Articles Stat:
Number of Articles: 18Number of Proceeding pages: 253
Papers View: 14736
Fourth National Conference on Accounting Management and Industrial Engineering
Fourth National Conference on Accounting Management and Industrial Engineering In date 2021-05-07 by ,انديشكده مطالعات علوم و فناوري اشراق in City Kish Island was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS Fourth National Conference on Accounting Management and Industrial Engineering
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in Fourth National Conference on Accounting Management and Industrial Engineering
بررسی تاثیر تبلیغات برقصدخریدمشتریان باتوجه به نقش میانجی نگرش آگهی در فروشگاه های زنجیره ای
بررسی تاثیرشناسایی هویت برند بر وفاداری مشتریان آنلاین با توجه به نقش میانجی مشارکت در جامعه مجازی برند در فروشگاه های آنلاین
تاثیر هوش هیجانی بر مذاکره موفق
دارایی های نامشهود دیجیتال و چالش های پیش روی
مروری بر راهکار های پیشنهادی در حوزه های مدیریت زمان، مدیریت هزینه و مدیریت منابع انسانی جهت مدیریت اثربخش پروژه
ارزیابی و رتبه بندی ریسک در پروژه های CRM در محیط فازی (مطالعه موردی شرکت گاز استان فارس)
بررسی عوامل موثر بر خرید مجدد آنلاین و تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی با تاکید بر نقش میانجی گری ارزش ادراک شده (مطالعه موردی: فروشگاه های آنلاین جزیره کیش)
مدیریت استراتژیک بازاریابی همهمه ای
بررسی و تعیین رابطه بین مدیریت منابع انسانی، نوآوری، تکنولوژی و عملکرد پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی
بررسی تطبیقی فرآیندهای حفاری با مدل مرجع APQC با هدف معماری بهینه سازمانی (مطالعه موردی: یکی از شرکت های حفاری نفت و گاز کشور)
نظریه بازی ها برای برنامه ریزی تولید کل در زنجیره های تامین
تدوین مدل شایستگی مدیران شهرداری شهرستان دزفول
بررسی عوامل کلیدی تاثیرگذار بر تصمیمات ساختار سرمایه در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر عملکرد زیست محیطی با توجه به رفتار سازگار با محیط زیست کارکنان و تعهد کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان هتل های شهراصفهان)
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی سازمان بر اعتماد و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پاسارگاد)
اثر اعتباری تجاری بر سودآوری شرکت نقش مدیریت ریسک
بررسی نقش نوآوری های دیجیتالی در سیستم های مدیریت دانش: مروری بر پژوهش های یک دهه اخیر
تاثیر تبلیغات اینترنتی بر خریدهای لذت جویانه با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر تحصیلات مشتری (مطالعه ی موردی: مشتریان فروشگاه های لوازم آرایشی اصفهان)