Articles Stat:
Number of Articles: 144Number of Proceeding pages: 2254
Papers View: 168739
Second National Conference on Marketing Research
Second National Conference on Marketing Research In date 2016-02-09 by ,موسسه اطلاع رساني ناركيش in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS Second National Conference on Marketing Research
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in Second National Conference on Marketing Research
اهمیت شبکه های اجتماعی در حال ظهور در تحقیقات بازار
تاثیر انواع رسانه های انتقال تبلیغات در تلفن های همراه هوشمند درنسل y (متولدین 1360 -1382)
اثرات زیبایی شناسی بسته بندی و تبلیغات شفاهی بر روی تصمیم خرید کالاهای خارجی
مدیریت بازاریابی در ورزش بانوان
ارائه ی مدلی برای انتخاب بیمه گر توسط بیمه گذار با استفاده از رویکرد AHP در MCDM
مروری بر عوامل موثر بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیک در شبکه های اجتماعی
مطالعه تطبیقی اثرات اقتصادی در بازیهای المپیک 2012 لندن و المپیک پکن 2008
بررسی تاثیر رضایت از برند، تجربه برند و اعتماد به برند بر ایجاد وفاداری به برند (مورد مطالعه : محصولات لبنی کاله)
کاربرد رسانه های اجتماعی در بازاریابی و تحقیقات بازار
ارتقاء عملکرد بازاریابی صنعت بیمه به کمک مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: بیمه ایران استان گیلان)
شناسایی الگوی جامع پیشایندها و پیامدهای ممیزی بازاریابی در شرکتهای تولید محصولات مصرفی تند مصرف (FMCG)
بررسی رابطه بین اعتماد به سیستمهای پرداخت همراه بانک و قصد استفاده با نقش میانجی نگرش و سهولت استفاده در بانک پارسیان
کاربرد سرمایه های فکری در تحلیل برنامه بازاریابی یک کسب و کار الکترونیک
نقش بازاریابی اجتماعی در توسعه کارآفرینی اجتماعی، راهکار تحقق توسعه پایدار
بررسی کیفیت خدمات در ارائه ابزارهای مالی غیرانتفاعی توسط بانکداری اسلامی
تاثیرگروه های مرجع بر رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی:رب گوجه فرنگی و خمیردندان)
عوامل موثر بر الگوی مصرف رسانه (مطالعه ی موردی: رادیو)
ازبخش بندی تا تکه تکه شدن بازار
بررسی اثرات مستقیم و غیر مستقیم بسته بندی، نشان تجاری (برند) و تجارت الکترونیک بر ارزش افزوده مرکبات (مطالعه موردی: محصول نارنگی استان مازندران)
تأثیر تجربه، تصویر، رضایت و اعتماد به برند بر ایجاد وفاداری به برند در میان مشتریان (مطالعه موردی شرکت امرسان)
کاربردهای تلفن همراه در تحقیقات بازاریابی دیجیتال و تحلیلی از وضعیت آن در ایران
راهکار های دیجیتال سنجش اثر بخشی تبلیغات و نحوه پیاده سازی آن در اکوسیستم تحقیقات بازاریابی ایران
ارزیابی اثرات برندگرایی بر سبک های خرید مصرف کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی
کدام یک از ابعاد ریسک درک شده ی موادغذایی (روانی، عملکردی، فیزیکی) بیشتر و کدام کمتر مورد توجه مشتریان در تمایل به خرید یک محصول جدید است؟ (در مطالعه آزمایشی) (در مطالعه آزمایشی)
بررسی آمیخته بازاریابی بر روی ورود به بازار محصول جدید
تحلیل ابزارها و تکنیک های پیشبرد صادرات در شرکت های کوچک و متوسط
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر ترانزیت جاده ای کالا از کشور
کسب موفقیت درتجارت الکترونیک با ایجاد مزیت رقابتی پایداردر سازمانها (مطالعه موردی: سازمانهاو شرکت های موجود در جزیره قشم(حیطه کاری صنعت))
ارائه الگوی جامع برای بازاریابی و بازاررسانی میوه در استان همدان
بازاریابی اینترنتی – مطالعه موردی فیسبوک
ایجاد سیستم توصیه گر محصول با استفاده از رویکرد کشف اجتماعات شبکه مشتریان
ذهن مشتری در دستان بازاریابان: بررسی تئوری ها، تکنیک ها و کاربردهای بازاریابی عصبی
