های سیکل ترکیبی با استفاده از تصمیم گیری چند معیاره هیبریدی
بررسی روشهای تخمین انتگرال عددی جهت استفاده در تخمین تابع تجدید پذیری
ارزیابی وضعیت ایمنی در حمل و نقل ریلی با استفاده از رویکرد ترکیبی AHP-TOPSIS (مطالعه موردی: اداره کل راه آهن هرمزگان)
مدلسازی ریسک های پروژه های گودبرداری عمیق شهری با استفاده از شبیه سازی رویداد گسسته
طراحی و برنامه ریزی شبکه زنجیره تامین با سبد تامین تاب آور تحت ریسک اختلال تامین
توسعه ی الگو بازرسی دوره ای نگهداری و تعمیرات مبتنی بر ریسک در منطقه دو عملیات انتقال گاز
ارزیابی و بهبودکارایی آموزشی مدارس متوسطه با استفاده از مدل یکپارچه تحلیل پوششی داده ها و رویکرد درجه ترجیح در محیط فازی
ارائه مدلی جهت شناسایی رابطه میان نواوری مدل کسب و کار و مدیریت کیفیت با میانجیگری رضایت شغلی و تعهد سازمانی ،مورد مطالعه : بنگاه های کوچک و متوسط اقتصادی
مدلسازی عدم قطعیت در بازارهای ارزی با استفاده از روشهای خودرگرسیون میانگین متحرک انباشته فازی
شناسایی و دسته بندی عوامل فرهنگ سازمانی و سلامت سازمانی با رویکرد کانو ؛ مطالعه موردی شرکت بایا مهر اسپادانا
بررسی کیفیت خدمات تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد واحد اهر با استفاده از مدل سروکوال(مطالعه موردی گروه مکانیک)
بررسی عملکرد زنجیره تامین و تاثیر آن بر تولید انعطاف پذیر
ارائه یک روش تصمیم گیری چند شاخصه و مقایسه جواب بهینه و سرعت حل مساله آن با روش جایگشت
کارایی زنجیره تامین بنگاه ها با رویکرد فناوری در سیستمهای اطلاعات مدیریت مطالعه موردی: کارخانه تولید قطعات خودرو در تهران
استفاده از رویکرد داده کاوی در خوشه بندی مشتریان (مطالعه موردی: شرکت طلوع پخش آفتاب)
بررسی کلی سیستم های پروازی و بررسی آماری سازمان هواپیمایی کشوری
بررسی رابطه سیستم های کاری با عملکرد بالا با رضایت شغلی، خستگی عاطفی و تعهد کاری کارکنان شرکت سام الکترونیک
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند و تصویر بانک بر قصد استفاده مجدد مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک پارسیان شهرستان مشهد)
تاثیر لیاقت و قدرت مدیران عملیاتی بر مدیریت کسب سود در بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی نقش نوآوری و ابعاد آن در خلق وفاداری کارکنان سازمان (مطالعه موردی: کارکنان شرکت ملی حفاری ایران در استان خوزستان)
بررسی تاثیر رهبری تحول گرا بر عملکرد شغلی: تبیین نقش میانجی ادراک از عدالت سازمانی
مدیریت و بهینه سازی انرژی در صنعت ساختمان
بررسی مدیریت دانش در سازمان ها؛ موانع و چالش ها
ارائه الگوها و راهکارهای مناسب برای مبلمان شهری
بررسی نقش شهروندان در مدیریت شهری و تاثیر آن بر رشد اقتصادی و اجتماعی شهرها
تاثیر مولفه های مسئولیت اجتماعی سازمان امور مالیاتی بر اعتماد و مشارکت عمومی درپرداخت مالیات (مورد مطالعه: بنگاه های کوچک اقتصادی استان همدان)
بررسی ارتباط بین هوش هیجانی با انطباق پذیری کارکنان اصلی جهت ایجادارتباط موثر با مشتریان (مطالعه موردی: شرکت مپنا پویلر)
مدل سازی دینامیکی میزان پایداری پوشش فضای سبز شهری مطالعه موردی باغ گیاه شناسی
مدلی برای تشخیص اجتماعات مبتنی بر اعتماد کاربران در شبکه های اجتماعی برخط
بررسی تاثیر کیفیت خدمات، رضایت، تعهد و اعتماد بر وفاداری
