Articles Stat:
Number of Articles: 97Number of Proceeding pages: 1406
Papers View: 2398
The Second National Conference on Marketing (Modern Approach)
The Second National Conference on Marketing (Modern Approach) In date 2024-10-30 by Ferdowsi University of Mashhad, in City Mashhad was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The Second National Conference on Marketing (Modern Approach)
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The Second National Conference on Marketing (Modern Approach)
بررسی تاثیر قابلیت نوآوری مبتنی بر داده بر مزیت رقابتی با نقش میانجی چابکی بازاریابی
طراحی مدل مولفه های استقرار تعالی سازمانی در راستای مهارت بازاریابی جذب و حفظ دانشجو(مورد مطالعه : کارکنان و اساتید مراکز علمی کاربردی استان مازندران)
The Role of Artificial Intelligence in Fifth Phase ofMarketing Research
The Role of Artificial Intelligence in Sixth Phase ofMarketing Research
بازاریابی در گردشگری پزشکی
تاثیر جهت گیری بازاریابی استراتژیک سبز و بازاریابی داخلی بر ایجاد مزیت رقابتی و عملکرد مالی در شرکت های صنعت روی فعال در شهر زنجان
بررسی تاثیر ارتباطات تجاری بر عملکرد تجاری با نقش میانجی دانش تجاری و بین المللی سازی برند(مورد مطالعه : صادر کنندگان زعفران در مشهد)
بررسی تاثیر ارتباطات تجاری بر افزایش عملکرد تجاری در بین صادرکنندگان زعفران در مشهد
تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تمایل گردشگران به انتخاب اقامتگاههای بومگردی با نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (مورد مطالعه :استان اصفهان)
(هوش مصنوعی در بازاریابی ؛ مفاهیم و کاربردها)
خلاقیت در عناصر کلیدی بازاریابی : ایدههای نو و خلاقانه با استفاده از هوش مصنوعی
The Impact of Attitude Toward the Region on Preference for Regional Products: Mediating role of Perceived Value
بررسی تاثیر عوامل تعیین کننده سازمانی ، نهادی و استراتژیک بر محرک های نوآوری بازاریابی در شرکت های کوچک و متوسط منطقه آزاد اروند
بازاریابی حصارجغرافیایی ؛ چیستی ، چگونگی و پیش بینی آینده
استراتژی آینده مشترک ما: جهت گیری برند به برند کارفرمایی پایدار
بررسی نقش بازاریابی شبکه های اجتماعی بر توسعه برندهای مجازی
Strategic Intelligence (SI) and Competitive Intelligence (CI)
تاثیر سرمایه رابطه ای سبز و سرمایه انسانی سبز بر عملکرد کارکنان بانک با نقش میانجی نوآوری سبز (مورد مطالعه کارکنان شعب بانک کشاورزی منطقه یک تهران)
بررسی تاثیر هوش بازاریابی و نوآوری محصول بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی مزیت رقابتی (مورد مطالعه :صنایع غذایی خراسان رضوی )
تلاقی گیمیفیکیشن و متاورس: مروری بر آینده تجربه های تعاملی در بازاریابی دیجیتال
شناسایی موارد فقهی تخلف برند در صنعت بانکداری ایران
(تحول در بازاریابی دیجیتال:بررسی نقش هوش مصنوعی مولد در شخصی سازی محتوا در زمان واقعی )
بررسی روند مطالعات موجود و شناسایی عوامل تاثیرگذار بر رفتار وبرومینگ : مرور پیشینه ی علمی با استفاده از تحلیل بیبلیومتریک
چارچوبی برای فعالیت های بازاریابی در رسانه های اجتماعی و مدیریت دانش مشتری
بررسی مدل های حسابداری ایستا و پویا در مورد هزینه خسارت آلودگی با تمرکز بر خسارات اقتصادی
تاثیر گروههای اجتماعی بر تصمیم گیری های مالی
بررسی عوامل ورودی ، عوامل زمینه ای و پیامدهای اعتباردهی به گزارشمسئولیت اجتماعی شرکت