بررسی ساختار مصاحبه های عمیق در تحقیقات بازاریابی صنعتی
تأثیر تفکر ناب بر بهبود عملکرد بانک با رویکرد کارت ارزیابی متوازن (مورد مطالعه: شعب بانک مسکن شهر تبریز)
تاثیر کیفیت زندگی و نگرش های زیست محیطی بر تمایل مصرف محصولات سبز و تمایل پرداخت برای محصولات سبز: یک مطالعه تجربی در فروشگاه های زنجیره ای شهر اصفهان
مروری بر مفاهیم زباله کاوی به عنوان یک روش گردآوری داده در تحقیقات بازاریابی
ارزیابی و انتخاب بازار در زنجیره تامین با استفاده از مدل های تصمیم گیری چند معیاره(مطالعه موردی شرکت پتروشیمی خوزستان)
شناسایی عوامل موثر در جذب و وفاداری مشتریان در شبکه های اجتماعی ( مطالعه موردی : شبکه کسب و کار بین المللی لینکدین)
مقایسه مهندسی کانسی و بازاریابی عصبی
بررسی قابلیت های نوین شبکه های اجتماعی در توسعه تحقیقات بازاریابی با استفاده از روش نگاشت شناختی
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر عملکرد کسب و کار
طراحی رهنگاشت برند شرکت جهت ایجاد ارزش ویژه برند
بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتریان بر روی برنامه ریزی بازاریابی خدمات جهت شناسایی فرصت های خلق ارزش بیشتر برای مشتریان (مطالعه موردی در شرکت امداد خودرو ایران)
بررسی میزان و عوامل موثر بر انتخاب بانک سپه از دیدگاه مشتریان در استان قم (مطالعه موردی شهر قم)
بررسی بازار شکر بسته بندی در ایران
مدیریت بحران های بازاریابی سازمانی
بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی در موفقیت صنعت هتل داری ارائه دهنده (نویسنده مسئول): مهدی طحانی زاده ،دانشجوی کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیکی تهران ، ایران
بررسی نقش شاخصهای موثر بر روابط تجاری با تاکید بر نقش شبکههای سازمانی
بررسی ابعاد چرخه یادگیری در بانک مهر اقتصاد بیرجند
معرفی نگرش زنجیره ی کالا و تحلیل تاثیرات آن در ایجاد دیدگاه نوین برای بازار سازی و بازاریابی
مشتری مداری الکترونیکی و راه کارهای پیاده سازی صحیح آن
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان مطالعه موردی: مؤسسه مالی و اعتباری صالحین (بانک آینده)
معرفی تحلیل استنادی آستانه ای در تحقیقات بازاریابی
الگوی آمیخته سنجش رضایت مشتریان از خدمات بانکداری برخط
اثر بازارهای خاکستری بر تضعیف نام تجاری
بررسی اثرات جاذبه های جنسی تبلیغات بر روی تبلیغات شفاهی و قصد خرید محصولات آرایشی- بهداشتی
بررسی نقش کیفیت خدمات و رضایت مشتری در ایجاد وفاداری مشتریان در خرده فروشیها
مقایسه تبلیغات محیطی مرسوم و توصیه های کلامی در افزایش، جذب و حفظ مشتریان مطالعه موردی: پیتزا آرد
بررسی نقش بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان مقایسه موردی شرکت خودروساز داخلی (شرکت ایران خودرو ) و یک شرکت واردکننده خودر خصوصی (شرکت کرمان خودرو )
بررسی اثرات برندسازی و دلبستگی عاطفی بر روی وفاداری به برند در شرکت های ارائه دهنده محصولات سامسونگ در استان کردستان
بررسی تأثیر ارزش خرید در پیش بینی وفاداری مشتریان
تعیین قیمت بهینه خدمات تحقیقات بازاریابی از دیدگاه شرکتهای ایرانی با استفاده از مدل ون وستندورپ
بررسی تأثیرات بازاریابی اخلاقی بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک ملت و اثر این انتخاب بر سهم بازار بانک ملت
عوامل انگیزشی در تصمیم گیری مصرف کننده برای شرکت در پیش بینی مسابقات اسب دوانی
بررسی نقش استراتژی های بازاریابی بر عملکرد سازمان با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری
تحقیقات بازاریابی در مورد افزایش ضریب نفوذ بیمه در بخش بیمه های زندگی
نقش و اهمیت رنگ در آمیخته بازار یابی در رفتار مشتری با تاکید بر اهمیت رنگ در بسته بندی