بررسی فرآیند کارآفرینی
آینده اعتبارسنجی و گزارشگری اعتباری در سایه فن آوری بلاک چین
برنامه ریزی برای پیش بینی و شناسایی عدم قطعیت و ریسک پروژه های ساختمانی با تلفیق روش های مدیریت ارزش کسب شده و زمان کسب شده
بررسی تاثیر تصویر ارائه شده از خدمات شرکت راه آهن، کنترل های مدیریتی و مدیریت دانش بر رضایت مشتریان و کسب مزیت رقابتی (مطالعه موردی دیدگاه کارکنان و مدیران اداره کل راه آهن شمال غرب)
بررسی تاثیر رویکرد رسانه اجتماعی مدیران بر توسعه بازارهای صادراتی شرکت ها
ارزیابی نقش شاخص های موثر نظام بانکی کشور بر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و توسعه اقتصادی
تحلیل نقش قابلیتهای استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری برند در رسانه های اجتماعی
موانع اعتماد مدیران سازمان های دولتی به فناوری اطلاعات
شناسایی رابطه جو اخلاقی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی تصمیم گیری اخلاقی مدیران (مطالعه موردی: کارخانه سحر استان همدان)
ارائه مدل معادلات ساختاری مدیریت برداشت (طرز تلقی) از سازمان با رویکردشهرت سازمانی و تصویر سازمانی
ارزیابی نقش میانجی مدیریت برداشت(طرز تلقی) در رابطه بین هویت سازمانی و تصویر سازمانی
تدوین نقشه ی راه فناوریهای استخراج سوختهای فسیلی در صنایع فراساحلی(ترجیحا آبهای عمیق) و ارائه ی فناوریهای بهینه در این حوزه برای ایران
نقش کیفیت فناوری اطلاعات بر محرک های بازاریابی در صنعت بیمه (مورد مطالعه بیمه پارسیان شهر خرم آباد)
بررسی تاثیر پاسخگویی بر عملکرد سازمانی و شفاف سازی (مورد مطالعه استانداری همدان)
نقش فضای وب در مدیریت موفقیت و شکست فرآیند بازاریابی (Cloud Marketing) شرکتهای خدماتی (مطالعه موردی: شرکتهای نوین خدماتی استارت آپ گردشگری در شهر تهران)
کیفیت زندگی کاری تحلیل مدل و تعیین سطح مفهوم کیفیت زندگی کاری، رابطه آن با عملکرد، انگیزش شغلی و اخلاق حرفه ای
تاثیر سبک رهبری تحول گرا بر نوآوری سازمانی با نگرش مهندسی مجدد در سازمان
کاربرد متدولوژی های مدیریت پروژه چابک در شرکت های گروه مپنا
تاثیر تامین مالی پایدار بر رفتار شهروندی سازمانی و اثربخشی اجرای استراتژی (مطالعه موردی:شهرداری آباده طشک)
بررسی نقش چابکی سازمانی در رابطه میان قابلیت های فناوری اطلاعاتی سازمان و عملکرد رقابتی (مطالعه موردی؛ بانک ملت)
دست یابی به اهداف سازمان از طریق نقشه استراتژی برمبنای کارت امتیازی متوازن و تکنیک FCM (مطالعه موردی : صنایع کاشی تیما)
استفاده از رمزینه پاسخ سریع در میان کاربران تلفن همراه هوشمند شهر تهران
تحلیل تاثیر مدیریت منابع انسانی بر عملکرد زنجیره تامین در اداره تعاون روستایی شهر همدان
تاثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر قصد خرید محصولات سبز (مطالعه موردی: خودرو های گاز سوز در شهرستان خرمدره)
نظریه آشوب و ایجاد تورم روانی
طراحی مدل بومی شده براساس مدل بکارگرفته شده کروپ و زیمنس برای جمهوری اسلامی ایران
تبیین نقش اعتماد، نگرش و پاسخ رفتاری کاربران نسبت به تبلیغات اینترنتی در مشترکین همراه اول خراسان جنوبی
تاثیر هوش تجاری (BI) بر عملکرد هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با محوریت نوآوری، یادگیری شبکه ای، قابلیت ها و ارزش های عملیاتی و استراتژیکی