فراتئوری پست مدرنیسم در بازاریابی
ارائه مدل بازاریابی پایداری و تغییر رفتار مصرف کننده در صنعت بانکداری نوین ایران
بررسی ترندهای نوظهور در بازاریابی دیجیتال
ارائه مدل مفهومی رضایت مشتری از ربات سخنگو در مدیریت ارتباط با مشتری
How Gamification Boosts Customer Enthusiasm & BrandEngagement
بررسی تاثیر تجربه مشتری و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری با نقش میانجی رضایت مشتری (مورد مطالعه : فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
شناسایی شاخص های کاربرد بازاریابی بر مبنای فناوری هوش مصنوعی در کسب و کارهای بین المللی
بررسی نقش بازاریابی منابع انسانی در موفقیت سازمان
رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیک در فروشگاههای اینترنتی با رویکرد ANP
تحلیل و رتبه بندی ابعاد و مولفه های بازاریابی اجتماعی در صنعت بیمه
بررسی تاثیر بازاریابی محتوایی بر تعامل مشتری در اینستاگرام - مطالعه موردی برندهای مد
تحلیل تاثیر شباهت با مشتریان و مدیران بر تعهد سازمانی با تاکید بر نقش تهدید کلیشه ای درکشده از سوی مشتریان، اضطراب فروش و استراتژی سازگاری با تاکید بر کمک (مورد مطالعه : کارکنان فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش شهر مشهد)
ارائه چارچوبی برای به کارگیری شیوههای پایدار تا خلق رضایت مشتری
تحلیل استراتژی بازاریابی خدمات بیمه البرز (طرح بلوط) در افزایش وفاداری مشتری
Using Machine Learning to Predict Service Failure in Khorasan Razavi Hotels
انطباق سازی استراتژی های بازاریابی صادرات(شرکت های صنایع پتروشیمی تولید اوره)
تاثیر خودشیفتگی پنهان و آشکار مصرف کننده بر قصد خرید کالاهای لوکس در چارچوب تئوری کارکردی نگرش
کاربرد و نقش هوش مصنوعی در بازاریابی
گیمیفیکیشن مارکتینگ در عصر جدید
بررسی تاثیر اصالت برند بر قصد خرید و نقش میانجی ارزش درک شده و بخشش برند و تعدیل گری شادی بین فرهنگی در بانک سینا مازندران
تحلیل تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد فروش و رضایت مشتری ادراکشده با تاکید بر نقش رضایت شغلی ، رفتار درون نقش و رفتار فرا نقش دربین شرکت های تولیدکننده لوازم انشعاب مورد تائید آب و فاضلاب
هوش مصنوعی و تحول در بازاریابی مبتنی بر داده؛ فرصت ها و چالشها
The overlap of neuroscience, scents and AI in marketing
بررسی تاثیر عوامل موثر برخرید مجدد در صنعت خرده فروشی (مورد مطالعه : فروشگاه هایپرمی شهر مشهد)
تاثیر شهرت برند و مدیریت دانش مشتری بر عملکرد برند با تاکید بر نقش میانجی تبلیغات الکترونیکی
تاثیر تجربه عاطفی بر قصد خرید مجدد مشتریان با تاکید بر نقش میانجی تصورات ذهنی مشتریان
بررسی تاثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه رضایت ، انتظار تایید شده، لذت درک شده و شخصی سازی در بازارهای الکترونیک (موردمطالعه سرویس آنلاین اسنپ در مشهد)
بررسی تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر وفاداری مشتری، سهولت استفاده درک شده و سودمندی درک شده با توجه به متغیر میانجی نیات رفتاری (مورد مطالعه : مشتریان بانک ملت مشهد)
تاثیر حسابداری مشتری بر عملکرد شرکت های تولیدی : نقش تعدیلگر عوامل محیطی و سازمانی
(تاثیر بازاریابی دیجیتال بر رسانه های اجتماعی جهت توسعه تجارت خارجی )
تحلیل نقش واسطه ای خوشنامی برند در تاثیر همخوانی ارزش های برند بر قصد خرید مجدد
ارائه الگوی بومی تبلیغات ویروسی برای خرده فروشی های اینترنتی