شناسایی عوامل موثر بر تدوین استراتژی های ورود به بازارهای جهانی ( با تکیه بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک)
طراحی روش های آمیخته در پژوهش های بازاریابی
بررسی تاثیرات تبلیغ و نام تجاری در رفتار مصرف کننده
ضرورت اخذ اطلاعات از طریق تحقیقات بازاریابی در زمینه شرکت های دارویی در بازار ایران
ارائه چارچوب مفهومی از سنجه های بازاریابی به منظور اندازه گیری بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی
سازگاری روش های پژوهشی مردم نگاری در تحقیقات بازار تجاری در شبکه های Ad hoc
نقش رابطه پایدار و اعتماد در ارائه محصول جدید توسط کانال های توزیع (مورد مطالعه: فروشگاه های مواد آرایشی و بهداشتی شهر سنندج)
شناسایی عوامل موثر بر ارزیابی کانال های بازاریابی
بررسی تأثیر سیستم مدیریت مشتری محور در عملکرد ارتباطی مشتری با نقش میانجی قابلیتهای CRM اجتماعی
آسیب شناسی بازار بیمه زندگی در استان سیستان و بلوچستان
تحلیل جایگاه هوشمندسازی در بازاریابی تجارت (الکترونیکی کردن)، با استفاده از روشهای دلفی و سناریوسازی (مطالعه موردی بازارهای عرضه کننده ی کالاهای مصرفی؛ ایران)
نقش جایگاه یابی استراتژیک در توسعه تبلیغات دهان به دهان (مطالعه موردی: شرکت گلدیران)
داستان سرایی و کاربرد آن در بازاریابی
بررسی نقش تقابل های فرهنگی بر بازاریابی جهانی سازی
بررسی اثرات انواع بسته بندی بر روی فروش هر محصول
تحلیل رفتار مشتریان با استفاده از کاوش کاربری وب (مطالعه موردی: خرده فروشی آنلاین)
آینده پژوهی تحقیقات بازاریابی در صنعت فرآورده های طبیعی
اولویت بندی عوامل موثر بر پیاده سازی رویکرد گرایش به بازاریابی پارتیزانی در بنگاه های کوچک و متوسط استان مازندران
تا ثیر قابلیت بازاریابی ، نوآوری و یادگیری برعملکرد سازمان مطالعه موردی:پتروشیمی تبریز
بررسی وضعیت هوش عاطفی مدیران و کارکنان اداره کل بیمه خدمات درمانی استان مازندران و عوامل سازمانی تاثیرگذار بر آن
کمپین های بازاریابی خیرخواهانه و تمایل به خرید مشتری: با نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر شرکت
تاثیر علاقه، شخصیت و تصویر برند بر تبلیغات شفاهی
ممتیک و بازاریابی عصبی
تحلیل تأثیر بازاریابی الکترونیکی بنیاد تعاون زندانیان در رضایت از زندگی مددجویان و خانواده آنان در شهر ستان گرمسار
بررسی رابطه بین اعزام هیئت های تجاری با عملکرد صادراتی (استان مرکزی سال 1387-1390)
بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با سطح کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در سیستم بانکی(مورد مطالعه: بانک قوامین استان خراسان شمالی)
نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در تصمیم به خرید موبایل (مطالعه موردی: محصولات موبایل سونی)
مدیریت ارتباط با مشتری و تحقیقات بازاریابی
بررسی نقش بازاریابی و خدمات مالی مرتبط با بازاریابی بانک ها و شرکت های بیمه در وفاداری مشتریان
طراحی آزمایشی به منظور بررسی تاثیر شهرت، حضور برون خط و نوع محصول بر قصد خرید مشتریان برخط و چگونگی برهم کنش بین آن ها
بررسی تاثیر رضایتمندی و وفاداری مشتریان بر روی عملکرد مالی در بانک انصار
بازاریابی و تجارت در شبکه های اجتماعی
بررسی عوامل موثربر موفقیت محصولات لبنیاتی شرکت کاله در سال 1393
ترجیحات مصرف کنندگان جوان ایرانی در انتخاب برندهای بین المللی مد
بررسی نقش مولفه های جوامع برندی بر اعتماد سازی به برند از طریق رسانه های اجتماعی
ارائه الگوی بازاریابی مالیاتی و تاثیر آن بر اعتماد مودیان سازمان مالیاتی مورد مطالعه: سازمان مالیات شهرستان خرم آباد
بررسی عوامل موثر بر جذب مشتری در روش بازاریابی توسط ایمیل
بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی و میزان فروش شرکت