شبکه سازی جهت موفقیت پایدار در حوزه بازاریابی داده محور بین شرکت ها (از طریق شناسایی و تاثیر بر ارتباطات اجتماعی موجود در اتحادهای داخلی )
طراحی الگوی خرید وسواسی (اجباری ) مصرف کنندگان در صنعت خرید تلویزیونی کشور
ارائه مدل عوامل موثر بر ارزش گذاری استارت آپ های مبتنی بر بازاریابی کسب و کارهای نوپا
مدلسازی و تحلیل تجربه مشتریان در بخش های فرهنگی ؛ موردمطالعه : موزههای شهر تهران
بررسی نقش اعتماد مبادله ای بر ارتباطات تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری (مطالعه موردی : آژانسهای مسافرتی شهر مشهد)
بررسی میزان تاثیر باور به توانمندی بر ارتباطات تجارت الکترونیک
تاثیر تجربه مشتری بر قصد هم آفرینی ارزش با نقش میانجی درگیری برند و مشارکت مشتری
ایجاد موازنه بین اکتشاف و بهره برداری بازاریابی
بررسی مروری اثربخشی انواع استراتژی قیمت گذاری در راستای ارتقای برند
هوش مصنوعی و تکنولوژی بلاکچین ابزرهای جدید بازاریابی
بررسی تاثیر پاسخگویی، ضمانت و انصاف قیمتی بر نگهداشت مشتری با نقش میانجی رضایت مشتریان(مورد مطالعه: شعب بیمه کوثر در شهر مشهد)
رویکردهای نوین بازاریابی در صنعت ساختمان
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر قصد انتخاب بیمارستان های خصوصی در شهرمشه د با تع دیلگری تجربه مشتر ی
ارزیابی تجربی مدل پذیرش فناوری برای هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک
برندسازی کارفرمایی معطوف به مخاطب نسل زد
الزامات رویکردی و روشی بازاریابی در نسل چهارم و پنجم سیستم های دانشگاهی
الزامات بازاریابی با رویکرد مدرن در آموزش عالی در مواجهه با دانشجویان نسل زد
تاثیر حس شوخ طبعی بر تعامل مشتری با میانجی گری تجربه مشتری
Predicting Market Trends Using Artificial Intelligence:Applications and Challenges
عوامل موثر بر بهرهبرداری و اکتشافات بازاریابی در شرکت های کوچک و متوسط صنعتی
From Engagement to Sustainability: Media's Evolving Role in Digital Marketing
تحول دیجیتال در سفر مشتری به منظور بهبود تجربه مشتری مبتنی بر کسب و کارهای B۲B
ارزیابی الگوی اثرات نگرش محصول ، اصالت برند و ابعاد حضور در قصد خرید مشتریان
واکاوی اثرات بازاریابی رابطه مند بر حفظ مشتری و تبیین نقش میانجیگری رضایت مشتری
مولفه های کارآمد اخلاق حرفه ای در بازاریابی شبکه ای
هوش مصنوعی و کسب و کارها
شناسایی و بهرهبرداری از فناوری های نوین در تدوین استراتژی های بازاریابی
بررسی تاثیر شایستگی های هوش مصنوعی بر عملکرد سازمانی به واسطه ظرفیت های بازاریابی B۲B
بررسی اثر سرمایه گذاری بر تکنولوژی های بهبود دهنده تجربه مشتری : رویکرد نظریه بازی
Optimizing Machine Learning Model Selection for Customer Churn Prediction Using Multi-Criteria Decision-Making Methods
شناسایی عوامل موثر بر موفقیت یک برند
تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد کارکنان با میانجی گری تصویر سازمان و سرمایه روانشناختی (مورد مطالعه : شرکت کاشی فیروزه مشهد)
واکاوی تجربه ادراک شده کارکنان از عملکرد سازمانی
بررسی اثر “تاثیر اطلاعاتی “ و “تاثیر عملی “ بر قصد گردشگری سلامت جوانان با واسط “ارزش درک شده“
بررسی تاثیر اینفلوئنسر مارکتینگ و تجربه حسی برند بر روی درگیری مصرفکننده، و بررسی تاثیر درگیری مصرف کننده بر نگرش برند و قصد خرید
بررسی هوش تجاری و رویکردهای نوین بازاریابی برند استارباکس (مطالعه موردی )
بررسی پذیرش بازاریابی با هوش مصنوعی در صنعت هتلداری (هتل های جزیره کیش )
بررسی کاربرد سیستم های پیشنهاددهنده هوشمند در افزایش فروش