بررسی تاثیر تبلیغات رسانه ای و غیر رسانه ای بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خرده فروشان ( مطالعه موردی برند پارس خزر)
بررسی تاثیر ارتباط بین نسلی بر ارزش ویژه برند
بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با استفاده از مدل آکر از دیدگاه مشتریان در بانک حکمت ایرانیان
راهکارهایی برای افزایش فروش محصولات لبنی با توجه به شناخت بهتر بازارهای هدف
تصویر برند بر تبلیغات شفاهی
بررسی عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری
بررسی تأثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای بر عملکرد غیر مالی مرتبط با مشتری با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه در موسسات بیمه ای شهرکرمانشاه
ارزیابی اثرات کیفیت رابطه بر عملکرد غیر مالی مرتبط با مشتری ؛ با نقش بازاریابی درونی و خرید مجدد مشتری
روشهای بازاریابی و جمع آوری اطلاعات بوسیله شبکه های اجتماعی، مطالعه موردی فیسبوک
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایتمندی مشتریان بانک ملی
نقش تبلیغات شفاهی الکترونیک در جوامع مجازی
پیامدهای آزمون کاربردی، رضایت، فزونی نوستالژی، ارتباطات شفاهی و مفاهیم رفتاری
محاسبه احتمال بازگشت مشتریان برای پیشنهاد محصول، بر اساس بخش بندی آنها
شناخت مرزهای طبقه بندی محصولات در اسلام با تکیه بر تفاوت های فردی و فرهنگی با استفاده از روش درون نگری هدایت شده
بررسی ابعاد بازاریابی چریکی در معرفی یک محصول جدید
روش های ارزیابی ارزش ویژه برند
بررسی روش های پژوهش کیفی در تحقیقات بازاریابی
بررسی بازاریابی نوین و استفاده از آن در کسب و کار
هیجان و رضایت حاصل از خرید اینترنتی؛ بررسی عوامل موثر و شناخت نتایج رفتاری
نقش یادگیری در رفتار مصرف کننده، با تاکید بر روش شرطی سازی کلاسیک: یک مطالعه مروری
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر رفتار مصرف کننده و پاسخ های مشتری با تاکید بر نقش عوامل آمیخته بازاریابی (مورد مطالعه: محصولات دیجیتال صوتی و تصویری اپل)
تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید مصرف کنندگان و مشتریان
بررسی انواع بازاریابی ویروسی مبتی بر پیام های اینترنتی
اثر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد صادرات با استفاده از منابع مشخص ارزیابی شرکت های تولیدی
روش تحقیق مردم نگاری و کاربرد آن در بازاریابی
انتخاب ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی پویا با تصمیمگیری چند معیاره (مطالعه موردی: صنعت تولید لوازم خانگی)
مطالعه فرصت های ناشی از ایجاد منطقه آزاد تجاری (مورد مطالعه: مهران)
تاثیر استراتژی بازاریابی متمایزسازی پورتر بر عملکرد صادراتی شهرکهای صنعتی
مسائل و مشکلات مدیران و کارمندان ارشد بازاریابی
استراتژی های بازاریابی اثر بخش در دوران رکود اقتصادی ایران
بررسی ادراکات دانشجویان درخصوص استفاده از تجارت الکترونیک ( مطالعه ی موردی: خرید اینترنتی از سایت دیجی کالا)
بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی و ارزش برند (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهرستان سنندج)
ضرورت بکارگیری شبکه هوشمند آب بمنظور مدیریت به هم پیوسته منابع آب کشور
بررسی موانع صادرات خرمای منطقه بلوچستان ایران وارائه راهکارهای لازم
مقایسه میزان فروش خودروهای هیبریدی در ایران نسبت به سهم جهانی
تاثیر سرمایه انسانی در گرایش به نوآوری سازمانی در بین کارکنان بانک صادرات ایران
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر کاهش فساد اداری بانک صادرات
نقش تحقیقات بازاریابی در توسعه محصول جدید: یک مطالعه مروری
ارائه مدل ارزشیابی برند مبتنی بر استاندارد بین المللی 10668